Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εντυπώσεις-2ος αγώνας κυπέλλου Trail Ride-Raid - Θήβα 320χλμ

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Εντυπώσεις-2ος αγώνας κυπέλλου Trail Ride-Raid - Θήβα 320χλμ

Δημοσίευσηαπό alexandros » 25 Απρ 2005, 10:10

ο αγώνας ήταν άψογος !!
τα χιλιόμετρα πολλά. η διαδρομή πανεμορφη, το ξημέρωμα πάνω στη σέλα είναι το κάτι άλλο !!!!!

πείτε μας τις εντυπώσεις σας απο τον αγώνα


αποτελέσματα 2ου αγώνα:

Γενική Μοτοσικλέτες
1: Off-Road.gr – MAKAN – Ακρίβος – KTM 640 Adv – Σπύρος –SUPERSPY – ΚΑΤΣΙΜΑΛΗΣ - Open
2: Off-Road.gr – Q.R.T Team – Yamaha Raptor 660 – Αλέξανδρος Ψωφάκης – Quad
3:Hellinservice 001 – ΝΖΙ Helmets – KTM 640 Adv – Αντώνης –SPULSE- ΣΟΥΛΙΟΣ – Open
4: ΚΤΜ 620 Rally - Λευτέρης – CIRICA- ΜΑΡΟΥΛΑΚΗΣ – Open
5: Riders Shop – Off-Road.gr – Husky 570 TC – Δημήτρης ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ – Open
6: Yamaha WR250f - Χάρης ΚΑΜΑΡΟΥΛΙΑΣ – Μ1:450
7: ΚΤΜ 525 – Βασίλης – BILLY- ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ – Open
8: Metron – QRT – DOC – Σταύρος ΚΑΝΕΛΛΕΑΣ – Quad
9: Slow Team 2: ΚΤΜ 250 - Πέτρος ΜΠΛΙΕΡΗΣ – Μ1: 450
10: KTM 400- Αλέξανδρος – Epital – ΕΠΙΤΡΟΠΑΚΗΣ – Μ1:450

Κατηγορία Γουρούνες
1: Off-Road.gr – Q.R.T Team – Αλέξανδρος Ψωφάκης – Yamaha Raptor 660
2: Metron – QRT Team – MOTO – Σταύρος ΚΑΝΕΛΛΕΑΣ – Kawasaki KFX 400
3: On-Off Κατσαφαρος - Παντελής ΚΑΤΣΑΦΑΡΟΣ - Polaris Predator 500

Τετρακίνητα
1: RAVage ΟΛΥΜΠΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ –Toyota RAV4: Βασίλης-ΒΑΣΙΛΙΑΣ- ΔΗΛΕΣ – Σπύρος –ΑΤΛΑΣ- ΜΑΤΙΑΤΟΣ - 4Χ4
2: Triplus custom made earplugs – Mitsubishi Pajero: Σπύρος ΔΟΥΡΑΚΟΣ – Σπύρος ΠΟΥΝΤΟΣ 4X4 Raid
3: LR 110- Γιώργος – ΚΑΣΙΜΟΦΑΓΟΣ- ΚΟΥΤΑΣ – Πέτρος ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΔΗΣ – 4X4 Raid
4: Mega Sport Ναύπλιο – Reebook-Protest- Discovery – Χριστόδουλος ΠΕΝΤΑΡΑΣ – Αντώνης ΜΑΥΡΙΔΗΣ – 4Χ4
5: Best Auto Team – LR90 – Κωνσταντίνος ΣΤΑΜΟΥ – Δημήτρης ΔΑΦΝΗΣ – 4Χ4 Raid
6: Ιχνηλάτης – Jeep Cherokee – Αντώνης ΚΥΛΙΤΗΣ – Παντελής ΗΛΙΑΚΑΚΗΣ – 4Χ4
7: Suzuki Vitara – Κωνσταντίνος ΚΙΟΥΣΗΣ – Κωνσταντίνος ΠΑΓΟΥΡΑΣ – 4X4 Raid
8: 4X4 Magazine – Mitsubishi Pajero – Ιωάννης ΔΕΛΗΣ – Ιωάννης ΣΦΥΡΑΚΗΣ – 4X4 Raid
9: www.11Aviation.com- Jeep Cherokee – Ηλίας ΚΕΦΑΛΑΣ – Ναταλία ΑΝΕΜΟΔΟΥΡΑ – 4X4
10: Nissan Terrano – Θανάσης ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ – Αλέξης ΜΑΝΩΛΑΚΗΣ – 4X4

εν αναμονή του 3ου αγώνα του Κυπέλλου Trail Ride Raid που γίνει στο Πήλιο....
Τελευταία επεξεργασία από alexandros και 25 Μάιος 2005, 09:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 25 Απρ 2005, 14:21

Eutixos pou o Spiros itan me to enduro kai oxi me to Linhai. Gia fantasou na se pernage me to TANKS! Tipota den tha se xeplene......
Spiro to oikopedo tou Alex itan kalitero apo to diko sou???

Michael S.
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Απρ 2005, 15:18

4-stroke=tampones έγραψε:....
Spiro to oikopedo tou Alex itan kalitero apo to diko sou???
....


Δεν ξέρω.... ήμουν πολύ .... μπροστά και.... μόλις τον άφησα λίγο μόνο, πήγε και την έκανε.....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Εντυπώσεις-2ος αγώνας κυπέλλου Trail Ride-Raid - Θήβα 32

Δημοσίευσηαπό doc » 25 Απρ 2005, 21:49

alexandros έγραψε:αποτελέσματα 2ου αγώνα:

Κατηγορία Γουρούνες
1: Off-Road.gr – Q.R.T Team – Αλέξανδρος Ψωφάκης – Yamaha Raptor 660
2: Metron – QRT Team – MOTO – Σταύρος ΚΑΝΕΛΛΕΑΣ – Kawasaki KFX 400
3: On-Off Κατσαφαρος - Παντελής ΚΑΤΣΑΦΑΡΟΣ - Polaris Predator 500



Ρε γουρουνοπατέρα... αυτά είχε δηλώσει ως χορηγούς ο Κανελλέας??? ΕΕΕΕ?????
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Εντυπώσεις-2ος αγώνας κυπέλλου Trail Ride-Raid - Θήβα 32

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Απρ 2005, 21:59

doc έγραψε:
alexandros έγραψε:αποτελέσματα 2ου αγώνα:

Κατηγορία Γουρούνες
1: Off-Road.gr – Q.R.T Team – Αλέξανδρος Ψωφάκης – Yamaha Raptor 660
2: Metron – QRT Team – MOTO – Σταύρος ΚΑΝΕΛΛΕΑΣ – Kawasaki KFX 400
3: On-Off Κατσαφαρος - Παντελής ΚΑΤΣΑΦΑΡΟΣ - Polaris Predator 500



Ρε γουρουνοπατέρα... αυτά είχε δηλώσει ως χορηγούς ο Κανελλέας??? ΕΕΕΕ?????


Ναι ρε Αλέχαντρο.... νομίζω είναι ART METRON TEAM!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό alexandros » 26 Απρ 2005, 07:43

παιδια εχετε δίκιο.......doc........κατι εγινε....

2: Metron – QRT Team –DOC – Σταύρος ΚΑΝΕΛΛΕΑΣ – Kawasaki KFX 400
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 27 Απρ 2005, 07:06

ΣΑΣ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ superspy ΣΠΥΡΟ ΚΑΤΣΙΜΑΛΗ

Ο Σπύρος Κατσιμαλής (Mr. Off-road.gr) είναι η πηγή έμπνευσης των αγώνων αντοχής στην Ελλάδα οπου μαζί με την ομάδα του off-road.gr έχει στο ενεργητικό του τις διοργανώσεις των μεγαλύτερων trail rides τα τελευταία 2 χρόνια (raid Σκοτεινη πλευρα Παρνηθας, raid Ξυλοκαστρου, raid Ρουμελης, raid Ροδόπης...) φέτος τρέχει στο Πανελλήνιο Κύπελλο Trail Ride που διοργανώνει το περιοδικό μοτοσυκλέτας και δράσης 0-300.

ακολουθεί περιγραφή του:


Πανελλήνιο κύπελλο Trail Ride-Raid 2005: Δεύτερος γύρος Θήβα - Επιτέλους Raid!

Κυριακή πρωί 05:30: Ενώ αρκετοί είναι αυτοί που δεν βγει από τα ξενυκτάδικα, ο πρώτος από τους αναβάτες είναι ήδη φευγάτος!
Ένα τεράστιο φεγγάρι, προσπαθεί να κάνει την νύκτα μέρα, συντροφεύοντας ευχάριστα τους αγωνιζόμενους στα πρώτα χιλιόμετρα της απλής. Ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Κυπέλλου Trail Ride – Rally Raid 2005, ξεκινά!


Autofestival, Ιπποκράτειος, Αγ. Μερκούρης, Αυλώνα, Κλειδί, Δαφνούλα, Νεοχωράκι, Πεδίο βολής Θήβας: 70 χιλιόμετρα σε δύο ώρες.

Οι πρώτοι αναβάτες έκαναν τη μισή από την παραπάνω διαδρομή νύκτα. Κάθε είδους πατέντα, είχε χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει το φωτισμό, του δρόμου, του κοντέρ και φυσικά του road book!
Φακοί, λαμπάκια, led ότι πατέντα μπορείτε να φανταστείτε.
Καλύτερη στιγμή το ανέβασμα από αριστερή σε δεξιά φουρκέτα, λίγο μετά το Κλειδί: Στην πρώτη, έβλεπες το τεράστιο φεγγάρι να δύει στο βάθος του ορίζοντα.
Η δεύτερη σου προσέφερε τον ήλιο στα καλύτερα του: να ξεπροβάλει, πίσω από τις πλαγιές της Δίρφυς, απέναντι στην Εύβοια!

Εντωμεταξύ, η φύση ξύπναγε γύρω σου, γεμίζοντας τον τόπο με μυρωδιές. Ααααααα…… απόλαυση!


Η οδήγηση με μοτό νωρίς το πρωί, λίγο πριν από το πρώτο φως, είναι αρκετά ενδιαφέρουσα.
Όλες οι αισθήσεις σου είναι σε εγρήγορση, τα φώτα από τη μοτοσικλέτα φωτίζουν μόνο εκεί που πρέπει να πάει το μάτι, ενώ ταυτόχρονα η γνώση ότι λαμβάνεις μέρος, σε ένα μοναδικό αγώνα του είδους στη χώρα μας, σε γεμίζει αδρεναλίνη!
Φυσικά ο ρυθμός αυτή την ώρα δεν είναι τρομερά γρήγορος, απλά σβέλτος.

Με το πρώτο φως, το μπουλούκι, φτάνει στις πεδιάδες της Θήβας. Ανεφοδιασμός, στο τελευταίο βενζινάδικο πριν το ΣΕΧ και αναμονή με κουβεντούλα πριν το ρολόι.
Ένας – ένας, περνά την πινακίδα του σταθμού ελέγχου και ετοιμάζεται για την εκκίνηση της ειδικής.

Για ορισμένα πληρώματα (μοτο και 4Χ4) τα προβλήματα ξεκίνησαν από την απλή, με σκασμένα ελαστικά και μερικά μηχανικά προβλήματα.

Εν αναμονή της κόκκινης σημαίας εκκίνησης της ειδικής και .... πάμε!
Πού όμως; Ανέβασμα στο αναχωματάκι και … ο δρόμος δείχνει να παίζει κρυφτό από την αρχή!

Ώωπ! Νάτος, δεξιά κατεβαίνει με όρεξη την πλαγιά. Ο αλυτάρχης στην ενημέρωση, είχε πει, ότι θα ήταν μια πολύ γρήγορη ειδική, με το πιο δύσκολο κομμάτι της στην αρχή.

Πράγματι, ο δρόμος ήταν γεμάτο λούκια, ανηφοροκατηφόρες, ενώ μια περιήγηση μέσα από το –ξερό- ποταμάκι, έδωσε και λίγο άμμο!

Παλιοί ξεχασμένοι δρόμοι για 25 χιλιόμετρα, που … πέρασαν χωρίς να το καταλάβουμε!
Πάνω που –μερικοί- χάζευαν τα tank- τσουπ να το πρώτο ΣΕΔ, που αποδείχθηκε ότι ήταν και η πρώτη μέτρηση.

Κανείς δεν έπιασε την ΜΩΤ που ήταν 50 για τις μοτο, 44 για τα 4Χ4 Raid και 41 για τα 4Χ4.
Τα φορτηγά θα είχαν ΜΩΤ 40, ενώ τα 4Χ4 Rally – ούτε αυτά ήρθαν – έχασαν – 48.

Πρώτος εδώ στις μοτοσικλέτες, ο Σπύρος –Superspy- Κατσιμαλής (#2 ΚΤΜ 640) με 00:33:06, ακολουθούμενος από τους Αλέξανδρο –Raptor- Ψωφάκη (#1 Yamaha Raptor 660) με 00:33:36 και Αντώνη –SPULSE- Σούλιο (#5 ΚΤΜ 640 Adv) με 00:36:24.

Τέταρτος ο Δημήτρης –HUSKY- Μεγαλοοικονόμου (#7 Husky 570TC) με 00:37:15, πέμπτος ο Λευτέρης –Cirica- Μαρουλάκης (#6 ΚΤΜ 620 Rally) με 00:38:22 και προβλήματα στα όργανα πλοήγησης του, ενώ την εξάδα έκλεισε ο Πέτρος Μπλιέρης (#38 ΚΤΜ 250) σε απόσταση αναπνοής με 00:38:31!


Στα αυτοκίνητα οι τρεις πρώτοι ήρθαν στο ίδιο λεπτό, με γρηγορότερο πλήρωμα αυτό των Γιώργου –PAJO- Χρηστακέα & Γιώργου –Gfrag- Φραγκιουδάκη (#102 Mitsubishi Pajero) και ΜΩΤ 43.08 με χρόνο 00:35:06.

Ακολούθησαν οι Κώστας Στάμου – Δημήτρης Δάφνης (#109 LR 90) με 00:35:27 και Σπύρος Δουράκος-Σπύρος Πούντος (#118 Mitsubishi Pajero) με 00:35:54.

Τέταρτο πλήρωμα οι Κωνσταντίνος Κιούσης – Κωνσταντίνος Παγουράς (#116 Suzuki Vitara), ακολουθούμενοι από τους Πέτρο –TALIBAN-Φίλη – Στρατή Γιαννάκο (#119 Daihatsu Feroza) και Σταύρο Δημητριάδη-Βαγγέλη Απρομούγκο (#137 Suzuki Jimny).


Από δω και μπρος, η διαδρομή ήταν «τάπα γκάζι». Γνωστός γουρουνοπατέρας, λέγεται ότι, εφάρμοσε την τακτική cruise control με δεματικό στο γκάζι!

Η διαδρομή παρέκαμπτε την Θήβα, έξυπνα και ακολουθούσαν αγροτικοί φαρδιοί δρόμοι με μεγάλη ορατότητα μέσα στην πεδιάδα, που έδωσαν την δυνατότητα να διορθωθεί η χαμένη ΜΩΤ.

Γρήγορα η διαδρομή μπήκε σε παλιές ακροπολικές ειδικές και ο Ελικώνας περίμενε τους αγωνιζόμενους για πιο τεχνικά κομμάτια, μέσα σε δασικούς δρόμους.

Το έξυπνο road book, χωρίς να είναι φλύαρο, έδινε τις κατάλληλες οδηγίες για να κατευθυνθούν οι συμμετέχοντες μέσα στο δαίδαλο δρόμων του βουνού.

Αρκετά πληρώματα μάζεψαν προπορεία, η οποία αναλώθηκε σε μια εντελώς εκτός δρόμου πλοήγηση μέσα σε ένα λιβάδι.

Τα χόρτα, αλλά και ένα παρόμοιο λιβάδι λίγα μέτρα πιο πριν, ταλαιπώρησαν αρκετούς. Ακριβώς στην έξοδο έγινε τελικά η δεύτερη μέτρηση, στο 82,76 χιλιόμετρο και την έκπληξη έκανε εδώ το πλήρωμα του ιπτάμενου RAV #107 των Βασίλη –ΒΑΣΙΛΙΑ- Δηλέ & Σπύρου –ΑΤΛΑ- Ματιάτου, πετυχαίνοντας με πολύ μεγάλη προσέγγιση την ΜΩΤ της κατηγορίας τους με 40.87!

Ακολούθησαν οι Θανάσης Νικολόπουλος – Αλέξης Μανωλάκης (#134 Nissan Terrano), με ποινή προπορείας , ενώ την τριάδα έκλεισαν οι Χρήστος –CHRISKA- Καννελόπουλος – Νίκος –ΜΙΑΜ- Αναπλιώτης (#120 Suzuki Jimny).

Τέταρτοι εδώ οι Γιώργος –ΚΑΣΣΙΜΟΦΑΓΟΣ- Κουτάς – Πέτρος Κουντούρης (#108 LR 110), ακολουθούμενοι από τους Αντώνη Κυλίτη-Παντελή –PILI- Ηλιακάκη (#101 Jeep Cherokee) και Χριστόδουλο Πενταρά – Αντώνη Μαυρίδη (#114 LR Discovery).

Στις μοτοσικλέτες, και πάλι κανείς δεν μπόρεσε να «πιάσει» την ΜΩΤ. Καλύτερο χρόνο εδώ ο Κατσιμαλής (#2 ΚΤΜ) 1:45:17, ακολουθούμενος από τον Ψωφάκη (#1 Raptor) 1:46:17 και τον Μαρουλάκη (#6 ΚΤΜ) με 1:48:20.

Τέταρτος ο Σούλιος (#5 ΚΤΜ) 1:49:05, πέμπτος ο Χάρης Καμαρούλιας (#4 Yamaha WRF250) 1:50:49 και την εξάδα έκλεισε ο Βασίλης –BILLY- Βαρβαγιάννης (#3 KTM 525) με 1:51:23, αφήνοντας τον Μεγαλοοικονόμου στην έβδομη θέση με 1:51:30.

Έμεναν 58 περίπου χιλιόμετρα για το τελείωμα τις ειδικής και η τελευταία ευκαιρία για να «μαζευτούν» οι χρόνοι!

Η διαδρομή πλέον, διέσχιζε κάθετα τον Ελικώνα με στόχο τον τερματισμός της ειδικής στον αγωγό πάνω από την Δόμβραινα.
Ο Ελικώνας, πλέον ζεστός και φιλόξενος, απορρόφησε τους συμμετέχοντες μέσα στον όγκο του.
Ήταν ένα μίγμα από γλιστερή φλαταδούρα με γαρμπίλι, στενό δασικό δρόμο με πέτρα και έκλεινε με κατηφορικό περιφερειακό με «πολλά» που κατέληγε στον γλιστερό βοηθητικό δρόμο του αγωγού του Μόρνου.

Η πέτρα, το πρωινό ξύπνημα, η σκόνη και η πλοήγηση σε άγνωστη διαδρομή είχαν αρχίσει να αναδεικνύουν την καταπόνηση στα σώματα κυρίως των αναβατών και ο τερματισμός της ειδικής, με συνολικό μήκος 141,43 χιλιόμετρα, ήρθε ακριβώς εκεί που έπρεπε!

Στα αυτοκίνητα, έγιναν και πάλι ανακατατάξεις με καλύτερο εδώ το πλήρωμα των Ηλία Κεφαλά – Ναταλία Ανεμοδουρά (#104 Jeep Cherokee) και ποινή μόλις 00:00:06!
Ακολούθησαν οι Ιωάννης Δελής – Ιωάννης Σφυράκης (#103 Mitsubishi Pajero) με 00:00:10 και οι Κουτάς – Κουντούρης (#108 LR 110) με 00:00:16.

Τέταρτοι για αυτή τη χρονομέτρηση οι Δηλές-Ματιάτος (#107), ακολουθούμενοι από τους Κυλίτη-Ηλιακάκη (πέμπτοι #101) και Δουράκο-Πούντο (έκτοι #118).
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε απόσταση αναπνοής (+4’’ έβδομοι) τερμάτισε το πλήρωμα των Μάριου Λάμπρου-Δημήτρη Μασσάλα (#130) με ακόμα ένα Rav.

Στις μοτοσικλέτες και πάλι καλύτερο χρόνο ο Κατσιμαλής (#2 ΚΤΜ), με 2:50:09, ακολουθούμενος από τον κλασσικό Ψωφάκη (#1 Raptor) με 2:50:47, ενώ τρίτος ήταν ο Σούλιος (#5 ΚΤΜ) με 2:54:58.

Ο Μαρουλάκης (#6 ΚΤΜ) συνέχισε τέταρτος με 3:01:31, ακολουθούμενος από τον Μεγαλοοικονόμου (#7 Husky). Την εξάδα έκλεισε με ένα quad, κάνοντας την έκπληξη ο Σταύρος Κανελλέας (#15 Kawasaki KFX400), με 3:10:39.



Όμως το παιχνίδι δεν τελείωσε εδώ: 110 χιλιόμετρα έμεναν μέχρι τον τερματισμό και ήταν όλα χώμα!

Τα πληρώματα έπρεπε να κάνουν αυτή την απλή σε τρεις ώρες, χρόνος που κρινόταν υπέρ αρκετός, με στόχο την ήρεμη επιστροφή δίπλα από το κανάλι του Μόρνου για τα πρώτα 50 χιλιόμετρα και ακολούθως την γνωστή διαδρομή, που είχαμε κάνει αντίθετα το πρωί.

Τα χιλιόμετρα του Μόρνου, ήταν τελικά αρκετά βαρετά, ΑΛΛΑ έδωσαν το απαραίτητο χρώμα (σκόνης!!!) στα πληρώματα και ξεκούρασης για τα μάτια στην αχανή πεδιάδα!

Τα υπόλοιπα όμως με την αρκετή και καλή Ελληνική πέτρα προσέθεσαν το κερασάκι κούρασης στην τούρτα, οδηγώντας αρκετούς σε εγκατάλειψη εδώ. Βέβαια υπήρχαν και αρκετοί ακόμα που θα ήθελαν τα τελευταία αυτά χιλιόμετρα να ήταν ειδική!


Η τεχνολογία ήταν αρωγός (GSM και υπολογιστές) και στον τερματισμό υπήρχαν ήδη με την άφιξη των πρώτων, αναρτημένα τα (προσωρινά) αναλυτικά αποτελέσματα ανά ειδική και συνολικά!


Στις μοτοσικλέτες νικητής αναδείχθηκε ο Σπύρος –Superspy- Κατσιμαλής (#2 ΚΤΜ 640) με σύνολο ποινών 09:16, έχοντας καταφέρει να συμμαζέψει τη μοτοσικλέτα του μόλις την τελευταία στιγμή, από τον προηγούμενο αγώνα.

Δεύτερος ο Αλέξανδρος –Raptor- Ψωφάκης (#1 Raptor 660) με 11:24 που δεν άφησε φουρκέτα για φουρκέτα να του ξεφύγει σηκώνοντας ένα μεγαλοπρεπές σύννεφο σκόνης στο πέρασμα του!
Ο Αλέξανδρος έμαθε πλέον εκτός από το να είναι γρήγορος, να «φυλάει» και το quad του και έχει μετατραπεί σε ένα φονιά μοτοσικλετών στη γενική!

Τρίτος ακολούθησε ο Αντώνης –Spulse- Σούλιος (#5 ΚΤΜ 640) με 21:11. Ο Σούλιος μπήκε στο τρυπάκι των Trail Ride – Raid, με την Σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας και τώρα χτυπάει με άνεση θέσεις γενικής με το πλήρως εξοπλισμένο ΚΤΜ του!

Στην τέταρτη θέση, ο Λευτέρης –Cirica- Μαρουλάκης (#6 KTM 620 Rally) με 28:57, που ήρθε αργά το βράδυ του Σαββάτου από την Πάτρα, κατασκήνωσε στο Autofestival και την επόμενη ξεκίνησε τον αγώνα με το κλασσικό του ταμπεραμέντο –ανοίγω γκάζι – φάτε τη σκόνη μου!
Ένα πρόβλημα στα όργανα πλοήγησης του, τον ταλαιπώρησε και του στοίχισε πολύτιμο χρόνο.

Ακολούθησε ο Δημήτρης –Husky- Μεγαλοοικονόμου (#7 Husky 570TC) με 34:00, έχοντας επενδύσει χρόνο στο Husky και φέρνοντας το σε ένα αξιοζήλευτο επίπεδο προετοιμασίας για Rally Raid.
Ίσως είναι και ο μοναδικός στον κόσμο που το κάνει αυτό με ένα Husky!

Την εξάδα έκλεισε ο Χάρης Καμαρούλιας (#4 Yamaha WR250) με 47:45, έχοντας κάνει μια «καλή αγορά» οικοπέδου στη διαδρομή και παίρνοντας αρκετή δουλειά προετοιμασίας στο σπίτι για τον επόμενο αγώνα!

Ύστερα από τρεις προσπάθειες σε προηγούμενους αγώνες, το πλήρωμα των Βασίλη –Βασιλιά- Δηλέ & Σπύρου –Ατλα- Ματιάτου, απέκτησε την απαιτούμενη εμπειρία πλοήγησης και συνεργασίας και πυροβόλησε, αποδεικνύοντας ότι «μπορεί», χρησιμοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες του εντελώς νορμάλ αυτοκινήτου τους (Toyota Rav #107).
Κάποιος εδώ και αρκετό καιρό τους είχε «πάρει τα μυαλά» λέγοντας τους, ότι το αυτοκίνητο τους μπορεί και είναι απλώς θέμα εμπειρίας. Τα παιδία έβαλαν το κεφάλι κάτω και το απέδειξαν! Εύγε!

Δεύτερο ακολούθησε ένα άλλο πλήρωμα που είχε κολλήσει για τα καλά το μικρόβιο των Rally Raid από πέρσι στη Ρούμελη. Οι Σπύρος Δουράκος-Σπύρος Πούντος (#118), ασχολήθηκαν σχεδόν ένα χρόνο και «έστησαν» ένα Mitsubishi Pajero ειδικά για τα Raid. Οι κόποι τους ανταμείφθηκαν με την δεύτερη θέση στη γενική και την πρώτη θέση στα 4Χ4 Raid.

Τρίτο το πλήρωμα των ιπτάμενων Γιώργου –Κασσιμοφάγου- Κουτά & Πέτρου Κουντούρη με LR 110 (#108). Ο Γιώργος παλαίμαχος motocrosser και εντουράς είχε αποφασίσει να ακολουθήσει το κύπελλο φέτος με μοτοσικλέτα, αλλά στον πρώτο αγώνα, ένα κρύωμα τον ανάγκασε να χρησιμοποιήσει το άλλο «όπλο» του και τώρα συνεχίζει στα 4Χ4

Τέταρτοι οι Χριστόδουλος Πενταράς – Αντώνης Μαυρίδης που έδειξαν ιδιαίτερη ψυχή και ικανότητα και ανέβασαν το τεράστιο LR Discovery 2.0 ψηλά.

Πέμπτοι το πλήρωμα των Κωνσταντίνου Στάμου – Δημήτρη Δάφνη με LR90 και την εξάδα έκλεισαν οι Αντώνης Κυλίτης-Παντελής Ηλιακάκης με Jeep Cherokee.


Ο αγώνας της Θήβας τα είχε όλα:
Νυκτερινή οδήγηση όσο έπρεπε, αδρεναλίνη, πέτρα, φλαταδούρες, μαλακό χώμα, σκληρό χώμα ακόμα και … άμμο μέσα στην κοίτη ενός ξεροπόταμου.
Είχε επίσης άψογη οργάνωση, έξυπνο road book, αρκετά χιλιόμετρα, σχεδόν καθόλου άσφαλτο -μόλις 8 χιλιόμετρα (!!) - Εθελοντές Σαμαρίτες, κεφάτους κριτές, αποτελέσματα στην ώρα τους και εορταστική ατμόσφαιρα!
Επίσης – έκπληξη- ΔΕΝ είχαμε γκρίνια στον τερματισμό!

Τα άμεσα συμπεράσματα είναι ότι το επίπεδο των αναβατών και των πληρωμάτων των 4Χ4, ανεβαίνει συνεχώς και έχει δημιουργηθεί μια σταθερή ομάδα συμμετεχόντων που έχει λατρέψει τους αγώνες Raid!


Οι αγώνες Raid είναι ένας συνδυασμός, ταχύτητας, πλοήγησης και στρατηγικής φύλαξης δυνάμεων και προφύλαξης του οχήματος με κύριο στόχο .... τον τερματισμό και αυτό είναι που μετρά στο τέλος!

Άξιοι δεν είναι μόνο οι νικητές, αλλά ΟΛΟΙ οι τερματίσαντες ακόμα και με ποινές χρόνου, μια και αυτοί οι αγώνες είναι σκληροί και καταπονούν ανθρώπους και μηχανές.
Έτσι πρέπει να είναι περήφανοι όλοι, πρωτίστως γιατί έφτασαν στον τερματισμό. Μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα.
Μέσα σε αυτούς είναι και τα παιδιά που έκαναν άλλος 50 χιλιόμετρα και άλλος 100+ με σκασμένα / κλαταρισμένα λάστιχα, με μηχανές (αυτοκίνητα/μοτοσικλέτες) λαβωμένες από εξόδους και αγορές οικοπέδων ή καθαρά μηχανικές βλάβες. Εικόνες που βλέπουμε μόνο σε αγώνες Raid!
Αυτοί που προσπάθησαν, αγωνίσθηκαν και είδαν τον τερματισμό!


Τώρα οι ετοιμασίες ξεκινούν για τον επόμενο γύρω του Κυπέλλου Trail Ride 2005, που θα γίνει στο Θεϊκό βουνό του Πηλίου στις 11-12/6/2005. Μην το χάσετε!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες