Το Σ/Κ μού'φυγε ο τάκος στο γρούτσου-γρούτσου κ στο τρύπημα.
Όπως έγραψα κ παρακάτω, έβαλα (διάτρητη) αλουμινόλαμα γιά αλλαγή ταχυτήτων με το πόδι (η κ το χέρι) η οποία δουλεύει γενικώς καλά, αλλά θέλει συνήθεια πόσο μπροστά πρέπει να...κλωτσήσεις! Το πίσω πάει καλύτερα (ταχύτητες εννοούμε εεε!). Η λάμα δεν είναι πολύ κοντά στο πόδι, που θα ήταν ανεπιθύμητο γιά λόγους ασφάλειας/ατυχήματος η (καταστροφικής) αθέλητης αλλαγής ταχύτητος εν κινήσει.
Επίσης ολοκλήρωσα κ τοποθέτησα 2 διάτρητες προεκτάσεις μαρσπιέ προς τα εμπρός (αλουμινόλαμα 8 χλστ πάχος) σε μέγεθος 20π χ 7π. Το αποτέλεσμα είναι να χωράνε επιτέλους τα πόδια του συνεπιβάτη ΧΩΡΙΣ να βγαίνουν προς τα έξω (κυρίαρχος λόγος πατέντας), αλλά να απολαμβάνω κ καλύτερες (ανετότερες) γωνίες ποδιών. Με τη πολλή λάσπη περιμένω να πέφτει γλίστρα, αλλά θα το αντιμετωπίσω εν ευθέτω χρόνω. Γιά να μπεί η δεξιά προέκταση προτίμησα να αφαιρέσω το ποδόφρενο κ τώρα δουλεύω μανέτες (ούτως η άλλως, έτσι έκανα).
Σήμερα κατέβηκα δουλειά (23 χλμ) κ όλα καλά!
Αν ήξερα να ανεβάζω κ φωτό, θα έβαζα αλλά δέεεεν....ανεπίδεκτος, ακόμα κ οδηγιών!