Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

low budget γουρούνια

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

low budget γουρούνια

Δημοσίευσηαπό IKE » 04 Φεβ 2005, 12:14

Τα φθηνά γουρούνια πχ τα Linhai τί λένε απο πλευράς απόδοσης?

Είδα ενα τουλάχιστον και έτρεχε στο trail ride προχθες και είμαι περίεργος να μάθω εντυπώσεις απο αυτό αλλα και απο τα kymco (ή απο άλλα) αν και τα τελευταία μου φαίνονται λίγο μικροσκοπικά.

Αν έχετε και τιμές ρίξτε τις :)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Γνώμη για low-budget γουρουνάκια

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 04 Φεβ 2005, 12:38

Γεια σου Ike.

Για τις δυνατότητες μπορώ να μιλήσω, για την αξιοπιστία ίσως καλύτερα να μιλήσουν ιδιοκτήτες που τα έχουν καιρό. Με ενδιαφέρει και εμένα.

Το Linhai π.χ. έχει αρκετά χαμηλή ποιότητα κατασκευής, όμως στα 5 χιλιάρικα με αριθμό, και το ανάλογο μέγεθος, μου φαίνεται λογική η τιμή του. Κάποιοι ίσως να μην συμφωνούν. Οι δυνατότητες του 260 είναι λογικές, αν και το 4x4 στις λάσπες και σε απαιτητικά εδάφη θα κάνει αισθητή την απουσία του. Επίσης αν θέλεις να αναρριχηθείς θα πρέπει στα σίγουρα να το βάλεις στο κοντό, γιατί στο μακρύ δεν τραβάει καθόλου σε απότομες ανηφόρες. Έχει και όπισθεν. Δοκιμάσαμε και τον εργάτη του ο οποίος δουλεύει μεν, θέλει προσοχή στη λειτουργία του να τυλιχτεί σωστά το χυρματόσχοινο δεν. Έχει πάντως τεράστια πληθώρα από αξεσουάρ!!!
Τι άλλο... Ένα 260 που χώσαμε σε νερά σε ένα τεστ έμεινε και δεν ξαναπήρε. Τα άλλα δύο που έχω δοκιμάσει δεν βγάλανε προβλήματα. Οι ιδιοκτήτες τι έχουν να πουν? Έχετε βλαστημήσει? Σας έχει βγει παλληκάρι? Τι προβλήματα βγάζει?

Η Kymco είναι πολύ καλή για low budget story. Μπορεί να είναι μικρότερες οι διαστάσεις τους (MXU και KXR) αλλά η ποιότητα κατασκευής δεν έχει σχέση με κανένα άλλο Ταιβανέζο κατασκευαστή ούτε φυσικά και με τα κινέζικα. Το MXU είναι άριστο, και αυτό στα 5Κ και με αριθμό, χωράει και πιο εύκολα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Κι αυτό δεν έχει 4x4, ενώ επιπλέον δεν έχει και κοντό. Παρόλα αυτά είναι πολύ πιο συγκροτημένο από το Linhai σε συμπεριφορά παντού. Έχει όπισθεν, κι είναι βαρύ κι αυτό.

Το Snake της KL, δεν είναι της KL, αλλά της SMC. Με 2κύλινδρο μοτέρ από cb-250, συμπλέκτη, κιβώτιο (κακό), ταχύτητες και αριθμό. Λίγο κάτω από 5Κ, όμως οι αναρτήσεις του είναι απίστευτα κακές, το κιβώτιο δίνει την εντύπωση πως θα σπάσει, η σκανδάλη του γκαζιού είναι η πιο σκληρή του κόσμου, η ποιότητα κατασκευής είναι τουλάχιστον μέτρια, τι άλλο. Δεν έχει και όπισθεν. Το απίστευτο είναι πως το συγκεκριμένο Quad της SMC το έχουν πάρει 100 κατασκευαστές και το έχουν κάνει "δικό" τους. Από την KL έως την Derbi, από την Sachs έως την Ram, από την Barossa έως την Kreidler. Γιατί?????????????????

Το Derbi DXR 250 είναι κι αυτό ένα SMC, όμως με καλύτερες αναρτήσεις, μεγάλο ψυγείο λαδιού (εκτεθειμένο), και βελτιώσεις παντού. Είναι και πανέμορφο το άτιμο. Κι αυτό κάτω από 5Κ και με αριθμό. Αλλά ήταν ανάγκη ρε παιδιά να είναι της SMC???? Δεν έχει όπισθεν

Τσέκαρε και το αρθράκι εδώ για τιμές...
http://www.ektos.gr/article.asp?intID=292&intIDSub=43
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Γνώμη για low-budget γουρουνάκια

Δημοσίευσηαπό alexandros » 04 Φεβ 2005, 12:59

linhai linhai linhai κάτι μου θυμίζει..........

ακούει κανείς με Linhai ??

Σάαααααβαααααααα

Σπύυυυυροοοοοοοο

??????????????????

όχι μόνο έχουν αλλά τα ''δουλευουν'' κιόλας ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ !!

για φωτίστε μας βρε παιδιά !
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Γνώμη για low-budget γουρουνάκια

Δημοσίευσηαπό denis » 04 Φεβ 2005, 22:05

Λοιπον μια και ειμαι κατοχος του κοκκινου LINHAI που βλεπετε στα trail ride εχω να πω τα εξης.
Η επιλογη της αγορας του εγινε με τα παρακατω κριτηρια.
1) Τιμη αγορας 5250 euro.
2)Μεγεθος και τεραστιες σχαρες μια και ο σκοπος μου εναι οι εκδρομες.Αλεξανδρος Σπυρος γνωριζουν.
3)Πινακιδα
4)Μεγαλη αυτονομια 200-250 χιλ.
5)Αργο Γρηγορο
6)Τεραστια σελα
7)Οπισθεν και εργατη
8)Εγγυηση 2 χρονια
Στο χωμα τωρα τα καταφερνει αρκετα καλα σαν οχημα περιηγησης.Θα κανεις μαζι του πολα χιλ. χωματινα χωρις να σε κουρασει.Δυστυχως τα κιλα του φαινονται ειδικα στα ανηφορικα κοματια οπου πεφτει και η ταχυτητα του.Στα δυσκολα δεν λεει οχι. ποταμακια, λασπες, νεροφαγωματα,χιονια τα περναει ευκολα.
Το κοντερ του γραφει 1800 χιλ ολα χωματινα με δυο trail ride Καλαματα Αττικη και πολλες εκδρομες.
Μεχρι στιγμης δεν εχει βγαλει τιποτα,ουτε εχει μεινει πουθενα.
Σιγουρα καποια στιγμη θα παρω ενα ποιο μεγαλο σε κυβισμο.Μεχρι τοτε πιστευω ο Κινεζος να γυριζει ολα τα βουνα χωρις προβληματα.


ΥΓ.Εχω αλαξει το φυγοκεντρικο και εχει βελτιωθει αρκετα η ταχυτητα του. :wink:
QUAD GARAGE

Q.R.T
quad racing team
Άβαταρ μέλους
denis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 02 Φεβ 2004, 23:47
Τοποθεσία: N.ΙΩΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Γνώμη για low-budget γουρουνάκια

Δημοσίευσηαπό IKE » 04 Φεβ 2005, 23:44

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις :)

Βασικά σκέφτομαι μέσα στους επόμενους μήνες να πάρω κάτι χωματερό και σκέφτομαι και το ενδεχόμενο γουρούνας, γι'αυτό ρωτάω.

Το Linhai 260 πόσα κιλά είναι και πόσα άλογα? Το κιβώτιό του είναι σαν τα παπιά με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ?

Το θέμα είναι πως μεταχειρισμένα γουρούνια δεν υπάρχουν και τα λεφτά είναι αρκετούτσικα, όσο κάνει ενα Linhai κάνει ενα TTR600 ή όσο ενα DR400Z. Είναι διαφορετικό πράγμα το καθένα βέβαια αλλα τα γουρούνια αναγκαστικά θα τα πάρει κάποιος καινούρια προς το παρόν.

Αναγκαστικά πάντως μέχρι να μαζέψω τα λεφτά δεν βιάζομαι :P :P
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Γνώμη για low-budget γουρουνάκια

Δημοσίευσηαπό alexandros » 05 Φεβ 2005, 10:56

ike ike ike !!
άντε να σε δούμε στα βουνά με γουρουνίτσα !!

έχε υπόψιν σου οτι μπορείς να βρείς μεταχειρισμένο kawasaki kfx400 (σαν του Στάυρου που τερμάτισε στο Αττικό trail ride πρώτος) με περίπου 6.500€
αξίζει πολύ τον κόπο, είναι εκπληκτικό γουρούνι και θα βγάζει σύντομα και πινακίδες απο τη ίδια την αντιπροσωπεία !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό tedos » 05 Φεβ 2005, 12:51

Και ενω μαζευονται τα :e: :u: :r: :o:

Ποιες οι βασικες διαφορες μεταξυ 2wd-4wd?? Δεν εννοω τα προφανη...τι γινεται στις λασπες? νερα?? ανηφορες? νεροφαγωματα? μπορεισ να πηγαινεις συνεχεια κλειδωμενος? ποτε βαζεις κοντα?

ΥΓ. Ναι το σκεφτομαι και χωρις αριθμο για αγωνες & εκδρομες μονο :D :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό alexandros » 05 Φεβ 2005, 13:11

φίλε tedos βασική ερώτηση με δύσκολη απάντηση.

καταρχήν να πούμε οτι υπάρχουν 2 κατηγορίες γουρουνιών, τα λεγόμενα A.T.V.'s και τα QUADs.

τα πρώτα είναι οχήματα παντός εδάφους all terain vehicles και έχουν την τετρακίνηση με όλα τα σχετικά κοντά μακρυά κλπ κλπ

τα δευτερα είναι τα perfomance quads που στοχέυουν σε τελείως διαφορετικο κόσμο.

ξεκινόντας απο αυτά τα βασικά να σου πω επίσης πως στους αγώνες πχ BAJA 1000 miles της αμερικής τρέχουν και QUADs και ATVs σε διαφορετικες κατηγορίες κάτι σαν την κατηγορια RAID και την 4X4 που κάνουμε εμείς (αν τα λέω καλα)

τώρα σε απάντηση στο ερώτημα σου να σου πω το εξής: στο trail ride Αττικής θα μπορούσαν να παίζουν και οι 2 κατηγορίες. τώρα ειδικότερα, στην ευδάπ θα περνάγαν α ν ε τ ο τ α τ α τα atvs και μετά τα quads. στο κομμάτι ακριβώς μετά τον αγωγό που ειχε πεσει ο δρομος και ειχε για περιπου 5 μετρα μηκους την απιστευτη λάσπη οπου ολοι εμεις κολλήσαμε τα atvs απλά θα πέρναγαν αέρα!! ο λόγος είναι οτι τα μεν γρήγορα κολλήσανε γιατι βρήκαν σασι στη λάσπη (maximum υψος 25 εκ. το raptor) και δεν μπορουσαν να ξεκολλησουν χωρις σπρώξιμο ενω τα δε ''κοντά'' θα κομπλάραν τα ...... ''κοντά'' και θα εξαφανιζοντουσαν σβιννννννννν ουτε ιδρωτας ουτε κοπος.

φευγω τελειως απο τους αγώνες και κλείνω λέγοντας μια ακομα βασικη διαφορα.
τα atvs ειναι καταλληλα για διασχισεις εκτος δρομου ( εντελως εκτος δρομου εννοω) ενω τα quads θέλουν το δρόμο τους άσχετα με το πόσο κακοτράχηλος είναι.

γιαυτο και ειναι τα πιο πολλα αυτοματα με επιλογεα τετρακινησης εν κινησει όπως και τα κοντα που και αυτα ενεργοποιουνται με το πάτημα ενος κουμπιου σε κάποιες περιπτωσεις ή κάποιας μανέτας.

ελπίζω να απάντησα περιπου σε αυτο που ρωταγες !!

αν οχι θα κάνω και 2η προσπάθεια χα χα χα !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες