Λοιπον.Πρωτη βολτιτσα χθες στα περιξ της Πατρας βουνα,απο Παναχαϊκο μεχρι Μίχα και επιστροφη.Ευκαιρια για γνωριμια με το διχρονακι και ο καιρος συμμαχος.
Εντυπωσεις απο το GasGas...;Οπως ακριβως το περιμενα.Κατ'αρχας η ειδοποιος διαφορά με το που επεσε η μανιβελια αυτο το χαρακτηριστικο κροταλισμα του διχρονου...που σε προδιαθετει για την συνεχεια!Και μετα επανω στο βουνο.Διαφορετικο;...Και πόσο; Με προσοχη και σεβασμο γιατι ηταν η πρωτη γευση και δεν ηξερα τι θα συναντησω "επι πραγματικου".Και μετα η αισθηση του καινουριου.Δηλαδη εκει που παλευα με το ΤΤ να βρω προσφυση και να νικησω το βαρος του σε σχεση με το εδαφος και τις κλισεις,αυτο εδω παει αερας.Εχει μια ταση αν στριψεις λιγο παραπανω τον δεξι καρπο να εκτοξευεται ανεξαρτητως εδαφους. Ανηφοριές που μεχρι σημερα φανταζαν στα ματια μου δυσκολες εως πολυ δυσκολες,σε σημειο που τις κοιταζα με παραπονο πανω στο ΤΤ,με το GG κουμπωσα την πρωτη στο κιβωτιο,ο γνωστος "κομπος" στο λαιμο "περναω;..."και απλα περασα...Ειναι απιστευτος ο τροπος που κινειται ειτε στα μονοπατια των 30cm και απο κατω ...γκρεμιλες ειτε στις φλαταδουρες των "πολλων" που απλα και ομορφα ανοιγεις-κλεινεις γκαζι και υπακουει.Τα φρενα του κανουν αυτο που υποσχονται. Φρεναρουν...και μαλιστα με ΑΙΣΘΗΣΗ και ΑΚΡΙΒΕΙΑ,σε σημειο μαλιστα που συνηθισμενος απο το ΤΤ τσιμπουσα λιγο παραπανω και καραδοκουσαν μεγαλοπρεπεστατα ντριφτ και "μουτρα"...Η εμπρος ροδα χαμογελαει κοιτωντας ψηλομυτικα στον ουρανο σε καθε "αρπαγμα" του δεξιου γκριπ...Η συνολικη του αισθηση ειναι αερινη με αισθητη μειωση βαρους σε σχεση με οτι μεχρι τωρα ειχα.Στα μονοπατια ειναι συμμαχος με πολυ γλυκια ροπη και δυναμη χωρις να σε φοβιζει με αποτομα ξεσπασματα και δαγκωματα.Το σπουδαιοτερο ολων ομως ειναι οτι απο την πρωτη βολτα-γνωριμια μαζι του εχει μια φοβερη αισθηση και σιγουρια,εμπνεοντας μου ασφαλεια και "πατημα" που ανεβαζεις ρυθμο χωρις να αφηνεις τριχες στο περασμα σου...Λασπη λιγη στο βουνο αλλά γρασιδι πολυ και βρεγμενο.Απλα γκαζι και αντε γεια...Ειναι μια μοτοσυκλετα που θελει να παιζεις πανω της και οχι "κουτσουρο"..Μπρος-πισω δεξια αριστερα καθιστος ορθιος γονατα ποδια ...Ολο το σωμα σε επαγρυπνηση και αρμονια με τη μοτοσυκλετα.Θελει αλλαγες στο σωμα και μετατοπισεις πανω στη σελα αναλογα με το που πατας και πώς πας...Εντουρακι κανονικο!Τα εμποδια και τα σκαλοπατια που θαρρεις οτι ειναι "πολλα" εξαφανιζονται πετωντας,στην κυριολεξια.Ενα αρπαγμα στο γκαζι και τσιμπημα στο τιμονι και βουρ για αλμα.Οι αναρτησεις ρυθμιζομενες ποικιλλοτροπως αναλογα τις ορεξεις και το στυλ,ενα αποτελεσμα σου δινουν.Κατευθυντικοτητα και καταπινουν τα παντα.Το μοναδικο μειονεκτημα σε σχεση με πριν,η σκληρη σελα που σου αφηνει "σταμπα" μετα απο κανα δυωρο βολτας... Αυτο ομως διορθωνεται...
Το ρεζουμέ;ΟΜΑΛΟΣ κινητηρας με ΔΥΝΑΜΗ,ΡΟΠΗ απο χαμηλα και ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΙΜΗ,ΑΨΟΓΑ και με ΑΙΣΘΗΣΗ φρενα,ΕΛΑΦΡΥ σε αισθηση και ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ. Σιγα σιγα θα το μαθω,αλλά νομιζω οτι επιασε τόπο η αγορα του...Θα δουμε