Αγαπητοί συνάδελφοι, οι φωτό από το "αγκυροβολημένο" ΡΑΤΗ, είναι κλασσική περίπτωση λασπο-κολλήματος σε πλαϊνό χαντάκι.
Χωρίς διάθεση "προβοκάτσιας" (λόγω σύγκρισης τετρακίνησης PATH & LC120 σε άλλο post), κρίνετε ότι αν εξαιρέσουμε το JIMNY με τα πολλά after market , το LC 90 έδειξε καλύτερη συμπεριφορά στη "λασπούρα" μόνο λόγω των Μ/Τ που φοράει ή και της τετρακίνησης του ?
Βέβαια, υπάρχει σαφές ελαφρυντικό για το PATH, με τα ελαστικά του (Α/Τ BF, αν ξεχωρίζω σωστά το πέλμα) και ίσως και την πίεση του αέρα τους.
Και με την ευκαιρία, πόσο χρεώνουν οι τοπικοί αγρότες την "τρακτερο-ώρα" αυτή την εποχή ??
Αχρείαστοι να είναι βέβαια...
LC120 3d, 4.0L auto.