Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

51o Rally Acropolis

Στερεά Ελλάδα, Αττική, Πελοπόνησσος, Κρήτη και νησιά Αιγαίου

Δημοσίευσηαπό denis » 15 Μάιος 2004, 21:36

Γιωργο υπαρχει τρειλερ.
εγω θα ερθω με το africa οδικως.
Άβαταρ μέλους
denis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 02 Φεβ 2004, 23:47
Τοποθεσία: N.ΙΩΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 03 Ιουν 2004, 22:41

Ψήνεται κάποιος για διαμονή στην ύπαιθρο την Παρασκευή το βράδυ; Ας με πάρει τηλέφωνο ή να στείλει pm.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 07 Ιουν 2004, 22:18

Η σκόνη ακόμα δεν έκατσε, εμείς όμως φτάσαμε στην Αθήνα....
Πολύ καιρό έχω να γράψω, oμως το Ακρόπολις είναι Η ευκαιρία!!!
Για μένα ξεκίνησε την Δευτέρα του Αγ. Πνεύματος, με αναγνωρίσεις
όλων των ειδικών. Αυτές έγιναν με το καλό μου Forester και τον
κολλητό με τον οποίο "στήνουμε" κάθε χρόνο το πρόγραμμα.
Γράψαμε 850 χιλιόμετρα από τις 06:00 έως την 23:00 που επιστρέψαμε.
Με τη βοήθεια άριστων χαρτών της "Ανάβασις" , αλλά και στρατιωτικών
χαρτών της περιοχής, σε συνδιασμό με χρήση GPS, γράψαμε άριστες σημειώσεις (σε μορφή
δρομοβιβλίου) και το πρόγραμμα που βγήκε και εκτελέστηκε, ήταν:
1. Πέμπτη: shake down & Λιλαία.
2. Παρασκευή: α.Ρεγγίνι 1 στα νερά
β.Παύλιανη 1 (πάνω από τα Πυρά, η πρόσβαση δεν υπήρχε στους οδηγούς...)
γ.Ελευθεροχώρι στις λίμνες
δ.Παύλιανη 2 στην πρόσβαση έξω από το χωριό και κοντά στην εκκίνηση
ε.Στρώμη 2 στην πρόσβαση του Πανουριά και λίγο περπάτημα
μέχρι τις αλεπάλληλες κλειστές...
3. Σάββατο: α.Άμφισσα 1 σε πρόσβαση που δεν υπήρχε στους οδηγούς, πάνω από την πόλη.
β.Ρεγγίνι 2 κοντά στον τερματισμό, πρόσβαση από Ελάτεια.
γ.Δροσοχώρι 2, στα νταμάρια, με κλείσιμο από τις 13:10 μέσα. Ενώ είχα υπόψη μου πρόσβαση στα νταμάρια από Βάργιανη, δεν τη βρήκαμε τη Δευτέρα (μόνο μια μέρα είχαμε για όλο τον αγώνα...) κι έτσι κλειστήκαμε μέσα.
Αν τη βρίσκαμε, θα βλέπαμε 4 ειδικές και το Σάββατο. Όμως το θέαμα στα νταμάρια ήταν καταπληκτικό!!!!!Έβλεπες το κάθε αυτοκίνητο 50'' !!! Ειδικά στα μικρά με εκκίνηση ανά 1', πριν φύγει το ένα , ερχόταν το άλλο!!!! Όλα τα λεφτά!!!!!
4.Κυριακή: α.Αγ. Στέφανος 1, στα άλματα. Πρόσβαση από Μοσχοκαρυά.
β.Στύρφακα 1, πρόσβαση επίσης από Μοσχοκαρυά.
γ.Αγ. Στέφανος 2, στην εκκίνηση και ενώ οι άλλοι έβλεπαν τις 3 πρώτες φουρκέτες, εγώ πήρα αυτόγραφο από Petter Solberg & Fill Mils στο καπελάκι της SUBARU, από Duval και Αρμόδιο ΒωΒό στο μπουφάν που φοράω κάθε χρόνο στον αγαπημένο αγώνα, εδώ και 5 χρόνια...
δ.Στύρφακα 2, στον τερματισμό στο χ. Καλαμάκι με τα γνωστά πετάγματα.

Το παραπάνω πρόγραμμα φαίνεται υπερβολικό σε κάποιους, αλλά διευκρινίζω ότι έγινε με μοτοσυκλέτες! Η Africa Twin της αφεντιάς μου,το KTM 640 LC του αιώνιου κολλητού,το μπιμπικωτό XT 660 του αδερφού μου (με μόλις 1500 χλμ...), και η θηριώδης BMW 1150 GS του νέου μέλους της παρέας και καλού μου συναδέλφου, ήταν τα εργαλεία που μας έβγαλαν πέρα το
σκληρό 4ήμερο πρόγραμμα.Γράψαμε πάνω από 1500 χλμ στις 4 ημέρες!

Στον αγωνιστικό τομέα τώρα, τα σημεία που είδαμε φέτος ήταν θεαματικότατα.
Ο συναγωνισμός συνέχεια σε μια κορύφωση.
Η SUBARU με το Solberg μακράν (όπως και στους 4 χωμάτινους της χρονιάς κι αν δεν υπήρχε η τύχη-ατυχία και το απρόβλεπτο - αναπάντεχο στα αγαπημένα μας ράλλυ -γι αυτό είναι γοητευτικά κι αγαπημένα άλλωστε- θα είχε κερδίσει και τους 4...).
Όλοι οι οδηγοί πήγαιναν στα όρια ανθρώπων και μηχανών κι έδωσαν ότι καλύτερο είχαν.
Ο Βωβός άξιος Ελληνάρας, έσπασε κι η γκαντεμιά του που τον έχει από κοντά από το 97 και έκανε σπουδαία εμφάνιση.
Ο Νιώρας άψογος και μάλιστα με αυτοκίνητο της ηλικίας του Πλαπούτα και του Κολοκοτρώνη...
έκανε άριστη εμφάνιση παρά τα προβλήματα τις 2 τελευταίες μέρες. Όλα άρχισαν από την 4ετείας εξάτμιση που ενώ δεν είχε δώσει στίγμα και προειδοποίηση για ζημιά, προτίμησε τον Εθνικό αγώνα για να παραδώσει το πνεύμα... Ακόμα κι έτσι, ο αστυνόμος, έκανε αυτό που ξέρει καλύτερα. Πήγε γρήγορα, πολλές φορές την απογείωσε τη γριά του και κυρίως την κράτησε στο δρόμο αγρατζούνιστη, όπως την έχει εδώ και 6-7 χρόνια!!!Οι εγκαταλείψεις των δυνατών ελληνικών συνδιασμών από μηχανικά προβλήματα, καθόλου δεν μειώνουν την επίδοσή του!
Η εγκατάλειψη που με στεναχώρησε ιδιαίτερα και δείχνει την ψυχολογία και την πίεση των οδηγών σε τέτοιους αγώνες, δεν ήταν άλλη από αυτή του ΣΩΚΡΑΤΗ ΤΣΟΛΑΚΙΔΗ!!!!!
Ο άνθρωπος πήγαινε αέρα, ήταν 1ος γενικής στο Ν και ενώ τελειώνει την ειδική, πηγαίνει με το πόδι στο πάτωμα έχοντας περάσει το flying!!!! Ο συνοδηγός του λέει ΚΟΨΕ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ κι εκεί , λίγο πριν πάει στο ΣΕΧ για το καρνέ, καταστράφηκαν όλα!
Κρίμα Σωκράτη, κουράγιο και του χρόνου νικητής!
Παραλειπόμενα:
1. Άψογοι στη συμπεριφορά τους οι Loeb, Solberg, Duval, Martin, Swartz, Gadermaister. Μοίραζαν αφειδώς αυτόγραφα και φωτογραφήθηκαν με θεατές, ευχαρίστως και με προθυμία.
2. Κάποιοι άλλοι είτε δεν βγήκαν καν από αυτοκίνητο (δεκτό, αφού θέλουν να συγκεντρωθούν ή απλώς να οργανωθούν πριν την εκκίνηση....), ή ακόμα χειρότερα (Rovanpera), βγήκαν και ενώ είχαν τελειώσει τις δουλειές τους, αρνήθηκαν άκομψα.... μια υπογραφή!
Τα παραπάνω έγιναν σε Παύλιανη 2 και Αγ. Στέφανο 2 και ήταν αυτά που είδα εγώ. Μπορεί να διαφέρει η συμπεριφορά των ίδιων οδηγών σε άλλα σημεία και σε άλλο χρόνο...

Άντε, 359 και σήμερα μέχρι την εκκίνηση του 52ου Ράλλυ Ακρόπολις!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Κεντρική & Νότια Ελλάδα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες