TSiTas έγραψε:superspy έγραψε:Πσσσστ...... Βάλτε λίγο μακρύτερα γραναζώματα..... να πέσει η κατανάλωση....
Τα 110-120 πρέπει να τα έχετε "χαλαρά" στο μοτερ - όχι να πηγαίνει "σπασμένο" και να "σκαει" εκει....
δεν είναι enduro ο αγώνας....
ΕΕΕΕ.....με 110-120 και χαλαρα με το καθαρο ειναι λιγο δυσκολο..με βλεπω να φτανω χορευτο για μπανιο κατευθειαν απο καμια βουνοκορφη..απλως θα γινει πιο συντηρητικη οδηγηση. Αλωστε κατι διαβασα για πολυ στροφιλικι και ωραια περασματα απο ποταμια κτλ..απλα μη χαθουμε και χαλαμε ασκοπα καυσιμα!!
Δεν εννοούσα, οτι πρέπει να πηγαίνεις με 110-120
Απλώς "γρανάζωσε το" έτσι, ώστε να μην πηγαίνεις συνέχεια "σπασμένος", οπότε το μοτερ θα δουλεύει πιο ομαλά.....
Γενικά θα επιδιώξεις η "τρίτη" σου να είναι η βασική ταχύτητα και όχι η τετάρτη ή πέμπτη.... Μάκρυνέτο τόσο ώστε η πρώτη να "παίζει" στις φουρκέτες και το μηχανάκι να γίνει πιο "ταξιδιάρικο"