Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Το κόλλημα και η λασπομαχία

Μακεδονία, Θράκη, Ήπειρος, Θεσσαλία & νησία Ιονίου

Το κόλλημα και η λασπομαχία

Δημοσίευσηαπό Lonely_Wolf » 09 Φεβ 2010, 11:43

..... καπου μεταξυ Αρδαμεριου-Σαρακινας

(Μετα απο αρκετες πιεσεις απο κάποιους στο βωμο του gossip :P ...βλεπε Kyr :P )




το link αποσυρθηκε.... οποιος προλαβε προλαβε
Τελευταία επεξεργασία από Lonely_Wolf και 12 Φεβ 2010, 16:59, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Lonely_Wolf
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 10:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό kyr » 09 Φεβ 2010, 12:39

¨Ενω εσύ δεν ήθελες να βάλεις φωτογραφίες :haha:
Απλά ήθελα να δω το κόλλημα , το οποίο με τέτοια πάστα ήταν όντως σοβαρό.
Που να βγεί το καράβι απο κεί μέσα...
Χρήστος Κυριακόπουλος
Άβαταρ μέλους
kyr
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2005, 14:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Lonely_Wolf » 09 Φεβ 2010, 13:22

ΟΧΙ δεν ηθελα! :P

αλλα τελικα αναγκαστηκα να υποκυψω στις τρομερες πιεσεις....


Παστα... δες λες τιποτα... που αμα τρωγοτανε θα τον αφηναμε επιτηδες εκει :twisted: Τα λαστιχα δεν καθαριζανε με τιποτα.
Άβαταρ μέλους
Lonely_Wolf
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 10:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό greg4X4 » 09 Φεβ 2010, 14:41

Αγαπητοί συνάδελφοι, οι φωτό από το "αγκυροβολημένο" ΡΑΤΗ, είναι κλασσική περίπτωση λασπο-κολλήματος σε πλαϊνό χαντάκι.
Χωρίς διάθεση "προβοκάτσιας" (λόγω σύγκρισης τετρακίνησης PATH & LC120 σε άλλο post), κρίνετε ότι αν εξαιρέσουμε το JIMNY με τα πολλά after market , το LC 90 έδειξε καλύτερη συμπεριφορά στη "λασπούρα" μόνο λόγω των Μ/Τ που φοράει ή και της τετρακίνησης του ? :?:
Βέβαια, υπάρχει σαφές ελαφρυντικό για το PATH, με τα ελαστικά του (Α/Τ BF, αν ξεχωρίζω σωστά το πέλμα) και ίσως και την πίεση του αέρα τους.

Και με την ευκαιρία, πόσο χρεώνουν οι τοπικοί αγρότες την "τρακτερο-ώρα" αυτή την εποχή ??
Αχρείαστοι να είναι βέβαια... 8)
LC120 3d, 4.0L auto.
Άβαταρ μέλους
greg4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 06 Φεβ 2010, 13:18
Τοποθεσία: Β.Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό Lonely_Wolf » 09 Φεβ 2010, 15:11

greg4X4 έγραψε:Αγαπητοί συνάδελφοι, οι φωτό από το "αγκυροβολημένο" ΡΑΤΗ, είναι κλασσική περίπτωση λασπο-κολλήματος σε πλαϊνό χαντάκι.
Χωρίς διάθεση "προβοκάτσιας" (λόγω σύγκρισης τετρακίνησης PATH & LC120 σε άλλο post), κρίνετε ότι αν εξαιρέσουμε το JIMNY με τα πολλά after market , το LC 90 έδειξε καλύτερη συμπεριφορά στη "λασπούρα" μόνο λόγω των Μ/Τ που φοράει ή και της τετρακίνησης του ? :?:
Βέβαια, υπάρχει σαφές ελαφρυντικό για το PATH, με τα ελαστικά του (Α/Τ BF, αν ξεχωρίζω σωστά το πέλμα) και ίσως και την πίεση του αέρα τους.

Και με την ευκαιρία, πόσο χρεώνουν οι τοπικοί αγρότες την "τρακτερο-ώρα" αυτή την εποχή ??
Αχρείαστοι να είναι βέβαια... 8)



πιστευω λογο ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ! το path φορουσε Α/Τ. Ρολο επαιξε και η κλιση της στροφης και το γεγονος οτι δεν μπορουσαμε να τραβηξουμε διαγωνια.
Άβαταρ μέλους
Lonely_Wolf
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 10:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vagelis » 09 Φεβ 2010, 15:25

Βρε Αλεξ και συ βγηκες βολτα με το ρεζιλι της τετρακινησης;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό xtrail » 09 Φεβ 2010, 17:12

Ο λόγος του κολλήματος ηταν λόγω γλύστρας. Πιστεύω πως ότι βαρύ κι αν επεφτε μέσα δεν θα εβγαινε. Εκτός ίσως αν είχε μπλοκέ. Η συμπεριφορά πριν από το κόλλημα και των δύο αυτοκινήτων ήταν περίπου ίδια καθώς το πίσω μέρος το χάναμε λόγω γλύστρας. Ο δρομος είχε κλίση προς το αυλάκι και το κακό έγινε όταν έκοψε το αυτοκίνητο και αναγκασμένος να κατεβάσω ταχύτητα για να μην μείνει, έχασα τον έλεγχο.
greg4X4 τα ελαστικά ειναι πραγματι Α/Τ BF, τα οποια είχαν μπουκώσει νωρίτερα. Η διαφορά στα δύο έπαιζε περισσοτερο λόγω του ότι το Λαντ ειναι αυτοματο.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό alexishara » 09 Φεβ 2010, 19:39

