Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΕΡΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥ

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

ΠΕΡΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥ

Δημοσίευσηαπό EYFYHS » 14 Ιαν 2008, 13:31

Γεια σας, πρόκειται να μπω πολύ σύντομα στο χώρο της γουρούνας (μάλλον με το KYMCO MXU 150) και στην αναζήτησή μου είχα μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον κ. Γκαζή τον οποίο ευχαριστώ ιδιαίτερα για την ανταπόκρισή του. Σας παραθέτω ένα από τα email που του έστειλα,θα θελα τα σχόλιά σας:

"Γειά σου Κώστα,
Σ' ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον σου. Δυστυχώς στο θέμα της μοτοσικλέτας και του scooter μάλλον θα τα χαλάσουμε. Με τις μοτοσικλετες έχω μια φοβία από μικρός (έχασα 2 ξαδέρφια μου στα 18 μας). Τις θεωρώ τρομερά επικίνδυνες και, μάλιστα, σαν φοιτητής κάπου στο 1999 είχα κάνει μια μικρή έρευνα που κράτησε περίπου κανα 6μηνο (!), με ένα πολύ μικρό ερωτηματολόγιο το οποίο το είχα αποστηθίσει και το έκανα προφορικά σε όσους συμφοιτητές, γνωστούς και φίλους γνώριζα που οδηγούσαν μηχανή τουλάχιστον 1 χρόνο. Δυστυχώς τότε ακόμα έμενα με τους γονείς μου και τα αποτελέσματα της μικρής μου έρευνας τακτοποιήθηκαν κατά λάθος και χάθηκαν. Θυμάμαι όμως ότι τα αποτελέσματα ήταν συγκλονιστικά. Οι 90 στους 100 είχαν πέσει και είχαν χτυπήσει έστω και ελαφρά ενώ οι 60 από αυτούς(!!!!) είχαν ένα κάταγμα τουλάχιστον λόγω της μηχανής. Δυστυχώς δεν θυμάμαι τίποτε άλλο από τα αποτελέσματα, ούτε και διατείνομαι ότι έκανα καμμια σοβαρή μελέτη αλλά έστω και αυτά ήταν αρκετά να επιβεβαιώσουν τους φόβους μου. Θυμάμαι ότι κατάφερα να βρω ακόμα και ηλικίες άνω των 35 αλλά όσο αυξάνονταν τα χρόνια χρήσης της μοτοσικλετας, αυξάνονταν και οι πτώσεις.
Ξέρω ότι είναι πολύ μεγάλο θέμα και ότι ίσως να μην φταίει και η μοτοσικλέτα μόνο αλλά και άλλοι παράγοντες, όμως εμένα μου φτασε το αποτέλεσμα.
Στην προσπάθειά μου να ψάξω για γουρούνα πήρα και κάποια περιοδικά να δω για μοντέλα, αντιπροσωπείες κλπ. Δυστυχώς είδα ελάχιστα να γράφονται για το θέμα της ασφάλειας, ενώ αντίθετα όλα τα άρθρα ξεχείλιζαν από πάθος και συγκινήσεις που προσέφερε η τάδε μηχανή εντός ή εκτός δρόμου. Δεδομένου ότι η μοτοσικλέτα απευθύνεται κυρίως σε νέους ανθρώπους, έως και σε πολύ νέους δηλαδή, θεωρώ απαράδεκτο αυτό το φαινόμενο. Λογικό είναι να τονίσεις τα θετικά του όλου θέματος σε ένα review αλλά ρε παιδιά έλεος, σε 2 ρόδες πάνω είσαι. Κάνε και μια μόνιμη στήλη για την ασφάλεια, ας πούμε, που παρέχει ένας φαρδύς (λέω τώρα παράδειγμα, δεν τοχω ψάξει) πίσω τροχός. Την ασφάλεια που παρέχει ένα καλό κράνος, θώρακας, ή το δισκόφρενο.Περιοδικό είσαι κάνε κάποια crash test σε κράνη για παράδειγμα! Εντάξει, μπορεί να τα ξέρουν όλοι αυτά αλλά υπενθυμίστε τα ξανά και ξανά. Βάλτε καμιά στατιστική με ατυχήματα να θυμηθεί ο κόσμος ότι το δίτροχο δεν είναι μόνο ευχαρίστηση είναι και κίνδυνος.
Σίγουρα και το αυτοκίνητο κρύβει κινδύνους, τροχαία και θύματα αλλά δεν συγκρίνεται με την μηχανή. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα το αυτοκίνητο παρέχει πάρα πολλά συστήματα που προστατεύουν σημαντικά έναν μέσης λογικής οδηγό. Και η γουρούνα είναι αρκετά επικίνδυνη ωστόσο με τους 4 τροχούς αφαιρούνται πολλοί παράγοντες ατυχήματος σε σχέση με την μοτοσικλέτα.
Κι επειδή λόγω του κυκλοφοριακού το αυτοκίνητο κατέληξε να είναι από πολυτέλεια έως παραφροσύνη στις πόλεις στράφηκα στην γουρούνα που είναι κάτι ενδιάμεσο τόσο στα πλεονεκτήματα όσο και στα μειονεκτήματα.

