Καλησπέρα σας! Είχα ξανα δημιουργήσει ένα θέμα στο forum για ένα προβληματάκι που είχα με την γουρούνα μου. Παρόλα αυτά θεώρησα σωστότερο να ξεκινήσω ένα νέο θέμα. Στο δια ταύτα λοιπόν!
Μετά από αρκετές γουρουνάδες (για μεταχειρισμένη τα πήγε περίφημα) έχει αρχίσει να μου κάνει μερικά νερά όταν πάω να την βάλω μπροστά με κρύο τον κινητήρα (δεν σβήνει... απλά παίρνει μπροστά με το ρελαντί σε πολύ χαμηλές στροφές και μόλις ζεσταθεί πάει στα κανονικά του) επίσης όταν τις δίνω λίγα γκάζια ακούω έναν μεταλλικό ήχο σαν κάτι να χτυπάει!
Ρώτησα το φιλαράκι μου που ξέρει καλύτερα την άκουσε και μου είπε πως θέλει ρύθμιση στις βαλβίδες (εδώ να πω πως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είχε πει πως στο τελευταίο της service τις είχε ρυθμίσει) αλλά επειδή δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για τίποτα, την αποσυναρμολογήσαμε και αυτή την στιγμή δεν μπορούμε να προχωρήσουμε γιατί έχουμε κολλήσει ολίγον με τις τιμές των διακένων που ορίζει ο κατασκευαστής στο service manual!
Όπως φαίνεται και στην φωτό για τις βαλβίδες εισαγωγής δίνει τιμές διακένου από 0.05-0.10mm και για τις βαλβίδες εξαγωγής δίνει τιμές διακένου από 0.17-0.22mm.
Ενώ παρακάτω στην περιγραφή της διαδικασίας λέει πως χρησιμοποιούμε filler 0.10mm για τις εισαγωγής και 0.20mm για τις εξαγωγής
Και τώρα οι ερωτήσεις!!!
1ον) Πρέπει να χρησιμοποιήσω τις κατώτερες τιμές από τα όρια που δίνει αρχικά ή τις τιμές που αναφέρει στην διαδικασία στο τέλος της σελίδας?
2ον) Από την εμπειρία σας οι τιμές που δίνει ο κατασκευαστής για έναν 500άρι κινητήρα σας φαίνονται υψηλές, χαμηλές ή φυσιολογικές?
3ον) Μήπως κάποιος από εσάς ξέρει ή μπορεί να φανταστεί για ποιο λόγο, ο κατασκευαστής δίνει τις οδηγίες κατα αυτό τον τρόπο και δεν λέει απ' ευθείας με ποιες τιμές πρέπει να ρυθμίσω?
4ον) Σε κάποιο σημείο στην παραπάνω φωτό λέει πως πρέπει να γυρίσουμε τον στρόφαλο μέχρι να δούμε το σημάδι, για να είναι το πιστόνι στο άνω νεκρό σημείο, εδώ θέλω να κάνω δύο υπο-ερωτήσεις! α) κάθε φορά που βλέπω το σημάδι ο κινητήρας θα βρίσκετε στο άνω νεκρό σημείο και στην φάση της συμπίεσης? και β) τον στρόφαλο με ποια φορά πρέπει να τον γυρίσω προκειμένου να βρώ το σημάδι μιας και δεν αναφέρει κάτι για την φορά περιστροφής, έχει κάποια σημασία ή όχι?
ΚΑΙ....
5ον) Μήπως έχει κάνει κανείς ρύθμιση σε cfmoto 500 ή σε newforce 500 και ξέρει κάμια έξτρα συμβουλή για την ρύθμιση των βαλβίδων.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!