από Roukounas » 25 Φεβ 2005, 01:01
Φίλε elias,
ως κάτοχος ενος ΤΤ600R '03 με 33.000 χλμ θα ήθελα να σου πω κι εγώ τη γνώμη μου.
Καταρχήν ταυτιζομαι με με όλους εκείνους που σου λέν να το πάρεις επειδή το γουστάρεις και σου γυάλισε από την πρώτη στιγμή. Στο προκείμενο:
Μανιβέλα: Θα την συνηθίσεις γρήγορα, όπως και θα συνηθίσεις να δουλεύεις έτσι το μηχανάκι ώστε να μην το αφήσεις να σου σβήνει συχνα. Η διαδικασία εκκίνησης εύκολη και χιλιοειπωμένη, αν μουλαρώσει, ρίχνεις τρεις τέσσερις με γκάζι ανοιχτό χωρίς ρεύμα για να 'ξεπλυθεί" ο κύλινδρος. (Ξέρω, ξέρω οι μιζάτοι στο βάθος ήδη γελάνε...)
Απόδοση κινητήρα: Είναι σαφώς δυνατότερο από το ΧΤ, αλλά όχι όσο δυνατό θα έπρεπε. Για σένα που αποχωρίζεσαι παπί, μάλλον πλεονέκτημα το βλέπω. Πάντως επιδέχεται βελτιώσεις και μάλιστα εφαρμοσμένες (25 χρόνων κινητήρας είναι αυτός, εχόυν ασχοληθεί πολλοί με τ' αλογά του)
Αξιοπιστία: Χμμ... Εδώ πρέπει να ξανατονίσουμε ότι "το μηχανακι δεν είναι τζαπάν". Μέχρι στιγμής, η σημαντικότερη αβαρία που μου έτυχε, ήταν τα ψωριασμένα γρανάζια δευτέρας και τρίτης, φθορά φυσιολογική στα μεγάλα μονοκύλινδρα, αλλα παρουσιάστηκε νωρίς (30000χλμ ευτυχώς μέσα στην εγγύηση). Είχα ακούσει -και διαβάσει- πριν το αγοράσω, έμαθα κι άλλα μετά την επισκευή και τώρα πλέον νομίζω πως επιβεβαιώνεται ότι το κιβώτιο των ΤΤ είναι μάλλον πιο ευάισθητο από των ΧΤ. Δεν ξεχνώ όμως ότι διαχειρίζεται περισσότερα άλογα, εστώ κι αν είναι μόνο 6 (33,5 ΧΤ - 39,5 ΤΤ) όπως επίσης και ότι δουλέυεται διαφορετικά (χωμάτινη χρήση).
Φινίρισμα: Μέτριο, αν και όλα του τα πλαστικά ειναi ACERBIS. Αν πηγαίνεις στο χώμα δε σε νοιάζει διόλου. Το καλό είναι ότι είναι φθηνά, όπως και γενικά όλα τα ανταλλακτικά του.
Οδήγηση: Εμένα μου ταίριαξε "γάντι". Είναι μανιτζέβελο στην κίνηση, "μπάινει" μια χαρά στα στροφιλίκια και στο χώμα τηρουμένων των αναλογιών (βλέπε βάρος - σχετικά αδύναμος κινητήρας) τα πάει περίφημα. Εάν καταλάβεις από νωρίς ότι δεν είναι "καθαρό", θα περάσεις φίνα, γιατί μπορει πραγματικά να πάει πολύ σβέλτα και σχεδόν παντού. Αν το πνίξεις σε απαιτητικά μονοπάτια πρέπει να έχεις χέρια... για να το βγάλεις
Φρένα - αναρτήσεις άνω του μέσου όρου. Οι αναρτήσεις δεν εχουν για διακοσμητικά τα κουμπάκια ρύθμισης των αποσβέσεων, τις δέχονται κιόλας. Το πίσω φρένο ισως φανεί αναίσθητο, αλλά ψάξιμο σε τακάκια βοηθα προς το καλύτερο.
Σε γενικές γραμμές αυτή είναι η γνώμη μου για το μηχανάκι ΜΟΥκαι ελπίζω να σε βοηθήσω στην επιλογή σου.