Βρίσκομαι λίγο μετά τα 15200 χλμ και έχω τα εξής συμβάντα:
Λάστιχα: φοράω ακόμα τα λάστιχα που είχε όταν το αγόρασα.Τα τακουνάκια έχουν φαγωθεί τόσο πολύ ώστε να νομίζω ότι τα έχω κάνει ασφάλτινα...πιθανότατα από Σεπτέμβριο να τα αντικαταστήσω με άλλα σαν του Μάνου.Στις χωμάτινες διαδρομές δεν είχε πρόβλημα.Θα το δω και στις βροχές και τις λάσπες όμως...
Αμέσως μετά την αλλαγή λαδιών στα 15000 χλμ, άκουγα ένα "τσίκ", "τσίκ" σε άσχετους χρόνους.Κάτι σαν αυτό που ακούμε όταν κρυώνει η μηχανή, αλλά αυτό γινόταν όταν ξεκίναγα και ζεσταινόταν η μηχανή.Τελικά αυτός ο θόρυβος ήταν από το μεταλλικό προφυλακτήρα της εξάτμισης, που βρίσκεται πολύ κοντά στο αριστερό γόνατο όταν καθόμαστε στο MXU. Αυτό το ΣΚ μου έκανε ένα κράκ και έπεσε στο πάτωμα του αριστερού ποδιού.Έχουν σπάσει οι δύο σύνδεσμοι που το κρατάνε στη θέση του.Είναι ακριβώς το εξάρτημα που έχει "καστομιάσει" ο Θάνος H1N1. Θα το κάνω και εγώ τώρα Θάνο, θα βάλω αλουμινένιο μεγαλύτερο.
Φώτα: Δεν είναι επαρκή για νυχτερινή οδήγηση σε βουνίσιες διαδρομές μακριά από την πόλη. Πιθανότατα να βάλω ξένον φώτα σαν τον φίλο Μάνο.
Μάνο, με τα ξένον που έχεις καλύπτεται και η μεσαία και η μεγάλη σκάλα;
Άλλα συμβάντα δεν έχω.Αυτό το ΠΣΚΔ την είχα κάνει για Κορινθία και ευχαριστήθηκα τις ακροπολικές διαδρομές στα Γεράνεια.Δεν κολλάει πουθενά το εργαλειάκι.Μικρό αλλά πάει παντού.Καταναλώνει λίγα και πάει αξιόπιστα.Στην επιστροφή μου, ξεκίνησα απόγευμα από εκεί και παρόλο το φόβο μου μήπως με αφήσει στα Γεράνεια μέσα, με συνετή οδήγηση με έβγαλε ασπροπρόσωπο.Αν εξαιρέσουμε το πρόβλημα φωτισμού, σε όλα τα άλλα ήταν άψογο.
Εύγε Κύμκο για το MXU 300.Αξίζει κάθε ένα ευρώ που έδωσα για το εργαλείο.