Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ακόμα ένα Linhai...

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Ακόμα ένα Linhai...

Δημοσίευσηαπό xontros » 08 Αύγ 2006, 23:54

Και όμως είναι γεγονός: μετά από μακρά περίοδο κύησης (...), από σήμερα είμαι πανευτυχής κάτοχος ενός μπλε Linhai 260 με όμορφες αλουμινένιες ζαντούλες. Όπως και να το κάνεις, είναι μια αρχή :-) Ακολουθούν οι πρώτες εντυπώσεις ενός πανάσχετου μετά από 12 ολόκληρα χιλιόμετρα:
- όσο και να το είχα περιεργαστεί σε μαγαζιά και εκθέσεις, έπεσα από τα σύννεφα όταν περιεργαζόμουν το ΔΙΚΟ μου. Μπορεί να είναι τίμιο για τα λεφτά του, αλλά η ποιότητα κατασκευής των Κινέζων έχει πολύ δρόμο μπροστά της. Π.χ. τα πλαστικά δεν κουμπώνουν όπως θα έπρεπε, το κοντέρ είναι για το βράδυ μόνο, το χρώμα έχει μικρά άσπρα στίγματα σα να άσπριζαν την διπλανή οικοδομή, το κλειδί είναι για τα μπάζα και μάλλον ανοίγει όλα τα Linhai, ενώ μαζί με τα εργαλεία παίρνεις ως αντικλεπτικό και ένα κινέζικο λουκέτο Gold Door χειρίστης ποιότητας για να πέσει κάτω από τα γέλια ο επίδοξος κλέφτης...
- γενικά σαν κατασκευή όμως, για κάποιο λόγο εμπνέει εμπιστοσύνη, ίσως λόγω όγκου
- το χειρόφρενο είναι πρακτικά ανύπαρκτο. Η ασφάλεια είναι πλαστική και λογικά τρώγεται αφού πιάνει σε μέταλλο, ενώ ακόμα και στο δικό μου που είναι του κουτιού μόνο μια φορά κατάφερα να την κουμπώσω. Η συμβουλή του πωλητή ήταν να το παρκάρω με στριμένους τροχούς προς το πεζοδρόμιο. Έλα όμως που με τα 24άρια λάστιχα, τα ανεβαίνει για πλάκα :-)
- έχει κραδασμούς, τόσους ώστε να τρέμει εμφανώς ολόκληρο το μοτέρ στο ρελαντί, παρέα με τα δεξιά πλαστικά...
- τα πλαστικά είναι λεπτά, αλλά ελπίζω τουλάχιστον ότι είναι από αυτά που λυγίζουν αλλά δεν σπάνε
- οι σχάρες είναι θηριώδεις μεν, αλλά η πίσω (που αντέχει σχεδόν τα διπλά κιλά από την μπροστινη) είναι πιο μικρή από την μπροστινή!!! Η τοποθέτηση αξιόλογης μπαγκαζιέρας πίσω προϋποθέτει πατέντα ώστε να είναι ανακλινόμενη, αλλιώς δεν ανοίγει η σέλα!!! Απ'ότι μου είπαν, έχουν τέτοια λύση.
- είναι μεγάααααλο. Στο γκαράζ το έβαλα δίπλα σε ένα Aygo και δεν είχαν και πολύ διαφορά...
- δεν πάει και άσχημα στην κίνηση. Στο φανάρι φεύγει μπροστά από τα ήμερα παπιά, αλλά λόγω στρωσίματος στα 50-60 έμενε πίσω, εκεί έχει κόκκινο το κοντέρ. Στην αρχή μπερδεύτηκα με το κόκκινο στο κοντέρ, είχε και ντάλα ήλιο και δεν έβλεπα τα νούμερα, και νόμιζα ότι ήταν στροφόμετρο :-) :-) :-) Α, και το δικό μου κοντέρ είναι θαμπό σα να έχει πάρει υγρασία, και δυστυχώς έχω δει και άλλα :-)
- τα φρένα είναι σκληρά αλλά ικανοποιητικά για τις ταχύτητες που αναπτύσει, και πιστεύω ότι θα βελτιωθούν όταν πατήσουν καλά τα τακάκια. Θέλουν όμως πάτημα μαζί, αλλιώς η μια τρόμπα σπρώχνει το έμβολο της άλλης, π.χ αν πατάς τη μανέτα σταματημένος και ακουμπάς το πεντάλ, το νοιώθεις να σηκώνεται...
- είναι πολύ θορυβώδες, αλλά δεν μπορώ να το συγκρίνω με άλλα. Εκτός από τα φασαριόζικα λάστιχα Excavator, ακούγονται και διάφοροι άλλοι θόρυβοι, ίσως απο το φυγοκεντρικό και τον άξονα
- η πίσω ανάρτηση είναι πάααρα πολύ μαλακή και αργή σε επαναφορά, μάλλον θα κάνω σύντομα πειράματα με το γαντζόκλειδο. Η μπροστά είναι σφιχτή και συμπαθητική όμως.
Παρόλα αυτά όμως, περιμένω με αγωνία να το ξανακαβαλήσω αύριο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Α, και η κόρη μου το ερωτεύτηκε, ειδικά αφού την πήγα μια βόλτα στο τετράγωνο...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 09 Αύγ 2006, 00:51

Μην την κακολογείς, να ξέρεις οτι ΟΛΕΣ οι γουρούνες έχουν καλή ακοή, μνήμη και λεπτά αισθήματα! :shock: :D
Όπως και να 'ναι, είναι μια πολύ καλή αρχή!!! :)
Με γειά και καλές βόλτες συνονόματε. :wink:
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό airman18 » 09 Αύγ 2006, 06:30

Καλοριζικο και απο μενα.Προσεξε μονο τα φρενα.Η μανετα ειναι το βοηθητικο φρενο και του ποδιου το κυριο.Μην τα πατας μαζι,δεν εχει νοημα.Ρωτα τον Dennis για την πατεντα με ανεξαρτητα φρενα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
airman18
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2005, 13:01
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό SuperBeetle » 09 Αύγ 2006, 08:22

Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε xontros. Καλές βόλτες, καλές εξορμήσεις και καλές λάσπες!!
Growing old is mandatory
Growing up is optional
Άβαταρ μέλους
SuperBeetle
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2005, 17:28
Τοποθεσία: Α. Πετραλωνα

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 09 Αύγ 2006, 09:43

Καλοριζικο καταρχας. Σχετικα με αυτα που γραφεις και σε σχεση με το δικο μου εχω να πω οτι σε μενα (ειναι το 300 4χ4) τα πλαστικα ειναι κουμπωμενα οκ δεν ξερω αν τα λυσω και παω να τα ξανακουμπωσω τι θα γινει. Το κοντερ σε μενα οκ , σχετικα με το κλειδι ενταξει δεν ειναι και οτι καλυτερο αλλα σε γενικες γραμμες ειναι ενταξει. Εργαλεια και λουκετο ??? τυχερεεε , εγω δεν πηρα τιποτα τετοιο. Το χειροφρενο σε μενα πιανει πολυ καλα , ειναι μεταλλικη ολη η κατασκευη και το δουλευω πολυ. Σκαλοπατια και οχι μονο για πλακα και χωρις το 4χ4 . Για να βαλεις μπαγαζιερα , επειδη το εχω δει σε BEYOND που ειναι ιδια , ο τυπος για να "κατσει" σωστα επρεπε να κοψει την σχαρα ωστε να ερθει πιο πισω και να ανοιγει η σελα. Τα φρενα τωρα , ειχα δει κατι σχεδιαγραμματα σχετικα και πρεπει να σου πω οτι δεν ειναι ολα τα μοντελα ιδια , ποσα δισκοφρενα εχεις ? 3 η 4 ? τα τελευταια μοντελα εχουν 4 και λειτουργουν απο οτι εχω δει στο δικο μου με το ποδι οι μπροστινοι και ο ενας πισω και με του τιμονιου οι μπροστινοι παλι και ο αλλος πισω. Οταν πατας και τα δυο φραναρει πολυ καλυτερα σχεδον μπλοκαρει τους τροχους και οσο "πατανε" τα τακακια βελτιωνετε.
Η αναρτηση θα ελεγα οτι ειναι σκληρη σε μενα χωρις προφορτιση .
Εχτες ειδα στον δρομο ενα 260 αρκετα χρησιμοποιημενο και αποτι ειδα τον σκελετο ητα καθαρος απο σκουριες οπως και οι σχαρες αν και ειχε "κοψει" το χρωμα τους.
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 09 Αύγ 2006, 10:31

Φίλε χοντρέ καλορίζικο και καλοτάξιδο.

Άν είσαι ακόμη Αθήνα και πσίνεσαι για βόλτα έλα προς Κερατέα μεριά να κάνουμε καμμιά μινι και χαλαρή εντουράδα.
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Αύγ 2006, 11:15

Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας!!! Και επίσης ευχαριστώ όλα τα "παιδιά" εδώ μέσα που με έβαλαν στην μπρίζα απλά και μόνο με αυτά που έγραφαν με τόσο πάθος, αν δεν είχα μπει εδώ ποτέ δεν σκεφτόμουν να αγοράσω κάτι τέτοιο :-) Και δεν θα ξεχάσω το σοκ που έπαθα όταν είδα πέρυσι τα quad σε δράση στην Terradura...
Μιχάλη έχεις δίκιο, ελπίζω να μη με άκουσε, αν και ξέρει ότι την βλέπω στον ύπνο μου :-)
Airman, μπορεί να είναι σωστό αυτό που λες, από το σχήμα φαίνεται ότι και τα δύο φρένα πάνε στην πίσω δαγκάνα, οπότε είναι λογικό να αισθάνομαι ότι όταν πατάω το ένα ανεβαίνει το άλλο!!! Αν τα πατάς και τα δύο όμως, η πίεση στην πίσω δαγκάνα είναι μεγαλύτερη αφού το υγρό πάει και από τις 2 τρόμπες. Η πατέντα με το μπροστινο θα γίνει σίγουρα μόλις γυρίσει ο Σάββας, λόγω της συνήθειας από την μηχανή μου λείπει απίστευτα, συνέχεια ψάχνω να φρενάρω με την μανέτα δεξιά που δεν υπάρχει :-)
Patelis, το δικό σου 300 4Χ4 έχει το χειρόφρενο σε λεβιέ αριστερά, προφανώς επειδή το σύστημα που έχει το δικό μου δεν ήταν και ό,τι καλύτερο :-) Υποθέτω ότι το 300 ως πιο καινούργιο έχει, εκτός απο τα 4 δισκόφρενα, και βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής. Ίσως ήμουν λίγο υπερβολικός για τα πλαστικά, μόνο ένα δόντι στο αριστερό καπάκι μπαινοβγαίνει στο πίσω φτερό... Για τη σχάρα έχεις δίκιο, αυτή είναι η καλύτερη λύση.
Αυτό με το κοντέρ όμως δεν το δέχομαι σε καινούργιο μηχανάκι, για να δούμε τί σημαίνει εγγύηση...
Τελευταία επεξεργασία από xontros και 16 Αύγ 2006, 13:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Αύγ 2006, 11:19

Χεχεχε, Quadmaniac ψήνομαι και σε ευχαριστώ πολύ, είμαι και κοντά σχετικά (Αγ. Παρασκευή), αλλά κάτσε να το μάθω λίγο και να το στρώσω το καημένο πρώτα, και μόνο που το κυκλοφορώ με 40 βαθμούς και 115 κιλά φορτίο του φτάνει :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό blaster33 » 09 Αύγ 2006, 11:29

Χοντρε καλοριζικο, καλοταξιδο και καλες βολτες
Εγω πηγαινα κανονικα ο αλλος ηθελε να ξεφορτωσει τα μπαζα

vakis
Άβαταρ μέλους
blaster33
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 13 Ιουν 2005, 10:18
Τοποθεσία: melissia

Δημοσίευσηαπό blaster33 » 09 Αύγ 2006, 12:02

Quadmaniac έγραψε:Άν είσαι ακόμη Αθήνα και πσίνεσαι για βόλτα έλα προς Κερατέα μεριά να κάνουμε καμμιά μινι και χαλαρή εντουράδα.


ρε ουστ απο εδω τραβα κανε surf θες και εντουραδα :evil:


ΟΧΙ ΕΝΤΟΥΡΑΔΕΣ ΜΕ ΤΟΝ QUADMANIAC ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
Εγω πηγαινα κανονικα ο αλλος ηθελε να ξεφορτωσει τα μπαζα

vakis
Άβαταρ μέλους
blaster33
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 13 Ιουν 2005, 10:18
Τοποθεσία: melissia

Δημοσίευσηαπό DimPap » 09 Αύγ 2006, 12:38

Χοντρέ μας φίλε να σου ευχηθώ κι εγώ καλορίζικο και καλές βόλτες. :) Είμαστε και κοντοχωριανοί οπότε μπορεί κάπου να σε "τρακαρω". Θάχω το νού μου τώρα.
Άβαταρ μέλους
DimPap
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 10:49
Τοποθεσία: Aθηνα

Δημοσίευσηαπό NIVAS » 17 Αύγ 2006, 09:39

PATELIS 8A PARW TO 300 4X4 ARXES SEPTEMVRI PREPEI NA PROSEXW KATI? 8A TO PARW APO TO LEKKA. EXEIS NA MOY PEIS KAPOIA PRAMATA POY 8A ME BOI8ISOYN STIS PRWTES BOLTES?DIMITRIS.
Άβαταρ μέλους
NIVAS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 17 Αύγ 2006, 09:19
Τοποθεσία: N.KOSMOS,ATHINA

Δημοσίευσηαπό xontros » 17 Αύγ 2006, 10:00

Κόρναρε, άναψε φώτα, κλπ. φίλε DimPap!!! Το γρουνι μου έχει πλέον 200 χλμ. αφού πηγαινοέρχομαι στη δουλειά, και μάλλον το οδόμετρο γράφει + 50% !!!!! Έχει πολύ πλάκα και τελικά όντως το συνηθίζεις εύκολα στο σρίψιμο, με κοιτάνε καλά καλά που μπαίνω στο γραφείο κάθε μέρα με το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά... Τα φρένα είναι αρκετά καλά για την τρέχουσα κατάσταση, μέχρι που κατάφερα να τα μπλοκάρω σε φρενάρισμα πανικού!
Τα ψιλοπροβληματάκια συνεχίζονται όμως: χτες ξεκόλλησε το αυτοκόλλητο αλουμινόπανο μποροστά από το ποδόφρενο, και φυσικά ψήθηκε πάνω στον λαιμό της εξάτμισης... Ελπίζω να μη λιώσει το πάτωμα τώρα :-) Σήμερα παρατήρησα επίσης ότι τα λάστιχα έχουν φορά και τα 3 έχουν μπει λάθος!!! Ίσως αυτό να φταίει για μια ταλάντωση δεξιά-αριστερά που μου κάνει πάνω απο τα 50, αν και μάλλον θα οφείλεται στο άξονα. θα τα φτιάξω σήμερα σε λαστιχά και ελπίζω να συνέλθει.
Πάντως η κα Λέκκα είναι πολύ συννενοήσιμη, και μετά από τα παράπονά μου για το κοντέρ (θαμπό και χαλασμένο οδόμετρο) υποσχέθηκε να το αλλάξουν όταν ανοίξουν τον Σεπτέμβριο, φυσικά στην εγγύηση, και ελπίζω να γίνει το ίδιο και για το αλουμινόπανο. Επίσης ρυθμίστηκε και η κόρνα που δεν δούλευε, είναι πάρα πολύ σοβαρό εργαλείο στην Αθήνα... Το χειρόφρενο όμως είναι ήδη παρελθόν: μια φορά μόνο κατάφερα να το "δέσω", φαγώθηκε η (πολύ μαλακή) πλαστική ασφάλεια, και πλέον δεν πιάνει καθόλου :-(
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό NIVAS » 17 Αύγ 2006, 10:01

XONTROS EXEIS PAREI TO 260 ETSI? THELEI KAPOIA PROSOXH STHN ARXH?
Άβαταρ μέλους
NIVAS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 17 Αύγ 2006, 09:19
Τοποθεσία: N.KOSMOS,ATHINA

Δημοσίευσηαπό xontros » 17 Αύγ 2006, 10:10

Όντως, το 260 πήρα φίλε μου. Όσον αφορά την προσοχή, έβλεπα το πώς πήγαινε ένας φίλος το Kymco MXU και μου φαινόταν ότι θα μου έπαιρνε ένα εξάμηνο, αλλά τελικά είναι απλά συνήθεια. Έτσι και αλλιώς, καλό θα είναι να μην το πηγαίνεις τσίτα στην αρχή λόγω στρωσίματος, αν και επειδή είναι αργό και αυτόματο, είναι δύσκολο 8)
Τελευταία επεξεργασία από xontros και 17 Αύγ 2006, 23:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Επόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες