Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Linhai Club (λέμε τωρα..)

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Ιουν 2009, 22:44

Και ΛΑΔΙΑ!!!! 1.4 λίτρα 15W-50 παίρνει (15W-40 λέει στο βιβλίο...), φροντίστε να το βλέπετε πάντα γεμάτο, με κρύο μοτέρ, σε επίπεδο έδαφος, και χωρίς να βιδώνετε τον δείκτη. Και κάθε βδομάδα να τα κοιτάτε, δεν είναι υπερβολή, γιατί ο Κινέζος δεν ξέρει από μικρές ανοχές... Αν δεν έχει λάδι, μην περιμένετε να κρατήσει το μοτέρ πάνω από 10.000 χλμ...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Ιουν 2009, 22:48

Όσον αφορά τις μετατροπές, πρέπει να έχω δοκιμάσει ότι υπάρχει στο εμπόριο... Αυτά που δίνουν καλό αποτέλεσμα με μικρό κόστος και χωρίς προβλήματα είναι οι ελαφρύτερες μπίλιες στο μαμά φυγοκεντρικό και ένα πιο ελεύθερο τελικό.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Ιουν 2009, 23:02

Όσον αφορά τα ανταλλακτικά, έχω τα εξής:
- Αλουμινένιο κύλινδρο 289cc με Nicasil και πιστόνι της Malossi, λίγο χτυπημένα αλλά επισκευάσιμα
- Μαμά κυλινδροπίστονο 260cc, χωρίς κανένα θέμα αλλά θέλουν ελατήρια
- Μαμά βαλβίδες, και δώρο η μια Malossi εξαγωγής που επέζησε
- Μαμά κεφαλή με κοκοράκια
- 2 εκκεντροφόρους μαμά...
- Πηνία
- Ανορθωτή
- Μαμά μπιλιοθήκη και φτερώτη μπροστινής τροχαλίας
- Πισινή κινητή τροχαλία Malossi
- Κοντέρ
- Μαμά συμπλέκτη και καμπάνα

Τα μόνα που χρειάζομαι από τα παραπάνω είναι το κυλινδροπίστονο της Malossi, όποιος ενδιαφέρεται για τα υπόλοιπα ας κάνει μια προσφορά με π.μ.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 09 Ιουν 2009, 23:15

thanos_oith έγραψε:Διαβάζω για βλάβες στα Linhai και σκέφτομαι ότι θα επρεπε να κάνουμε μια λίστα με τις ποιό συχνές βλάβες που παρουσιάζουν αυτά τα γουρουνάκια. Πιστεύω ότι αυτό θα βοηθούσε όχι μόνο τους υποψήφιους αγοραστές (νέων αλλά και μεταχειρισμένων) αλλά και θα ήταν ένας μπούσουλας για το τί θα πρέπει να προσέχουμε όταν κάνουμε service αλλά και όταν θέλουμε να κάνουμε μια αναβάθμιση στα γουρουνάκια.


Πάνω στο θέμα " προβλήματα " δεν έχω αντιπετοπίσει απολύτως κανένα περιστατικό. Ένα από τα πρόβλημα που ακούω συνέχεια είναι ότι τα Linhai έχουν προβληματικό κοντέρ Βασικά αυτό είναι μεγάλο ψέμα το πρόβλημα βρίσκετε στο ότι όσοι αλλάζουν τον αισθητήρα του κοντέρ ο οποίος λειτουργεί με μαγνήτη τον βιδώνουν παραπάνω από όσο χρειάζεται με αποτέλεσμα να τρίβεται στο γρανάζι που υπάρχει στον πίσω άξονα, και ως γνωστών ένας μαγνήτης απομαγνητίζεται με την θερμότητα και όπου υπάρχει τριβή υπάρχει και θερμότητα. Αυτά τα μαθαίνουμε από το Γυμνάσιο. Όσο αναφορά τα λάδια στο κάρτερ του κινητήρα δεν χωράει αμφιβολία αμά πάει περίπατω η λύπανση πάει περίπατω και ο κινητήρας απλά πράγματα. Όσο για τα σωληνάκια εμένα δεν μου έχει βγάλει πρόβλημα το λέω αυτό γιατί για ένα χρόνο που την είχα κοντά στην θάλασσα παρκαρισμένη χωρίς να την δουλεύω δεν πάθανε τίποτα. Anyway όποιος έχει αντιρρήσεις ή θέλει να ρωτήσει κάτι παραπάνω ας μου στείλει στο E-mail μου ή ας μου κάνει quote.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό Nikoszze111 » 10 Ιουν 2009, 06:27

Καί εγώ που το έχω κοντά ένα χρόνο δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό.
Το μόνο που άλλαξα είναι μια μπαταρία γιατί δεν την κινούσα το χειμώνα και είχα συναγερμό,οπότε και "ξελιγώθηκε".
Γενικώς για τα λεφτά που είχα δώσει είμαι ευχαριστημένος.
Nikoszze111
Administrator of
[qoogle]www.corollaclub.com[/google]
Nikoszze111
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 07 Ιουν 2008, 06:18
Τοποθεσία: Χαϊδάρι - Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 10 Ιουν 2009, 08:32

xontros έγραψε:Και ΛΑΔΙΑ!!!! 1.4 λίτρα 15W-50 παίρνει (15W-40 λέει στο βιβλίο...), φροντίστε να το βλέπετε πάντα γεμάτο, με κρύο μοτέρ, σε επίπεδο έδαφος, και χωρίς να βιδώνετε τον δείκτη. Και κάθε βδομάδα να τα κοιτάτε, δεν είναι υπερβολή, γιατί ο Κινέζος δεν ξέρει από μικρές ανοχές... Αν δεν έχει λάδι, μην περιμένετε να κρατήσει το μοτέρ πάνω από 10.000 χλμ...


Να σε ρωτήσω κάτι ρε φίλε xontros έχεις αλλάξει λάδια σε κινητήρα που να ήταν ζεστός ή που να ήταν σε κεκλιμένο έδαφος ? Εγώ από ότι ξέρω πάντα τα λάδια τα αλλάζεις όταν είναι κρύος ο κινητήρας, για να έχουν στραγγίξει τα λάδια από τα ψηλότερα σημεία λίπανσης στο κάρτερ, αυτό γίνεται για ευνόητους λόγους κυριότερος να μην υπάρχει παραπάνω λάδι μέσα στο κινητήρα. Όσο για το επίπεδο έδαφος που λες, πιστεύω πως όλοι αλλάζουν τα λάδια σε επίπεδο έδαφος για να μην έχουν πάει μονόπαντα μέσα στο κάρτερ, αυτό ξέρω να γίνεται από παπί μέχρι φορτηγό. Αν λέω κάτι λάθος διόρθωσέμε. Και μία μικρή συμβουλή αν θες την δέχεσαι ποτέ μην βασίζεσαι σε τυχόν μικρο ανοχές που δίνει ο κατασκευαστής, άποψη μου είναι να ελέγχεις το μηχάνημα σου πριν φτάσει σε οριακά σημεία.
Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες γιατί δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σου απλά είπα την γνώμη μου. Αν κάτι σε πείραξε απλά πέστο μου.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 10 Ιουν 2009, 08:56

Linhai_warrior έγραψε:
xontros έγραψε:Και ΛΑΔΙΑ!!!! 1.4 λίτρα 15W-50 παίρνει (15W-40 λέει στο βιβλίο...), φροντίστε να το βλέπετε πάντα γεμάτο, με κρύο μοτέρ, σε επίπεδο έδαφος, και χωρίς να βιδώνετε τον δείκτη. Και κάθε βδομάδα να τα κοιτάτε, δεν είναι υπερβολή, γιατί ο Κινέζος δεν ξέρει από μικρές ανοχές... Αν δεν έχει λάδι, μην περιμένετε να κρατήσει το μοτέρ πάνω από 10.000 χλμ...


Να σε ρωτήσω κάτι ρε φίλε xontros έχεις αλλάξει λάδια σε κινητήρα που να ήταν ζεστός ή που να ήταν σε κεκλιμένο έδαφος ? Εγώ από ότι ξέρω πάντα τα λάδια τα αλλάζεις όταν είναι κρύος ο κινητήρας, για να έχουν στραγγίξει τα λάδια από τα ψηλότερα σημεία λίπανσης στο κάρτερ, αυτό γίνεται για ευνόητους λόγους κυριότερος να μην υπάρχει παραπάνω λάδι μέσα στο κινητήρα. Όσο για το επίπεδο έδαφος που λες, πιστεύω πως όλοι αλλάζουν τα λάδια σε επίπεδο έδαφος για να μην έχουν πάει μονόπαντα μέσα στο κάρτερ, αυτό ξέρω να γίνεται από παπί μέχρι φορτηγό. Αν λέω κάτι λάθος διόρθωσέμε. Και μία μικρή συμβουλή αν θες την δέχεσαι ποτέ μην βασίζεσαι σε τυχόν μικρο ανοχές που δίνει ο κατασκευαστής, άποψη μου είναι να ελέγχεις το μηχάνημα σου πριν φτάσει σε οριακά σημεία.
Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες γιατί δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σου απλά είπα την γνώμη μου. Αν κάτι σε πείραξε απλά πέστο μου.


Μια μικρή παρατήρηση σε αυτά που έγραψα. Φίλε xonros δεν λέω ότι αυτά
που γράφεις είναι τελείως λάθος απλά δεν νομίζω ότι είναι προβλήματα του Linhai αυτά τα έχουν όλα τα μηχανήματα και είναι οι απλές και φυσικές ανάγκες κάθε οχήματος. Και κάτι ακόμα σύμφωνα με το Service Manual που έχω στα χέρια μου τα λάδια τα κοιτάς καθημερινά για λόγους ασφαλείας μην τυχόν υπάρχουν διαρροές , ενώ η αλλαγή των λαδιών γίνεται κάθε τρεις μήνες ( αυτό προϋποθέτει και μια σειρά από ελέγχους ώστε να δουλεύει καλά το μηχάνημα ) που σημαίνει ότι το οι Κινέζοι έχουν ανεβάσει αρκετά τον πήχη.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό xontros » 10 Ιουν 2009, 09:50

Ωραία τα λες φίλε μου, και φαίνεται ότι το ξέρεις και το έχεις ψάξει το θέμα. Το παραέκανα με το κρύο και την κλίση, εσύ μπορεί να τα ξέρεις, αλλά για πολλούς δεν είναι ευνόητα αυτά. Αλλά αν βρίσκεις εσύ λογικό να κοιτάς τα λάδια καθημερινά, τότε δεν έχω τίποτα άλλο να πω...
Το που είναι ο πήχης των Κινέζων, είναι άλλο θέμα. Αρκεί να δεις στο κάρτερ τις φωλιές των ρουλεμάν του στροφάλου για να καταλάβεις, οι άνθρωποι φτιάχνουν κινητήρες με καλούπια στο περίπου.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 10 Ιουν 2009, 10:21

xontros έγραψε:Ωραία τα λες φίλε μου, και φαίνεται ότι το ξέρεις και το έχεις ψάξει το θέμα. Το παραέκανα με το κρύο και την κλίση, εσύ μπορεί να τα ξέρεις, αλλά για πολλούς δεν είναι ευνόητα αυτά. Αλλά αν βρίσκεις εσύ λογικό να κοιτάς τα λάδια καθημερινά, τότε δεν έχω τίποτα άλλο να πω...
Το που είναι ο πήχης των Κινέζων, είναι άλλο θέμα. Αρκεί να δεις στο κάρτερ τις φωλιές των ρουλεμάν του στροφάλου για να καταλάβεις, οι άνθρωποι φτιάχνουν κινητήρες με καλούπια στο περίπου.


Ok φίλε μου ίσως να πήγα λίγο το θέμα σε προσωπικό επίπεδο, όντως για μερικά άτομα δεν είναι αυτονόητο για αυτό σου ζητάω συγνώμη. Όσο για το να κοιτάω καθημερινά την στάθμη των λαδιών δεν μου κάνει κόπο απλά μπορείς να μετατρέψεις λίγο το πρόγραμμα αντί να κοιτάς κάθε μέρα την στάθμη, την κοιτάς κάθε τέλος της εβδομάδας δεν νομίζω αυτό να είναι υπερβολή. Τώρα όσο αναφορά το μοτέρ αν δεν κάνω λάθος είναι κατασκευή της Yamaha σε εργοστάσιο στην Κίνα για λογαριασμό της Jianshu Linhai, επίσης το ίδιο μοτέρ το φοράει και τo scooter της Yamaha Versity 300 δεν έμαθα να έχει πρόβλημα. Αν κάνω λάθος πες μου.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό xontros » 10 Ιουν 2009, 10:43

Πολύ σωστά τα λες, το εργοστάσιο το έχει η LYM (Linhai Yamaha Motors), και απότι έχω διαβάσει, το 70% ανήκει στη Yamaha.
Θεωρητικά το ίδιο μοτέρ φοράνε τα εξής σκουτεράκια:
- Aprilia Leonardo 250-300
- Malaguti Madison 250
- Benelli Velvet 250
- Yamaha Majesty 250
- Yamaha Versity 300
- Yamaha X-Max 250
Το θέμα είναι ότι αυτά τα σκουτεράκια δεν είναι 300 κιλά, ούτε έχουν τις λαστιχάρες του Linhai, επομένως το μοτέρ έχει ένα πολύ ευκολότερο έργο στη ζωή του. Κάτι οι μεγαλύτερες καταπονήσεις, κάτι η κακή ποιότητα κατασκευής (είναι αντίγραφο της Yamaha μεν, αλλά δεν είναι και ίδιο), δύσκολα θα βρεις Linhai να έχει περάσει τα 10.000 χλμ. χωρίς να έχει λυθεί.
Δε λέω πως δεν είναι τίμιο για τα λεφτά του, αλλά Yamaha σίγουρα δεν είναι.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 10 Ιουν 2009, 11:40

xontros έγραψε:Πολύ σωστά τα λες, το εργοστάσιο το έχει η LYM (Linhai Yamaha Motors), και απότι έχω διαβάσει, το 70% ανήκει στη Yamaha.
Θεωρητικά το ίδιο μοτέρ φοράνε τα εξής σκουτεράκια:
- Aprilia Leonardo 250-300
- Malaguti Madison 250
- Benelli Velvet 250
- Yamaha Majesty 250
- Yamaha Versity 300
- Yamaha X-Max 250
Το θέμα είναι ότι αυτά τα σκουτεράκια δεν είναι 300 κιλά, ούτε έχουν τις λαστιχάρες του Linhai, επομένως το μοτέρ έχει ένα πολύ ευκολότερο έργο στη ζωή του. Κάτι οι μεγαλύτερες καταπονήσεις, κάτι η κακή ποιότητα κατασκευής (είναι αντίγραφο της Yamaha μεν, αλλά δεν είναι και ίδιο), δύσκολα θα βρεις Linhai να έχει περάσει τα 10.000 χλμ. χωρίς να έχει λυθεί.
Δε λέω πως δεν είναι τίμιο για τα λεφτά του, αλλά Yamaha σίγουρα δεν είναι.


Βλέπω πως είσαι ψαγμένος, το μόνο σίγουρο σε όλη την υπόθεση είναι ότι δεν είναι Yamaha πάντως το ότι το μοτέρ είναι από καλούπι και το ότι δεν έχει υποστεί το φινίρισμα που έχουν τα μοτέρ της Yamaha δεν το μειώνει σε τίποτα παραμένει σκυλί, το λέω αυτό γιατί εγώ το πείρα το δικό μου ATV μεταχειρισμένω με 18.000 χλμ και δεν μου έχει βγάλει ως τώρα κανένα πρόβλημα στο μοτέρ και έχει φτάσει τα 20.000 χλμ. Το μόνο που κάνω αυτή την στιγμή είναι ότι το βάφω διότι μετά από τόσα χρόνια (μοντέλο 2004) έχει κόψει το χρώμα του. Πάντως πέρα από το βάρος του οχήματος, (το οποίο δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα για το σασμάν που φοράει το Linhai αφού δεν είναι το ίδιο με αυτό που φοράνε τα scooter, γιατί ως γνωστών το σασμάν είναι αυτό που θα αυξήσει ή θα μειώσει το το παραγόμενο έργο του κινητήρα και θα σου δώσει την τελική μετάδοση. ), το μόνο σίγουρο είναι ότι για να έχεις ένα όχημα έτοιμο να κινηθεί οποιαδίποτε στιγμή πρέπει να είσαι επιμελής στην συντήρηση του.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό thanos_oith » 10 Ιουν 2009, 12:57

Από τα παραπάνω γραφόμενα και διορθώστε με εάν κάνω λάθος καταλαβαίνω ότι το συγκεκριμένο ATV δεν παρουσιάζει χοντρές βλάβες αλλά περιφεριακές. Βέβαια σημαντικότατος παράγοντας είναι το πως αξιοποιείς ένα τέτοιο όχημα, δηλαδή εάν το έχεις για "άγρια" χρήση ή τουλάχιστον μικτή για να μην πω μόνο για τον δρόμο.
Φυσικά θεωρώ ότι είναι αυτονόητη μια σωστή συντήρηση και ένας σχολαστικός έλεγχος όπως όλοι (με τον δικό σας τρόπο βέβαια)αναφέρατε ειδικά όταν πρόκειται να πας μια εκδρομή σε βουνό αφού θα συμφωνήσετε ότι μια βλάβη στην μέση του πουθενα είναι ανεπιθήμητη.
Φίλε xontros αναφέρθηκες σε κοινούς κινητήρες. Θέλω να σου κάνω μια επιπλέον ερώτηση, τα ανταλλακτικά είναι κοινά? Δηλαδή μπορώ να πάρω ένα κύλινδρο από Yamaha και να τον χρησιμοποιήσω για το Linhai ή όχι? και κάτι τελευταίο: Για συνεργεία πάμε σε αυτά της Yamaha ή υπάρχουν ειδικευμένα για το Linhai ?
Άβαταρ μέλους
thanos_oith
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 12 Μαρ 2008, 12:51

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 10 Ιουν 2009, 15:32

thanos_oith έγραψε:Από τα παραπάνω γραφόμενα και διορθώστε με εάν κάνω λάθος καταλαβαίνω ότι το συγκεκριμένο ATV δεν παρουσιάζει χοντρές βλάβες αλλά περιφεριακές. Βέβαια σημαντικότατος παράγοντας είναι το πως αξιοποιείς ένα τέτοιο όχημα, δηλαδή εάν το έχεις για "άγρια" χρήση ή τουλάχιστον μικτή για να μην πω μόνο για τον δρόμο.
Φυσικά θεωρώ ότι είναι αυτονόητη μια σωστή συντήρηση και ένας σχολαστικός έλεγχος όπως όλοι (με τον δικό σας τρόπο βέβαια)αναφέρατε ειδικά όταν πρόκειται να πας μια εκδρομή σε βουνό αφού θα συμφωνήσετε ότι μια βλάβη στην μέση του πουθενα είναι ανεπιθήμητη.
Φίλε xontros αναφέρθηκες σε κοινούς κινητήρες. Θέλω να σου κάνω μια επιπλέον ερώτηση, τα ανταλλακτικά είναι κοινά? Δηλαδή μπορώ να πάρω ένα κύλινδρο από Yamaha και να τον χρησιμοποιήσω για το Linhai ή όχι? και κάτι τελευταίο: Για συνεργεία πάμε σε αυτά της Yamaha ή υπάρχουν ειδικευμένα για το Linhai ?


Θα μου επιτρέψεις φίλε thano να πάρω για λίγο τον λόγο (φίλε xontros χωρίς παρεξήγιση κάθε σου απάντηση στο ερώτημα του φίλου μας δεν θα με πειράξει καθώς εσένα ρώτησε) πάντως όσο αναφορά στα βασικά εξαρτήματα (στρόφαλο-μπιέλα, κύλινδρο, πιστόνι, ελατήρια και κεφαλή) τεριάζουν κουτί από Yamaha σε Linhai, αλλά το θέμα τιμή έχει μεγάλη διαφορά π.χ: κύλινδρος από Linhai 71 Euro ενώ από Yamaha 340 Euro.
Για τα συνεργεία που ρωτάς τα μόνα εξουσιοδοτημένα είναι: 1) στα κεντρικά της γενικής εισαγωγικής ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Α.Ε 4ο χλμ Τρικάλων Καρδίτσας Τηλ:24310 20845,35779,73395. 2) Στο υποκ/μα Αθήνας Μιχαλακοπούλου 159 Τηλ: 210 7755262,7755881. 3) Στο υποκ/μα Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Καραμανλή 145 Τηλ: 2310 323738. Γνώμη μου είναι να τον αποφεύγεις τον Καραθανάση γιατί είναι λίγο... παίδεμα. Τώρα βέβαια αν πας σε συνεργείο της Yamaha δεν πιστεύω να μην στο επισκευάσουν αν βγάλει κάποιο πρόβλημα όσο αναφορά τον κινητήρα, άμα πάθεις κάποια βλάβη σε αμάξωμα πρέπει να απευθυνθείς στον Καραθανάση. Μια λύση πάντως σε θέμα αμαξώματος αν δεν βγάζεις άκρη με τον Καραθανάση είναι να ρίξεις μία ματιά και στο e-bay εκεί όλο και κάτι θα βρείς.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό GALLOPER » 10 Ιουν 2009, 16:17

δύσκολα θα βρεις Linhai να έχει περάσει τα 10.000 χλμ. χωρίς να έχει λυθεί.
:D :D :D :D :D :D Ρε φιλε.............πολυ αισιοδοξο σε βρισκω.................αλλα εδω που τα λεμε,με τοσο μπινελικι που εχεις ριξει στον Κ.Δ,πως να μην σε εκδικηθει;;;;;; :D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
GALLOPER
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 345
Εγγραφή: 15 Οκτ 2005, 19:00

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 10 Ιουν 2009, 21:25

GALLOPER έγραψε:δύσκολα θα βρεις Linhai να έχει περάσει τα 10.000 χλμ. χωρίς να έχει λυθεί.
:D :D :D :D :D :D Ρε φιλε.............πολυ αισιοδοξο σε βρισκω.................αλλα εδω που τα λεμε,με τοσο μπινελικι που εχεις ριξει στον Κ.Δ,πως να μην σε εκδικηθει;;;;;; :D :D :D :D :D :D


Φίλε GALLOPER μιας και δεν ξέρω τι σημαίνει το Κ.Δ μήπως θα μπορούσες να μου εξηγήσεις σε ποίον απευθύνεσαι. Ρωτάω εντελώς φιλικά. :wink:
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες