Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ερωτηση !!!!

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Ερωτηση !!!!

Δημοσίευσηαπό karaflokorakas » 14 Νοέμ 2007, 21:46

Εκοψα τον συγαστηρα με το διαφραγμα απο την μαμακα την εξατμιση και εχει καλυτερη ροπη χαμηλα αλλα εχασα 5 χλμ τελικη και ψηλα αργει να φορτωσει. Ειναι φυσιολογικο ? Εχει επιπτωσεις στο μοτερ ? Παντος ακουγεται σαν το XR ο παλιο και μου αρεσει.

Και κατι ασχετο. Το γουρουνι μου εχει ρυθμιστει καλοκαιρι (το καρμπυρατερ) και το καλοκαιρι παει κομπο, γιατι το χειμωνα που θα επρεπε να παει καλυτερα λογο κρυου αερα παει χειροτερα ? Μερες μερες παταω τερμα γκαζι και δεν φορτωνει καθολου σαν να μπουκωνει σαν να πνιγεται.
Άβαταρ μέλους
karaflokorakas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 02 Οκτ 2005, 12:12
Τοποθεσία: Λαμια

Δημοσίευσηαπό Steve.2t » 15 Νοέμ 2007, 10:40

καταρχας φιλε μου οταν κοβεις το μπουρι απο την εξατμηση επειδη τα αερια βγενουν ευκολοτερα αυτοματα φτωχενουν τα μιγματα γι αυτο εχασες τελικη ...
επισης με το κρυο παλι φτωχενουν αρα λογικα θελεις καινουργια ζιγκλερ και νεα ρυθμιση στο καρμπυρατερ.
Συνηθως η εργοστασιακη ρυθμιση ειναι αρκετα φτωχη για να περνει εγκριση ..... ειναι χαμηλοτερη απο το ιδανικο για την υποδυναμη... αν προσεξες ποτε τα φτιαγμενα γουρουνια που φορανε παραλληλη ηλεκτρονικη (power comander) μυριζουν απαισια και σου ανακατευουν το στομαχι αν εχεις καποιο τετοιο μπροστα σου και εισαι ωρες στο βουνο. Αυτα εχουν ομως Ψεκασμο.
Εσυ Θελεις ζιγκλερ και ρυθμιση αερα .
Φανταζομαι οτι στις κατιφορες μερικες φορες σκαει η εξατμηση. Αυτος ειναι ενας τροπος να καταλαβεις οτι ειναι φτωχο το μιγμα.
Με το κρυο τωρα φτωχενει παλι το μιγμα γιατι εχεις στον ιδιο ογκο αερα περισσοτερη μαζα λογο του οτι ο κρυος αερας συστελεται αρα περισοτερος αερας - λιγοτερη βενζινα. Προσοχη ομως ενα σωστα ρυθμιζμενο μοτερ το οποιο εχει ψεκασμο και αυτορυθμιζεται χειμωνα καλοκαιρι τον χειμωνα ειναι ποιο δυνατο γιατι καταναλωνει περισσοτερο αερα αρα και μιγμα αρα μεγαλυτερη υποδυναμη.... ομως χμμμ βγαζει μικροτερη τελικη γιατι εχει να με την αεροδυναμικη του εναν αερα πιο πυκνο ... και δυσκολευεται πολυ περισσοτερο απο τα αλογα που κερδισε!!!
Άβαταρ μέλους
Steve.2t
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 18:40
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη,Νεαπολη

Δημοσίευσηαπό Steve.2t » 15 Νοέμ 2007, 10:44

ομως χμμμ βγαζει μικροτερη τελικη γιατι εχει να σχισει με την αεροδυναμικη του εναν αερα πιο πυκνο ... και δυσκολευεται πολυ περισσοτερο απο τα αλογα που κερδισε!!!
Άβαταρ μέλους
Steve.2t
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 18:40
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη,Νεαπολη

Δημοσίευσηαπό karaflokorakas » 17 Νοέμ 2007, 22:07

thanks. Βασικα ρωτησα σε συνεργειο και μου ειπε οτι πρεπει να ρυθμιζω τον αερα αναλογα με τον καιρο( μιση στροφη +/-.
Άβαταρ μέλους
karaflokorakas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 02 Οκτ 2005, 12:12
Τοποθεσία: Λαμια

Δημοσίευσηαπό Steve.2t » 19 Νοέμ 2007, 11:06

ο Αερας ρυθμιζει το μιγμα στις χαμηλες και μεσαιες στροφες
οπως και το ζικλερ του ρελαντι
Η βελονα ρυθμιζει τις μεσαιες
και το κυριο ζιγκλερ ρυθμιζει τερμα γκαζι

Ετσι αν εχεις αρκετα φτωχο μιγμα και τερμα να βιδωσεις την βιδα ρυθμισης του
αερα δεν θα σωσεις την κατασταση ...ισως λιγο την βελτιωσεις !!!
Αυτα τα λιγα
Άβαταρ μέλους
Steve.2t
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 18:40
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη,Νεαπολη


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες