από PigInSpace » 23 Φεβ 2005, 11:26
Και μιας που ξαναδιάβασα το post, να πω πως συμφωνώ με τον φίλο τον Αλέξανδρο για το Banshee. Και επιτρέψτε μου να επεκταθώ. Έχοντας οδηγήσει το Banshee του Μιχάλη, αλλά και Raptor 660, Predator 500, Gas-Gas και KFX, έχω να πω τα εξής. Εκτός από το ότι είμαι ψώνιο, χεχε, το συμπέρασμα που έβγαλα είναι πως το Banshee έχει πολύ γκάζι μεν, αλλά ειναι πολύ πίσω από στήσιμο, αναρτήσεις, συμπεριφορά. Ταυτόχρονα, το τέρας Banshee φοράει το μοτέρ του RD 350 ΧΩΡΙΣ το YPVS. Που σημαίνει πως δεν υπάρχει ομαλή μετάβαση από το ράθυμο "μπινγκ-μπινγκ" του δίχρονου κινητήρα στο υστερικό "ΟΥΑΑΑΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝΝΝΝΝΝ" που επακολουθεί ψηλά. Χαμηλά του λείπει η ροπή, θέλει βοήθεια από συμπλέκτη, και μετά τρελαίνεται... Άντε τώρα να ελέγξεις την πλαγιολίσθηση. Για ΦΛΑΤΑΔΟΥΡΕΣ ναι, είναι το απόλυτο όπλο. Για δασικά μονοπάτια, πίστες ΜΧ και σφιχτές απαιτητικές διαδρομές ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ. Άλλωστε και οι Αμερικάνοι που είναι οι απόλυτοι γνώστες στο θέμα χρησιμοποιούν το Banshee στους απέραντους αμμόλοφους τους. Εκεί χρειάζεσαι το γκάζι της αρκούδας και δεν σε νοιάζει τίποτα άλλο. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως στα πρωταθλήματα GNC (ΜΧ), GNCC (Enduro ή Cross Country) στις ΗΠΑ, τα Banshee ΔΕΝ υφίσταται. Σήμερα οι αγώνες και οι νίκες ανήκουν στα TRX 450, YFZ 450 και όσο κι αν ακούγεται περίεργο στα LTZ 400. Ε, κάπου εκεί χώνεται και κάνα Predator...