Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΟΘΡΥΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2005

Στερεά Ελλάδα, Αττική, Πελοπόνησσος, Κρήτη και νησιά Αιγαίου

ΟΘΡΥΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2005

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 31 Ιαν 2005, 22:20

Όθρυς 29 – 30 Ιανουαρίου 2004.

Το Σαββατοκύριακο 29/30 Ιανουαρίου μια παρέα πέντε τετρακίνητων ξεκίνησε για να διασχίσει καθέτως και οριζοντίως το Όρος Όθρυς.
Όλα τα αυτοκίνητα είχαν Mud (εννοείται) λάστιχα και πλήρη λοιπό εξοπλισμό για κίνηση εκτός δρόμου. Και τα τρία από τα πέντε, εργάτες.
Η αναχώρηση έγινε στις 07.15 κάπου από την Εθνική οδό (άπαντες ήταν στην ώρα τους εκεί, 07.00), και στις 9.00 η παρέα πατούσε χώμα.. Ανεβήκαμε από Αυλάκι μετά την Λαμία, βόρεια, και μέσα από ελαιώνες με καλή λάσπη σε πολλά σημεία και παγωμένο χιόνι πιο ψηλά προσπαθήσαμε να φτάσουμε σε κάποιο υψομετρικό για να πέσουμε ανατολικά. Το παγωμένο βαθύ χιόνι όμως – ύπουλο και απρόβλεπτο – μας έκανε την ζωή αρκετά δύσκολη. Σταματήσαμε σε σημείο που ήταν κολλημένα τα 3 από τα πέντε αυτοκίνητα, και κάθε προσπάθεια για συνέχεια ήταν αδύνατη. Αναφέρω χαρακτηριστικά. Pazzero κολλημένο, δεμένο με κολλημένο G Vitara και αυτό δεμένο με κολλημένο Cherokee και όλα αυτά να τα τραβάει με εργάτη ένα Toyota 4Runner. (Το 4Runner για να μην φύγει το είχα δέσει στο Νiva μου)
Ο συνδυασμός μίας χιονοθύελλας που ξεκίνησε εκεί ψηλά, με το μάταιο της προσπάθειας να περάσουμε το διάσελο και γνωρίζοντας ότι είχαμε περάσει και μερικά δύσκολα κατηφορικά κομμάτια που έπρεπε τώρα να τα ανέβουμε, μας ανάγκασε να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής
Από τα καλά περιστατικά εκείνης της διαδρομής ήταν το χάσιμο της μούρης του Cherokee σε βαθύ αριστερό νεροφάγωμα, σε σημείο όμως που ήδη είχαν περάσει δύο αυτοκίνητα. (Είδατε τι κάνει το βάρος;).
Περιπλανηθήκαμε για λίγο ακόμα και στις 17.00 περίπου κατασκηνώσαμε σε ένα σχετικά ήρεμο και χαλαρό σημείο, σε ένα πλάτωμα πίσω από μια εκκλησία.
Δύο καλές φωτιές, στήσιμο σκηνών, τα κρεατικά άφθονα με μερικά παραδοσιακά προϊόντα προερχόμενα από Ελασσόνα μεριά, και παρέα με ένα καταπληκτικό φεγγάρι που βγήκε κατά τις 10, η κουβέντα συνεχίστηκε μέχρι τις 23.00 που σιγά σιγά αποσυρθήκαμε για ύπνο. Η θερμοκρασία ήταν φυσιολογική, και κυμαίνονταν γύρω από το 0 C (μηδέν) με πτωτικές τάσεις.
Την Κυριακή κάποιος σηκώθηκε πρώτος κατά τις 07.00 ανασκάλεψε την φωτιά και έτσι έγινε πιο εύκολη η αφύπνιση των υπολοίπων. Είχε έναν πεντακάθαρο ουρανό από πάνω μας και στις γύρω κορφές μαυρίλα. Η πρωινή θερμοκρασία στους -2 με -3. Καφές, μερικοί είχαν πλήρες πρωινό και τελειώσαμε και το ψήσιμο του σπληνάντε-ρου (ένας όφις μήκους ενός μέτρου και πάχους χμμ ο δείκτης μου και ο αντίχειρας μου δεν μπορούσαν να το κυκλώσουν) που το είχαμε αφήσει στην χόβολη από χθες. (ακούει το BRAT;).
Μερικοί κρυώσανε αλλά αφού παρά τις αντίθετες προτροπές χρησιμοποιήσανε στρώματα αέρος (πάχους περίπου μιας πιθαμής), σαν υπόστρωμα τι περιμένανε;
Εκεί στις 10.00 περίπου αναχωρήσαμε και ασφάλτινα πια – αφού είχαμε εξαντλήσει όλες τις περιπτώσεις να διασχίσουμε το βουνό από Δυτικά προς τα Ανατολικά θα δοκιμάζαμε από Βορρά προς Νότο. Φευ. Το ύφος του χιονιού στο μνημείο του C-130 ήταν περίπου στο μέτρο και όλες οι βόρειες πλευρές του βουνού είχαν πιο πολύ χιόνι από ότι οι Νότιες. (Φυσικό, αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία). Μια προσπάθεια ακόμα από άλλη διαδρομή με συνεχή κολλήματα στο χιόνι και το Cherokee ξαναφεύγει σε πολύ άσχημο σημείο (νεροφάγωμα σε χαράδρα) και το μισό από την δεξιά μεσαία κολόνα και πίσω, και φυσικά η πίσω δεξιά ρόδα να είναι στο χάος και ο εμπρός αριστερά τροχός να τραμπαλίζεται. Και το έδαφος σαθρό. Ο οδηγός δεν μπορούσε να βγει γιατί πιθανόν το βάρος του να κρατούσε το αυτοκίνητο εκεί. Η αντίδραση της ομάδος ήταν άμεση, οι προπορευόμενοι γυρίσανε πίσω αμέσως, δεθήκανε δυο αυτοκίνητα και με εργάτη το πρώτο τράβηξε μπροστά το όχημα ασφαλώς. Στο Video θα δούμε τον χρόνο που κάναμε.
Η πορεία συνεχίστηκε για 500 μέτρα περίπου όταν τερατώδες ανεμοσούρι ύψους 1,5 μέτρου και μήκους πολλών μας ανάγκασε πάλι να σταματήσουμε. Ο θηλυκός ανιχνευτής της ομάδος έφυγε μπροστά για να αναφέρει μετά από δέκα λεπτά ότι στο σημείο που άρχιζε η κατηφόρα υπήρχε συνδυασμός πεσίματος του δρόμου και ανεμοσουριού. Δεν περνούσαμε. Και η ώρα ήταν 15.00. Τέλος και επιστροφή. Στις 15.30 μια στάση για να φάμε κρύο σπληνάντερο, ξυνοτύρι, ψωμί και λίγο κρασί και μετά από χωμάτινη διαδρομή στις 17.00 πίναμε καφέ πάνω σε κατάστημα της Εθνικής Οδού πριν την Λαμία και κάναμε την κλασσική ανασκόπηση.
Στις 20.30 περίπου ξεφόρτωνα το αυτοκίνητο.
Αναμένοντας την επομένη……………………………
:)
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

ΟΘΡΥΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2005

Δημοσίευσηαπό samy » 31 Ιαν 2005, 23:34

καλή φάση χαρά στο κουράγιο σας πάντα τέτοια έστω κι αν δε φτάνετε μέχρι τέλους
ΑΝΘΥΠΟΠΡΟΕΔΡΟΣ PRAT
κι αυτό μόνο για λίγους φίλους
samy
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 04:59
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 01 Φεβ 2005, 00:37

Ομορφα πραγματα ρε taxideytis ... καμια φωτο δεν εχει????????????
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Re: ΟΘΡΥΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2005

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 01 Φεβ 2005, 10:42

taxideytis έγραψε:... Ο συνδυασμός μίας χιονοθύελλας που ξεκίνησε εκεί ψηλά, ...

Χμμ μάλλον η πρόγνωσή μου έπεσε διάνα :)

... το Cherokee ξαναφεύγει σε πολύ άσχημο σημείο (νεροφάγωμα σε χαράδρα) και το μισό από την δεξιά μεσαία κολόνα και πίσω, και φυσικά η πίσω δεξιά ρόδα να είναι στο χάος και ο εμπρός αριστερά τροχός να τραμπαλίζεται. Και το έδαφος σαθρό. Ο οδηγός δεν μπορούσε να βγει γιατί πιθανόν το βάρος του να κρατούσε το αυτοκίνητο εκεί.

:shock: :shock: :shock:

Προσοχή μην έχουμε και θύματα στις εξορμήσεις :roll:

Υ.Γ.: Ζήλεψα :P
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Κεντρική & Νότια Ελλάδα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες