Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Prowler XT 650

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Zman...

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 22 Νοέμ 2005, 00:13

Τελικές; Ποιος μίλησε για τελικές; Έχεις οδηγήσει Bombardier Outlander 400 σε απαιτητικές συνθήκες? Οι δυνατότητες του είναι απίστευτες. Και φυσικά καμμία σχέση με το 500... Το Polaris είναι τεράστιο, άνετο μεν, αλλά πάει βάρκα γιαλό, και τι να τους κάνεις τους 5 περισσότερους πόντους πίσω όταν η ανάρτηση είναι τόσο, μα τόσο, μαλακή; Λιγότερα φώτα; Ε; Έκανες και συγκριτικό το βράδυ;

ΥΓ. Δουλεύεις στην Elmec; 8)
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό zman » 22 Νοέμ 2005, 18:16

Πρωτα απ'ολα μιλαμε για τα 800αρια..
Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν εχεις οδηγησει ουτε το Outlander 800, ουτε το Sportsman 800 σε απαιτητικες συνθηκες. Περισσοτερα φωτα σημαινει πολυ απλα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ δηλαδη ΤΡΕΙΣ αντι για ΔΥΟ προβολεις που σημαινει οτι απλωνεις τους δυο σταθερους αριστερα και δεξια και εχεις τον κινητο (στο τιμονι) να σου καλυπτει το κενο και δεν χρειαζεται να κανεις νυκτερινο συγκριτικο για να το διαπιστωσεις αυτο, αυτοι που το εχουν κανει ομως οπως για παραδειγμα το περιοδικο QUAD μπορει να σε πεισουν.
Σε τελικη αναλυση, εγω εχω μαγαζι και πουλαω Polaris αρα με ενδιαφερει ΑΜΕΣΑ να υπαρχει σωστη πληροφορηση στα δημοσια fora και θα περιμενα σαν δημοσιογραφος του ειδικου τυπου να εισαι πιο δεοντολογικος οταν εκφερεις προσωπικη γνωμη για πραγματα για τα οποια μπορεις να εχεις τουλαχιστον επι του παροντος μονο υποκειμενικη αποψη. Οι ιδιωτες μπορουν να λενε οτι θελουν.
Περιμενω να φτασουν τα πρωτα Sportsman 800 και θα χαρω πολυ να τα βγαλουμε για ενα συγκριτικο μαζι με τα Outlander 800 αν τα δουμε ποτε εδω... Η ιδια η Bombardier παντως τεινει να το αποφευγει
Αν επιμενεις για το 400αρι, κι αυτο κανονιζεται.
Σταματαω εδω αυτη την κουβεντα γιατι δεν θελω να χρησιμοποιω το foroum για να επιλυω τις επαγγελματικες μου διαφορες, ειδικα σαν νεοφερμενος και ποσο μαλλον εκτος θεματος. Αν θελεις να συνεχισουμε ανοιξε αλλο topic ή στειλε PM
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 22 Νοέμ 2005, 18:39

Ρε φίλε, τι είσαι εσύ?

Που τις βρίσκεις τις πληροφορίες σου?

Η Bombardier αποφεύγει να κάνει συγκρίσεις? Μα τι λες?

Πω πω πω, ρε συ, είναι κουραστικό να σου απαντώ, μόνο και μόνο γιατί έχεις μονομερή ενημέρωση. Τσέκαρε πρώτα μια βόλτα το site της Bombardier, και δες τις συγκρίσεις που έχω ήδη δημοσιεύσει για το 800 και τον ανταγωνισμό. Διάβασε και λίγο για την κόντρα που έκανε η Bombardier με τα ATV των άλλων κατασκυαστών, και μετά έλα να μου πεις τι αποφεύγει, και τι δεν αποφεύγει η Bombardier.

Κάτι άλλο. Οι περισσότεροι κατασκευαστές και εισαγωγείς νομίζουν πως τα προϊόντα τους είναι τα καλύτερα του κόσμου. Οπότε αν έχεις μαγαζί με Polaris, δεν περιμένω να είσαι η εξαίρεση.

Αλλά αν ΔΕΝ έχεις οδηγήσει γρήγορα ΤΙΠΟΤΑ άλλο εκτός από μεγάλα και βαριά 4x4, ΜΗΝ εκφέρεις απόλυτες απόψεις για γρήγορη οδήγηση, γιατί, με όλο το θάρρος της γνώμης μου, δεν έχεις ΙΔΕΑ για τι μιλάς.

ΥΓ. Κι αν έχεις αντίρρηση, πάρε το Sportsman, και έλα στο επόμενο κύπελο του 0300 σε πίστα να μας πιεις το αίμα και να μας δείξεις πόσα απίδια βάζει ο σάκος.

ΥΓ2. Αν είχα όντως δίκιο, και πουλάς Polaris, είμαι περήφανος για τη μύτη μου.
Καλύτερα να ΛΕΣ πως είσαι έμπορος της εν λόγω εταιρείας πριν πεις ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ εδώ μέσα. Για να ξέρουμε ποιος μιλάει και τι λέει.

Εγώ ΔΕΝ πουλάω τίποτα. Το κατάλαβες αυτό; ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΜΠΟΡΟΣ και ΔΕΝ έχω οφέλη από κανένα έμπορο προσωπικά. Γράφω τη γνώμη μου, όχι με 52 ώρες εμπειρία, αλλά με ότι γουρουνοειδές μπορείς να φανταστείς εδώ και 3,5 χρόνια, και με 2 χρόνια προπονήσεων και αγώνων.

ΥΓ3. Αν δεν καταλαβαίνεις το get your facts straight σημαίνει πως πρέπει να σταματήσεις να παπαγαλίζεις πληροφορίες, γιατί ότι σου λένε οι άλλοι δεν είναι πάντα το σωστό. Μάθε να τις διασταυρώνεις λοιπόν. Και δώσε χαιρετίσματα στο συντάκτη του άλλου περιοδικού που τούμπαρε το Sportsman. Ποιος είναι αυτός; Μάθε και μετά μίλα.
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό zman » 22 Νοέμ 2005, 19:12

Τωρα καταλαβα, εσυ εισαι αυτος που ΔΕΝ εχει οδηγησει καθολου το Sportsman.
Η Bombardier συγκρινει το 800 με το Sportsman 700. Why???
3.5 χρονια ολοκληρα εμπειριας.... WOW
Ποιος σου ειπε οτι θελω να πιω το αιμα κανενος και τι σχεση εχει το τι ξερω απο sport quads με τα outlander, Sporsman, Arctic Cat... και ποιος μιλαει για γρηγορη οδηγηση; Για utlity ATV μιλαμε.΄Ποσα απιδια πιανει ο σακκος θα δεις οταν σε ξεκολλησω απο κανενα λακκο με λασπη, απιδια επισης εχω στο (στεγανο) ντουλαπακι μου οταν πηγαινω εκδρομες (στο μπροστινο στεγανο ντουλαπακι, στο πισω επειδη ζεσταινεται βαζω το κυριως φαγητο σε ταππερ)
Το να εχω το δικο μου μαγαζι, σημαινει οτι μπορω να πουλαω μονο οτι θεωρω εγω αξιο να πουλαω χωρις να ντρεπομαι ουτε για το προιόν ουτε για τις υπηρεσιες που πρεπει να προσφερω για να το υποστηριξω σε αντιθεση με εσενα και το περιοδικο σου που εχει αμεση οικονομικη εξαρτηση απο ΟΛΕΣ τις εταιριες (που διαφημιζονται σε αυτο) οποτε και τη γνωμη σου κρατα τη για τα αρθρα σου.
Αυτες οι πληροφοριες ειναι το προφιλ μου απο την πρωτη στιγμη.
Υ.Γ. Μου ξυπνησες και τη φιλη σου την πολικη αρκουδα απο την χειμερεια ναρκη της και ποιος μας σωζει τωρα, ολο το βραδυ θα το φαμε στο monitor.
Υ.Γ.2 52 ωρες εχω στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ γουρουνι, μην πιανεσαι κοροιδο, ουτε που θυμαμα απο ποτε τα οδηγαω σε δυο ηπειρους...
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 22 Νοέμ 2005, 19:20

Είπα πως δεν σε σχολιάζω πια και θα το τηρήσω.

Μόνο για το nick Polar Bear. Μπες και με 17 προφίλ αν θες, δεν έχω πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό PolarBear » 22 Νοέμ 2005, 19:38

PolarBear= Γιαννης Παρισσης, Elmec Sport, Polaris Greece

zman= Παναγιωτης Ζαριφοπουλος, White Line Cycles, Atomic Polaris

Ελπιζω να μην πειραζει που ειμαστε στο ιδιο συστημα...

Γιαννης
Άβαταρ μέλους
PolarBear
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2005, 18:30
Τοποθεσία: Καλλιροης, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Νοέμ 2005, 19:39

Πσσσ....
Ε........


PigInSpace και Zman

Μην το κάνουμε και American Bar εδώ...... :wink:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Polar bear και zman... ποιος λέει τι;

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 22 Νοέμ 2005, 20:32

Τώρα, αυτό είναι περίεργο και αποκλείεται να μην το σχολιάσω...

Αν δεν το είδαν οι άλλοι χρήστες, ο πρωτοεμφανιζόμενος Polar Bear έγραψε λίαν ειρωνικό σχόλιο, και μετά από λίγο ΔΙΟΡΘΩΣΕ το post και έβγαλε τα ειρωνικά σχόλια, αφήνοντας μόνο ερωτηματικά. Το ειρωνικό σχόλιο μεταπήδησε ως εκ θαύματος, αυτούσιο, σε επόμενο post του zman.

Τελικά με ποιον μιλάω;

Ποιος ειρωνεύεται;

Και... αλλάζετε γνώμη μετά που κάνετε το post;

Καταλαβαίνω πως φαίνεται ιδιαίτερα βαρύ ένα σχόλιο τέτοιου ύφους με την υπογραφή του Γιάννη του Παρίση (Polar Bear), ο οποίος για όσους δεν γνωρίζουν είναι ο νέος υπεύθυνος για τα γουρούνια της Polaris. Τον Γιάννη τον έχω γνωρίσει κιόλας στην έκθεση του Παρισιού, και μου φαίνεται αδιανόητο να έγραφε εκείνος τέτοιο Post, ειδικά χωρίς την υπογραφή του..

Με αυτά που κάνετε το μπερδέψατε το πράγμα.

Και για να αναλάβω τις ευθύνες μου για το πάρε δώσε αυτών των μηνυμάτων σε έντονο ύφος, για ένα μόνο μετανιώνω. Για το σημείο που ειρωνεύτηκα τον zman για τις 52 ώρες του. Αυτό όμως έγινε αφού εκτροχιάστηκε και έμπλεξε free, τούμπες, και ειρωνικά σχόλια επιπέδου.

Δεν συνηθίζω να είμαι ειρωνικός, και αυτό μπορείτε να το δείτε σε όλα τα post μου. Από την άλλη, βάζω την υπογραφή μου, και ξέρω προσωπικά τους περισσότερους από εδώ μέσα.

Καβαλάω γουρούνια γιατί τα γουστάρω τρελά, και αυτό το ξέρουν όλοι οι φίλοι γουρουνάκηδες. Ούτε μούρη πουλάω, ούτε ύφος.

Αλλά δεν μπορώ να αφήνω και ασχολίαστα posts του στιλ "όταν θελώ να πάω γρήγορα βάζω την τετρακίνηση" και συγκρίσεις του στιλ WRC και μεγάλα ATV 4x4.
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Polar bear και zman... ποιος λέει τι;

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 22 Νοέμ 2005, 20:35

Αυτό είναι το σχόλιο:

"Πριν απο λιγο ημουν ο φιλος σου...
Τωρα νιωθω ενα μηδενικο
Αντε και του χρονου σε Airbus... αυτοματε πιλοτε!
Πιλοταρα!
Μεγα Αρχισυντακτη..."

Λείπει μόνο η υπογραφή...

Γιάννης ή Παναγιώτης;
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό zman » 22 Νοέμ 2005, 22:54

Παναγιωτης βεβαια...
Σε περιπτωση που δεν καταλαβες αυτο που εγραψε ο Γιαννης, ειμασταν στο forum απο το ιδιο συστημα, αφου ειμασταν στο ιδιο μαγαζι με την ιδια συνδεση. Το post γραφτηκε απο εμενα στο παραθυρο του γιαννη αφου το συστημα με ειχε κανει log out λογω αδρανειας. Αυτοματα σχεδον εγιναν τα απαραιτητα copy, past, edit.
Μαλλον μονο εσυ δεν το καταλαβες.
Τις ειρωνειες τις ξεκινησες παλι εσυ με τα υποτιμητικα σχολια για τις οδηγικες μου αποψεις και τα Yi-Ha κλπ. Μαλλον ετσι ειναι το στυλ σου γενικα, ή απλα ετσι αντιδρας οταν δεν εχεις επιχειρηματα της προκοπης.
Μιλωντας για επιχειρηματα, ακομα δεν εχω δει καποια πραγματικη αιτιολογια για τα παραπανω γραφομενα σου, εκτος απο υποκειμενικοτητες του τυπου καταπληκτικο, φοβερο κλπ.
Ισως να κανω λαθος να ασχολουμαι με την αξια της γνωμης σου στο συγκεκριμενο θεμα αφου οπως διαβασα απο εσενα (καθυστερημενα πριν απο λιγο αφου δεν ειμαι αναγνωστης του περιοδικου) το τεστ της Arctic 400 του Νικου στο τευχος της 1ης Νοεμβριου, δεν εχεις καμμια προηγουμενη πειρα σε τετρακινητη full-size utility γουρουνα και μαλλον η φωτογραφια του Κωστακη με τη μια ροδα στον αερα στην ανηφορα ειναι η μεγαλυτερη κλιση που εχεις ανεβει.
Αν θελεις λοιπον και αφου τωρα εχουμε γινει ετσι κι αλλιως ρεζιλι σε ενα site που ειμαι καινουριος και με ενδιαφερει (η ζημια εγινε) ξεκινα ενα θεμα για τα συγκεκριμενα οχηματα τυπου virtual τεστ τουλαχιστον μεχρι να παρεις καποιο απο τα ATV αυτα ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ , οχι για 52 αλλα για τις δεκα ωρες το πολυ που ασχολεισαι για ενα τεστ απ'οτι εχω καταλαβει.
Οταν οδηγησεις το Outlander 800 και εχεις στη διαθεση σου αρκετη ισχυ για να πλαγιολισθαινεις με τα τεσσερα στα 100 χαω αντι να μαζευεις αναποδα με 300 κιλα μηχανη σαν σε Αμερικανικη αστυνομικη ταινια θα καταλαβεις τι εννοω και γιατι γρηγορα σε Cross-Country τερραιν πανε ΜΟΝΟ τετρακινητα.
Κι οταν οδηγησεις το Sportsman σε τρελλο κατσαβραχο με το skid plate να βρισκει μονιμα, θα καταλαβεις γιατι εχει εδω και πολλα χρονια την κορυφαια τετρακινηση.
Τελευταία επεξεργασία από zman και 22 Νοέμ 2005, 23:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό zman » 22 Νοέμ 2005, 23:00

Superspy: Canadian Bar... :)
Sorry, αλλα τσιγκλιεμαι ευκολα (δεν φταιω εγω).
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

!

Δημοσίευσηαπό jimmy01000001 » 23 Νοέμ 2005, 00:34

zman τον PigInSpace τον ξέρω προσοπικά. απλα τον ξέρω και δεν έχω λόγο να τον υποστηρίξω σε αυτην την διαφωνία σας.

ΑΛΛΑ πρεπει να ξέρεισ κατι, αμφιβάλεις την πειρα του στα ATV's kai ta QUAD's και ερχομαι και λέω οτι είσαι λάθος. εισαι λάθος γιατι ίσως δεν εχεις δει καποια πραγματα.
Την προηγούμενη φορα τον είχαμε βρει στην Βαρυμπομπη να δοκιμαζει το ραπτορ το 350. Ο Κώστας μαζι με το ραπτορ οδήγησε και το δικό μου και μιας φίλης μου και το yfz 450. ε αυτό που έχω να πω είναι οτι όλα τα πήγενε τέρμα και οταν λέω τέρμα το εννοώ. αντιθέτως με τα QUADS τον εχω δει και στην τερατνούρα με ενα πολαρις scrambler 500 (εχει οδηγήσει και αυτό εκτοσ απο το arctic cat 400 poy les esi xexxe) να το οδιγάει λες και ήταν QUAD αυτό σου λεεί κατι περι πίρασ???
και πάλι λέω οτι δεν έχω λόγο να τον καλύψω αλλα δεν μου αρεσουν οι δίθεν ανοτερότητες και ψευτιές.

αυτα.
01000001
Άβαταρ μέλους
jimmy01000001
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 14:00
Τοποθεσία: Αυλώνας Αττίκης

!

Δημοσίευσηαπό zman » 23 Νοέμ 2005, 01:31

jimmy...

Ολα αυτα ειναι σπορ quads και δεν εχουν καμμια απολυτως σχεση με το θεμα για το οποιο εγινε ολοκληρη ιστορια.
Δεν εχω καμμια σχεση με οδηγηση σπορ quads σε πιστα και δεν αμφιβαλλω οτι θα μου επαιρνε μερικα χρονια να συνηθισω.
Το Arctic του τεστ του Κωστα οπως και το 650 ειναι utility ATV's και ο σκοπος τους ειναι βασικα η κινηση με μεγαλα φορτια σε συνθηκες ακτος δρομου (εκτος χωματοδρομου) δηλαδη σε βραχια, ποταμια, κορμους,χιονια, παγους, και υπερβολικες κλισεις εως κανονικο trial. Ζυγιζουν 300-350 κιλα περιπου και βγαζουν 35-60 αλογα αρα οπως καταλαβαινεις δεν ειναι φτιαγμενα για ταχυτητα ουτε ευκινητα. εχουν τωρα τελευταια σχεδον ολα ανεξαρτητη πισω αναρτηση η οποια ειναι σχετικα μαλακη και δινει την ικανοτητα να κινουνται πολυ γρηγορα σε δυσκολες πλαγιες και αναβασεις, διατηρωντας επαφη με το εδαφος πανω απο φυτεμενα βραχια, δεντρα κλπ. εκει οπου ενα ATV με μονοκομματο αξονα χανει την επαφη αρα και τη δυνατοτητα να μεταφερει ισχυ στο εδαφος. Και παλι σε αυτες τις συνθηκες ενα σπορ quad πισωκινητο ελαφρυ και αλυσιδατο αλλα με ανεξαρτητη αναρτηση θα μπορουσε να ειναι πιο γρηγορο (οπως το καινουριο Outlaw) αλλα σε συνθηκες regularite' και σε πολυ μεγαλες αποστασεις η ανεση του αναβατη σε συνδυασμο με την ευκολια προσπελασης εμποδιων και τη μεγαλη χωρητικοτητα εξοπλισμου θα ειχαν πολυ περισσοτερες ελπιδες (μιλαμε για 500+ την ημερα για πανω απο δυο ημερες).
Οποτε απ'οτι καταλαβεινεις, η ικανοτητα του Κωστα στην πιστα ειναι το τελευταιο πραγμα που εχει σημασια στην αξιολογηση αυτης της κατηγοριας η οποια μπορει να κριθει με απλες γνωσεις γυρω απο τις προδιαγραφες του καθε οχηματος και τις επιδοσεις του σε συγκεκριμενα τεστ αναριχησης, υπερπηδησης εμποδιων, ελξης κλπ. Τα πραγματα που αποκτουν σημασια ειναι για παραδειγμα η κατασκευη του συστηματως μεταδοσης και πιο συγκεκριμενα των συμπλεκτων και το πως συνεργαζονται με τον κινητηρα, η δυνατοτητα του συστηματος τροφοδοσιας να προσαρμοζεται σε μεγαλες υψομετρικες και θερμικες μεταβολες, ο τροπος εμπλοκης της εκαστοτε τετρακινησης οταν αυτη χρειαστει. η αποσταση απο το εδαφος των εισαγωγων αερα για τον κινητηρα και το κιβωτιο, η τοποθετηση των περιφερειακων εξαρτηματων και η ασφαλης προστασια τους απο κτυπηματατα στην προσοψη και κατω απο το σασι, η αντοχη των φρενων, τα εφεδρικα συστηματα πεδησης και υποβοηθησης πεδησης κλπ.
Μετα βεβαιως πρεπει κανεις να κρινει τηναξιοπιστια, την ποικιλια και διαθεσιμοτητα αξεσουαρ και ανταλλακτικων απο την καθε εταιρεια, την εγγυηση, το δικτυο τεχνικης υποστηριξης, την ευκολια επισκευης στο υπαιθρο απο τον ιδιοκτητη κλπ.
Βεβαια και η τιμη παιζει ρολο.
Ολα αυτα δεν εχουν καμμια σχεση με την οδηγηση οποιουδηποτε σε οποιαδηποτε πιστα, ακομα και σε διαδρομη GNCC 15 χιλιομετρων. Πιο ευκολα μπορει να κανει αξιολογηση ενας οδηγος αυτοκινητου. Αν μιλαμε λοιπον για σοβαρα εργαλεια, πρεπει να εχουμε την ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ πειρα και οχι για παραδειγμα την περισσοτερη.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 43 επισκέπτες