Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

KYMCO MXU 300

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό YiannisM » 29 Νοέμ 2007, 07:23

2 βίδες για να βγεί η βάση της πινακίδας και άλλες 2 για να βγεί το πλαστικό καπάκι που κρύβει τη μπαταρία.
www.quads.gr
Άβαταρ μέλους
YiannisM
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2003, 20:27
Τοποθεσία: Ζωγράφου, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Periergos » 29 Νοέμ 2007, 10:02

ωραια ευχαριστω Γιάννη,
τωρα , ξερεις το τυπο της μπαταριας ή τις διαστασεις της ?
Άβαταρ μέλους
Periergos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 10:21

Δημοσίευσηαπό gus » 29 Νοέμ 2007, 19:45

YTX 12BS ή GTX 12BS. Οχι 14BS γιατί δε θα κλείνει το καπάκι της μπαταρίας.
Άβαταρ μέλους
gus
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 22 Μαρ 2005, 20:29
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό YiannisM » 30 Νοέμ 2007, 07:32

Periergos έγραψε:ωραια ευχαριστω Γιάννη,
τωρα , ξερεις το τυπο της μπαταριας ή τις διαστασεις της ?


Καλύτερα να την πάρεις στα χέρια και να πας μια βόλτα στους "μπαταριάδες".

Όσο για τιμή, στην Kymco ζήταγαν γύρω στα 130 ευρω.
Ψάχνοντας βρήκα με 40 αν θυμάμαι καλά.
Εϊναι πάνω γύρω στούς 7 μήνες χωρίς πρόβλημα.
www.quads.gr
Άβαταρ μέλους
YiannisM
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2003, 20:27
Τοποθεσία: Ζωγράφου, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Periergos » 04 Δεκ 2007, 10:44

ωπα, τι ειπαν ??????

130 για μια κωλομοτομπαταρια ????? :shock:

παμε καλααααααα :lol: :lol: :lol:

χαχαχαχαχαχαχαχαχα (για 30 το βλεπω αλλα για 130 χαχαχαχα)
Άβαταρ μέλους
Periergos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 10:21

Δημοσίευσηαπό evryk » 26 Φεβ 2008, 05:10

παιδια mxu 300 και maxxer 300 εχουν μεγαλες διαφορες? 2 μοντελα στα ιδια κυβικα απο την ιδια εταιρια περιεργο μου φαινεται..εμφανισιακα ενταξει το maxxerακι φαινεται πιο σπορ βασικα, το αλλο ειναι πιο ογκωδες.Στη μηχανη τους εχουν μεγαλη διαφορα?
Άβαταρ μέλους
evryk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 04 Ιαν 2008, 03:06
Τοποθεσία: νεα ερυθραια

Δημοσίευσηαπό MAVRAKAN » 19 Απρ 2008, 18:09

ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΑΓΩΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑ MXU 300 KAI MOY ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΞΙΑ .
ΕΠΙΣΗΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΩ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΕΡΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΗΣΚΟΛΕΥΕΤΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ.ΕΠΙΠΛΕΩΝ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΟΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΣΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΛΑΣΤΙΧΟ.
ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ?
Άβαταρ μέλους
MAVRAKAN
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 15 Απρ 2008, 11:44
Τοποθεσία: ΣΥΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό YiannisM » 20 Απρ 2008, 06:43

MAVRAKAN έγραψε:ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΑΓΩΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑ MXU 300 KAI MOY ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΞΙΑ .
ΕΠΙΣΗΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΩ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΕΡΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΗΣΚΟΛΕΥΕΤΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ.ΕΠΙΠΛΕΩΝ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΟΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΣΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΛΑΣΤΙΧΟ.
ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ?


Να υποθέσω ότι κοίταξες τις πιέσεις στα λάστιχα.
Στο κάνει απο την αρχή?
Βάλε κάποιον να το οδηγήσει σε ευθεία και κοίτα το απο πίσω για να δείς αν πηγαίνει σωστά η στραβά.
Επειδή έρχονται σε παλέττα και έχουν μερική συναρμολόγηση απο το μαγαζί που στο πούλησε, μπορεί να μην στο έχει δέσει σωστά.
Εκτός αν έφαγες τίποτα "κουτρουβάλες" :shock:
www.quads.gr
Άβαταρ μέλους
YiannisM
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2003, 20:27
Τοποθεσία: Ζωγράφου, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MAVRAKAN » 20 Απρ 2008, 09:54

YiannisM έγραψε:
MAVRAKAN έγραψε:ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΑΓΩΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑ MXU 300 KAI MOY ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΞΙΑ .
ΕΠΙΣΗΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΩ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΕΡΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΗΣΚΟΛΕΥΕΤΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ.ΕΠΙΠΛΕΩΝ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΟΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΣΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΛΑΣΤΙΧΟ.
ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ?


Να υποθέσω ότι κοίταξες τις πιέσεις στα λάστιχα.
Στο κάνει απο την αρχή?
Βάλε κάποιον να το οδηγήσει σε ευθεία και κοίτα το απο πίσω για να δείς αν πηγαίνει σωστά η στραβά.
Επειδή έρχονται σε παλέττα και έχουν μερική συναρμολόγηση απο το μαγαζί που στο πούλησε, μπορεί να μην στο έχει δέσει σωστά.
Εκτός αν έφαγες τίποτα "κουτρουβάλες" :shock:



ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ.
ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΚΕΝΟΥΡΙΟ. ΤΟ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ.ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΓΟΝΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ 300 Χ.Μ. :( :(
Άβαταρ μέλους
MAVRAKAN
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 15 Απρ 2008, 11:44
Τοποθεσία: ΣΥΡΟΣ

mxu300

Δημοσίευσηαπό MAVRAKAN » 01 Μάιος 2008, 19:17

:P TELIKA TO PROBLIMA HTAN STA LASTIXA.ALAJAME TA LASTIXA KAI TO MIXANAKI TORA PAI KALA. :P
Άβαταρ μέλους
MAVRAKAN
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 15 Απρ 2008, 11:44
Τοποθεσία: ΣΥΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό Periergos » 08 Μάιος 2008, 11:38

αντε λοιπον φιλαρακο , καλες βολτες χμμμμ λασπες ηθελα να πω. !!!


8) 8) 8) 8) 8)
Άβαταρ μέλους
Periergos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 10:21

Δημοσίευσηαπό jayt » 23 Ιούλ 2008, 21:24

Καλησπέρα σας και καλως σας βρήκα.

Πρόσφατα νοικιασα στη Ρόδο ένα mxu 150 και ξετρελάθηκα κυρίως από τις επιδόσεις του εκτός δρόμου. Δεν κολούσε στην άμμο και σκαρφάλωνε παντού (πεζοδρόμια λόφους βραχους).

Αμέσως αποφάσισα πως θέλω ένα!!!

Αυτό που θέλω να μάθω είναι ποσο μεγάλη διαφορά έχει το mxu 150 σε ταχύτητα και εκτός δρόμου επιδόσεις από ένα 4χ4 , οπως το mxu 400? (το 500 ξεφευγει η τιμή του).

Ειλικρινά δεν ξέρω ποιο μου κάνει απ όλα τα μοντέλα που διεθέτει η kymco δηλαδή μπορεί και ενα mxu300 να μου αρκεί.

Απλά θέλω να καταλάβω πόση διαφορά έχουμε καθώς ανεβαίνουμε κυβικά και μετα με την τετρακίνηση και το αργό. Μέρα με νύχτα ή απλά στα πολύ extreme θα δω τη διαφορά?

Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Άβαταρ μέλους
jayt
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2008, 20:08

Δημοσίευσηαπό lak100 » 24 Ιούλ 2008, 09:33

η διαφορα τους ειναι μεν και στην ταχυτητα αλλα με το 400 θα επιταχυνεις πιο ανετα και γενικα αρπαζει πιο ευκολα πανω απο 90 βεβαια μην περιμενεις να πας. η βασικη διαφορα τυος ειναι στην ροπη (τραβηγμα) οσο για το 4x4 θα το χρειαστεις μονο σε πουλ δυυσκολες περιπτωσεις με λασπη η αν πηγαινειςστο βοουνο σε πουλ δισβατα μερη. προσωπικα εγω με το MXU 300 και οτ αργο παω οπου θελω ανετα. it's your choice
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό lak100 » 24 Ιούλ 2008, 09:34

παιδες να ρωτησω κατι? καθε ποτε αλλαζουμε λαδια στο σασμαν του mxu 300? και κατι αλλο απο δεξια στιν κινητηρα εκει ποου καταληγει το σιδερο απο τον μοχλο ταχυτητων εχει κατι μαυρακια σαν λαδι ειναι φυσιολογικο?
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό jayt » 24 Ιούλ 2008, 14:38

lak100 έγραψε:η διαφορα τους ειναι μεν και στην ταχυτητα αλλα με το 400 θα επιταχυνεις πιο ανετα και γενικα αρπαζει πιο ευκολα πανω απο 90 βεβαια μην περιμενεις να πας. η βασικη διαφορα τυος ειναι στην ροπη (τραβηγμα) οσο για το 4x4 θα το χρειαστεις μονο σε πουλ δυυσκολες περιπτωσεις με λασπη η αν πηγαινειςστο βοουνο σε πουλ δισβατα μερη. προσωπικα εγω με το MXU 300 και οτ αργο παω οπου θελω ανετα. it's your choice


Σε χιόνια έχεις δοκιμάσει να πας με το mxu300;
Άβαταρ μέλους
jayt
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2008, 20:08

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 38 επισκέπτες