Το 500 του Νίκου ?? ποιος είναι ο Νίκος ?? είχαμε το γουρούνι του ??
Όταν λέω πως έχανε το τιμόνι εννοώ πως ‘’έτρωγε μούτρα’’ – ‘’δεν έστριβε’’ – ‘’πήγαινε ευθεία’’ καθώς προσπαθούσες να πάρεις μια στροφή με κάποια χλμ έτσι, όχι με 5 την ώρα αλλά με κάτι τις παραπάνω …
Ναι είναι γεγονός πως αν το φορτώσεις πάει πολύ καλύτερα
Μην αγχώνεσαι να το κοπανήσεις, είναι γαϊδούρι αυτό το πράγμα με διασταύρωση χοιρινού, χα χα !! αστειεύομαι, είναι τανκ και δεν μασάει πουθενά. Μην το φοβάσαι καθόλου!
Για τα μικροπροβλήματα που λες,
Για ηλεκτρικά δεν μας προέκυψε κάτι ιδιαίτερο
Η ζέστη από τον κινητήρα είναι αναπόφευκτη σε όλα τα γουρούνια. Όταν κάνει ζέστη και καβαλάς χωρίς μπότες, θα καίγεσαι.
Το κάθισμα του συνοδηγού τι έχει ?? από τις μεγαλύτερες σέλες της αγοράς !!
Ο θόρυβος του 4Χ4 πρέπει να τσεκαριστεί, δεν μου ακούγεται καλό αυτο που λες, κοίταξε το συντομότερο δυνατόν !!
Η αυτονομία με το 500 ήταν 180 χλμ + που είναι πάρα πολύ καλό
Η ιπποδύναμη είναι ένα θέμα καθώς το τανκ είναι βαρύυυυυυ, το έχεις ‘’ανοιχτό ‘’ έτσι δεν είναι ??
Η τελική του 500 ήταν στα 80 χλμ με βία … αλλά το δικό μας ήταν ‘’κλειστό’’
Έχεις κάνει μια πολύ καλή αγορά αλλά θα πρέπει να γνωρίζεις πια είναι η χρήση του συγκεκριμένου γουρουνιού. Θέλω να πω πως αυτό το όχημα είναι απόλυτο για off-road καταστάσεις με τρελό φόρτωμα (μα και 100 κιλά) και βόλτες ατελείωτες. Η χρήση στον δρόμο δημιουργεί κούραση αλλά όπως όλα άλλωστε !!