Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 21 Ιαν 2011, 11:58

1. Μεταφορά 'έργου' απ'τον κινητήρα (στρόφαλο) στους κινητήριους τροχούς. Πρωτεύουσα μετάδοση δηλδ.
2. Δεν τό'χω κάνει, αλλά αν έχεις τα βασικά (πιστεύω) εργαλεία κ βασικές γνώσεις το κάνεις!
3. Δεν γνωρίζω αν επαρκούνε αυτά, αλλά σε κάθε περίπτωση ευκολότερα βρίσκεις εργαλεία παρά...ιμάντα!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Chesham » 21 Ιαν 2011, 12:32

H1N1 έγραψε:1. Μεταφορά 'έργου' απ'τον κινητήρα (στρόφαλο) στους κινητήριους τροχούς. Πρωτεύουσα μετάδοση δηλδ.
2. Δεν τό'χω κάνει, αλλά αν έχεις τα βασικά (πιστεύω) εργαλεία κ βασικές γνώσεις το κάνεις!
3. Δεν γνωρίζω αν επαρκούνε αυτά, αλλά σε κάθε περίπτωση ευκολότερα βρίσκεις εργαλεία παρά...ιμάντα!


1.Οι κινητήριοι τροχοί του MXU είναι οι πίσω και ξέρω ότι η κίνηση μεταδίδεται με άξονα (και όχι με αλυσίδα). Άρα σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, ο άξονας αυτός περιστρέφεται με τη βοήθεια του ιμάντα.Σωστά;
Κάτι μάθαμε και σήμερα...
Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε !
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 21 Ιαν 2011, 14:33

Chesham έγραψε:
H1N1 έγραψε:1. Μεταφορά 'έργου' απ'τον κινητήρα (στρόφαλο) στους κινητήριους τροχούς. Πρωτεύουσα μετάδοση δηλδ.
2. Δεν τό'χω κάνει, αλλά αν έχεις τα βασικά (πιστεύω) εργαλεία κ βασικές γνώσεις το κάνεις!
3. Δεν γνωρίζω αν επαρκούνε αυτά, αλλά σε κάθε περίπτωση ευκολότερα βρίσκεις εργαλεία παρά...ιμάντα!


1.Οι κινητήριοι τροχοί του MXU είναι οι πίσω και ξέρω ότι η κίνηση μεταδίδεται με άξονα (και όχι με αλυσίδα). Άρα σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, ο άξονας αυτός περιστρέφεται με τη βοήθεια του ιμάντα.Σωστά;
Κάτι μάθαμε και σήμερα...
Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε !


Ο ιμάντας μεταδίδει τη κίνηση από το στρόφαλο στο "κιβώτιο" ταχυτήτων. Τα εισαγωγικά μπήκαν διότι δεν πρόκειται για πραγματικό κιβώτιο (π.χ. 5) ταχυτήτων, αλλά για το εμπρός μακρύ-κοντό, νεκρά και όπισθεν. Από εκεί η κίνηση μεταδίδεται στους τροχούς με τον άξονα (ή την αλυσίδα στο 250).

Η πραγματική διάταξη που μεταβάλλει τη ροπή που μεταφέρεται από τον κινητήρα στους τροχούς είναι το "κιβώτιο" CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων) του οποίου ο ιμάντας είναι πρωταρχικό εξάρτημα. Αν δεν ήταν CVT δε θα είχε λόγο ύπαρξης ο ιμάντας και η μετάδοση θα γινόταν απευθείας από το στρόφαλο στο κιβώτιο (χωρίς εισαγωγικά) ταχυτήτων που θα υπήρχε.

Για όποιον θέλει περισσότερα:

http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_variable_transmission

Εικόνα

Και ένα βίντεο από σκούτερ με CVT και ιμάντα, όπου όμως ο ιμάντας δίνει την κίνηση στο τροχό μιας και δε χρειάζεται ενδιάμεσο κιβώτιο όμως στο MXU...

Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 21 Ιαν 2011, 14:42

Όσο για το αν αλλάζει εύκολα; Δε ξέρω. Δείτε όμως αυτά:



Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 04 Απρ 2011, 12:54

Νεότερο update:

1) Σε μετρημένα 163χλμ το Kymco με τα νέα ελαστικά έδειξε 146χλμ, απόκλιση 11% (152χλμ - 7% απόκλιση με τα προηγούμενα ελαστικά)

2) Στην απόσταση αυτή έκαψε 7λίτρα βενζίνης, δηλαδή 4,3λτ/100χλμ, όταν με τα προηγούμενα ελαστικά στις ίδιες συνθήκες είχε κάψει 8,3 λίτρα, δηλαδή 5,1λτ/100χλμ. Μείωση στην κατανάλωση: 18,6%. Όμως μια μέτρηση δεν αρκεί. Θα έχω περισσότερες μετρήσεις στο μέλλον. Πάντως έχω δει διαφορά και στη πόλη, πάνω από μισό λτ/100χλμ. :)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 04 Απρ 2011, 12:56

Και κάτι ακόμα: Στα 17.000χλμ (του κοντέρ, δηλαδή περίπου 18.500 πραγματικά) αλλαγή στα τακάκια εμπρός (είχαν τελειώσει.... τελείως!!!) και λάδια, σύνολο 85€.
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Απρ 2011, 13:05

ManosS40 έγραψε:.... Μείωση στην κατανάλωση: 18,6%. Όμως μια μέτρηση δεν αρκεί. Θα έχω περισσότερες μετρήσεις στο μέλλον. Πάντως έχω δει διαφορά και στη πόλη, πάνω από μισό λτ/100χλμ. :)


=D>
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 04 Απρ 2011, 13:16

Η διαδρομή μπρος - πίσω. Το Google-maps το δίνει 168χλμ.

http://maps.google.com/maps?f=d&source= ... 17294&z=11
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 04 Απρ 2011, 14:41

Καταπληκτικά Μανόλη, αν κ η μείωση σε κατανάλωση είναι - κατ'εμένα - 15,5%: 5,1 - 15,5% = 4,3!!!

Πάντως τα αλλαγμένα λάστιχά σου δείχνουν αρκετά μεγαλύτερα σε πλάτος/ύψος απ'τα μαμίσια...

Μέτρησέ τα να συγκρίνουμε!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 04 Απρ 2011, 21:25

H1N1 έγραψε:Καταπληκτικά Μανόλη, αν κ η μείωση σε κατανάλωση είναι - κατ'εμένα - 15,5%: 5,1 - 15,5% = 4,3!!!

Πάντως τα αλλαγμένα λάστιχά σου δείχνουν αρκετά μεγαλύτερα σε πλάτος/ύψος απ'τα μαμίσια...

Μέτρησέ τα να συγκρίνουμε!


4,3+18,6%*4,3=5,2 αλλά φίλε μου η ουσία μετρά μη χαλιόμαστε τώρα 15%-18% είναι πολύ μεγάλη διαφορά από τα ελαστικά και μόνο! Και αναμένω περισσότερα και πιο αξιόπιστα αποτελέσματα στο μέλλον. Και στην επόμενη εξόρμηση πρέπει να μηδενίσουμε κοντέρ για να κάνουμε συγκριτική μέτρηση να δούμε διαφορές! :)

Τώρα που το σκέφτομαι, αν όντως έχει μεγαλώσει η διάμετρος του τροχού, έχει παίξει κ αυτό ένα μικρό ρόλο. Σα να μακρύνανε οι σχέσεις. Είδωμεν. Περιμένω επόμενη συνάντηση...
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 05 Απρ 2011, 08:35

Ασφαλώς η διαφορά είναι τεράστια!

Ναί, έχουν μακρύνει λίγο οι σχέσεις (=καλό γιά τη κύρια χρήση που του κάνεις) κ επίσης αυξήθηκε λίγο (= περίπου 4%, όπως λές) το 'κλέψιμο' του κοντέρ λόγω λιγώτερων περιστροφών τροχών.

Έχεις πμ!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 12 Απρ 2011, 12:14

Νεότερη μέτρηση και απόκλιση από τη θεωρία. Διαφορά 11,6%.

Ακόμα δεν έχω μετρήσει διάμετρο τροχού. Ελπίζω μέσα στο Πάσχα να το έχω μετρήσει! :)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 23 Ιουν 2011, 10:18

Το Πάσχα το μέτρησα, αλλά ξέχασα να το ανεβάσω... και ξέχασα πόσο ήταν! Θα το ξαναμετρήσω να δούμε! Γιατί έχει πέσει τόση ησυχία εδώ; Περιμένετε όλοι το μεσοπρόθεσμο, ή είσαστε στο Σύνταγμα;;;; :)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 23 Ιουν 2011, 18:37

Εγώ πήζω άσχημα φίλε στη δουλειά κ έχω κ το πατέρα νοσοκομείο, αλλά δε το βάζω κάτω!

Πάρε κάνα τηλ να βρεθούμε εεε;

Είμαι στα 12.500 χλμ με κατανάλωση πραγματική ~ 4,5 λτ/100 χλμ!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 24 Ιούλ 2011, 09:22

Πως σου φαίνεται ότι μπόρεσα να απαντήσω μετά από 1 μήνα; ΤΕΛΕΙΟ!!!!! Εύχομαι να πήγαν όλα καλά με τον πατέρα σου φίλε.

Εγώ ξεπέρασα τα 20.000χλμ με μέση κατανάλωση 5,5λτ/100χλμ. Επομένως με τα νέα ελαστικά έριξα τη κατανάλωση κατά 0,5λτ/100χλμ. Επομένως στα 5.000χλμ που τα φοράω έχω εξοικονομήσει 25 λίτρα. Αν κρατήσουν συνολικά 20.000χλμ (τα προηγούμενα κράτησαν περίπου 17.000χλμ) θα έχω κερδίσει 100λίτρα, δηλαδή >160€, δηλαδή το μισό κόστος αγοράς των ελαστικών! Και αν προσέξω λίγο το βάρος του αντίχειρά μου ακόμα περισσότερο!
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες