Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 09 Νοέμ 2011, 19:54

H1N1 έγραψε:Αν καταλάβεις πώς μηδένισε ο ολικός χλμ-ετρητής, πές μου το κόλπο να...μηδενίσω χρόνια!!!


Α! Όλα κ όλα! Πρώτα θα το εφαρμόσω εγώ, μετά θα σας το πω... Έχω τα οινο-πνευματικά δικαιώματα. ΜΟΝΟ το δικό μου κοντέρ μηδενίζει όποτε γουστάρει!
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό lak100 » 08 Ιαν 2012, 13:04

Παιδια γεια σας θελω να κανω μια ερωτη θελω να αλλαξω το φιλτρο που μαλλον ειναι για να αναπνει το συστημα μεταδοσης. μπροστα αποτο κινητηρα φευγεις ενας μαυρις σωληνας που καταληγει κατω απο το μαυρο πλαστικο της μασκας μπροστα η μπροστινη ακρη του σωληνα εχει ενα τετραγωνο σαν σφουγγαρακι που θελει αλλαγμα αλλα δεν ξερω πως να το ζητησω απο τα ανταλλακτικα
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό Chesham » 09 Ιαν 2012, 09:58

lak100 έγραψε:Παιδια γεια σας θελω να κανω μια ερωτη θελω να αλλαξω το φιλτρο που μαλλον ειναι για να αναπνει το συστημα μεταδοσης. μπροστα αποτο κινητηρα φευγεις ενας μαυρις σωληνας που καταληγει κατω απο το μαυρο πλαστικο της μασκας μπροστα η μπροστινη ακρη του σωληνα εχει ενα τετραγωνο σαν σφουγγαρακι που θελει αλλαγμα αλλα δεν ξερω πως να το ζητησω απο τα ανταλλακτικα


Θα πρέπει να ψάξεις στο Parts Manual ποιο κομμάτι είναι, να σημειώσεις τον κωδικό του και να επικοινωνήσεις με την αντιπροσωπεία ή με συνεργείο για να το ζητήσεις.
Εχεις Π.Μ.
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 23 Φεβ 2012, 19:13

Αλλαγή ιμάντα κίνησης στα 24.500χλμ, σχεδόν 11.000χλμ μετά. Ο προηγούμενος είχε αλλαχτεί στα ~14.000χλμ, αλλά είπα αυτή τη φορά να μη παίξω με τη τύχη μου, αν και ήταν σε καλή κατάσταση.
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 28 Φεβ 2012, 22:57

Μόλις σήμερα διαπίστωσα τι μου μηδένισε το κοντέρ... το έκανε πάλι σήμερα. Ήταν το ένα από τα δύο ballast των xenon...!!!!!!!! o_O Αλλάχτηκε το ballast πάραυτα...
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 28 Φεβ 2012, 22:57

Οπότε στα 25.000χλμ περίπου, ξεκινάμε πάλι από το 0!
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 28 Φεβ 2012, 23:11

:-) :-) Προσοχή στο..... στρώσιμο!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 29 Φεβ 2012, 00:41

superspy έγραψε::-) :-) Προσοχή στο..... στρώσιμο!


Χα!!!! Δε πρόκειται να τη λυπηθώ αυτή τη φορά! Ήδη την έχω λιώσει στα πρώτα 30χλμ. Θα είναι ένα πολύ ΑΓΡΙΟ στρώσιμο!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 17 Μαρ 2012, 10:41

Έχω θέμα: Κόπηκε η εξάτμιση στο σημείο που ενώνεται το τελικό της εξάτμισης με τον σωλήνα. Ο λόγος: Οι πλαστικές βάσεις που βρίσκονται στα δύο σημεία που στερεώνεται το καζανάκι έχουν λιώσει από τη θερμοκρασία, με αποτέλεσμα οι βίδες ενώ δεν έχουν χαλαρώσει να μη σταθεροποιούν το καζανάκι, αυτό να "παίζει" και τελικά να κοπεί ο σωλήνας (πιο σωστό να ξεκολλήσει). Θα το στερεώσω πρόχειρα μέχρι να φτιαχτεί... Πάντως κάνει πιο μπάσο ήχο τώρα!!!!!!!!!!!!! ;) ;) ;)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 23 Μαρ 2012, 15:12

Αυτό... που μπορώ να το βρω;

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό Chesham » 23 Μαρ 2012, 18:22

Δεν γνωρίζω που μπορείς να βρείς το συγκεκριμένο, αλλά σε οποιονδήποτε που φέρνει Κύμκο ανταλλακτικά μπορείς να βρείς με 20 ευρώ την τάπα της Κύμκο που κλειδώνει και η κλειδαριά είναι στο κέντρο.Βέβαια η δική μου μετά από ενάμιση χρόνο σταμάτησε να λειτουργεί, ξεχαρβαλώθηκε και γύρισα στην παλιά που δεν κλειδώνει.Αλλά δεν το αφήνω και εκτός φυλασσόμενου χώρου σχεδόν ποτέ. [-X

Είμαι στα 20.350 χλμ και έχω μερικά ψιλο-θεματάκια.
Κάηκε η λάμπα πορείας μπροστά δεξιά.
Η κόρνα τα έχει παίξει, βράχνιασε και όταν πατάω συνεχόμενα το κουμπί δεν λειτουργεί.Εάν το πατήσω τσιμπητά αρκετές φορές κάτι ψιλοακούγεται.
Το φωτιστικό σώμα (το κουβούκλιο που έχει μέσα τη λάμπα), μπροστά αριστερά και το πίσω πορείας δεξιά έχουν πιάσει υγρασία και πρέπει να καθήσω μια ημέρα να τα καθαρίσω, δηλαδή να βγάλω τις λάμπες και να χώσω χαρτιά ώστε να τραβήξουν την υγρασία.
Όταν είναι να αλλάξω ταχύτητα, με πατημένο το ποδόφρενο μου σβήνει ο κινητήρας.Εάν δοκιμάσω με πατημένη τη μανέτα φρένου δεν σβήνει.Ο φίλος Θάνος μου είπε ότι είναι τζόγος στο λεβιέ...άσε δεν θα κάνω τη δική σου καστομιά με το ξήλωμα :haha:

Και να πούμε και τα καλά τώρα...
Σχετικά με την κατανάλωση, από τότε που έβαλα τα νέα λάστιχα με γεμάτο τεπόζιτο βγάζω 210 με 220 χλμ. σε συνθήκες πόλης.
Σε πλαγιομετωπική σύγκρουση με γηραιά 'ΚΟΤΑ' η οποία πέρασε με κόκκινο και ήρθε από αριστερά μου και ευτυχώς είχαμε χαμηλή ταχύτητα και οι δύο, με το φρενάρισμά μου πλαγιολίσθησα και ήρθα σε τέτοια γωνία ώστε τη βρήκα με τον αριστερό τροχό.Ουσιαστικά τη βρήκα με το λάστιχο στον προφυλακτήρα της.Καμία απολύτως ζημιά δεν έπαθα, ούτε εγώ ούτε το γουρούνι.Εκείνης ο προφυλακτήρας κατέβηκε από τη θέση του, με ένα σπρωξιματάκι έμπαινε, αλλά δεν το πείραξα γιατί εάν μπλέξεις με τα πίτουρα σε τρώνε οι κότες. :badairday:
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 23 Μαρ 2012, 21:41

Ches, σου έχω στείλει πμ εδώ και μέρες για τα ΧΕΝΟΝ, αλλά για λόγους που δε ξέρω, έχει μείνει στα εξερχόμενα... Έχω πει με μέιλ του Η1Ν1 αν μπορεί να στο στείλει.
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 23 Μαρ 2012, 21:42

Άκυρο... είδα ότι μου απάντησες. Πάντως αν θες να τα δεις τα ΧΕΝΟΝ ευχαρίστως μέσα στο ΣΚ να τα πούμε! :)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 03 Μάιος 2012, 22:26

Είμαι στα 26.000χλμ και σε 500χλμ είναι το επόμενο σέρβις λαδιών. Πριν από 1500χλμ αλλάχτηκε (2η φορά) ο ιμάντας μετάδοσης. Ωστόσο τελευταία από τη μεριά που είναι ο ιμάντας (αριστερή) ακούγονται κάτι απροσδιόριστοι θόρυβοι σα να είναι χαλαρά τα πράγματα εκεί μέσα. ΘΑ ζητήσω έλεγχο των εντοσθίων του...

Επίσης αναμένεται κόλλημα της εξάτμισης που προσωρινά έχω στερεώσει με καλώδιο...

Σήμερα συνάντησα έναν κύριο με μια μαύρη 300άρα και στο φανάρι που σταματήσαμε στη Λυκόβρυση στις 2 κουβέντες που προλάβαμε να πούμε ήταν ότι του έχει βγάλει πάρα πολλά προβλήματα. Όμως δε προλάβαμε να πούμε λεπτομέρειες...

Η δεύτερη κουβέντα του ήταν ότι η δικιά μου είναι σε πολύ καλή κατάσταση... :) (ήταν φρεσκοπλυμένη -πάλι- φίλε Θάνο!!!)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό lak100 » 06 Μάιος 2012, 22:05

παιδια γεια σας εχω κοντα 10.000 χιλιομετρα αλλα τωρα τελευταια αντιμετωπιζω το εξης προβλημα οταν φτασει δυο γραμμες η θερμοκρασια ακουγεται ενας ηχος ενα τσικ τσικ και οταν το κανει αυτο παει να σβησει και επανερχεται δηλαδη σαν να γυρνας το κλειδι στο off και πριν σβησει να το πας στο on μπουζι εχω αλλαξει αλλα δεν εχω ρυθμισει βαλβιδες δεν ξερω τι φταιει αλλα αυτο το προβλημα αρχιζει και με εκνευριζει, εχω και ενα ακομα θεμα με το πισω φαναρι για το φρενο οταν εχω το κλειδι στην μεση (εκει που δεν αναβουν φωτα) η λαμπα δεν αναβει οταν το παω τερμα δεξια (εκει που αναβουν τα φωτα) η λαμπα αναβει κανονικα τι παιζει
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 55 επισκέπτες