Μετά από πολύ ψάξιμο λοιπόν και συνομιλίες με άτομα που οδηγούν γουρούνες κατέληξα στην δική σου πρόταση, από τις επιλογές που σου παρέθεσα, την KYMCO. Για την ακρίβεια οδήγησα κιόλας την ΜΧU 300 η οποία είναι γουρούνι με όλη τη σημασία της λέξεως. Δυστυχώς δεν διαθέτω αυτήν την στιγμή τα φράγκα για ένα τόσο πετυχημένο γουρούνι κι έτσι θα αρκεστώ στο MXU 150. Το άλλο που με στεναχώρησε λίγο είναι το κρύο που έφαγα στα 20 λεπτά που την οδήγησα κι έτσι σκέφτομαι να την παραγγείλω μέσα Φλεβάρη μην αρχίσουμε λέω στραβά από το κρύο αλλά φοβάμαι μήπως ανέβουν οι τιμές αν το αφήσω για την άνοιξη.
Παρεπιπτόντως το email μου αυτό θαθελα να το δημοσιεύσω στο φορουμ του off-road.gr αν δεν έχεις αντίρρηση.
Με φιλικούς χαιρετισμούς.
Γιάννης Θ."
Άβαταρ μέλους
EYFYHS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 27 Δεκ 2007, 10:07
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Λιγα σχόλια ακόμα

Δημοσίευσηαπό EYFYHS » 14 Ιαν 2008, 13:40

Ο κ. Γκαζής μου έστειλε μια πολύ ενδιαφέρουσα απάντηση στο email αυτό αλλά θαθελα την έγκρισή του για να την δημοσιεύσω εδώ. Sorry παιδιά αλλά είμαι πολύ ευαίσθητος σε θέματα προσωπικών δεδομένων, (αν και δεν μου γράφει και τίποτα το ιδιαίτερο από προσωπικά δεδομένα).
Άβαταρ μέλους
EYFYHS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 27 Δεκ 2007, 10:07
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό lak100 » 08 Φεβ 2008, 23:46

φιλε EYFYHS ετυχε να στειλω και εγω mail στον Κωστα Γκαζη για διαφορετικο λογο και μιας και πλησιαζε ο καιρος να αλλαξω το γουρουνι μου τον ρωτησα την γνωμη του για το Kymco MXU 300 προσφερθηκε αμεσως να με βοηθησει και τον ευχαριστω πολυ περα απο καποια μικροπροβληματα που ειχα ειμαι ευχαριστημενος. φιλς πιστευω οτι το 150 δεν εναι για πολλα πραγματα και θα σε κουρασει γιατι δεν εχει σβελταδα. θα σε συμβουλεψω να κανεις υπομονη να μασεις τα φραγκα και να χτυπησες ενα 300αρι.αξιζει λιγη υπομονη το 150 ειναι μικρες αποστασεις οχι για δρομο
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες