Όλα τα αυτοκίνητα-μοτοσυκλέτες που εισάγονται φορολογούνται ανεξαιρέτος αν ταξινομούνται η όχι.
Τώρα:
Όταν ένα όχημα ταξινομείται, υπόκειται στο διάσημο παγκοσμίος και παράνομο για την Ευρωπαική ένωση, καύχημα το Ελλήνικου φορολογικού συστήματος. Το ΦΤΤ. Συγκεκριμένα για τις μοτοσυκλέτες είναι από 10% μέχρι και 55% επί της αξίας CIF του οχήματος εξαρτόμενο από τον κυβισμό.
Όταν ένα όχημα δεν ταξινομείται, υπόκειται σε διάφορες κλίμακες φόρων εκτελωνισμού. Συγκεκριμένα, οι γουρούνες φορολογούνται ως γεωργικά μηχανήματα με ένα σταθερό 40% επί της αξίας CIF του οχήματος.
Ελπίζω να σας έριξα λίγο φώς στο γιατί πληρώνουμε τόσο ακριβά τα γουρούνια μας αλλά και γιατί κλείνουν οι αγρότες τους δρόμους.
η εξήγηση του quadmaniac νομίζω οτι είναι ξεκάθαρη, αλλά εσυ με τι προβληματίζεσαι ??
Πιστευω πως αυτο που ρωταω ειναι λογικο και αυτη η απορια με τρωει απο την μερα που μπηκα στον χωρο των quads.Γιατι το Yamaha YFZ 450 ειναι πιο ακριβω ακομη και απο το raptor 660?Τι εχει το yfz που δεν εχει το raptor?Ποσα χλμ εχει τελικη ταχυτητα το yfz και ποσα το raptor??Παντως το YFZ 450 μου φαινεται πως θελει πολυ εμπειρα ατομα για να πιασουν το τιμονι του...Ειναι κουκλι ομως...χαμηλο...ΤΟΥΜΠΑΝΟ!!!
1.για την τιμή οκ
2.το yfz είναι quad πίστας, το raptor είναι cross country rallye, δηλαδή το
πρώτο είναι για χρήση πίστας κάτι σαν ΚΤΜ 450 ενω το δευτερο είναι για
εκδρομικό enduro ή ... cross country rallye κατι σαν το ΚΤΜ 640 ή
καλύτερα ΚΤΜ 660
3.την ίδια τελική και τα 2 (σχεδόν όλα τα high perfomance quads έχουν την
ίδια τελική)
4.για την εμπειρία ισχύει αυτο που λες για το 450 αλλά ισχύει και για το
660, 2 διαφορετκές ιδέες, φιλοσοφίες, οδηγικές ανάγκες και επιδόσεις
5.και τα 2 έχουν ψηφιστεί σαν τα πιο όμορφα quads που βγήκαν ποτε σε
παραγωγή
6.ναι το 450 είναι χαμηλό και τούμπανο, λόγω πίστας !!
τώρα μήπως καλύτερα !!
έχω το raptor και ΘΕΛΩ το 450, σου λέει τίποτα αυτό ?? χα χα !!