Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κατανάλωση KYMCO MXU 300 R

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Κατανάλωση KYMCO MXU 300 R

Δημοσίευσηαπό stavchr » 23 Ιούλ 2011, 08:52

Χαιρετώ το forum!Αγόρασα ενα mxu 300 R την προηγούμενη εβδομάδα και θέλω τα φώτα σας σχετικά με την κατανάλωση του!
Όταν το πήρα,κλασσικά,δεν είχε καθόλου βενζίνη μέσα,το γέμισα και πήρε 12 λίτρα.Έχω κάνει 85 χλμ και ο δείκτης βενζινης δείχνει μια γραμμή και αναβοσβήνει.Πως ειναι δυνατόν να έκαψε 12 λιτρα στα 85 χλμ????????
Παρακαλώ τα φώτα σας!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
stavchr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2011, 08:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Κατανάλωση KYMCO MXU 300 R

Δημοσίευσηαπό niklaus » 23 Ιούλ 2011, 10:00

Εχω και εγω εδω και 40 μερες το ιδιο μοντελο.Μην αγχωνεσαι.Θα στρωσει η καταναλωση.Οσο για τις μπαρες πεφτουνε λιγο αποτομα αλλα οχι ακριβως ρεαλιστικα.Λογικα αμα πας για βενζινη θα βαλεις παραπανω απο οσο νομιζεις.Αμα του κανεις λογικη χρηση βγαζεις ανετα 200 χλμ.Αλλα ακομα δεν εχω τσεκαρει.Μολις δω θα σου πω.
Άβαταρ μέλους
niklaus
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 12 Οκτ 2010, 15:46

Κατανάλωση KYMCO MXU 300 R

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 24 Ιούλ 2011, 09:16

Εγώ να αναφέρω ότι με το MXU300 ( Φορούν τον ίδιο κινητήρα; ) έχω κατανάλωση από 4,5 έως 6 λτ/100χλμ ανάλογα με τα ελαστικά και τη χρήση, με μέση τιμή τα 5,5. Το έχω 1,5 χρόνο και έχω κάνει πάνω από 20.000χλμ!
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Κατανάλωση KYMCO MXU 300 R

Δημοσίευσηαπό stavchr » 04 Αύγ 2011, 09:01

Καλημερίζω το forum!Μετά απο ρύθμιση στροφών στο ρελαντί (γιατί ειχα πολλές στροφές) το δεύτερο τεπόζιτο έπαιξε στα 115 χλμ. τα 10 lt.Να σημειώσω ότι είχα πολύ μεγάλη πίεση στα λάστιχα ( 29 psi και τώρα την κατέβασα σε 6psi μπροστά και 7 psi στα πίσω).Μήπως παίζει και αυτό ρόλο στη μεγαλη κατανάλωση που είχα????Επίσης ακούω σκασιματάκια από την εξάτμιση όταν αφήνω το γκάζι!

Θα στρώσει η κατανάλωση μου ή θέλει και καμιά άλλη ρύθμιση???
Παρακαλώ τα φώτα σας!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
stavchr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2011, 08:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Κατανάλωση KYMCO MXU 300 R

Δημοσίευσηαπό niklaus » 04 Αύγ 2011, 13:43

Με 10 λιτρα βγαζω 150 χλμ τουλαχιστο.Αμα εσυ με 10 λιτρα βγαζεις 115 μου φαινεται παρα πολυ.Τις προαλλες εκανε 175 χλμ και οταν πηγα να φουλαρω πηρε 11 λιτρα περιπου.Δλδ πολυ χαμηλοτρη καταναλωση απο αυτη που λες.
Άβαταρ μέλους
niklaus
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 12 Οκτ 2010, 15:46

Δημοσίευσηαπό Chesham » 04 Αύγ 2011, 17:26

Με το διακόπτη ρεζέρβας στο ΟΝ, με το δικό μου MXU 300 με φούλ τεπόζιτο βγάζω τουλάχιστον 200 χιλιόμετρα.Θα πρότεινα για μια φορά να γυρίσετε και εσείς το διακόπτη ρεζέρβας στο ΟΝ και να έχετε μαζί σας ένα εφεδρικό έξτρα τεπόζιτο με βενζίνη, για να δείτε πόσα χιλιόμετρα θα σας βγάλει και όταν ξεμείνετε να βάλετε από αυτό.Ετσι θα διαπιστώσετε τα όρια.Και από τότε θα ξέρετε και θα μηδενίζετε το χιλιομετρητή σε κάθε γέμισμα και επίσης θα ξέρετε ότι θα κρατήσει χ χιλιόμετρα.Μην εμπιστεύεστε ποτέ τις μπάρες του MXU, λένε βλακείες και πολλές φορές με έχουν αγχώσει χωρίς να συντρέχει λόγος.
Πιέσεις έχω 6 στα πίσω και 5 στα μπροστά.
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stavchr » 04 Αύγ 2011, 18:04

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!Η πίεση των ελαστικών παίζει ρόλο στην κατανάλωση?
Μήπως επειδή είχα πολύ μεγαλύτερη πίεση απ'όσο θα'πρεπε έκαιγε τόσο πολύ?
Άβαταρ μέλους
stavchr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2011, 08:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό niklaus » 05 Αύγ 2011, 11:07

Πιστευω πως ναι.
Άβαταρ μέλους
niklaus
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 12 Οκτ 2010, 15:46

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 05 Αύγ 2011, 23:08

Να πω τη γνώμη μου, συνήθως η χαμηλή πίεση αυξάνει τη κατανάλωση, αφού αυξάνουν οι εσωτερικές τριβές στο ελαστικό. Επίσης πατά περισσότερο ελαστικό στο οδόστρωμα, με αποτέλεσμα την αύξηση στη τριβή κύλισης. Εγώ έχω παρατηρήσει ότι όταν έχω αυξημένη πίεση η κατανάλωση πέφτει και η τελική ταχύτητα είναι μεγαλύτερη.

Αυτά πάντα σε άσφαλτο και με τα ελαστικά που έχω βάλει. Στο χώμα δε ξέρω...
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stavchr » 06 Αύγ 2011, 10:50

Ας ελπίσω ότι θα στρώσει η κατανάλωση!Θα το αναφέρω και στον Γκανή όταν το πάω για λάδια και βαλβολίνες στα 300 χλμ. μετά τις 22 Αυγούστου γιατί θα λείπει διακοπές!!!Να σας ρωτήσω και κάτι άλλο,στο σταμάτα-ξεκίνα ακούω ενα τσιριχτό ήχο ακόμα και με κλειστό το γουρούνι (σέρνοντας ας πούμε).Υποθέτω ότι είναι τα φρένα!Υποθέτω σωστά ή είναι τίποτα άλλο??
Άβαταρ μέλους
stavchr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2011, 08:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 10 Αύγ 2011, 14:51

Φιλαράκο με το παλιό 300άρι, 14.000 χλμ, μέση (ασφάλτινη) κατανάλωση 4,5 λτ/100 χλμ. Η 'δικιά' σου μου φαίνεται υπερβολική. Με υψηλότερες πιέσεις σίγουρα μειωμένη κατανάλωση, αλλά κ χειρότερη συμπεριφορά στο δρόμο. Εγώ δουλεύω πιέσεις 5-5,5 μπροστά, 6-6,5 πίσω (λίγο υψηλότερα απ'το κανονικό) κ όλα καλά γιά τα 85 κιλά μου.

Το τσίριγμα (το κάνει κ μένα από καινούργιο) είναι απ'τα τακάκια που ακουμπάνε ελαφρά. Σπαστικό αλλά ανώδυνο.

Γκανή το πάω κ 'γώ, γνωστός από παλιά κ πολύ εντάξει μέχρι στιγμής.
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stavchr » 11 Αύγ 2011, 08:16

Καλημέρα!Φαίνεται να στρώνει η κατανάλωση μου,όχι απόλυτα αλλά κάπως καλύτερα!Το 1ο τεπόζιτο έπαιξε στα 10,9 λτ/100 χλμ.το δεύτερο στα 8,19 λτ/100 χλμ.,το τρίτο στα 7,14 λτ/100 χλμ.!Στο τρίτο άλλαξα και τις πιέσεις,έβαλα όπως είπες H1N1 5,5 μπροστά και 6,5 πίσω!Είμαι 90 κιλά αλλά δουλεύει αρκετά και δικάβαλο άλλα 80 στα μισά χλμ.!Για να δούμε θα στρώσει κι άλλο??
Πάντως με 5,5 μπροστά και 6,5 πίσω τρομερή διαφορά στην συμπεριφορά στο δρόμο,άλλο πράμα!
Ευχαριστώ H1N1!
Άβαταρ μέλους
stavchr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2011, 08:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό lak100 » 11 Αύγ 2011, 09:02

παιδια εγω εχω το mxu300 και εχω 5psi σε ολα τα λαστιχα ο κατασκευαστης λεει 3,5 με 4,5 και μπορεις να ξεφυγεις μονο 0,5 psi
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό stavchr » 02 Σεπ 2011, 17:37

Χαιρετώ το forum!Ήθελα ναρωτήσω, στο mxu 300 R το τεπόζιτο της βενζίνης χωράει 12 λτ + 1,8 λτ ρεζέρβα δηλαδή 13,8 .λτ ή συνολικά με τη ρεζέρβα είναι 12 λτ.? :?:
Άβαταρ μέλους
stavchr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2011, 08:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 06 Οκτ 2011, 08:19

Συνήθως οι προδιαγραφές αναφέρουν συνολική χωρητικότητα ρεζερβουάρ, που περιέχει τα 1-2 λτ 'ρεζέρβα'.

Από πίεση στα λάστιχα πιστεύω (από δοκιμές κ εμπειρία) το καλύτερο είναι :

- άσφαλτος 4,5 μπροστά / 5,5 πίσω
- χώμα 3 μπροστά / 4 πίσω

Αυτά με αναβάτη ~ 85 κιλά κ περιστασιακά συνεπιβάτη

Επίσης γιά χωμάτινη χρήση ανεβαίνουμε λίγο γιά 'αγωνιστική' οδήγηση / άλματα κ κατεβαίνουμε λίγο γιά αργή, 'τραϊαλίστικη' οδήγηση η σε χιόνι/λάσπη/άμμο.
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης

cron