Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Συνάντηση Πέμπτη 2 Φεβ. 2006

Μακεδονία, Θράκη, Ήπειρος, Θεσσαλία & νησία Ιονίου

Δημοσίευσηαπό Lonely_Wolf » 19 Ιαν 2006, 13:56

Μάνο παράθεσα και τα σχετικά links (που είναι από το BRAT φόρουμ) οπου έχω καταθέσει κάποιες απόψεις μου σε κάποια θέματα, μπορείς να δεις και εκεί αν σε ενδιαφέρει.

Επειδή δεν έχω χρόνο και την ευκολία να αναλύσω γραπτώς τις σκέψεις μου πιστεύω να γίνει μια συνάντηση την επόμενη βδομάδα και να είσαι σίγουρος ότι θα μιλήσω πρώτος ::wink:

:wave:
Άβαταρ μέλους
Lonely_Wolf
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 10:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Lakis » 19 Ιαν 2006, 14:46

Επειδή δεν έχω χρόνο και την ευκολία να αναλύσω γραπτώς τις σκέψεις μου πιστεύω να γίνει μια συνάντηση την επόμενη βδομάδα και να είσαι σίγουρος ότι θα μιλήσω πρώτος


Ωχ, δεν θα φαμε ?
Καλητερα να μασας , παρα να μιλας ...

http://lakisfm1.blogspot.com
Άβαταρ μέλους
Lakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 564
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2005, 13:32
Τοποθεσία: www.kontosouvli.com

Δημοσίευσηαπό Lakis » 19 Ιαν 2006, 15:33

Αντι για τους καβγαδες , εχω να αντιπροτεινω μια μασα στο Καβαλαρι την Κυριακη

(ε και καμμια βολτιτσα πριν για να πεινασουμε... kαμμια ασσηρο , ξερετε)
Καλητερα να μασας , παρα να μιλας ...

http://lakisfm1.blogspot.com
Άβαταρ μέλους
Lakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 564
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2005, 13:32
Τοποθεσία: www.kontosouvli.com

Δημοσίευσηαπό xtrail » 19 Ιαν 2006, 19:40

mato έγραψε: Λοιπόν επειδή το θέμα είναι γενικό «.... μιας εκδρομής» :
Εγώ δεν καταλαβαίνω και πολλά μέχρι στιγμής και σίγουρα δεν θα καταλάβαινα τίποτα αν δεν είχα παρακολουθήσει το θέμα (π.χ. γιατί εξακολουθούμε να μιλάμε επί της ουσίας, αν είναι έτσι τότε το θέμα δεν αφορά σε συνάντηση αλλά στην φύση των εκδρομών, που δεν με πειράζει βέβαια, αλλά να ξέρω, να γράψω ή όχι ?)

Επίσης, μια παρατήρηση για τους Συλλόγους, επειδή συχνά- πυκνά τους αναφέρετε :
............
Θα παρακαλούσα να μην δημιουργείτε αρνητικό κλίμα χωρίς λόγο. Όλα αυτά που νομίζετε ότι συμβαίνουν απλά δεν συμβαίνουν (τουλάχιστον σε εκδρομές του ΣτεΒΕ, της ΛΕΤΕ Καβάλας και της λέσχης των Σερρών όπου έχω επανειλημμένως συμμετάσχει).


Η συζήτηση έχει να κάνει με την φύση των εκδρομών γενικά και παρεπιπτόντως συζητάμε και για συνάντηση για καφέ, ποτό, φαί.

Μάνο, τα εισαγωγικά δεν εκφράζουν ειρωνεία ή δυσανασχέτιση ως προς τους συλλόγους. Αντίθετα εκεί είναι επιβεβλημένο να υπάρχει καλή οργάνωση καθώς και να ακολουθούνται σαφώς οι κανόνες και οι όροι της εκδρομής. Και εκεί γίνεται σαφές πάντα το είδος της έκδρομής και η δυσκολία. Το "τέλεια" εννοεί πως δεν υπάρχει στην ουσία τίποτα τέλειο και το "αρχηγός" ότι δεν έχει να λαμβάνει όπως γίνεται σε συλλόγους, δεν υπάρχει ένας υπεύθυνος πάντα, αλλά ο καθένας μπορεί να οργανώσει εκδρομή(σε έναν σύλλογο μάλλον αυτό το κάνουν 2-3 αντε 5). Σε εταιρίες παροχής τα πράγματα που έχω ακούσει ειναι ανάμεικτα και πιστευω πως όλα έχουν να κάνουν με το τι περιμένει ο καθένας από μια βόλτα. Μια μικρή γρατσουνιά για κάποιον μπορεί να ειναι ζημιά και για άλλον αυτονόητο.
Η άποψη μου στο θέμα εκδρομή μια παρέας και μάλιστα μέσω φόρουμ είναι πως είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και για να κρατηθεί η συνοχή πρέπει να υπάρχουν ισορροπίες. Ένας καινούριος στην παρέα μπορεί να τρομάξει ακούγοντας για δυσκολίες ή απαιτήσεις εξοπλισμού και να μην ακολουθήσει. Προσωπικά δεν θα έλεγα σε κανέναν άλλαξε λάστιχα ή έχε ιμάντα ή φτυάρι για να μπορέσεις να ακολουθήσεις. Ίσως ένα PMR και λίγη βοήθεια από μέρος της ομάδας σε περάσματα είναι πιό σημαντικά. Και επειδή το φόρουμ ειναι ελευθερο και οι βόλτες μας το ίδιο, το ζητούμενο για μένα ειναι η παρέα να μεγαλώνει και τα μέλη της να παραμένουν σε αυτή (τουλάχιστον ως το σημείο που τους εκφράζει).
Μια και αναφέρθηκε στο τι έχει ο καθένας στο αυτοκίνητο του θα ανφέρω τα δικά μου συμπράγκαλα:
1. Φαρμακείο
2. Τρεις κάρτες τηλεφώνου από τις 3 εταιρίες κιν. τηλ
3. Χάρτες σε χαρτί και gps και πυξίδα
4. Ασφάλειες
4. Σχοινί ναυτικό και ιμάντα ρυμούλκησης-της πλάκας (κανονικό ιμάντα σε λίγο)
5. Γάντια εργασίας
6. Φτυάρι κανονικό και σπαστό (το δευτερο επίσης της πλάκας)
7. Σπαστό πριόνι και μικρό τσεκουρι
8. Σύρμα χοντρό
9. Πένσα, κόφτη, σετ με καρυδάκια, κατσαβίδια κλπ
10. Ταινιες μονωτικές κλπ
11. Σπρέι WD40, χρώμα κλπ
12. Ταινία σήμανσης (για τα πτώματα :shock: )
13. Pmr
14. Μπαταρίες
16. Μετρητή πίεσης ελαστικών και μικρό πιεστικό
17. Μετροταινίες, μολύβια, χαρτιά κλπ
Θα αναρωτηθείτε αν χρειάζονται όλα αυτά...τα περισσότερα έχουν χρειαστεί λίγο ως πολύ.
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mato » 19 Ιαν 2006, 22:20

Θα επιμείνω λιγάκι, γιατί μας διαβάζει και άσχετος κόσμος, κι αν εμείς μπορούμε να τα ξεδιαλύνουμε με κουβέντα, τα γραπτά όμως μένουν …

Λοιπόν εγώ δεν εννοούσα κάτι άλλο (για τα εισαγωγικά που λες) πλην αυτού που διάβασα :


xtrail έγραψε:... δεν είμαστε σύλλογος ώστε να είναι όλα "τέλεια" οργανωμένα και επειδή ο "αρχηγός" ή όσοι ξέρουν την διαδρομή την κάνανε για να πάνε την παρέα να δει μια διαδρομή χωρίς να ζητήσουν ανταπόδοση (αυτό ειναι φιλία) μην περιμένουν όλοι να μείνουν ευχαριστημένοι ....


