Ωραίο, ενημερωτικό, περιεκτικό το άρθρο, αλλά:
"Στα quad αντίθετα η κατανάλωση θα κυμανθεί στα αντίστοιχα επίπεδα μιας μοτοσυκλέτας ίδιων κυβικών, από 5-8 λίτρα/100χλμ εκτός πίστας."
Διαφωνώ στη βάση της απλής λογικής, αλλά κ της εμπειρίας
Σε καμμία περίπτωση δε μπορεί ένα όχημα που ζυγίζει 30-40% περισσότερο κ διαθέτει 4 φαρδείς τροχούς με ελάχιστη (τραϊαλίστικη) πίεση να καίει όσο η αντίστοιχη (ιδίου κυβισμού) μοτό. Αυτό λέει η απλή λογική!
Η εμπειρία τώρα καταγράφει το εξής: το Kymco MXU 300 μου με τα 270 κ.ε. του καίει 5-5+ λτ/100 χλμ, ενώ το MZ Baghira 660 μου λίγο κάτω απ'εκεί, πάντα με χαλαρή οδήγηση αμφότερα. Ασφαλώς ξέρω ότι μιλάω γιά utility atv με αυτόματη μετάδοση, αλλά η άμεση σύγκριση 270--->660 κ.ε. κ το παραπάνω αποτέλεσμα δεν πρόκειται να αλλάξει/γεφυρωθεί με το "κάτι καλύτερο" του quad.
Ας ανοίξει συζήτηση επ'αυτού, μπορεί να κάνω κ λάθος!