Καλημέρα σε όλους.
Λοιπόν συμφωνώ με τον forester, αλλά διαφωνώ με τον pino.
Οπως λένε και οι στρατηγοί, σκοπό έχεις την νίκη και οχι το μέσο που θα χρησιμοποιήσεις για να επιτευχθεί αυτή. Σκέψου πρίν 30 χρόνια (γέρασα ρε γαμώτο) τα ΧΤ που αλώνιζαν στο dakar, ουσιαστικά τις τότε γνώσεις δεν αντέγραψαν όλοι οι υπόλοιποι, ασε που η ΚΤΜ έχει πείρα στο κλέψιμο μην ξεχνάς την ιστορία με την Husaberg.
Βλέπεις σήμερα γεμίσαμε απο αντίγραφα του ΧΤ 500 και του BMW 800GS (όταν το είχε πρωτοδημοσιεύσει το MOTOSPORT πρίν πόσα χρόνια δεν θυμάμαι, θυμάμαι όμως πόσοι γέλασαν τότε )
Σίγουρα μιλάμε για κλοπή, αλλά εμείς οι κλεπταποδόχοι θα κερδίσουμε στο τέλος. Ασε να το εξελίξουνε και που ξέρεις ?
Μακάρι και άλλοι κατασκευαστές να κάνουν το ίδιο, και να μην ξέρουμε σε λίγα χρόνια τι να πρωτο διαλέξουμε .
Πάντως απ'ότι διάβασα στο site αλλα και στο ΜΟΤΟ με το WR450 αρχικά έχω μόνο θετικά σχόλια. Τι και αν στο στεγνό δεν υπερτερεί, εμείς οι ερασιτέχνες πιστεύω οτι σε βάθος χρόνου θα το εκμεταλλευτούμε τόσο που μετά απο χρήση μερικών ετών ενός δικίνητου , δεν θα μπορούμε μετά να οδηγήσουμε τα ΚΤΜ μας που θα'ναι στο υπόγειο .
Το WR 450 το εξοπλίζουνε ήδη με σταμπιλιζατέρ τιμονιού, αν και ο κεραμιδάς λέει οτι δεν του χρειάζεται, πιστεύω οτι παργματικά το βάλανε γιατί θέλει πολή δουλειά ακόμη για να αποδώσει τέλεια. Τώρα αν το κάνουν και 2 κιλά απο 6 , που κάπου τόσο πρέπει να ζυγίζει και της YAMAHA ...μμμμμ
.
Άπο τις φωτογραφίες που έχω δεί, δεν νομίζω να είναι ευαίσθητο σε βλάβες το σύστημα, ουσιαστικά μιλάμε για μία αντλία .
Με το κτηνάκι μου το ADVENTURE δηλαδή όπου κολλάω τώρα, μετά θα περνάω έτσι απλά !!!!!!
Κάτι τελευταίο και σημαντικό το WR 450 τελικά δεν στοιχίζει πολύ περισσότερο απο το απλο μοντελο.
Οπότε εγω ψηφίζω ΝΑΙ.
ΝΑΙ στην κλοπή Τεχνολογίας
ΝΑΙ στην εξέλιξη
ΝΑΙ σε όλα
ΝΑΙ , ΝΑΙ , ΝΑΙ.
Την καλημέρα μου σε όλο τον κόσμο.