απλώς συνέδεσα (λογικά πιστεύω) το «δεν είμαστε σύλλογος ώστε» με το «να ζητήσουν ανταπόδοση» που αφήνει να εννοηθεί ότι από τους συλλόγους ζητείται ανταπόδοση για συμμετοχή σε εκδρομή. Μην μου πείτε για την συνδρομή, είναι άλλο πράγμα σε άλλη κουβέντα.
Αν έκανα λάθος, ζητώ συγγνώμη. Αλλά μάλλον δεν έκανα, γιατί ακολουθεί αυτό :

xtrail έγραψε:Το "τέλεια" εννοεί πως δεν υπάρχει στην ουσία τίποτα τέλειο και το "αρχηγός" ότι δεν έχει να λαμβάνει όπως γίνεται σε συλλόγους, δεν υπάρχει ένας υπεύθυνος πάντα, αλλά ο καθένας μπορεί να οργανώσει εκδρομή(σε έναν σύλλογο μάλλον αυτό το κάνουν 2-3 αντε 5).


Θα γίνω όσο πιο σαφής μπορώ. Στον ΣτεΒΕ (που γνωρίζω) δεν ανταμείβεται ο υπεύθυνος εκδρομής (που μπορεί να είναι οποιοσδήποτε έχει να προτείνει κάτι ενδιαφέρον, όπως κι εδώ, αλλά βλέπεις ότι λίγοι διαθέτουν χρόνο. Κι εγώ πρότεινα εκδρομή, και παρ’ όλο που τελικά δεν μπόρεσα να πάω, η εκδρομή έγινε).
Αν υπάρχουν extra έξοδα για κάποια ειδικότερη διοργάνωση, καλύπτονται από το ταμείο και όχι από συμμετοχή. Σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών δεν ξέρω τι γίνεται. Έχω ακούσει κι εγώ διάφορα, αλλά σε όσες εκδρομές συμμετείχα με λέσχες ήταν όλα ok κι έτσι όχι μόνο δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν, αλλά δεν δίνω σημασία σε ράδιο-αρβύλα, εκτός αν κάτι πέσει στην αντίληψή μου.


Για αυτό :
Lonely Wolf έγραψε:από την στιγμή που δεν είμαστε κλειστός σύλλογος δεν μπορούμε να βάζουμε όρια πχ. μόνο αυτοκίνητα με αργά μπορούν να έρθουν... ... Από την στιγμή που γίνετε δημόσια ανακοίνωση στο φόρουμ είναι σαν να τους προσκαλείς όλους ανεξαρτήτου οχήματος και εμπειρίας! ....


είπα ότι ούτε οι σύλλογοι βάζουν όρια σε εκδρομή που γίνεται με ανακοίνωση και πρόγραμμα (αλλιώς θα’ κλειναν). Άλλο οι παρέες που κανονίζουν να βρεθούν μόνοι τους, αλλά αυτό όπως όλοι ξέρετε γίνεται κι εδώ και παντού.


Συγχωρήστε την επιμονή, αλλά όπως είπα τα γραπτά μένουν και αν δεν ξέρουμε κάτι θετικά καλό είναι να μην δημιουργούμε σύννεφα.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mato » 19 Ιαν 2006, 22:25

Συνεχίζω επι της ουσίας :

xtrail έγραψε:Μια μικρή γρατσουνιά για κάποιον μπορεί να ειναι ζημιά και για άλλον αυτονόητο.
Η άποψη μου στο θέμα εκδρομή μια παρέας και μάλιστα μέσω φόρουμ είναι πως είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και για να κρατηθεί η συνοχή πρέπει να υπάρχουν ισορροπίες. Ένας καινούριος στην παρέα μπορεί να τρομάξει ακούγοντας για δυσκολίες ή απαιτήσεις εξοπλισμού και να μην ακολουθήσει. Προσωπικά δεν θα έλεγα σε κανέναν άλλαξε λάστιχα ή έχε ιμάντα ή φτυάρι για να μπορέσεις να ακολουθήσεις. Ίσως ένα PMR και λίγη βοήθεια από μέρος της ομάδας σε περάσματα είναι πιό σημαντικά. Και επειδή το φόρουμ ειναι ελευθερο και οι βόλτες μας το ίδιο, το ζητούμενο για μένα ειναι η παρέα να μεγαλώνει και τα μέλη της να παραμένουν σε αυτή (τουλάχιστον ως το σημείο που τους εκφράζει).


Συμφωνώ απόλυτα στο πνεύμα (εκτός από τον εξοπλισμό, θα πω γιατί), δεν ξέρω αν έδωσα την εντύπωση ότι γουστάρω ζημιές και ζόρια. Αυτά που πρότεινα στην ουσία είναι τρία πραγματάκια :

1ον να είμαστε συνεπείς με χρόνους

2ον να αναπτύξουμε κάποια συμπεριφορά που βοηθά όλον τον κόσμο στην διεξαγωγή οποιασδήποτε διαδρομής αλλά και των σχέσεών μας

3ον να είμαστε «δίκαιοι» και να συμπεριλαμβάνουμε, αν είναι δυνατόν, διαδρομές ή ευκαιρίες για όλους, ώστε με αμοιβαίες υποχωρήσεις να πετύχουμε την «ισορροπία» στην οποία αναφέρεσαι.

Όσο για τον περίφημο εξοπλισμό:
Αναφέρομαι και σε άτομα και σε αυτοκίνητα. Κατά την γνώμη μου πρέπει, εφ’ όσον πάμε εκδρομή χειμώνα σε χιόνια, λάσπες, κτλ να έχει ο καθένας τα απαραίτητα, κατ’ αρχάς για τα άτομα που μεταφέρει (ρούχα, φαγητό, νερό) και να έχει ελέγξει τα βασικά του αυτοκινήτου (λάδια, νερά, μπαταρία, βενζίνη, αέρα, υγρά φρένων-συμπλέκτη) πριν ξεκινήσει ή τουλάχιστον να ξέρει ότι είναι εντάξει, από πρόσφατο service.
Όχι γιατί δεν θα του δώσει ο φίλος αν τα χρειαστεί, πράγμα που θεωρώ δεδομένο, αλλά γιατί ας πούμε ότι εγώ προσωπικά δεν θέλω να σταματάω δέκα αυτοκίνητα για να πάρω σουβλάκια. Με την ίδια λογική, δεν θέλω να τα σταματάω για να γεμίσω βενζίνη, ειδικά μετά από μιάμιση ώρα καθυστέρηση στο ραντεβού – ναι και αυτό συνέβη. Απρόοπτα ή ανάγκες φυσικά υπάρχουν, αλλά υπάρχει και χαλαρότητα, για να μην πω αδιαφορία ορισμένες φορές, με την οποία προσωπικά - όπως καταλάβατε - εκνευρίζομαι.

Κατά τα άλλα, νομίζω ότι υπάρχει ένας min εξοπλισμός «ανάκτησης» για τον οποίο πρέπει ο καθένας να έχει φροντίσει, για οποιαδήποτε διαδρομή, ακόμα και την πιο μικρή : Σημεία ρυμούλκησης, ιμάντα /ες, ναυτικά κλειδιά (αλλιώς οι ιμάντες είναι άχρηστοι) ή σχοινί, και ό,τι νομίζει για το αυτοκίνητό του (π.χ. υγρά μπαταρίας, φρένων, λάδια). Αυτό γιατί απλά, είτε τρομάξει κάποιος είτε όχι ακούγοντας τον εξοπλισμό, το να συμμετέχει σε διαδρομή όπου ξέρει ότι μπορεί και να κολλήσει (ΟΛΟΙ κολλάνε, ανεξαρτήτως οχήματος, εμπειρίας και ικανότητας) δεν σημαίνει ότι ξεχνάει την στοιχειώδη ευγένεια (?) δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω, η οποία κατά την γνώμη μου επιβάλλει να προσφερθεί να χρησιμοποιήσει τον δικό του ιμάντα και να μην λασπώσει το αυτοκίνητο του φίλου του, ανεξάρτητα αν γίνει τελικά έτσι.
Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός, ξέρετε ότι ποτέ δεν έχω παραπονεθεί για κάτι τέτοιο και ούτε θα το κάνω, γιατί απλά προσωπικά δεν με ενδιαφέρει, αλλά και ποτέ δεν θα έδινα αφορμή σε κάποιον να παραπονεθεί για μένα. Το βλέπω ακριβώς όπως και το παράδειγμα για τα σουβλάκια. Το ότι υπάρχουν καλά παιδιά πρόθυμα να βοηθήσουν σ’ αυτήν την παρέα (βλέπε Lonely Wolf που τρέχει πρώτος με τον ιμάντα του) δεν σημαίνει ότι όλοι είναι έτσι.

Από κει και πέρα ο καθένας ό,τι νομίζει. Εγώ μόνιμα στο αυτοκίνητο έχω πλέον αυτών που ανέφερε ο Αλέξανδρος (εκτός από gps και τρεις κάρτες κινητής, μία έχω) ξηρούς καρπούς, κονιάκ, φακούς, υγρά φρένων, μπαταρίας, νερό 4lt+, γαλότσες και αδιάβροχα για μένα και την Ελπίδα,, δυό κάβουρες (κλειδιά εννοώ, αλλιώς θα’ παιρνα αστακούς), σιδεροπρίονο, tire up, καλώδια, σπρέυ επαφών, γκαζάκι – μπρίκι για καφέ (και καφέ χαχαχα), ένα ελαφρύ sleeping bag κτλ.

Ανάλογα με την εκδρομή παίρνω και επιπλέον κρικοπάλαγκο, extra ιμάντες (με καστάνια, για δέντρα κτλ), μπετονάκι βενζίνης 10 ή 20 lt και αντλία (μια φορά χρειάστηκαν και τα δύο), καρέκλες, τραπέζι, πιάτα και ποτηράκια σε βαλιτσάκι, ισοθερμικά εσώρουχα, «δεύτερα» μπουφάν, κάλτσες, αδιάβροχο κάλυμμα 4x5 με πασσαλάκια δίμετρα κτλ.

ΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΑΝΕ ΣΤΟ NIVA (gc60). Στην εκδρομή πέρισυ στην Βωβούσα τα είχα όλα αυτά στο πορτ-μπαγκάζ, εκτός από την τσάντα με τα ρούχα μας και το φαρμακείο, που ήταν στο πίσω κάθισμα, το τραπεζάκι, που χωράει όρθιο πίσω από το κάθισμα του οδηγού, και τα μπουφάν, που ήταν στην εταζέρα στο πίσω τζάμι. Βέβαια για να τα φορτώσω έκανα δεύτερη διπλωματική (για να μην αναφέρω τα πιατάκια του σκύλου και τη σκυλοτροφή).

Συγγνώμη για τα τερατώδη posts, αλλά έδωσα και υλικό για σκέψη. Αναμένω με αγωνία την συνάντηση.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό georgek » 19 Ιαν 2006, 22:42

Συμφωνώ απόλυτα με τον mato στο θέμα των συλλόγων, σαν μέλος της Λέσχης Τετρακίνησης Σερρών. Επίσης θέλω να προσθέσω ότι στους συλλόγους υπάρχει τεχνογνωσία 4χ4 η οποία και μεταδίδεται αφιδώς ( για όποιον θέλει να την πάρει).

Πέρυσι σε εκδρομή της λέσχης στο Καράντερε, με υψηλό βαθμό δυσκολίας, ακολούθησαν μέχρι και HRV και Tuscon. Όμως υπήρχε ομαδικότητα και λογική. Το πέρασμα που έκαναν τα αγωνιστικά της λέσχης (Cruiser, Pajero, Defender) δεν το έκαναν μόνα τους αλλά με βοήθεια.

Το σημαντικό λοιπόν δεν είναι η ικανότητα οδηγού ή αυτοκινήτου αλλά η παράκαμψη του εγωϊσμού ώστε να δεχθεί κάποιος βοήθεια. Αυτό για μένα είναι ωριμότητα. Και φυσικά πάνω από όλα η ασφάλεια.

Για τον εξοπλισμό, θεωρώ ότι ο ιμάντας είναι το απόλυτο minimum που πρέπει να έχει κάποιος μαζί του. Η ομαδικότητα δεν σημαίνει ότι πρέπει ο άλλος να έρθει με τον ιμάντα του, να σε δέσει, να σε ξεκολήσει, να σε λύσει και να μαζέψει τον λασπωμένο του ιμάντα.
Επειδή όσο πιο λίγο ικανό είναι ένα όχημα τόσο πιο πιθανό είναι να κολήσει θεωρώ τον ιμάντα απαραίτητο. Όταν δίνουμε τόσα χρήματα για το αυτοκίνητο λίγα € παραπάνω είναι αμελητέα.
Λιγότερα από ένα γεύμα με μπριζόλες.
Επίσης πιστεύω ότι ο καθένας πρέπει να επενδύει στη βελτίωση των οδηγικών του ικανοτήτων ώστε να εκμεταλεύεται τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του πριν προχωρήσει σε αναβάθμιση.

Τώρα για τον εξοπλισμό μου: Όχι δεν έχω και τις τρεις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας αλλά μόνο δύο :cry: :cry: .
Δεν ξέρω αν όντως μπορώ να ακολουθήσω μια εκδρομή :? :? !
Να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις!!!
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

Δημοσίευσηαπό mato » 20 Ιαν 2006, 07:29

mato έγραψε:Ανάλογα με την εκδρομή παίρνω και επιπλέον κρικοπάλαγκο, extra ιμάντες (με καστάνια, για δέντρα κτλ), μπετονάκι βενζίνης 10 ή 20 lt


... ξέχασα να αναφέρω οτι τις προάλλες έμεινα ... :-x :-x :-x (ξέρει ο gc)



georgek έγραψε:Τώρα για τον εξοπλισμό μου: Όχι δεν έχω και τις τρεις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας αλλά μόνο δύο :cry: :cry: .
Δεν ξέρω αν όντως μπορώ να ακολουθήσω μια εκδρομή :? :? !


... το σημαντικό είναι να μιλάς με Σουηδέζες ( :D :D :D )
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό xtrail » 20 Ιαν 2006, 09:10

Ο λόγος της αναφοράς στις κάρτες κιν. τηλ. έχει να κάνει με το ότι σε πολλά σημεία μια εταιρία έχει σήμα και άλλη όχι και σε περίπτωση που χρειαστεί να ειδοποιήσεις να υπάρχει εναλλακτική(έχει συμβεί κι αυτό).
Ξέχασα επίσης για τον εξοπλισμό μου τον φακό με μπαταρίες, αδιάβροχο(μικρό πακετάκι 10Χ10εκατοστά) , τις γαλότσες, νερό(όχι τόσο πόσιμο αλλά για έκτακτη ανάγκη) και το sleeping bag.
Αυτό που είπα για το αν θα έχουμε απαιτήσεις από έναν καινούριο, έχει να κάνει με το εξής: δεν νομίζω πως όλοι μας τα αγοράσαμε όλα αυτά με την μία αλλά σιγά σιγά και σύμφωνα με τις αναγκες μας και τον χώρο που θέλουμε να διαθέσουμε. Άρα πρέπει να δει πρώτα από πρώτο χέρι και μετά να αγοράσει.

georgek έγραψε:Επίσης πιστεύω ότι ο καθένας πρέπει να επενδύει στη βελτίωση των οδηγικών του ικανοτήτων ώστε να εκμεταλεύεται τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του πριν προχωρήσει σε αναβάθμιση.

Αυτό είναι που πολλοί δεν μπορουν να το καταλάβουν. Η απόλυτη αίσθηση του όγκου του αυτοκινήτου, της απόστασης από το έδαφος και των δυνατοτήτων του, αποκτιέται με τον καιρό και σίγουρα δεν έχει καμιά σχέση με την κανονική οδήγηση. Το νόημα πολλών από τις βόλτες εμπεριέχει κι αυτή την παράμετρο (εκτός από τον χαβαλέ και τα σουβλάκια :D )

Ως προς τους συλλόγους σίγουρα πιστευω βοηθάνε τεχνικά και η αναφορά μου για την ανταπόδοση είχε να κάνει με δικιά μου παρανόηση κάποιον λεγομενων σε δικιά μας κατ' ιδίαν συζήτηση. Ζητώ συγνώμη :oops:
Laki δεν καβγαδίζουμε...κάνε την πρότασή σου για την βόλτα σε ξεχωριστή ενότητα, έδω μέσα χάθηκε!!
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mato » 20 Ιαν 2006, 09:24

xtrail έγραψε:Ο λόγος της αναφοράς στις κάρτες κιν. τηλ. έχει να κάνει με το ότι σε πολλά σημεία μια εταιρία έχει σήμα και άλλη όχι και σε περίπτωση που χρειαστεί να ειδοποιήσεις να υπάρχει εναλλακτική(έχει συμβεί κι αυτό).
...........................................
Αυτό που είπα για το αν θα έχουμε απαιτήσεις από έναν καινούριο, έχει να κάνει με το εξής: δεν νομίζω πως όλοι μας τα αγοράσαμε όλα αυτά με την μία αλλά σιγά σιγά και σύμφωνα με τις αναγκες μας και τον χώρο που θέλουμε να διαθέσουμε. Άρα πρέπει να δει πρώτα από πρώτο χέρι και μετά να αγοράσει.
...........................................
Ως προς τους συλλόγους σίγουρα πιστευω βοηθάνε τεχνικά και η αναφορά μου για την ανταπόδοση είχε να κάνει με δικιά μου παρανόηση κάποιον λεγομενων σε δικιά μας κατ' ιδίαν συζήτηση....


Έχεις φυσικά δίκιο για τα κινητά, πλάκα κάναμε
.............................................
το πρώτο πράγμα που πήρα ήταν ιμάντας (στην αρχή ούτε καν ιμάντας, ένα συρματόσχοινο με γάντζους από βενζινάδικο, πριν καν πάω σε βουνό, απλά για να υπάρχει), και αυτή είναι ίσως η μοναδική "απαίτηση", το min που λέγαμε. Δεν έχει να κάνει με απαίτηση στην ουσία αλλά με βασική συμπεριφορά.
...............................................
για την παρανόηση ίσως να "βοήθησα" κι εγώ, θυμάμαι μια συζήτηση, αλλά τα πράγματα ήταν και είναι όπως τα λέω παραπάνω. Αν σας μπέρδεψα λυπάμαι, τα ξαναλέμε σε κουβέντα.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 20 Ιαν 2006, 16:04

Σύντροφοι,

δεν αφήνετε τις συζητήσεις (σαν το ανέκδοτο με τον γρύλο ακούγονται :twisted: :twisted: :twisted: ) και να πάτε μια - δυο - τρεις εκδρομούλες να "μαζεύετε χιλιόμετρα" κι όλα θα στρώσουν από μόνα τους :wink:


Υ.Γ.: όχι ότι μου πέφτει και ο λόγος :?
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mato » 20 Ιαν 2006, 16:13

Ε .... δεν είσαι δόκτωρας έτσι για πλάκα ... δίκιο έχεις.
Να το πω πιό χοντρά, εγώ που δεν είμαι doctor κι έχω έφεση στο λαικό :
της κοντής ..... οι τρίχες της φταίνε
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mato » 20 Ιαν 2006, 16:15

... και μην παρεξηγηθεί κανείς, για μένα τα γράφω (μπας και πάω καμμιά εκδρομή - μόλις "χώθηκα" πάλι το ΣΚ)
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 20 Ιαν 2006, 16:15

:lol: :lol: :lol:

Και με την ευκαιρία,

για να οργανώνουμε μια εκδρομή προς Πιέρια μεριά.

Την χρωστώ και στον yannis βλέπεις :P
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xtrail » 20 Ιαν 2006, 22:52

Dr.Format έγραψε::lol: :lol: :lol:

Και με την ευκαιρία,

για να οργανώνουμε μια εκδρομή προς Πιέρια μεριά.

Την χρωστώ και στον yannis βλέπεις :P

Γιαννη μέσα!! Αντε όρισε περίπου περίοδο να το οργανώνουμε!!
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Βόρεια Ελλάδα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες