από leipsippos » 03 Μάιος 2005, 21:59
Το ιδιο σκηνικο ειχε γινει πριν μερικα χρονια οταν καταργήθηκε το Group B και εμφανιστηκε το Group A στο WRC. Το αποτέλεσμα ήταν να έχουμε αμάξια με 300 (και κατι) αλογα που πάνε το ίδιο γρήγορα με αυτά του Group B (που είχαν 600+ άλογα). Ειναι ανούσιο, αν οχι κουτό και επικίνδυνο, να περιορίζεις τα κυβικά για να μειωθεί η ταχύτητα. Αν θελει η FIM, ASO, ή οποια αλλη διοργανώτρια αρχή, να μειθούν οι ταχύτες μπορεί απλά να δώσει περισσότερη βαρύτητα στην πλοήγηση/προσανατολισμό και να μειώσει τα βοηθήματα (περιορισμένες δυνατότητες GPS, σαφήνεια roadbook).Έτσι θα μειωθεί ο μέσος όρος ταχύτας γιατί απλά αν πάνε γρήγορα οι αγωνιζόμενοι,ειναι σίγουρο πως θα χαθούν. Από την στιγμή μάλιστα που μειώνει τα χιλιόμετρα η FIM και τις αποστασεις ανεφοδιασμών στις ειδικές και απλές, αυτόματα κάνει πιο ελαφριά τα μηχανήματα, άρα πιο γρήγορα αφού δεν χρειάζονται τόσα καυσιμα και τόσα ανθεκτικά υλικά. Τα βγάζουμε απο την πόρτα και τα βάζουμε απο το παράθυρο?