Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ερχεται,ερχεται...

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Γεια σου ρε τύπε exosceleton!

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 15 Φεβ 2005, 20:41

Λοιπόν. Ίδια είναι τα 2 με μικρές διαφορές. Μοτέρ όμως ίδιο, και δυνατότητες παραπλήσθες. Derbi καλύτερο και σε στιλ και σε όλα. Εγώ όμως προτείνω Kymco KXR-250. καμμία σχέση σε ποιότητα κατασκευής, αλλά και πλέον πολύ μεγάλη τεχνογνωσία της Mototrend για πουσάρισμα.
Και σε οδηγικές δυνατότητες πατάει τα άλλα 2 χωρίς έλεος!!!
Αυτάαα!
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

DXR 250

Δημοσίευσηαπό alexandros » 18 Φεβ 2005, 08:56

χα χα !!! είναι πανέμορφο πάντως και η πρίκα του καλή !!!!

να το πάρεις να το πάρεις !!

το λαστιχάκι του είναι ασφάλτινο ε ε ε ε μμμμμ !!! για πολύ drift δηλαδη..... προσοχή στους δρόμους με αυτά τα πράγματα, πολύ προσοχή !!!!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

DXR 250

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 18 Φεβ 2005, 16:39

Ναι, το Derbi είναι πιο αργό από το Kymco, γιατί από αναρτήσεις και πλαίσιο, βράσε ρύζι. Επίσης παρότι αυτόματο το Kymco επιταχύνει πιο γρήγορα από τo Derbi και χάνει μόνο σε τελική. Σου φαίνεται απίστευτο? ΔΕΝ είναι. Ο κινητήρας του Derbi φυσικά και είναι Honda, και τι Honda... Το Rebel σου λέει τίποτα? Άσε. Δεν θα πάρω. Τώρα μπορεί να ξενερώνεις με αυτά που γράφω, αλλά δεν τα βγάζω από το μυαλό μου. Το μοντέλο της SMC όσο και να το σουλουπώσεις, δεν.... δεν... δεν. Πες το KL, πες το Derbi, πες το Ram, πες το Barossa, άλλαξε το λίγο από εδώ, λίγο από εκεί... ουσιαστικά μένει ίδιο. Αν όμως έχεις πάρει την απόφαση, τότε ότι και να λέω δεν θα σε επηρεάσει. Σωστά; Χεχεχε.
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 20 Φεβ 2005, 09:58

Να σου πω. Λάθος δεν κάνεις, αν γουστάρεις το μηχανάκι. Από την άλλη, αν πουσαριστεί και το Kymco άστα βράστα για το Derbi. Και σου μιλάω έχοντας οδηγήσει το KXR του Διαμαντόπουλου στο πρωτάθλημα, που είναι 300cc, έχει άλλο φυγοκεντρικό, εξάτμιση, κεφαλή, πίσω μακρύτερο ψαλίδι, αποστάτες σε τροχούς, κλπ κλπ. Δεν έχεις ιδέα πώς πήγαινε. Ρώτα τον Στασινόπουλο τον Μιχάλη με το Banshee που πήγαμε ένα γύρο μαζί στα Κιούρκα. FULL DRIFT ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ, ΑΧΑΧΑ!!! Μόνο στην ευθεία έφυγε το Banshee και το KXR ήταν σταθερά ΜΟΛΙΣ 2sec πίσω!!! Και το θέμα είναι πως η Kymco έχει ψαχτεί ΧΟΝΤΡΑ για φτιάξιμο. Τι διάολο? Ένα πρωτάθλημα ήδη και 7 χοντροφτιαγμένα KXR τους έχουν πάει μπροστά! Πέρνα καμμιά μέρα και βρες τον Κώστα τον Λύτρα, τον τεχνικό υπεύθυνο στη Mototrend στη γέφυρα της Αύρας. Και μίλα του για πουσάρισμα. Πάρε KXR λοιπόν. Αυτή είναι η δική μου συμβουλή. Από την άλλη πάρε Derbi και ψάξε το πολύ για φτιάξιμο. Απλά ακόμα η Derbi είναι στην αρχή και θα είσαι ο πρώτος που θα πειραματιστείς με το πουσάρισμα.
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 24 Φεβ 2005, 13:00

Το Kymco υπολόγισε 17 άλογα. Το Snake κάνα-δύο περισσότερα. Τελική πραγματική δεν τα έχω μετρήσει. Κοντερίσια 90 και κάτι. Υπολόγιζε 80κάτι πραγματικά. Εγώ θα σου πρότεινα να περιμένεις λίγο, γιατί ο χώρος στην Ελλάδα είναι υπ ατμόν. Έρχονται περισσότερες μάρκες, αυξάνεται ο ανταγωνισμός, οι τιμές δεν πέφτουν ακόμα βέβαια, όμως σε λίγο ελπίζω να αυξηθούν τα μεταχειρισμένα γουρουνάκια και βλέπουμε...
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 05 Μαρ 2005, 09:53

περίμενε λίγο ακόμα μέχρι την άνοιξη
πάρε το raptor το 350 σε μπλέ ή μαυρο
βγάλε και πινακίδες κανονικότατα

και αστους να ...... κουρευονται !!!!!

σορρυ παιδιά αλλά τα γουρούνια γουρούνια αλλα και η πινακίδα πινακίδα, με το συμπάθειο ε ε ε ε !!!!!!!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 09 Μαρ 2005, 12:30

File Exosceleton opos sou egrapse kai o Pig prin kati meres to KXR ginete POLU grigoro ! eixe kolisi piso mou kai den to pisteua me auton ton trelo anavati!!! to oti einai automato kai den xaneis se allages kathos episis oti me kapoia $$$ bori os kai na tromaxis me tis dinatotites tou KXR. Oi gnosis tis Mototrend apo tous agones se sindiasmo me tous polous anabates pou trexoun SM me to KXR tha mporousan na se boithisoun POLU! kai eisai nomimos! apo tin alli bebaia ti na po gia Yamaha "neo"Raptor (proin Warrior me new look) einai OK alla to xeri oxi stin tsepi tha bei, alla tha ftasi sto pantzaki!!! (kai se agora allo kai se beltiosi an pote tin xriastis)
des lipon posa $$$ thes na diathesis kai sou euxomai kales boltes!!!!! :hello2:
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 10 Μαρ 2005, 13:44

Το χέρι στο μπατζάκι, ααααααααχαχααχα! Now, that must be a reaaaally DEEP pocket my friend! :-)
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Tat2 » 10 Μαρ 2005, 21:26

To derby..Barrossa Ram κ.λ.π εχει πολυ καλυτερο σασι απο το Kymko.
Το Worrior 355 η Raptor βγαζει πινακιδες???
Τασος
Άβαταρ μέλους
Tat2
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 19:00
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Tat2 » 10 Μαρ 2005, 21:27

To derby..Barrossa Ram κ.λ.π εχει πολυ καλυτερο σασι απο το Kymko.
Το Worrior 355 η Raptor βγαζει πινακιδες???
Τασος
Άβαταρ μέλους
Tat2
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 19:00
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Tat2 » 10 Μαρ 2005, 21:28

To derby..Barrossa Ram κ.λ.π εχει πολυ καλυτερο σασι απο το Kymko.
Το Worrior 355 η Raptor βγαζει πινακιδες???
Τασος
Άβαταρ μέλους
Tat2
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 19:00
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 11 Μαρ 2005, 01:45

ΘΘΘΘΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
Τατ2 εχω ερωτηση στον τομεα σου!
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό alexandros » 11 Μαρ 2005, 09:26

ακούστηκε οτι το raptor 350 θα βγάζει σε κανα 6μηνο ...

ίδωμεν !!!!!!!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 11 Μαρ 2005, 09:38

Mην το λες Raptor ρε Αλεξανδρε! Υποτιμας το quad σου ρε bro!!! Να το λες........χχχχχμμμμμμμ Warrior!???
Mην ξεχνας οτι ειναι αεροψ.......... ασε μην το πω. και ειναι λιγο ποιο γερικο απο το Banshee (που ξεφωνιζης) !
Σε ακουω! :dancing: \:D/
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 11 Μαρ 2005, 15:43

Προς Tat2. Για πες εσύ που ξέρεις κάτι παραπάνω. Αλήθεια λες πως το Barossa/SMC/KL έχει καλύτερο πλαίσιο από το Kymco? Όταν λες "καλύτερο πλαίσιο" εννοείς παχύτεροι σωλήνες? Καλύτερες κολλήσεις? Πιο σωστό στήσιμο? Γιατί εγώ δεν κατόρθωσα να δω πέρα από τις αναρτήσεις μιας και δεν τις άλλαξα. Όταν οδήγησα το KL έμεινα έκπληκτος με την άθλια ποιότητα του τόσο σε αναρτήσεις (ανύπαρκτες), όσο και στην γενικότερη συμπεριφορά του στο χώμα. Μήπως δηλαδή με αντικατάσταση των αμορτισέρ λάμπει το πλαίσιο? Για πες...
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 37 επισκέπτες