Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Linhai Club (λέμε τωρα..)

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό rum » 29 Νοέμ 2006, 14:51

Xontros και το δικό μου έτσι κάνει προς το δεξιά και έχει πολύ πλάκα. Το καλό είναι ότι ενώ πετάει κώλο τελικά σταματάει μια χαρά. Είναι όμως απίστευτο πόσο γερά είναι τα σίδερα μπροστά, αν έπεφτες πάνω στην mercedes θα την έκλεγε ο άλλος.
Μια χαζή έκανε όπισθεν μπροστά μου και έπεσε πάνω μου με ελάχιστα χιλιόμετρα και την εμβόλισα. Είχε ένα opel astra και το πορτπαγκαζ της μαζί με την πινακιδα έγιναν ένα και πήραν το σχήμα του προφιλακτίρα μου.

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 01 Δεκ 2006, 00:48

Όντως, αυτό με τα σίδερα το έχει μελετήσει και ο airman που είχε αποχωριστεί το γουρούνι για λίγο εν κινήσει :-) :-) Σχεδόν τίποτα δεν έπαθε το άτιμο!!!
Πλεόν άρχισαν να φαγώνονται και τα εσωτερικά τακούνια στα μπροστινά λάστιχα... Υποθέτω ότι φταίει η κάμπερ που έχει, αλλά δε νομίζω να είναι κάτι που ρυθμίζεται (χωρίς να πειράξεις τα αμορτισέρ), αφού έχει μονά ψαλίδια σαν το Βιτάρα :-(
Η πρώτη αλλαγή λαδιών έγινε λίγο μετα τα 1000, ξέρει κανείς πότε είναι η επόμενη? Κάθε πότε χρειάζονται γρασσάρισμα όλα αυτά τα γρασσαδοράκια? Κάπου έχω χώσει το manual και δεν το βρίσκω...
Τελευταία επεξεργασία από xontros και 31 Ιούλ 2007, 10:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό rum » 01 Δεκ 2006, 01:13

Λαδάκια καλό είναι να του άλλαζεις κάθε 4 με 5 χιλίαδες χιλιόμετρα αλλά άν το πας τσίτα συχνά επιδή έχει την τάση να τα φτήνει λιγάκι (τα λαδάκια) καλό είναι κάθε 2 χιλιάδες να το τσεκάρεις και να του συμπληρώνεις. Για γρασάρισμα περίπου κάθε 3 χιλίαδες (καλό είναι να πάρεις ένα γρασαδοράκο, ότι κάνεις εσύ το κάνεις καλύτερα που λένε). Για τα λάστιχα νομίζω ότι παίζει ρόλο περισσότερο η πίεση αλλά εγώ που έχω κάνει 8 χιλιάδες είναι μια χαρά και πατάνε καλύτερα στον δρόμο (και λιγότεροι κραδασμοί)
Όσο για το manual λέει για ώρες λειτουργίας και πάνω κάτω, άντε να βγάλεις άκρη.

:roll: :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 02 Δεκ 2006, 00:02

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες rum!!! Αν εννοείς ότι στα 8000 χιλιόμετρα, τα τακούνια στα λάστιχα έχουν ακόμα το εξωτερικό τους περίγραμα, θα αρχίσω να ανησυχώ για το βάρος μου :-) :-) :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό rum » 02 Δεκ 2006, 03:27

Παρακαλώ, είναι αυτά που κάνω και εγώ στο γουρουνάκι μου.Αν ξέρει κάποιος κάτι καλύτερα θα ήθελα να μας βοηθήσει.
Το εξώτερικο στα τακούνια έχει φαγωθεί και έχει γίνει ένα με το εσωτερικό εκεί που ακουμπάει το λάστιχο στον δρόμο αλλά μιλάμε για περίπου 2 με 3 mm. Βέβαια 90% + των χιλιομέτρων είναι στον δρόμο...
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό rum » 02 Δεκ 2006, 13:53

Τι έλεγα για τα λαστιχένια κομάτια και τους κινέζους?
Σήμερα είδα την εξαγωγή από το καρμπιρατέρ να έχει μιά τρύπα και το λάστιχο να έχει ρογμές, όπως είναι το έδαφος που έχει πέσει νερό και μετά έχει ξεραθεί.
Αποτέλεσμα να μου κάνει συνέχεια σκασίματα κατα την λειτουργία και να μου σβήνει όταν σταματάω να πατάω γκάζι.


:( :( :( :( :(
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 08 Δεκ 2006, 23:56

Αρώτηξη: μήπως τελικά ο κόφτης μπαίνει σε κάποια χιλιόμετρα του κοντέρ και όχι στις ΧΥΖ στροφές???? Μου έχει σπάσει τα νεύρα...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό rum » 12 Δεκ 2006, 00:03

Δεν ξέρω σίγουρα αλλά δεν νομίζω ότι έχει κόφτη, απλά κάπου "τελικιάζει" και δεν πάει άλλο.Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος...
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 13 Δεκ 2006, 07:51

Μη μου πεις ότι το δικό σου δεν κάνει διακοπές όταν το πας τέρμα γκάζι (και πιο εύκολα σε κατηφόρες)??? 100% κάτι κόβει το ρεύμα της ανάφλεξης, αλλά δεν ξέρω με ποιό κριτήριο!!!
Λες να έχει πρόβλημα η ανάφλεξή μου και να το κάνει αυτό??? Έχει φοβηθεί το μάτι μου :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό rum » 13 Δεκ 2006, 10:18

Και εμένα το ίδιο κάνει αλλά δεν ξέρω γιατί...(?)
Τι έγινε βρε παιδιά μόνο εμείς οι δύο έχουμε Linhai;
Δώστε ένα χέρι βοήθειας...

(Και πόδι καλό είναι :) :o :D :razz: :lol: :twisted: )
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό rum » 24 Δεκ 2006, 23:03

Καλά χριστούγεννα και καλή πρωτοχρονιά σε όλους τους γουρουνάδες και όχι μόνο...

Χρόνια πολλά με υγεία!!!


:dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude:
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 29 Δεκ 2006, 10:43

Παίδες καλημέρα!
Δεν έχω γουρούνι δικό μου.Εχω αγοράσει ένα masai 50 στά πιτσιρίκια κι έχω βαρεθεί να τα κυνηγάω με το ποδήλατο. Ετσι λοιπόν σκέφτομαι να πάρω μια 4χ4!(αφορμή έψαχνα). Σκέφτομαι ή linhai ή YMC 500 4X4. Για linhai εχω διαβάσει πολλά. Με το YMC ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ ?
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό rum » 09 Ιαν 2007, 10:00

Λυπάμαι φίλε μου αλλά δεν ξέρω κάτι για το YMC.
Xontros πώς πάει το δικό σου έκανες καμία αλλαγή όλα καλά;
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Ιαν 2007, 13:02

Η αλήθεια είναι ότι με τα κρύα και επειδή δεν είχε πολύ κίνηση στους δρόμους τις γιορτές, είχα ψιλοαρχίσει να παίρνω το αυτοκίνητο. Το βράδυ του Σαββάτου που μας πέρασε όμως, έπρεπε να πάω σε φίλο στη Λούτσα, και επειδή νύσταζα πήρα το γρουν οπότε αναγκατικά ξύπνησα στο δρόμο :-) Κατέβηκα μια χαρούλα σε 20 λεπτά, προσπέρασα και 2-3 αυτοκινητοχελώνες στο δρόμο, αλλά με τα φώτα αυτά δεν ήταν ό,τι καλύτερο να πηγαίνει σκασμένο με 80 σε αυτό τον δρόμο, ειδικά στην περιοχή του αεροδρομιού που έχει περίεργα μπαλώματα και είναι σκοτάδια... Φυσικά στον γυρισμό μετά τις 12 πάγωσαν τα πόδια μου σε σημείο που δεν τα ένιωθα όταν έφτασα σπίτι, αφού πρέπει να είχε το πολύ +2...
Σήμερα που κατέβηκα να το πάρω πάλι, βάζω μπροστά και ακούω τζζζζζ-τζζζ-τζζζζ, κοιτάω και βλέπω το κάθετο ελατήριο που κρατάει το τελικό να κρέμεται!!! Ψάχνω να βρω πού έπιανε, αλλά τίποτα!!! Φαίνεται ότι στον γυρισμό από την Λούτσα, η κάτω βάση της εξάτμισης αποχαιρέτησε τον σκελετό για πάντα :-) Και όχι μόνο ξεκόλλησε, αλλά στο σημείο αυτό ο σκελετός φαίνεται σκουριασμένος! Εϊναι δυνατόν κα έκαναν την κόλληση σε σκουριασμένο μέταλλο??? Μάλλον θα το περάσω με Hammerite κατευθείαν αντί να το βάψω απλά.
Τουλάχιστον η πάνω βάση φαίνεται γερή, το σινεμπλόκ φαίνεται καλό και το τελικό που έχω βάλει είναι ελαφρύ, οπότε δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό airman18 » 10 Ιαν 2007, 07:45

If you continue the bull-in-a-chinashop-technique,eventually something is going to brake.Kisses to all.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
airman18
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2005, 13:01
Τοποθεσία: αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες