leipsippos έγραψε:axaros έγραψε:Αλήθεια πως η αντιπροσωπεία της ΚΤΜ εξουσιοδοτεί κάποιο συνεργείο ;
Πραγματικά θέλω να μάθω ...
Και θα ρωτήσω και τους ίδιους τους Αυστριακούς έτσι από περιέργεια ...
Εδω δεν μου αρεσει το τελικο αποτελσμα με την εννοια οτι απο την μια λες οτι θα βαλεις χερι μονος σου στο μηχανακι , και απο την αλλη ψαχνεις να βρεις για την πιστοποιηση των συνεργειων ΚΤΜ. Αν σε ενδιαφερει η πιστοποιηση και σου αρκει για να εισαι ενταξει το βραδυ στον υπνο σου οτι το μηχανακι ειναι ΟΚ με το σερβις και ο,τι ππροβλημα προκυψει , βρεσ τι γινεται και πηγαινε εκει. Απο την στιγμη που θα του βαλεις χερι, ως ερασιτεχνης πλεον δεν θα εχεις κανενα δικαιωμα να πεις οτι δεν δουλευει, γιατι απλα μονος σου λυνεις τους οποιουσδηποτε ορους εγγυησης, και αφ' ετερου δεν σε ενδιαφερει στην πραγματικοτητα η εγγυηση και πιστοποιηση των συνεργειων απο την εταιρεια. Αφου ουτως η αλλως, δεν τα αναγνωριζεις εσυ, τι να κανει η ΚΤΜ ? Αυτα δεν τα λεω για να σου "την πω" απλα πιστευω οτι επειδη ειναι η φυση της μηχανης τετοια, και δη η συγκεκριμενη που δεν ειναι ακριβως το αδυναμο εντουρακι που εχουμε για την πλακα μας, αλλα σοβαρο εργαλειο το οποιο με ενα λαθος στην συναρμολογηση στην καλυτερη να σου κοστισει μερικες εκατονταδες ευρω, στην χειροτερη ομως να βρεθεις νοσοκομειο, και τοτε θα προτιμουσες να καιει τα λαδια. Δεν νομιζψ οτι και ο geco προσπαθει να πει κατι διαφορετικο.
Απο προσωπικη εμπειρια, να σου πω οτι εχω σπουδασει οικονομικα και η δουλεια μου ηταν μεχρι τωρα σε τραπεζες, καμια σχεση με μηχανολογια η οτιδηποτε εστω παρεμφερες, και τα ειχα παρει με ενα μηχανικο που μου ελεγε οτι το καρμπυρατερ ενος ΛΑΔΑ που εχω, ειχε γεμισει βιδες για αυτο το αμαξι δεν πηγαινε, τσαντιστηκα και το ελυσα ολο μονος μου, ε ακομα λυμενο ειναι και σκουριαζει σε μια αυλη στην Κορινθο, γιατι 45 μαστορες ψαχνουν να βρουν ποια χαζη επαφη δεν κανει ενωση να παρει μπροστα. Δεν με χαλασε καθολου. Aπλα θα μπορουσα να βρω αλλο συνεργειο και να εχω τουλαχιστον αυτοκινητο τωρα!!!!
Φίλοι leipsippos, Geco,
ούτε τα έχω πάρει ούτε έχω κόπλεξ κατωτερώτητας. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι ενώ σε οποιαδήποτε άλλη Ευρωπαϊκή χώρα υπάρχει η έννοια της πιστοποίησης στην Ελλάδα όποιος αναφέρει το συγκεκριμένο όρο μάλλον είναι γραφικός ...
Και ρωτάω ποιο το ποσοστό μηχανολόγων στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία (αφήστε τα μη) οποιασδήποτε εταιρείας στην Ελλάδα;
Γιατί δεν υπάρχουν κανόνες διάφανοι και ελέγξιμοι από όλους ;
Τι ακριβώς σημαίνει πιστοποιημένο συνεργείο; Την πιστοποίηση την λαμβάνει εφόρου ζωής ; Δεν την ανανώνει ποτέ ;
Το προσωπικό που δουλεύει πως και από ποιον εκπαιδεύεται ;
Π.Χ.
Το μηχανάκι μου έπρεπε σύμφωνα με τη διαδικασία (που θεωρώ σίγουρο ότι έχει ορίσει η ΚΤΜ) να του κάνει service μηχανικός πχ επιπέδου Β σε συνεργείο με εγκεκριμένο από την ίδια την εταρεία εξοπλισμό και εργαλεία, ο οποίος θα ακολουθήσει ευλαβικά τις διαδικασίες που περιγράφονται στα repair manuals και έχει παρακολουθήσει την τεχνολογική εξέλιξη του μοντέλου σε πιστοποιημένο πές μάθημα πες σεμινάριο πες το εργαστήριο.
Ο όρος μηχανικός Β πχ σημαίνει ότι
έχει το τάδε πτυχίο (πχ μηχανολόγου) ότι έχει χ χρόνια εμπειρία ότι ότι ότι ...
Καταγεγραμμένα και προσβάσιμα στον πελάτη !!!
Στο τέλος κάνει έλεγχο στο μηχανάκι ο μηχανικός Α που αντίστοιχα έχει τις μπλα μπλα μπλα πιστοποιημένες δεξιότητες.
Το standard service περιλαμβάνει τις Χ εργασίες και κοστίζει ψ λεφτά χωρίς να είναι αντικείμενο ελεύθερης μετάφρασης.(Βλέπε Λούλης - Λουλάκης.)
Σε μία λέξη ΚΑΝΟΝΕΣ θέλω παιδιά .
Και αντί αυτού χρησοπληρώνω τη ζούγκλα του ΜΠΑΡΜΠΑ ΜΗΤΣΟΥ με άποψη..
Τέλος το δήλωσα ρητά ότι αποκλειστικά εγώ θα ευθύνομαι για όποια ζημιά στη μηχανή μου.
Δεν ζητάω πλέον ρέστα γιατί απλά μου τα πήρανε ρε παιδιά !!!
Και τα ρέστα και τα σώβρακα !!!!