Ως γνωστόν (;) ο Κύμκουλας δεν διακρίνεται γιά τις αναρτήσεις του, όντας απλώς στα κάτω όρια της "αξιοπρέπειας/επάρκειας" σε αρκετά ομαλή οδήγηση κ ήπια φορτία.
Όλα δείχνουν ότι είναι φτιαγμένο γιά 2 Ταϊβανέζους (2 χ 50 κιλά)..!
Το μόνο που ρυθμίζεται (μπρός-πίσω) είναι η προφόρτιση του ελατηρίου.
Το δικό μου έφτασε στα χέρια μου με την προφόρτιση στη 3η σκάλα (από 5 συνολικά) κ είχα στο μυαλό μου - κάποια στιγμή - να το σκληρύνω.
Να σημειώσω ότι σπάνια βάζω (βαρύ) 2ο άτομο, όμως με το γιό μου απάνω (~ 50-55κ) είχε τερματίσει κανονικά στα σαμαράκια του Σχινιά, περνώντας νορμάλ...
Εχθές λοιπόν αποφάσισα να το προφορτίσω: ξεκίνησα από πίσω (αφού βρήκα κατάλληλο εργαλείο - η Κύμκο δε δίνει...), το ζόρι ήταν πολύ κ ο κίνδυνος να κοπώ στη πινακίδα σημαντικός. Το έβαλα ένα κλίκ σκληρότερο, δηλ 4η σκάλα.
Πάω εμπρός, βρε από δώ εργαλείο, απ'εκεί εργαλείο - πουθενά δε μπαίνει/κάθεται. Αφού είδα κ απο-είδα λέω: δε τα βγάζω, να τα αντιστρέψω ώστε να έχω πρόσβαση; Το βγάλσιμο ήταν πακέτο λόγω πρόσβασης, αντρικού σφιξίματος, χωμάτων κλπ. Όταν βγήκαν παρατήρησα ότι απάνω έχει βάση 2 π πλάτος κ κάτω 3 π - άρα γιόκ αναστροφή!
Δεμένα στη μέγγενη τα προφόρτισα τίγκα (5η σκάλα) κ τά'ριξα επάνω.
Το γουρούνι μεταμορφώθηκε κυριολεκτικά στο δρόμο κ αυτόματα ήρθε η σκέψη: "καλά, γιατί περίμενα τόσο γιά να τα σκληρύνω;".
Σταμάτησε το άγριο βύθισμα σε στροφές κ φρένα, κράτημα κ κατευθυντικότητα βελτιώθηκε χωρίς να χάσει σε άνεση!
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα γιά όποιον ΔΕΝ είναι 50κ κ οδηγεί "κοιμήσικα"!