Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Το καλύτερο στα 50cc

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Το καλύτερο στα 50cc

Δημοσίευσηαπό TuFFe'NuFF » 14 Οκτ 2006, 15:14

Χαιρετω όλους. :P
Ποιο ειναι κατα τη γνωμη σας το καλυτερο Quad στα 50 κυβικα? (Τιμη/Ποιότητα)?

καμια προταση για αντιπροσωπειες στην Θεσσαλονικη?

"σηκώνουν" φιλτρο-εξατμιση :evil: ή θα ειναι λαθος να το δοκιμάσω? :?:
Μηπως αργοτερα να του αλλαξω κυλινδρο? δεν θελω απο την αρχη να πληρώσω πολλα για μεγαλο, αλλα θέλω να είναι και λιγο "θυμωμένο"...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Άβαταρ μέλους
TuFFe'NuFF
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 14 Οκτ 2006, 14:57

Δημοσίευσηαπό doc » 14 Οκτ 2006, 22:43

Καλως ήρθες στο forum!

Το σίγουρο είναι ότι εδώ θα λύσεις όλες τις απορείες σου...
...αλλά βόηθα μας λίγο παραπάνω: Ας πούμε συστήσου μας, πόσο χρονών είσαι, γιατί θέλεις 50άρι, πόσα λ7 διαθέτεις... κτλ.


Αν και δεν είμαι ο ειδικός, και φαντάζομαι ότι θα ακολουθήσουν άλλοι πιο γνώστες, πιστεύω ότι το να επενδύσεις σε ένα 50άρι και να αρχίσεις να του σκορπάς χρήματα για να το κάνεις από 5 ίππους 7, είναι ΜΕΓΑΛΟ λάθος!
Πάρτο με δόσεις, τουλάχιστον 150cc, τουλάχιστον να κινείται αξιοπρεπώς και να μην πας με... όπισθεν στις ανηφόρες...

Καλά τα 50άρια, αλλά μόνο για νοικιάρικα, σε επίπεδα νησιά... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό TuFFe'NuFF » 15 Οκτ 2006, 16:55

doc έγραψε:Καλως ήρθες στο forum!

Το σίγουρο είναι ότι εδώ θα λύσεις όλες τις απορείες σου...
...αλλά βόηθα μας λίγο παραπάνω: Ας πούμε συστήσου μας, πόσο χρονών είσαι, γιατί θέλεις 50άρι, πόσα λ7 διαθέτεις... κτλ.


Αν και δεν είμαι ο ειδικός, και φαντάζομαι ότι θα ακολουθήσουν άλλοι πιο γνώστες, πιστεύω ότι το να επενδύσεις σε ένα 50άρι και να αρχίσεις να του σκορπάς χρήματα για να το κάνεις από 5 ίππους 7, είναι ΜΕΓΑΛΟ λάθος!
Πάρτο με δόσεις, τουλάχιστον 150cc, τουλάχιστον να κινείται αξιοπρεπώς και να μην πας με... όπισθεν στις ανηφόρες...

Καλά τα 50άρια, αλλά μόνο για νοικιάρικα, σε επίπεδα νησιά... :lol: :lol:
Ειμαι 16 και γι' αυτο περιοριζομαι (αρχικά...) στα 50κεκ. :cry: :cry:
Το θελω και για την πόλη αλλα και για να το βγάζω στο χωμα να ξεσκασει.... :wink:
εχω οδηγησει Quad εκτος δρομου και γουσταρα απιστευτα-
δεν θελω το γουρουνι που θα πάρω να θελει... κατηφορα για να μπορεί να τρέξει...


Εβλεπα τις προαλες το Aeon Revo 50 και σκεφτηκα αν θα μπορουσε να σηκώσει τον 180κ κυλινδρο του Cobra... :roll:

Καμία αλλη πρόταση? :?:
Άβαταρ μέλους
TuFFe'NuFF
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 14 Οκτ 2006, 14:57

Δημοσίευσηαπό alexandros » 16 Οκτ 2006, 06:59

θα συμφωνησω με τον doc για τα 50αρια

θα χασεις αρκετα χρηματα με το να το βελτιωνεις χωρις καποιο ουσιαστικο αποτελεσμα !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό TuFFe'NuFF » 16 Οκτ 2006, 23:20

Ρε παιδια, απο νομική αποψη δεν μπορω να αγορασω εξ αρχης μεγαλυτερο απο 50κ...

Εξάλλου, δεν μιλάω για βελτίωση σαν αυτην που κανουν οι καγκουρες που βαζουν ενα καζανακι στα σκούτερ τους και χαιρονται.... Θελω μετά την αγορα να αλλάξω ολόκληρο το μοτερ του και να βαλω ενα 180κ-βγαίνει σχεδον στα ιδια λεφτα με το αντιστοιχο που ειναι 180κ απο τη μανα του...
Δεν νομίζω να εχει καμια διαφορά απο αποψη επιδόσεων.Στα μικρα Quads (δηλαδή μέχρι περίπου τα 150κ) απ' οτι εχω καταλάβει, το μονο που αλλαζει στα διάφορα μοντέλα ειναι ο κύλινδρος και το σασί, τα υπολοιπα μηχ. μέρη αν δεν κάνω λαθος παραμένουν τα ιδια...Διαφωνείτε?
Νομίζω πως το σασι απο 50 μπορεί να ''φορέσει'' 180 κυλινδρο, αν και θα ρωτήσω για να είμαι 100% σιγουρος.... :roll:

Πιστεύετε πως δεν γινεται να εχω αδεια υποτιθεται για 50κ και στην πραγματικότητα να τρέχει 180κ κύλινδρος? Μηπως υπάρχει περίπτωση ποτέ καποιος να το ελεγξει? :lol: :lol: ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ..... :wink:

Τελοσπαντων....Απο μοντέλα μπορείτε να μου προτείνετε κατι συγκεκριμένο?
Άβαταρ μέλους
TuFFe'NuFF
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 14 Οκτ 2006, 14:57

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 17 Οκτ 2006, 00:50

Άντε και δεν θα το καταλάβει κανείς σου λέω, αλλά ξέρεις πότε θα ξυπ΄νησεις απο το όνειρο??? :? Μήπως όταν χρειαστείς να φρενάρείς??? :cry:
Το παράνομος παλεύται, το πεθαμένος μάλλον όχι... :roll: :wink:
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό doc » 17 Οκτ 2006, 12:01

TuFFe'NuFF έγραψε:Ρε παιδια, απο νομική αποψη δεν μπορω να αγορασω εξ αρχης μεγαλυτερο απο 50κ...


Βρε παλικάρι... αν σε πιάσουν με μικρότερο δίπλωμα από ότι υποχρεούσαι... δεν είναι και τρελή καμπάνα... Θα πας στο δικαστήριο, θα πάρει και αναβολή, και όταν γίνει θα έχεις κλείσει τα 18 και θ αέχεις μεγάλο δίπλωμα!!! Τι λέμε τώρα...
Δεν το ξέρεις το παραμύθι?

Εμείς πιτσιρικάδες τι κάναμε για να μας αφήσουν οι γονείς μας να βγάλουμε δίπλωμα?
Πηγαίναμε στους μπάτσους και τους παρακαλούσαμε να μας γράψουν!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό TuFFe'NuFF » 17 Οκτ 2006, 15:52

doc έγραψε:
TuFFe'NuFF έγραψε:Ρε παιδια, απο νομική αποψη δεν μπορω να αγορασω εξ αρχης μεγαλυτερο απο 50κ...


Βρε παλικάρι... αν σε πιάσουν με μικρότερο δίπλωμα από ότι υποχρεούσαι... δεν είναι και τρελή καμπάνα... Θα πας στο δικαστήριο, θα πάρει και αναβολή, και όταν γίνει θα έχεις κλείσει τα 18 και θ αέχεις μεγάλο δίπλωμα!!! Τι λέμε τώρα...
Δεν το ξέρεις το παραμύθι?

Εμείς πιτσιρικάδες τι κάναμε για να μας αφήσουν οι γονείς μας να βγάλουμε δίπλωμα?
Πηγαίναμε στους μπάτσους και τους παρακαλούσαμε να μας γράψουν!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Φίλε το παραμύθι το ξερω παρα πολύ καλα... 8)
Εξάλλου με 'καμουφλαρισμένα' τα κυβικά δεν θα υπάρχει πρόβλημα. :D Σκεφτομαι όμως σοβαρά την άποψη του 4-stroke=tampones. :? .... Δεν ξέρω.. :? ..Μην σκοτωθούμε κιολας για 5-6 αλογα παραπανω, (παρόλο που οταν πας απο τα 6 στα 12hp είναι σημαντική διαφορα.. :wink: ..)
Άβαταρ μέλους
TuFFe'NuFF
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 14 Οκτ 2006, 14:57

Δημοσίευσηαπό doc » 18 Οκτ 2006, 09:58

TuFFe'NuFF έγραψε:Φίλε το παραμύθι το ξερω παρα πολύ καλα... 8)
Εξάλλου με 'καμουφλαρισμένα' τα κυβικά δεν θα υπάρχει πρόβλημα. :D Σκεφτομαι όμως σοβαρά την άποψη του 4-stroke=tampones. :? .... Δεν ξέρω.. :? ..Μην σκοτωθούμε κιολας για 5-6 αλογα παραπανω, (παρόλο που οταν πας απο τα 6 στα 12hp είναι σημαντική διαφορα.. :wink: ..)


OXI!
Θα πάρεις ένα 180, γνήσιο 180. Ή ένα 250 250... Να έχει ΚΑΙ τα φρένα, ΚΑΙ το πλαίσιο.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό TuFFe'NuFF » 18 Οκτ 2006, 15:03

Ωραια ενταξει με τα κυβικα, βγηκαμε ομως εκτος θεματος(λιγο..)

Το θεμα ειναι: ποιό μοντελο συγκεκριμενα? :?: :?:

Διατυπωνω ξανα την ερωτηση: Τι εχετε να μου προτείνετε σε Quad απο 150-250κ?

(Θα με βοηθουσε ιδιαιτερα αν μου πειτε και που θα το βρω στην θεσ/νικη... :? :? :? )
Άβαταρ μέλους
TuFFe'NuFF
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 14 Οκτ 2006, 14:57

Δημοσίευσηαπό gangan » 18 Οκτ 2006, 16:02

AΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΑΠΟ 180 ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ 50 ΞΕΧΝΑΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Άβαταρ μέλους
gangan
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 13 Σεπ 2006, 14:04
Τοποθεσία: αθηνα

Βρε, τι πάθαμε !

Δημοσίευσηαπό geco » 18 Οκτ 2006, 16:55

Βρε παλληκαράκι,

γιατί δεν ακούς τον κόσμο που σου μιλάει;

Γιά καλό σου τα λένε και το κατέχουνε το θέμα !!!

Είναι μηχανικοί, αγωνιζόμενοι έδώ και χρόνια, δημοσιογράφοι ,
δηλαδή ΕΙ-ΔΙ-ΚΟΙ !

Επιπλέον προσπαθούν να σε προστατέψουν από ... τον εαυτό σου !

Τι επιμένεις να "τουμπανιάσεις" και καλά, το 50άρι, να το κάνεις 180 (!!!)
και να "πυροβολάς" ; (Τρομάρα σου)

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ! Μην κουράζεσαι άδικα και μην μας κουράζεις και εμάς !

Και άντε να πούμε πως το βελτίωσες. Τι θα κάνεις με το πλαίσιο, τις αναρτήσεις, τα φρένα κλπ ;

Πάρε κάτι σαν το Blasterάκι π.χ. να τελειώνεις που έχει και γκάζι, και πραγματάκια καλά και είναι στημένο σωστά !

Τα άλλα ξέχνα τα.
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

ρε φιλε geco αν δεν θες, μην συμμετεχεις στο topic!!!!!

Δημοσίευσηαπό TuFFe'NuFF » 19 Οκτ 2006, 15:49

geco έγραψε:Βρε παλληκαράκι,

γιατί δεν ακούς τον κόσμο που σου μιλάει;

Γιά καλό σου τα λένε και το κατέχουνε το θέμα !!!

Είναι μηχανικοί, αγωνιζόμενοι έδώ και χρόνια, δημοσιογράφοι ,
δηλαδή ΕΙ-ΔΙ-ΚΟΙ !

Επιπλέον προσπαθούν να σε προστατέψουν από ... τον εαυτό σου !

Τι επιμένεις να "τουμπανιάσεις" και καλά, το 50άρι, να το κάνεις 180 (!!!)
και να "πυροβολάς" ; (Τρομάρα σου)

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ! Μην κουράζεσαι άδικα και μην μας κουράζεις και εμάς !

Και άντε να πούμε πως το βελτίωσες. Τι θα κάνεις με το πλαίσιο, τις αναρτήσεις, τα φρένα κλπ ;

Πάρε κάτι σαν το Blasterάκι π.χ. να τελειώνεις που έχει και γκάζι, και πραγματάκια καλά και είναι στημένο σωστά !

Τα άλλα ξέχνα τα.

Αν κουραστηκες δεν σε υποχρεωνει κανεις να συνεχισεις, εγω ζητω την γνώμη όποιου μπορεί-θέλει να βοηθήσει.
Φίλε η παρατήρησή σου ειναι πλέον ολίγον άσχετη :? -δεν παρακολουθεις. 8).... ο doc με εκανε να αλλαξω γνώμη (...Thanks doc!) Και αλλαζοντας το 50 λεω για χιλιοστη φορά: ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΑΠΟ 150κ ΜΕΧΡΙ 200κ???
Άβαταρ μέλους
TuFFe'NuFF
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 14 Οκτ 2006, 14:57

ρε φιλε geco αν δεν θες, μην συμμετεχεις στο topic!!!!!

Δημοσίευσηαπό SuperBeetle » 19 Οκτ 2006, 16:12

Φίλε TuFFe'NuFF χωρίς να μπορώ να βοηθήσω πολύ (δεν γνωρίζω αρκετά όπως άλλοι εδω μέσα) μπορώ μόνο από προσωπική εμπειρία να αναφέρω ενδεικτικά το MASAI L150 το οποίο και έχω σαν πρόταση στα 150cc. Σχετικά φθηνό (2700), αξιόπιστο (έχω κάνει 3200 χλμ περίπου και δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα) και ευκολοδήγητο μαζί με πολύ προσεγμένη εμφάνιση. Εάν ψάξεις θα βρείς θέματα για το συγκεκριμένο. Εάν θελήσεις κάτι παραπάνω στην διάθεσή σου.
Growing old is mandatory
Growing up is optional
Άβαταρ μέλους
SuperBeetle
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2005, 17:28
Τοποθεσία: Α. Πετραλωνα

!

Δημοσίευσηαπό jimmy01000001 » 19 Οκτ 2006, 19:45

γεια σου φίλε. να σοθ προτύνω το δικό μου γουρουνάκι ένα kymco kxr 250? είναι καλό μπορείς να κάνεισ πολλές μετατροπές. έχει αποστάτες durablue, φίλτρο αέρα durablue, nerf bars, εξάτμιση ολόσωμη CT racing, ασφάλτινα λάστιχα και χωμάτινα. θα σου είναι ότι πρέπει πας παντού έχει και πινακίδα. αν ενδιαφέρεσε πάρε με τηλ στο 6948008650.
01000001
Άβαταρ μέλους
jimmy01000001
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 14:00
Τοποθεσία: Αυλώνας Αττίκης

Επόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 49 επισκέπτες