από xontros » 08 Αύγ 2010, 19:22
Επίσης, οι μπίλιες δεν έχουν σχέση με την τελική, άσε τον Λέκκα να λέει και βάλτα κάτω με την κοινή λογική (νομίζω ότι ο warrior είχε κάνει κάτι ωραία σχήματα στο παρελθόν):
- το μοτέρ γυρνάει ένα κωνικό τύμπανο
- το μοτέρ γυρνάει στις 6600 στροφές μάξιμουμ
- το τύμπανο του μοτέρ έχει τις μπίλιες. Οταν το μοτέρ ανεβάζει στροφές, η φυγόκεντρος στέλνει τις μπίλιες στην περιφέρεια του τυμπάνου και αυτό αναγκάζει το τύμπανο να κινειται προς τα έξω και τον ιμάντα να σκαρφαλώνει στην μεγάλη διάμετρο του κώνου
- ο ιμάντας που πιάνει στο τύμπανο του μοτέρ που βρίσκεται εμπρός, μεταφέρει την κίνηση σε ένα άλλο κωνικό τύμπανο πίσω που περιστρέφει την μετάδοση
Δες αυτό το βιντεάκι για να καταλάβεις πως δουλεύει:\http://www.youtube.com/watch?v=9TnkUIecRE4&feature=related
Εάν όλα δουλεύουν όπως πρέπει, οι μπιλιες μπορούν να αλλάξουν μόνο την αίσθηση που σου δίνει στην επιτάχυνση, το πόσο απότομα σκαρφαλώνει ο ιμάντας και όχι την τελική. Η τελική είναι καθαρά θέμα διαμέτρου των τυμπάνων, όπως είναι και στα ποδήλατα με τα μπροστινά και πισινά γρανάζια και τα δόντια που αυτά έχουν.
Για να μεγαλώσεις την τελική που έχει το μηχανάκι στον κόφτη, μπορείς να πειράξεις τα εξής:
- ένα από τα 2 τύμπανα, ή και τα 2 μαζί
- το πόσο τα τυμπανα μετακινούνται μέσα έξω
- τα λάστιχα, ψηλότερα λάστιχα θα δώσουν μεγαλύτερη τελική
- τις στροφές του κόφτη του μοτέρ
Και αν είναι να τα κάνεις όλα αυτά, καλύτερα πούλα το και πάρε ένα με ταχύτητες και αλυσίδα...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>