Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Linhai Club (λέμε τωρα..)

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 10 Μάιος 2009, 15:59

SYM 300 βγάζει άδεια για 2?... Νομίζω χωράνε και έχει σχάρα μπρός - πίσω και ακουσα οτι είναι και καλύτερα σε ποιότητα.?
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Μάιος 2009, 00:01

Το γουρουνάκι μου είναι και πάλι στο γιατρό, με όλο το μοτέρ λυμένο στον πάγκο... Ο (νέος) μηχανικός είναι κατηγορηματικός: ο άσχετος που έβαλε το κιτ (ο μηχανικός του ακατανόμαστου δηλαδή), έκανε τη ζημιά που μου στοίχισε ένα επιπλέον κυλινδροπίστονο και μια κεφαλή, αφού δεν έκανε ούτε τα βασικά για να δει αν δουλεύει σωστά. Αυτό που είδα με τα μάτια μου ήταν η διπλή φλάντζα που έβαλε, στην προσπάθειά του να ρίξει την συμπίεση που δεν του καθόταν, αλλά και να αποφύγει το χτύπημα της βαλβίδας και πάλι. Μαμά το μοτέρ αυτό έχει 11:1 συμπίεση, και ένας θεός ξέρει που είχε φτάσει έτσι όπως έβαλε το κιτ ο άχρηστος! Έτσι λύθηκε και η απορία που είχα μετά την τοποθέτηση του κιτ, το καημένο δεν μπορούσε να φτάσει τον κόφτη με τίποτα λόγω συμπίεσης, και έτσι πήγαινε περίπατο και η τελική.
Μιας και ανοίχτηκε όλο, αλλάζονται ακόμα και τα ρουλεμαν στροφάλου που παίζουν, και ποιός ξέρει τι άλλο...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Μάιος 2009, 00:04

Ούτε καν την ασφάλεια του εκκεντροφόρου δεν είχε βάλει ο τενεκές, στον αέρα δούλευε! Ευτυχώς που δεν έκανα πολλα χιλιόμετρα μετά την @βελτίωση@....
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό GALLOPER » 21 Μάιος 2009, 07:46

xontros έγραψε:Ούτε καν την ασφάλεια του εκκεντροφόρου δεν είχε βάλει ο τενεκές, στον αέρα δούλευε! Ευτυχώς που δεν έκανα πολλα χιλιόμετρα μετά την @βελτίωση@....



Φτου ρε π@υστ μ ........σε πηρα στον λαιμο μου :( ..........ας ειναι ρε φιλε θα εχεις στο μελλον απεριοριστες δωρεαν ρυμουλκησεις!!! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
GALLOPER
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 345
Εγγραφή: 15 Οκτ 2005, 19:00

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Μάιος 2009, 09:13

xontros έγραψε:Ούτε καν την ασφάλεια του εκκεντροφόρου δεν είχε βάλει ο τενεκές, στον αέρα δούλευε! Ευτυχώς που δεν έκανα πολλα χιλιόμετρα μετά την @βελτίωση@....



Καλά.... αμά δε βγάλεις άκρη ξέρεις που να πάς....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Nikoszze111 » 22 Μάιος 2009, 16:54

Tελικά Μιχάλη δεν φταίει το γουρούνι που είναι Linhai αλλά τα μαστόρια που δεν ξέρουν που πάν τα 4.
Εγώ όπως έχω ξαναπεί,το Linhai το δικό μου είναι αρκετά τίμιο για τα χρήματα του.Σε ένα μήνα κλείνει χρόνο με 0 προβλήματα.
Νομίζω πως αυτό λέει κάτι.
Σου εύχομαι καλά ξεμπερδέματα.(Αν συνεχίσεις με Linhai πάρε το δικό μου να βρείς την ησυχία σου :headbang: )
Nikoszze111
Administrator of
[qoogle]www.corollaclub.com[/google]
Nikoszze111
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 07 Ιουν 2008, 06:18
Τοποθεσία: Χαϊδάρι - Θεσσαλονίκη

attack from Linhai Warrior

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 27 Μάιος 2009, 18:48

Για σας παιδιά !!! Μόλις έγινα μέλος της παρέας σας μιας και
είμαι και εγώ πωρωμένος με το όμορφο και στιβαρό ATV της
Linhai το 260 2x4 που έχω στην κατοχή μου. Μιας και είμαι
καινούργιος στο forum είπα να κάνω μια καλή αρχή, για αυτό
σας παραθέτω το SERVICE MANUAL της Linhai για όσους από
εσάς επιθυμητέ να μάθετε περισσότερα για τα Linhai ATV σας.

Λόγο του μεγάλου όγκου αρχείου όποιος από εσάς το θελήσει
ας μου το ζητήσει με e-mail για να του το στείλω.

Το e-mail μου είναι: raf_pap32@windowslive.com
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

attack from Linhai Warrior

Δημοσίευσηαπό donatos » 29 Μάιος 2009, 15:42

καλησπερα σε όλους!Καινούργιος κι εγώ με ένα 520 μεταχειρησμενο.
Δυστηχώς δεν μπορώ να πω εντυπώσεις γιατί πρινπρολάβω να το χαρώ
το εστειλα στο μαστορα.μου βραχυκυκλωνει συνεχως το ενα μπουζι οταν
ζεστενεται.εχει αντιμετοπισει κανεις σας κατι παρομοιο;εχει μονο 1000χλμ
αλλα ειναι πολυ καιρο σε απραξια καθοτι ειναι μοντελο του 2000.
καλες βολτες σε ολους!
donatos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 29 Μάιος 2009, 15:27
Τοποθεσία: Θεσπρωτία

απάντηση σε donatos

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 31 Μάιος 2009, 10:36

καλησπερα σε όλους!Καινούργιος κι εγώ με ένα 520 μεταχειρησμενο.
Δυστηχώς δεν μπορώ να πω εντυπώσεις γιατί πρινπρολάβω να το χαρώ
το εστειλα στο μαστορα.μου βραχυκυκλωνει συνεχως το ενα μπουζι οταν
ζεστενεται.εχει αντιμετοπισει κανεις σας κατι παρομοιο;εχει μονο 1000χλμ
αλλα ειναι πολυ καιρο σε απραξια καθοτι ειναι μοντελο του 2000.
καλες βολτες σε ολους!

_____________________________________________________________

Το πρόβλημα που είπες δεν το έχω αντιματοπίσει παρόλα αυτά νομίζω πως
πρέπει να κοιτάξεις την γεννήτρια (όχι τόσο) όσο την ηλεκτρονική ή τον
πολλαπλασιαστή. Ελπίζω να βοήθησα.
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

προειδοποίηση για ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ Α.Ε

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 31 Μάιος 2009, 20:07

Πάντως παιδιά εάν κάποιος από εσάς θελήσει ανταλλακτικά για το Linhai ATV του και απευθυνθεί στο γενικό αντιπρόσωπο ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ Α.Ε πρέπει
να ξέρει ότι δεν θα βγάλει εύκολα άκρη. Το προσωπικό είναι τελείως άσχετο το λέω αυτό από προσωπική εμπειρία μιας και έχω αρχίσει να ανακατασκευάζω το ATV μου. Πάντως αυτό τον μήνα το τελειώνω και μόλις θα είναι έτοιμο θα ανεβάσω photo να μου πείτε εντυπώσεις.
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

προειδοποίηση για ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ Α.Ε

Δημοσίευσηαπό xontros » 01 Ιουν 2009, 13:44

Όποιος θέλει ανταλλακτικά για 260 μπορεί να απευθυνθεί και σε εμένα, έχω διάφορα περισσεύματα από ζημιές και μετατροπές :razz: :razz: :razz:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

μήνυμα απο Linhai Warrior πρός xontros

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 01 Ιουν 2009, 19:59

φίλε xontros μήπως θα μπορούσες να μου στήλεις ένα mail με τα ανταλλακτικά που έχεις ίσως να χρειαστώ τίποτα. Αν μπορούσες να βάλεις και καμία photo θα σου ήμουν ευγνώμον, αν δεν μπορέσεις στήλε μόνο την λίστα. Το e-mail μου είναι: raf_pap32@windowslive.com .

Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Re: προειδοποίηση για ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ Α.Ε

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 01 Ιουν 2009, 20:14

xontros έγραψε:Όποιος θέλει ανταλλακτικά για 260 μπορεί να απευθυνθεί και σε εμένα, έχω διάφορα περισσεύματα από ζημιές και μετατροπές :razz: :razz: :razz:


____________________________________________________________

φίλε xontros μήπως θα μπορούσες να μου στήλεις ένα mail με τα ανταλλακτικά που έχεις ίσως να χρειαστώ τίποτα. Αν μπορούσες να βάλεις και καμία photo θα σου ήμουν ευγνώμον, αν δεν μπορέσεις στήλε μόνο την λίστα. Το e-mail μου είναι: raf_pap32@windowslive.com .


Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό thanos_oith » 09 Ιουν 2009, 14:39

Διαβάζω για βλάβες στα Linhai και σκέφτομαι ότι θα επρεπε να κάνουμε μια λίστα με τις ποιό συχνές βλάβες που παρουσιάζουν αυτά τα γουρουνάκια. Πιστεύω ότι αυτό θα βοηθούσε όχι μόνο τους υποψήφιους αγοραστές (νέων αλλά και μεταχειρισμένων) αλλά και θα ήταν ένας μπούσουλας για το τί θα πρέπει να προσέχουμε όταν κάνουμε service αλλά και όταν θέλουμε να κάνουμε μια αναβάθμιση στα γουρουνάκια.
Άβαταρ μέλους
thanos_oith
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 12 Μαρ 2008, 12:51

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Ιουν 2009, 22:40

Για μένα, και από όσα έχω ακούσει από κατόχους, τα πιο συχνά προβλήματα είναι η αντλία νερού, η εύκαμπτη σωλήνα της εξάτμισης, το αναξιόπιστο κοντέρ, και όλα τα λαστιχένια εξαρτήματα που κόβονται μετά τα 2 χρόνια. Ειδικά το τρύπιο λάστιχο ανάμεσα φιλτροκούτι - καρμπυρατέρ είναι στάνταρ και δημιουργεί προβλήματα μίγματος αφού περνάει αβέρτα αέρας, αλλά είναι 20-25 Euro υπόθεση. Δυστυχώς όταν το χρειάστηκα δεν υπήρχε...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 49 επισκέπτες

cron