Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

SYM QUADRAIDER 600 4X4

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό blazer » 12 Ιαν 2011, 18:31

airborn έγραψε:Γειά σας παιδια , πήρα μία 600 used, το παιδι που την είχε ,είχε λύσει όλα τα παιδικά προβλήματα (τρύπες στην τάπα ,σλάιντ κλπ) έχει και ελεύθερη εξάτμιση και K&N φίλτρο .Δουλεύει άψογα και είναι πολύ δυνατό πράγμα. Εγώ λόγω βίτσιου της άλαξα και όλα τα πλαστικά και την έκανα μπέζ . Εγινε κούκλα. Μία ερώτηση έχω . Αυτόν τον ρημαδοιμάντα πώς μπορώ να τον κάνω να μήν σφυράει όταν ζορίζεται στο ξεκίνημα? Απ΄το συνεργείο μου είπαν ότι και να τον αλάξω πάλι το ίδιο θα κάνει. Είναι δυνατόν?
Ειναι κανείς απο Θεσ/νίκη να πάμε καμιά βόλτα, είμαι καινούργιος στο θέμα και ψάχνομαι για παρέα.


mipos ekanes kati me to triglisma tou imanta???
giati to pira kai ego used kai exo mia fovia mipos einai to CVT.
Gia anixe mou ligo ta matia SE PARAKALW...
Άβαταρ μέλους
blazer
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 09 Μάιος 2009, 15:16

Δημοσίευσηαπό johnnybo » 23 Μαρ 2011, 11:20

Καλησπερα και απο μενα παιδες.Ειμαι και εγω ενας νεος κατοχος του εν λογω "αρματος".Την πηρα μεταχειρισμενη και θα θελα να παραθεσω καποιες αποριες.Τι εξατμιση μπορεις να βαλεις περαν της εργοστασιακης και της GPR (480euro) αφου λογω κοστους ειναι απαγορευτικες.Επισης τελικη βγαζει 90 χλμ και ειμαι 90κιλα.Φοραει το κλειστο slide?AAA ξεχασα να πω φοραει και φιλτρο KN.Επισης αληθεια τι πιεση βαζετε στα λαστιχα για κυκλοφορια σε ασφαλτο (5psi?).Ευχαριστω εκ των προτερων
Άβαταρ μέλους
johnnybo
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 23 Μαρ 2011, 11:13
Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 23 Μαρ 2011, 11:58

Θα σου απαντήσω σε αυτά που ξέρω μόνο!

1. Πιθανότατα είναι με το 'κλειστό' σλάϊντ ακόμα, γιατί όταν είναι 'ανοικτό' νομίζω τελικιάζει στα ~ 105-110 χλμ.
2. Πίεση βάζε μεταξύ 5-6,5, ότι βρείς ότι παίζει καλά γιά τη χρήση/τρόπο οδήγησης σου.
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό johnnybo » 24 Μαρ 2011, 00:13

ωραια σε ευχαριστω πολυ.
Άβαταρ μέλους
johnnybo
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 23 Μαρ 2011, 11:13
Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσίευσηαπό johnnybo » 14 Απρ 2011, 09:07

Κανενας που να χει αλλαξει εξατμιση????Κανει φασαρια αυτη η μ@..κια που εχει γαμωτο και πολλα σκασιματα.Εχει κανενας το ιδιο προβλημα και να το χει γιανει?
Άβαταρ μέλους
johnnybo
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 23 Μαρ 2011, 11:13
Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Απρ 2011, 09:26

Για τη φασαρία.... θα θέλεις καζανάκι. Για τα σκασίματα, από κάπου θα έχει κενό και θα πέρνει αέρα, ρίξε μια ματιά στις ενώσεις.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Yiangos » 25 Ιούλ 2011, 17:00

Ας κουνήσουμε λιγάκι το νήμα... Είμαι νέος στο forum αλλά όχι και στα γουρούνια. Είχα 5 χρόνια ένα linhai 260 που με πήγε μέχρι εκεί που μπορούσε. Τώρα σκέπτομαι ένα SYM Quadraider 600, μεταχειρισμένο κατ'αρχήν αλλά χωρίς να αποκλείω και τη θυσία των 7000 για το νέο που είναι και μακρύτερο.
Διάβασα για διάφορα "παιδικά" προβλήματα που λύνονται στην πορεία αλλά έμεινα με την απορία για τα ακόλουθα:
Στριγγλισμα ιμάντα (έχει βρει κανεις λύση ή από τι προέρχεται?)
Κόστος αλλαγής Ιμάντα και χιλιόμετρα που αντέχει. Τι λέει το manual?
Ποιότητα πλαστικών (ένα μεταχειρισμένο που βρήκα, μου είπε ο κάτοχος ότι σπάνε οι βάσεις των ποδιών και η πλακέτα του λεβιέ των ταχυτήτων).

Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας εκ των προτέρων
Άβαταρ μέλους
Yiangos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2011, 16:40
Τοποθεσία: Αθήνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 4 επισκέπτες