Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Άκρως σπαστικό πρόβλημα (;).....MXU 300

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Άκρως σπαστικό πρόβλημα (;).....MXU 300

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 09 Αύγ 2010, 17:25

Με αυξανόμενη συχνότητα εδώ κ καιρό σβήνει (μόνο κρύο) όταν πάς να βάλεις "ταχύτητα", αν κ πατάς τα φρένα όπως θέλει ο ποιητής :evil:

Στην αρχή είπα "εντάξει, μάλλον δε πάτησα καλά φρένο..." αλλά το πράγμα σταδιακά χειροτερεύει, μέχρι που το πρωϊ έσβησε 4-5! φορές μέχρι να μου κάνει τη χάρη.

Έχω πάθει φοβία πιά :roll:

Και γιατί ΜΟΝΟ κρύο;;; :?:

Καμμιά ιδέα κανείς;; :oops:
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Άκρως σπαστικό πρόβλημα (;).....MXU 300

Δημοσίευσηαπό commbba » 09 Αύγ 2010, 19:29

Μια ιδέα μπορεί να είναι η βίδα που κανονίζει την ροή του αέρα στο καρμπυρατέρ.
Επάνω στο καρμπυρατέρ υπάρχει μια βιδούλα που κανονίζει την ροή του αέρα.Εμένα μου ανέβαζε τις στροφές στις 2000 στο ρελαντί και ο μηχανικός μου ,πείραξε αυτή τη βιδούλα και βελτιώθηκε μεν αλλά όταν είναι κρύο πρέπει να κρατάω ελαφρά το γκάζι,ενώ καμμιά φορά και ζεστό πάλι σβήνει.Στο πρώτο σέρβις πρίν το χειμώνα θα του πώ να την πειράξει πάλι γιατί θα έχω πρόβλημα με τα κρύα.
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

Δημοσίευσηαπό Chesham » 10 Αύγ 2010, 07:56

Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ, αλλά όχι τόσο συχνά.
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι το εξής:
Πατάω το φρένο και πάω να βάλω την ταχύτητα στο γρήγορο μπροστά.ΟΜΩΣ δεν ακούγεται πάντα το χαρακτηριστικό 'κράκ' που σημαίνει ότι μπήκε σωστά η ταχύτητα.Πρέπει να μετακινήσω το μοχλό τέρμα δεξιά (όσο γίνεται) και μετά να τον μετακινήσω προς τα εμπρός.Όμως δεν ακούγεται πάντα ο ήχος αλλαγής.Όσες φορές ακούσω τον ήχο δεν σβήνει η μηχανή.
Μήπως τα πλαστικά που καθορίζουν την κίνηση του μοχλού αλλαγής ταχυτήτων έχουν σχεδιαστεί-κοπεί πολύ στενά; :roll:
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 10 Αύγ 2010, 15:25

Θένκς γκάιζζζ!

'Ομως δεν πιστεύω ότι φταίει η βίδα μίγματος καρμπυρατέρ: το γουρούνι σβήνει "μαχαίρι".

Επίσης Γιάννη δε θεωρώ ότι έχει σχέση με το αν κούμπωσε η όχι η ταχύτητα: αυτή συνήθως κουμπώνει με καθυστέρηση κάποιων δευτερολέπτων κ δεν επηρεάζει κατά τα άλλα τη λειτουργία του μοτέρ.

Πιστεύω ότι είναι το "σύστημα ασφαλείας" (μέσω αισθητήρα η καλωδίωσης) που παίρνει λάθος σήμα κ σβήνει το μοτέρ σαν να μη πατούσες τα φρένα γιά ασφάλεια...

Λείπει κ ο μάστοράς μου τη τύχη μου!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό leou » 10 Αύγ 2010, 18:22

Δες επίσης αν όταν σου σβήνει κάνει κανέναν θόρυβο σαν να χτυπάει κάτι μεταλικό.
Εμένα μου κάνει κάτι ανάλογο το γουρούνι και μου είπε ένας που το είχα πάει ότι αυτό που κάνει είναι επειδή παίρνει αέρα το καρμπιρατέρ...
Άβαταρ μέλους
leou
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 20:32
Τοποθεσία: πειραιάς

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 10 Αύγ 2010, 19:57

Δε θα βοηθήσω με αυτό που θα πω, αλλά μετά από τόσα χλμ που έχω κάνει (9.500) δε μου έχει σβήσει όταν βάλω ταχύτητα και πατάω βεβαίως το φρένο... Σαν υπόθεση κ εγώ λέω ότι ο "αισθητήρας" που ελέγχει το φρένο δε δίνει σωστό σήμα.

Άσχετο: αυτό συμβαίνει όποιο φρένο και αν πατάς; Αριστερό, δεξί ή πόδι;
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 11 Αύγ 2010, 13:33

Γερο-Λεούση...Kymco αγόρι μου ----> όχι Άξες Μότορ να κάνει ντράγκα-ντρούγκα!

Μόνο σβήνει χωρίς ήχους...μεταλλικούς.

Μάνο, καθόλου "άσχετο": πράγματι δοκίμασα πατώντας διαφορετικά φρένα (πότε μπρός, πότε πίσω, πότε πετάλ) - καμμία διαφορά....σβήνει.

Σήμερα πάλι ΔΕΝ έσβησε, βέβαια το αγριοκοίταξα του στύλ "'ελα δε θέλω μ@λ@κίες λέμε!!!".
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Lukas » 17 Αύγ 2010, 13:45

leou μην τον ακους !!!!!!!

Επειδή τρωει ξυλο παντου(χωρους, τελικη, επιταχυνση κλπ)
γιαυτο τα λεει αυτα
και για να ξερεις τα φυγοκεντρικα access - kymco ειναι του ιδιου εργοστασίου
απλα αλλαζουν οι διαμετροι και οι σχεσεις
Άβαταρ μέλους
Lukas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 16:53
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό Chesham » 18 Αύγ 2010, 07:33

Lukas έγραψε:leou μην τον ακους !!!!!!!
Επειδή τρωει ξυλο παντου(χωρους, τελικη, επιταχυνση κλπ)...


Στην κίνηση της τσιμεντούπολης ποιο από τα δύο είναι στενό και χώνεται εύκολα ανάμεσα στα αυτοκίνητα;Το θηρίο ή ο κύμκουλας; :twisted:
Σε κατανάλωση το θηρίο μπορεί να έχει 5,2 λίτρα το χιλιόμετρο; :twisted:
Άρα το παντού δεν ισχύει Λουκά.Εάν χρειάζεσαι χώρους και τελική και επιταχύνσεις θα πάρεις αυτοκίνητο, δεν θα πάρεις ATV για να χρεώνεσαι όσο ένα αυτοκίνητο :twisted:
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Chesham » 18 Αύγ 2010, 07:35

Chesham έγραψε:Σε κατανάλωση το θηρίο μπορεί να έχει 5,2 λίτρα το χιλιόμετρο; :twisted:


στα 100 χιλιόμετρα εννοούσα... :oops:
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Σβήσιμο μοτέρ...

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 20 Αύγ 2010, 08:27

Βρήκα τη λύση "εξ αποκαλύψεως"!!! :lol:

Την υποψία μου την έδωσε ο μάστορας του Chesham ο οποίος ναι μεν δεν μου είπε τι νομίζει ότι φταίει, αλλά είπε "φέρτο απ'εδώ, 5' δουλειά είναι - μιά ρύθμιση είναι, αν είναι αυτό που νομίχω".

Γύρισα σπίτι σίγουρος ότι φταίνε οι τζόγοι στο μοχλό ταχυτήτων (η χοντρή ντίζα που συνδέει μοχλό με άξονα κιβωτίου έχει πάνω/κάτω ρεγουλατόρους) και έτσι ήταν!

Ξεκίνησα ξεμοντάροντας τη ντίζα απ'το κάτω άκρο κ δοκιμάζοντας να βάζω ταχύτητες απ'το μοχλουδάκι που δένει στον άξονα γιά να τσεκάρω σβησίματα. Ποιά σβησίματα;;; Το πρόβλημα απλά εξαφανίστηκε.

Ήδη ο τρελλό-γερος (εγώ) είχε "έργο" στο μυαλό του... :twisted: :twisted:

Λέω, δε καταργώ το γαμο-λεβιέ με τη κουκουρούκου συνδεσμολογία του
να γλυτώσουμε βάρος, ρυθμίσεις, πρακτικότητα κ ίσως να βγάλουμε κ θηκούλα μικρο-αντικειμένων στη "σχισμή" του μοχλού;;

Κάνω δοκιμή βιδώνοντας μιά διαθέσιμη αλουμινόλαμα με ορθή γωνία κ άλλαζα ταχύτητες με το δεξί πόδι, σηκώνοντάς το απ'το μαρσπιέ! Σούπερ :P

Βούρ σε κατασκευή πιό σωστής αλουμινόλαμας κ βίδωμα με 2 βίδες στις
ήδη υπάρχουσες τρύπες στο μοχλουδάκι του άξονα ταχυτήτων.

Βγήκα κ δοκιμή τοπικά όπου επίτηδες έκανα στάθμευση σβέλτα κ είδα ότι δουλεύει το σύστημα γρήγορα κ θετικά (με καλή αίσθηση). Θέλει λίγο δουλίτσα ακόμα γιά να μπαίνει σωστά κ το αργό (η λάμα βρίσκει λίγο στο μοτέρ) κ γιά να ομορφύνει η λάμα 8)

Αφού το ολοκληρώσω θα κάνω φούλ σκέιλ δοκιμή κ αν κριθεί θετικά θα μείνει ως έχει, αλλιώς ρύθμιση ντίζας κ φύγαμε!

Το μεγάλο καλό είναι η αμεσότητα του χειρισμού απ'το δεξί πόδι, χωρίς να χρειάζεται να αφήσεις χέρι απ'το τιμόνι - έστω κ σταματημένος.

Ήδη προχωράω κ το πρότζεκτ μεταφοράς μαρσπιέ οδηγού εμπρός, ώστε να βολεύονται κ τα πόδια συνεπιβάτη :wink:
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Chesham » 20 Αύγ 2010, 08:36

Να σε δω πως θα το πουλήσεις (αν ποτέ χρειαστεί) με τόσα που του αλλάζεις...
Θα πρέπει να γράψεις από την αρχή οδηγίες χρήσης !
Πάντως είναι και καλό αυτό, γιατί σε περίπτωση απόπειρας κλοπής δεν θα γνωρίζουν πως να το λειτουργήσουν ! ! ! :twisted:
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 20 Αύγ 2010, 10:09

Γιατί ρε σύ Γιάννη, ο πελάτης θα πάρει ορίτζιναλ Θymco!!!

Εδώ κ χρόνια φροντίζω ότι πατέντα κάνω να είναι bolt off/bolt on δηλ αναστρέψιμη.

Κάποτε "έσφαζα" κανονικά..!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες