Νάμε και εγώ!
Λοιπόν δύο πράγματα θα σας πώ.
Μετά από 4 χρόνια αγωνιστικής οδήγησης KTM 125 2stroke αποφάσισα να αγοράσω ένα γιαπωνέζικο τετράχρονο SUZUKI DR350. Τού άλλαξα αναρτήσεις κομπλέ WP 4054 μπροστά και κομπλέ αμορτισέρ πίσω. Του έφερα από την Αμερική κιτ και έγινε 425cc, του άλλαξα εξάτμιση κομπλε CRD, σύν σέλα συν τιμόνι συν ..... Και αυτό μου άλλαξε τα φώτα! Στα πολύ δύσκολα κομμάτια τα ευρωπαικά περνάγανε για πλάκα και εγώ ...... Μόλις οδήγησα ενα ΚΤΜ κατάλαβα ότι είχα πετάξει αρκετά λεφτά, οπότε πέταξα, (συγνώμη πούλησα το DR και πήρα KTM 2χρονο 250cc.
Σαν δεύτερο σας θέτω την εξής ερώτηση: Γιατί στο Παγκόσμιο Enduro όλα τα γιαπωνέζικα έχουν άλλες αναρτήσεις, εξατμίσεις, και άλλες πολλές αλλαγές????
Γιατί τα HUSABERG τρέχουν με μόνη αλλαγή την εξάτμιση φέτος και μικρές διαφορές στο σετάρισμα των αναρτήσεων, (τις οποίες μάλιστα μας έχουμε δώσει)??? Το ίδιο ισχύει και για τα GAS-GAS. Η ΚΤΜ έχει ξεφύγει λίγο προς τους σχιστομάτιδες αλλά για αυτό μάλλον είναι υπεύθυνο το τμήμα marketing ωστε να πουλάνε περισσότερα aftermarket.
Στην πράξη τώρα ένας καλός αναβάτης κάνει την διαφορά. Σας υπενθυμίζω ότι ο Τασούλης το 1989 έπερνε την γενική με YAMAHA DT200!! και οι υπόλοιποι ήταν με τα καθαρόαιμα της εποχής!!!