Μμμμμμμ!!!!!Νομίζω φτηνές δικαιολογίες.....
Άβαταρ μέλους
alexishara
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 20 Οκτ 2006, 12:17
Τοποθεσία: ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό greg4X4 » 09 Φεβ 2010, 19:39

Αγαπητέ xtrail, σίγουρα το αυτόματο κιβώτιο είναι καθοριστικό σε τέτοιο λασποτερέν, το οποίο φαίνεται να προήλθε και από λιώσιμο χιονιών. Θυμίζει αρκετά το χωματόδρομο που ξεκινά πίσω από το φράγμα της Θέρμης και ανεβαίνει προς Πλατανάκια ή Χορτιάτη και σε αντίστοιχες καιρικές συνθήκες γίνεται "πολύ ενδιαφέρον" (και έχει και χαντάκι καλό).
Το ή τα μπλοκέ 100% μαζί με τα Μ/Τ λάστιχα βοηθούν πολύ ή και κάποια after market ανάρτηση . Δεν ξέρω αν σε βοήθησε καθόλου η ύπαρξη ESP/traction,DAC, κλπ σε συνδυασμό με τα "κοντά" (αν έχεις το μοντέλο SE?). Αν και δεν είναι για πολλά χιλιόμετρα, συνήθως μαζί με Μ/Τ ελαστικά, σώζουν την παρτίδα, ειδικά στην κατηφόρα.
Πάντως αυτά μπορούν να συμβούν στον καθένα, που την "ψάχνει" σε special συνθήκες. Τώρα, λόγω του ιδιαίτερου ζήλου των συνοδοιπόρων προς δημοσίευση, καταλήγουν ενίοτε και σε post.
LC120 3d, 4.0L auto.
Άβαταρ μέλους
greg4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 06 Φεβ 2010, 13:18
Τοποθεσία: Β.Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 10 Φεβ 2010, 14:41

Με τα αυτοκίνητα που έχετε πρεπει να ψάξετε κάποιον με unimog για παρέα. Όλοι κολλάμε και ειδικά οταν είμαστε με παρέα γινόμαστε λιγότερο προσεχτικοί προς όφελος της διασκέδασης. Απλά το βάρος σε καθήλωσε.
Αλέξανδρε αφου ο λύκος έβαλε mud είναι ώρα να βάλει και εναν εργάτη, θα σου φανεί πολύ χρήσιμος!!!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Lonely_Wolf » 10 Φεβ 2010, 15:15

NIKOLAS_L200 έγραψε:Με τα αυτοκίνητα που έχετε πρεπει να ψάξετε κάποιον με unimog για παρέα. Όλοι κολλάμε και ειδικά οταν είμαστε με παρέα γινόμαστε λιγότερο προσεχτικοί προς όφελος της διασκέδασης. Απλά το βάρος σε καθήλωσε.
Αλέξανδρε αφου ο λύκος έβαλε mud είναι ώρα να βάλει και εναν εργάτη, θα σου φανεί πολύ χρήσιμος!!!


...ο εργατης περιμενει πακεταρισμενος :wink: μενει μονο να περαστει στο LC 8)

παντως σε αυτη την περιπτωση δεν νομιζω να βοηθουσε και ιδιαιτερα λογο
του χωρου, το οτι δεν υπηρχαν δεντρα για να κανει γωνια 90ο με σνατς.
Το PATH επρεπε να τραβηχτει διαγωνια για να βγει και οχι σε ευθεια γιατι τοτε θα συνεχιζε να μενει στο λουκι
Άβαταρ μέλους
Lonely_Wolf
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 10:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 10 Φεβ 2010, 19:52

Τι να σας πω..την αλλη φορά να πάτε για off road κοντα σε κανα μπλόκο αγροτών να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό teroulas » 10 Φεβ 2010, 20:25

Το τρακτερ πόσα ζήτησε ?
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xtrail » 10 Φεβ 2010, 20:29

Δεν ζήτησε και μάλιστα δεν γκρίνιαξε για να έρθει. Του έδωσα 50€.
Η μόνη λύση για να γίνει η γωνία ήταν να υπήρχε ένα ακόμα αυτοκίνητο και να ήταν η "βαση" για να δημιουργηθεί η γωνία, αλλά πάλι θα έπρεπε να ήταν βαρύ και μεγάλο. Η γλίστρα ήταν τόση που ούτε να περπατήσουμε δεν μπορουσαμε.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό eldar » 10 Φεβ 2010, 22:42

Μια φορα που ειχα κολλησει ετσι εβαλα αλυσιδες μπροστα και βγηκα. Δεν ηταν ομως τοσο βαθυ, δεν έβρισκε σασι η αξονες.
Άβαταρ μέλους
eldar
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2005, 14:51
Τοποθεσία: Σέρρες

Επόμενο

Επιστροφή στο Βόρεια Ελλάδα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες

cron