Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 24 Σεπ 2010, 10:41

Νεότερο update: κοτσαδόρος. Τώρα μένει να τον δοκιμάσω... ;)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 24 Σεπ 2010, 15:47

Τον έχω και'γώ (αυτ/τάδικο, με ανοιγμένη τρύπα στο πλαίσιο του γουρουνιού), αλλά θα τον βάλω ΜΟΝΟ εάν/όταν έχω μεταφορά, δε θα κουβαλάω τόσο βάρος γύρω-γύρω έτσι!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MX-Uhoo » 30 Σεπ 2010, 14:20

εχεις φώτο απο την κοτσαδούρα?
Kymco MXU300cc
Kawasaki KDX 250cc
Άβαταρ μέλους
MX-Uhoo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 10:42
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 01 Οκτ 2010, 00:40

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό james » 10 Οκτ 2010, 02:21

Καταρχήν , γειά και χαρά σε όλα τα μέλη - ο χαιρετισμός είναι τυπικός , αλλά και συναδελφικός , καθότι μας ενώνει μια κοινή ασθένεια : η γουρουνίαση :razz:

ασθένεια την λέω , επειδή ξέρω από πριν ότι αυτό που σκοπεύω να κάνω , δηλαδή η αγορά του εν λόγω μοντέλου για μέσα στην πόλη κατά το 95% της χρήσης της είναι λάθος

με τα ίδια λεφτά , μπορώ να πάρω ένα μεταχειρισμένο αμάξι - κουβά που δεν θα κάνω τον σταυρό μου κάθε φορά που βρέχει και θα χαλάω (αν τα έχω καταλάβει καλά τα πράγματα) και 1-2 λίτρα βενζίνης ανά 100 km λιγότερα

όμως είναι ένα λάθος που προτίθεμαι να κάνω , καθότι από την τελευταία φορά που νοίκιασα γουρούνα , με έχει πιάσει στερητικό σύνδρομο - έχω οδηγήσει και αμάξι και μηχανή αλλά για μένα η γουρούνα είναι σαν να φλερτάρεις κοκκινομάλλα : σχεδόν όλοι θα προτιμήσουν ξανθιά ή μελαχροινή αλλά ακριβώς για αυτό , εσύ νιώθεις μοναδικός :twisted:

Με βάση τα δεδομένα μου ( <<ότι πληρώνεις , παίρνεις>> αλλά και <<δεν μου περισσεύουν τα λεφτά από τα μπατζάκια>> , χρήση για μέσα στην πόλη με ανάγκη να γίνονται κάποιοι ελιγμοί ανάμεσα στα αυτοκίνητα αλλά όχι και οι @@κίες που συνήθως κάνουν οι μηχανές , τα 125-200 κυβικά τα ένιωθα λίγα και τα 400-500 άσκοπα πολλά για πόλη κ.ά.) κατέληξα στο 300 mxu . Το topic σας ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο αλλά θα ήθελα ως αρχάριος να ρωτήσω 3 πράγματα :

1.<<σηκώνεται εύκολα στις 2 ρόδες>> στα αρνητικά : για πόσο εύκολα μιλάμε ; :oops:
2.<<την τελική δεν την κρατάς στην γουρούνα>> : εννοείτε ότι η όλη δομή της , τα μικρά ελαστικά , η έλλειψη καλών φρένων καθιστούν επικίνδυνο απότομο φρενάρισμα ή κάτι άλλο πιο βαθύτερο ; Ρωτάω αν και γενικά υπολογίζω να την κινώ με 60-75 km/h αλλά σκεφτόμουν πόσο ηλίθιο θα ήταν αν καμιά φορά λόγω ανωτέρας βίας έπρεπε να μπω αττική οδό (δεξιά λωρίδα) - καλά μην βαράτε :oops:
3. τέλος , να αναφέρω ότι θα την κινώ καθημερινά σε μία διαδρομή που τμήμα της οποίας πήζει στην κίνηση . Εκεί τι κατανάλωση να περιμένω ; 7-8 ; και κυρίως , επειδή με την αυτόματη γουρούνα που είχα κάνει την διαδρομή , είχα τρομάξει από το άδειασμα του ντεπόζιτου , το kymco έχει ταχύτητες ώστε (υποθέτω) να μειώνεται κάπως η κατανάλωση ;

όποιος μπορεί να βοηθήσει , έστω σε μία από τις πολλές απορίες , θα ήταν ευπρόσδεκτος

όπως και να έχει , αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε όλους - πάω να δειπνήσω (ψητό χοιρινό :P )
Άβαταρ μέλους
james
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 03 Οκτ 2010, 17:39

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 11 Οκτ 2010, 08:24

Καλώς ήρθες στην...αρρώστια!

1) Πολύ εύκολα ΑΝ δε τοποθετείς το σώμα σου όπως πρέπει η - γενικώς - αν δε "τό'χεις". Η γουρούνα οδηγείται απόλυτα με το σώμα (περισσότερο από μοτ/τα) κ ΔΕΝ κάνει γιά όλους.
2) Ξέχνα τα 60-75 χλμ/ω κ να σκέφτεσαι σοβαρά τα 45-55 ως "ψωμοτύρι" με πετάγματα στα 65 γιά προσπέραση η αποφυγή κινδύνου. Το πρόβλημα δεν είναι τα φρένα αλλά η νευρικότητα του κοντού μεταξονίου, η αμεσότητα του τιμονιού κ τα "ξεφούσκωτα" ελαστικά. Η προτεινόμενη ταχύτητα είναι μιά χαρά γιά πόλη (κ νόμιμη!).
3) Γιά το MXU 300 θα υπολογίσεις μέση κατανάλωση στη πόλη 5,5 λτ/100 αρκεί να οδηγείς "νορμάλ". Γιά άλλα μηχ/κια στα
250-350 κυβικά με όχι μεγάλο πλαίσο/βάρος θα έβαζα έως ένα ακόμα λίτρο δηλ ~ 6,5 λτ/100. Αν το κινείς κυρίως στη πόλη το αυτόματο είναι (ως γνωστόν) μανούλα!

Ότι άλλο θές, εδώ είμαστε!

Θάνος
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 12 Οκτ 2010, 18:00

Συμφωνώ με τον Θάνο 100%. Μετά από 12.000χλμ μπορώ να πω τα εξής κ εγώ:

Χρειάζεται συμμετοχή του σώματος στην οδήγηση, ακόμα και σε υποθετικά χαμηλές ταχύτητες ( 30 - 40 χαω ) σε στροφές, για να μη σε φέρει καπάκι.
Μέσα στη πόλη τα όρια ταχύτητας είναι υπέρ αρκετά για ασφαλή οδήγηση. Ομολογώ όμως ότι όταν κινούμαι στο Κηφισό ( στο δρόμο... όχι μέσα στο ποτάμι :) ) τότε δεξιά λωρίδα και 80χαω με ικανοποιητική απόσταση ασφαλείας δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. Βεβαίως είναι νευρική σε ανωμαλίες του δρόμου, αλλά στο κομμάτι που κινούμαι ξέρω που είναι και τις αποφεύγω. Και ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ νευρικές αντιδράσεις. Είναι η σίγουρη συνταγή για εκτροπή - ανατροπή.

Κατανάλωση κοντά στα 6λτ/100χμ.

Αξιοπιστία πολύ καλή με μερικά ανόητα απρόοπτα, όπως μου συνέβει προχτές που κόπηκε ένα από τα δύο καλώδια παροχής ρεύματος στη κόρνα...! Στο σημείο που υπάρχει το βύσμα. Αλλά το έλυσα σε 1 λεπτό το "πρόβλημα" μέχρι να ασχοληθώ και να το κολλήσω με κολλητήρι.

Τα φρένα είναι αξιοπρεπή και δε τα έχω νοιώσει ποτέ να με προδίδουν.

Τα ελαστικά που είναι κυρίως για έλξη και όχι για πρόσφυση σε ασφάλτινο δρόμο ανεκτά, ΑΛΛΑ με προσοχή.

Αναρτήσεις ικανοποιητικές.

Ταχύτητες: Είναι αυτόματο απλά έχει κανονική / κοντή / όπισθεν.

Το πλάτος είναι σχετικά περιορισμένο, οπότε σε μποτιλιάρισμα σε δρόμο όπως το ποτάμι ή η Κηφισίας 9/10 περιπτώσεις περνά.

Αυτά. Κάθε ερώτηση ευπρόσδεκτη!
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MX-Uhoo » 16 Οκτ 2010, 10:40

Εμένα στην άσφαλτο δεν μ' ενθουσιάζει. Μπορώ να πώ πως με τρομάζει κιόλας, σε σχέση με το μηχανάκι μου(KDX 250cc)
Επίσης το 9/10 περνάει απο τ' αυτοκίνητα είναι λίγο σχετικό-θέλει προσοχή μην πάρεις σβάρνα προφυλακτήρα...
Οδηγάω μηχανάκι απο πολύ μικρός. Δεν συστήνω τη γουρούνα για μέσα στην πόλη και ειδικά για ανάμεσα απο τ'αυτοκίνητα.
Στο χώμα όμως νιώθω αρχηγός! Νιώθεις ασφάλεια και ΗΔΟΝΗ
Επίσης τα 300cc πιστεύω είναι τα minimum,για αρχή που λέμε
Με ΤΙΠΟΤΑ πιο κάτω!
Η γουρούνα είναι ναρκωτικό. Εθίζεσαι και παρατάς αυτοκίνητα, μηχανάκια, γυναίκα τα ΠΑΝΤΑ!!!
Kymco MXU300cc
Kawasaki KDX 250cc
Άβαταρ μέλους
MX-Uhoo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 10:42
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό angel123 » 02 Νοέμ 2010, 16:59

Καλησπερα και απο μενα

Οταν πας να αγορασεις αμαξι κανειs ενα τεστ drive για το mxu η maxxer 300 υπαρχει τετοια περίπτωση αν ναι που η τουλαχιστον να δω το μαχχερ απο κοντα?

ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
angel123
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2010, 16:35

Δημοσίευσηαπό angel123 » 02 Νοέμ 2010, 17:02

ολοι τα γουρουνακια σας να εχετε σε γκαραζ η χυμα στο δρομο?
Άβαταρ μέλους
angel123
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2010, 16:35

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 03 Νοέμ 2010, 09:10

Εγώ πριν αποφασίσω πήγα στην αντ/πεία κ οδήγησα ένα 250 MXU που ήταν διαθέσιμο (προτιμούσα το 300-άρι που τελικά αγόρασα αλλά δεν ήταν διαθέσιμο). Έκανα ~ 15-20 χλμ Εθνική, στροφές Βαρυμπόπης κ...λίγο χώμα!

Νομίζω άλλοι απ'εμάς γκαραζώνουν το γουρούνι κ άλλοι τ'όχουν χύμα στο δρόμο. Αν είναι γιά έξω σκέψου γιά ασφάλεια κλοπής, αξίζει.
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 03 Νοέμ 2010, 15:24

Γκαραζ... ;)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Chesham » 04 Νοέμ 2010, 15:25

Γκαράζ στο σπίτι και στη δουλειά.Ποτέ μόνο στο δρόμο για πολύ ώρα...
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MX-Uhoo » 05 Νοέμ 2010, 14:27

Πυλωτή και αλυσίδα!!!
Ασφάλεια κλοπής??? Ποιά εταιρεία ασφαλίζει? όταν το ψαχνα μου λέγαν όλοι οτι το ασφαλίζουν σαν μοτο και όχι σαν γουρούνα, και οι μοτο δεν ασφαλίζονται για κλοπή κλπ
Kymco MXU300cc
Kawasaki KDX 250cc
Άβαταρ μέλους
MX-Uhoo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 10:42
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό HARRIS74 » 05 Νοέμ 2010, 18:56

H INTERAMERICAN ασφαλιζει για κλοπη αλλα το ποσο ηταν τσουκτερο και δεν το ασφαλισα
Άβαταρ μέλους
HARRIS74
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 11:35
Τοποθεσία: ATHENS

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες

cron