THANOS_KTM έγραψε:superspy έγραψε:.... Θα σου έρθει λίγο ακριβά: Υπολόγισε περίπου μια πρόσθετη αξία όσο ένα σετ λάστιχα+ Αν συνεχίσεις να το σκέφτεσαι.... σου λεω και λεπτομέρειες.....
Πάντως (έχω δοκιμάσει) εκτιμώ ότι -ακόμα- με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνουμε δεν αξίζει. Καλύτερα επένδυσε σε ένα σετ καλές σαμπρέλες και καινούργια λάστιχα (σκληρά για πέτρα) και πρόσεχε τις πιέσεις σου - θα σου έρθει πιο φθηνά...
Μόνο το πρώτο σκέλος της απάντησης με κάλυψε
Στην Θήβα πάντως με λάστιχα motocross, σαμπέλα motocross πολύ χοντρή, και πιέσεις 18psi μπροστά-πίσω και πάλι μου έσκασε το ρημάδι το πίσω
Ηθελα να ήξερα πώς τα καταφέρνουν και αλλάζουν λάστιχα σε 10-15 λεπτά στο παγκόσμιο....εμείς κάναμε σχεδόν μια ώρα δύο άτομα το ένα λάστιχο (γιατί έπαθε και ένας φίλος μου)
Δε θα σου συνιστούσα motocross ελαστικά για τη χρήση που κάνουμε.....
Ένα καθαρό enduro θα σου αποδόσει καλύτερα (αλλά τρώγεται γρήγορα).
Στην Εύβοια (και αλλού) χρησιμοποίησα Mich. End. Comp III (τελείωσε στα 150 χιλιόμετρα....) – πίεση 16 εμπρός 15 πίσω
Στην Θήβα (προγραμματισμένο για εντελώς ξερό) έβαλα Mich. Baja – «νυκτερινή πίεση» (δεν έβλεπα όλες τις πέτρες ) 18 εμπρός – 17 πίσω – και μετά 16 εμπρός 15 πίσω. (έφαγα το μισό!)