on-off έγραψε:ΚΑΝΕΝΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΤΡΟΧΟ ΠΟΥ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ RALLY ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
ΕΚΤΟΣ ......ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΤΜ.
ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΤΕ ΟΤΑΝ ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ ΑΠΟ BMW ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ DΑKAR RΑLLY ΜΕ ΒΓΑΛΜΕΝΗ ΣΕΛΑ ΚΑΙ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΔΙΚΤΥΩΜΑ ΤΥΠΟΥ DUCATI.
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΤΜ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΜΟΝΟΝ Η GAGIVΑ (ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟΤΕ ) ΕΙΧΕ ORIGINAL ΠΛΑΙΣΙΟ.
ΠΟΥΛΑΝΕ ΦΟΥΜΑΡΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ.
Απο το 2001 (τα εργοστασιακά) και 2002 τα "ειδικά" των ερασιτεχνικών ΚΤΜ Rally, δεν έχουν πλεον ούτε αυτά το ίδιο πλαίσιο με τα παραγωγής - μοτέρ - αναρτήσεις κλπ.
Ειδικότερα, το πλαίσιο έχει διαφορετική στήριξη πίσω αμορτισέρ, ενισχύσεις σε αρκετά σημεία και άλλες διαφορες.
Μοτέρ - καμία σχέση πλέον με τα παραγωγής.... Για τα υπόλοιπα τα βλέπετε...
κλπ με τα παραγωγής - δυστυχώς...