Γεια σου Ike.
Για τις δυνατότητες μπορώ να μιλήσω, για την αξιοπιστία ίσως καλύτερα να μιλήσουν ιδιοκτήτες που τα έχουν καιρό. Με ενδιαφέρει και εμένα.
Το Linhai π.χ. έχει αρκετά χαμηλή ποιότητα κατασκευής, όμως στα 5 χιλιάρικα με αριθμό, και το ανάλογο μέγεθος, μου φαίνεται λογική η τιμή του. Κάποιοι ίσως να μην συμφωνούν. Οι δυνατότητες του 260 είναι λογικές, αν και το 4x4 στις λάσπες και σε απαιτητικά εδάφη θα κάνει αισθητή την απουσία του. Επίσης αν θέλεις να αναρριχηθείς θα πρέπει στα σίγουρα να το βάλεις στο κοντό, γιατί στο μακρύ δεν τραβάει καθόλου σε απότομες ανηφόρες. Έχει και όπισθεν. Δοκιμάσαμε και τον εργάτη του ο οποίος δουλεύει μεν, θέλει προσοχή στη λειτουργία του να τυλιχτεί σωστά το χυρματόσχοινο δεν. Έχει πάντως τεράστια πληθώρα από αξεσουάρ!!!
Τι άλλο... Ένα 260 που χώσαμε σε νερά σε ένα τεστ έμεινε και δεν ξαναπήρε. Τα άλλα δύο που έχω δοκιμάσει δεν βγάλανε προβλήματα. Οι ιδιοκτήτες τι έχουν να πουν? Έχετε βλαστημήσει? Σας έχει βγει παλληκάρι? Τι προβλήματα βγάζει?
Η Kymco είναι πολύ καλή για low budget story. Μπορεί να είναι μικρότερες οι διαστάσεις τους (MXU και KXR) αλλά η ποιότητα κατασκευής δεν έχει σχέση με κανένα άλλο Ταιβανέζο κατασκευαστή ούτε φυσικά και με τα κινέζικα. Το MXU είναι άριστο, και αυτό στα 5Κ και με αριθμό, χωράει και πιο εύκολα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Κι αυτό δεν έχει 4x4, ενώ επιπλέον δεν έχει και κοντό. Παρόλα αυτά είναι πολύ πιο συγκροτημένο από το Linhai σε συμπεριφορά παντού. Έχει όπισθεν, κι είναι βαρύ κι αυτό.
Το Snake της KL, δεν είναι της KL, αλλά της SMC. Με 2κύλινδρο μοτέρ από cb-250, συμπλέκτη, κιβώτιο (κακό), ταχύτητες και αριθμό. Λίγο κάτω από 5Κ, όμως οι αναρτήσεις του είναι απίστευτα κακές, το κιβώτιο δίνει την εντύπωση πως θα σπάσει, η σκανδάλη του γκαζιού είναι η πιο σκληρή του κόσμου, η ποιότητα κατασκευής είναι τουλάχιστον μέτρια, τι άλλο. Δεν έχει και όπισθεν. Το απίστευτο είναι πως το συγκεκριμένο Quad της SMC το έχουν πάρει 100 κατασκευαστές και το έχουν κάνει "δικό" τους. Από την KL έως την Derbi, από την Sachs έως την Ram, από την Barossa έως την Kreidler. Γιατί?????????????????
Το Derbi DXR 250 είναι κι αυτό ένα SMC, όμως με καλύτερες αναρτήσεις, μεγάλο ψυγείο λαδιού (εκτεθειμένο), και βελτιώσεις παντού. Είναι και πανέμορφο το άτιμο. Κι αυτό κάτω από 5Κ και με αριθμό. Αλλά ήταν ανάγκη ρε παιδιά να είναι της SMC???? Δεν έχει όπισθεν
Τσέκαρε και το αρθράκι εδώ για τιμές...
http://www.ektos.gr/article.asp?intID=292&intIDSub=43