Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό Chesham » 16 Αύγ 2011, 09:10

Βρίσκομαι λίγο μετά τα 15200 χλμ και έχω τα εξής συμβάντα:

Λάστιχα: φοράω ακόμα τα λάστιχα που είχε όταν το αγόρασα.Τα τακουνάκια έχουν φαγωθεί τόσο πολύ ώστε να νομίζω ότι τα έχω κάνει ασφάλτινα...πιθανότατα από Σεπτέμβριο να τα αντικαταστήσω με άλλα σαν του Μάνου.Στις χωμάτινες διαδρομές δεν είχε πρόβλημα.Θα το δω και στις βροχές και τις λάσπες όμως...

Αμέσως μετά την αλλαγή λαδιών στα 15000 χλμ, άκουγα ένα "τσίκ", "τσίκ" σε άσχετους χρόνους.Κάτι σαν αυτό που ακούμε όταν κρυώνει η μηχανή, αλλά αυτό γινόταν όταν ξεκίναγα και ζεσταινόταν η μηχανή.Τελικά αυτός ο θόρυβος ήταν από το μεταλλικό προφυλακτήρα της εξάτμισης, που βρίσκεται πολύ κοντά στο αριστερό γόνατο όταν καθόμαστε στο MXU. Αυτό το ΣΚ μου έκανε ένα κράκ και έπεσε στο πάτωμα του αριστερού ποδιού.Έχουν σπάσει οι δύο σύνδεσμοι που το κρατάνε στη θέση του.Είναι ακριβώς το εξάρτημα που έχει "καστομιάσει" ο Θάνος H1N1. Θα το κάνω και εγώ τώρα Θάνο, θα βάλω αλουμινένιο μεγαλύτερο.

Φώτα: Δεν είναι επαρκή για νυχτερινή οδήγηση σε βουνίσιες διαδρομές μακριά από την πόλη. Πιθανότατα να βάλω ξένον φώτα σαν τον φίλο Μάνο.
Μάνο, με τα ξένον που έχεις καλύπτεται και η μεσαία και η μεγάλη σκάλα;

Άλλα συμβάντα δεν έχω.Αυτό το ΠΣΚΔ την είχα κάνει για Κορινθία και ευχαριστήθηκα τις ακροπολικές διαδρομές στα Γεράνεια.Δεν κολλάει πουθενά το εργαλειάκι.Μικρό αλλά πάει παντού.Καταναλώνει λίγα και πάει αξιόπιστα.Στην επιστροφή μου, ξεκίνησα απόγευμα από εκεί και παρόλο το φόβο μου μήπως με αφήσει στα Γεράνεια μέσα, με συνετή οδήγηση με έβγαλε ασπροπρόσωπο.Αν εξαιρέσουμε το πρόβλημα φωτισμού, σε όλα τα άλλα ήταν άψογο.
Εύγε Κύμκο για το MXU 300.Αξίζει κάθε ένα ευρώ που έδωσα για το εργαλείο. :P
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 16 Αύγ 2011, 21:33

Φίλε μου από Σεπτέμβρη να οργανώσουμε συνάντηση ( Θάνο θα έρθεις; ) να δούμε ότι χρειάζεται, ελαστικά φώτα κτλ.

Ναι καλύπτουν και τις 2 σκάλες (είναι με κινούμενη λυχνία, όχι με δεύτερη λυχνία), αλλά οι προβολείς σπάνια μου χρειάζονται, ακόμα και το χειμώνα βράδυ στη διαδρομή από το Σχοίνο στην Αθήνα.

Α και κάτι άλλο. Τώρα που τα έμαθα αυτά τα ελαστικά, μπορούν να προσφέρουν παιχνίδι ΚΑΙ στην άσφαλτο (φίλε Θάνο...). Όσο για τη μείωση των κραδασμών στην οδήγηση; ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ διαφορά!!!!
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 16 Αύγ 2011, 21:35

Α και να συμπληρώσω ότι έχω ξεπεράσει τις 20.000 χλμ (κοντερίσια, πραγματικά είναι περισσότερα) και δεν έχω αντιμετωπίσει ( ακόμα;;; ) κάποιο σημαντικό πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό lak100 » 30 Αύγ 2011, 13:39

παιδια μετα απο 4 χρονια αλλαξα τον διακοπτη on/off γιατι ειχε χαλασει η γλωσσα με αποτελεσμα να μην κλεινει οταν εβγαζα το κλειδι και επαιρνε νερα εχει συμβει και σε κανεναν αλλο αυτο? και κατι αλλο τωρα τελευταια μου κανει το εξης κουλο ξαφνικα μπουκωνει και σβηνει και δεν ξαναπερνει μπρος μετα αμα το αφησεις την αλλη μερα δουλευει απροβληματιστα εχω αλλαξει μπουζι πριν μια εβδοαμαδα λετε να φταιει η βενζινη?
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό niklaus » 30 Αύγ 2011, 19:38

Μαλλον
Άβαταρ μέλους
niklaus
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 12 Οκτ 2010, 15:46

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 06 Οκτ 2011, 08:08

Guys, I'm back!

Λοιπόν, 15.500 χλμ κ'γώ κ εξακολουθώ να είμαι πολύ ευχαριστημένος κ 'απροβλημάτιστος. Πρόσφατα άλλαξα στην εγγύηση (λήγει Νοέμβριο) το ρελέ φώτων γιατί έκανε περιστασιακά 'κοψίματα' η σβήσιμο κινητήρα.

Ετοιμάζομαι κ'γώ γιά αλλαγή ελαστικών, σιγά - σιγά.

Μετά το 15-αύγουστο κ έχοντας πουλήσει το τουτού πήγα με το MXU στον...Ταύγετο (όπου η οικογένεια + σπίτι), μέσω Καπερναούμ! Αντί τα 'όρθόδοξα' 210 χλμ έγραψα 260
μέσω παλιάς ΕΟ Αθ/Κορίνθου, Άστρους, Πάρνωνα κλπ. Αυτά καλύφθηκαν με 6 ώρες καθαρή οδήγηση κ 30' συνολικές στάσεις, με μέση πραγματική κατανάλωση 4,5 λτ/100 χλμ. Το μηχ/κι δούλεψε άψογα κ η κούραση κρατήθηκε σε λογικά επίπεδα.

Η επιστροφή ήταν πιό...επισοδειακή με 280 χλμ, με 35 χλμ χώμα κ χάσιμο σε ορεινά μαντριά!

Μιά καταπληκτική εμπειρία (σαν ταξίδι με μοτ/τα λίγων κυβικών) που πρέπει να δοκιμάσει κάθε κάτοχος γουρούνας (κ μοτό) 200 κεκ κ άνω.
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 11 Οκτ 2011, 08:43

Μπήκε το φθινόπωρο και εμφανίστηκαν μερικά -περιφερειακά- προβλήματα, κυρίως ηλεκτρολογικής φύσεως:

1) Ο δείκτης βενζίνης αποφάσισε να καταργήσει τη μία γραμμή. Έτσι όταν το γεμίζω δείχνει τρεις αντί για τέσσερις γραμμές. Να σημειώσω ότι στην εκκίνηση που ο πίνακας κάνει διάγνωση, ανάβουν και οι τέσσερις.

2) Ο δείκτης θερμοκρασίας αργεί πάρα πάρα πάρα πολύ να δείξει (αν δείξει) δεύτερη γραμμή θερμοκρασίας. Παράδειγμα: Κολλημένος στη Κηφισίας με 30 κοντά βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και το βεντιλατέρ να λειτουργεί.... ο δείκτης έδειχνε μία γραμμή!

3) Όταν μερικές φορές γυρίζω το κλειδί στη θέση των φώτων... σβήνουν όλα! Με μια θέση πίσω και μετά πάλι στα φώτα, όλα οκ. Χωρίς ο διακόπτης να είναι στη μεσαία σκάλα, παρά μόνο με τα μικρά.

4) Και το πιο περίεργο που θα πρέπει να το δω. Όταν ο κινητήρας είναι βρεγμένος, εμφανίζονται σπινθήρες στο μπουζί. Όταν ο κινητήρας είναι στεγνός δεν υπάρχει τίποτα.

Αυτά. Πλησιάζουν τα χλμ για το επόμενο σέρβις όπου όλα αυτά θα αναφερθούν. Τα νεότερα έπονται...

Να σημειώσω πάλι ότι ο κινητήρας και γενικά τα μηχανικά μέρη δεν έχουν δείξει το παραμικρό. ;)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Chesham » 11 Οκτ 2011, 08:54

ManosS40 έγραψε:3) Όταν μερικές φορές γυρίζω το κλειδί στη θέση των φώτων... σβήνουν όλα! Με μια θέση πίσω και μετά πάλι στα φώτα, όλα οκ. Χωρίς ο διακόπτης να είναι στη μεσαία σκάλα, παρά μόνο με τα μικρά.
Για το 3, είναι αλλαγή ρελέ φώτων που έτυχε και στο φίλο Θάνο, ο οποίος το άλλαξε και ήταν μέσα στην εγγύηση.
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 11 Οκτ 2011, 09:06

Chesham έγραψε:
ManosS40 έγραψε:3) Όταν μερικές φορές γυρίζω το κλειδί στη θέση των φώτων... σβήνουν όλα! Με μια θέση πίσω και μετά πάλι στα φώτα, όλα οκ. Χωρίς ο διακόπτης να είναι στη μεσαία σκάλα, παρά μόνο με τα μικρά.
Για το 3, είναι αλλαγή ρελέ φώτων που έτυχε και στο φίλο Θάνο, ο οποίος το άλλαξε και ήταν μέσα στην εγγύηση.


Νομίζω ότι ρελέ έχει για τη μεσαία/μεγάλη σκάλα και όχι για τα μικρά. Εγώ υποψιάζομαι κεντρικό διακόπτη... Ίδωμεν! :D


Α! Πριν 2 βδομάδες άλλαξα τις λάμπες στα ξένον, και έβαλα 6000Κ από 4000Κ που είχα. Για λόγους αισθητικής και μόνο. Τώρα μου αρέσουν περισσότερο και βεβαίως είναι το ίδιο αποδοτικά! :lol:
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 11 Οκτ 2011, 16:58

Ο Θάνος φαίνεται ότι ΔΕΝ έλυσε το πρόβλημα '3' που λέει ο Μάνος με αλλαγή του ρελέ φώτων, γιατί εχθές μου το ξανα-έκανε...

Υποψιάζομαι κ'γώ κεντρικό διακόπτη.
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Οκτ 2011, 17:29

ManosS40 έγραψε:Μπήκε το φθινόπωρο και εμφανίστηκαν μερικά -περιφερειακά- προβλήματα, κυρίως ηλεκτρολογικής φύσεως:

1) Ο δείκτης βενζίνης αποφάσισε να καταργήσει τη μία γραμμή. Έτσι όταν το γεμίζω δείχνει τρεις αντί για τέσσερις γραμμές. Να σημειώσω ότι στην εκκίνηση που ο πίνακας κάνει διάγνωση, ανάβουν και οι τέσσερις.


Πιθανον να έχει χαλάσει, στραβώσει/αλλάξει θέση το φλοτέρ ή καει - λιώσει - οξειδωθεί η πλακέτα.



ManosS40 έγραψε:2) Ο δείκτης θερμοκρασίας αργεί πάρα πάρα πάρα πολύ να δείξει (αν δείξει) δεύτερη γραμμή θερμοκρασίας. Παράδειγμα: Κολλημένος στη Κηφισίας με 30 κοντά βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και το βεντιλατέρ να λειτουργεί.... ο δείκτης έδειχνε μία γραμμή!


Νερό έχεις μέσα στο ψυγείο; Τσεκάρισε το.


ManosS40 έγραψε:3) Όταν μερικές φορές γυρίζω το κλειδί στη θέση των φώτων... σβήνουν όλα! Με μια θέση πίσω και μετά πάλι στα φώτα, όλα οκ. Χωρίς ο διακόπτης να είναι στη μεσαία σκάλα, παρά μόνο με τα μικρά.


Μάλλον πας για διακόπτη - μπορεί να σου κάνει και διακοπές. Μη βάζεις πολλά κλειδιά πάνω στο μπρελόκ ;-)


ManosS40 έγραψε:4) Και το πιο περίεργο που θα πρέπει να το δω. Όταν ο κινητήρας είναι
βρεγμένος, εμφανίζονται σπινθήρες στο μπουζί. Όταν ο κινητήρας είναι στεγνός δεν υπάρχει τίποτα.


Μάλλον Πίπα - μπουζοκαλώδιο
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 11 Οκτ 2011, 20:43

superspy έγραψε:
ManosS40 έγραψε:Μπήκε το φθινόπωρο και εμφανίστηκαν μερικά -περιφερειακά- προβλήματα, κυρίως ηλεκτρολογικής φύσεως:

1) Ο δείκτης βενζίνης αποφάσισε να καταργήσει τη μία γραμμή. Έτσι όταν το γεμίζω δείχνει τρεις αντί για τέσσερις γραμμές. Να σημειώσω ότι στην εκκίνηση που ο πίνακας κάνει διάγνωση, ανάβουν και οι τέσσερις.


Πιθανον να έχει χαλάσει, στραβώσει/αλλάξει θέση το φλοτέρ ή καει - λιώσει - οξειδωθεί η πλακέτα.



ManosS40 έγραψε:2) Ο δείκτης θερμοκρασίας αργεί πάρα πάρα πάρα πολύ να δείξει (αν δείξει) δεύτερη γραμμή θερμοκρασίας. Παράδειγμα: Κολλημένος στη Κηφισίας με 30 κοντά βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και το βεντιλατέρ να λειτουργεί.... ο δείκτης έδειχνε μία γραμμή!


Νερό έχεις μέσα στο ψυγείο; Τσεκάρισε το.


ManosS40 έγραψε:3) Όταν μερικές φορές γυρίζω το κλειδί στη θέση των φώτων... σβήνουν όλα! Με μια θέση πίσω και μετά πάλι στα φώτα, όλα οκ. Χωρίς ο διακόπτης να είναι στη μεσαία σκάλα, παρά μόνο με τα μικρά.


Μάλλον πας για διακόπτη - μπορεί να σου κάνει και διακοπές. Μη βάζεις πολλά κλειδιά πάνω στο μπρελόκ ;-)


ManosS40 έγραψε:4) Και το πιο περίεργο που θα πρέπει να το δω. Όταν ο κινητήρας είναι
βρεγμένος, εμφανίζονται σπινθήρες στο μπουζί. Όταν ο κινητήρας είναι στεγνός δεν υπάρχει τίποτα.


Μάλλον Πίπα - μπουζοκαλώδιο


Για το πρώτο κ εγώ το φλοτέρ υποψιάζομαι. Έχω τους λόγους μου.

Για το δεύτερο, δηλώνω χωρίς φόβο και πάθος ότι νερό λάδι και υγρά φρένων τα ελέγχω πολύ τακτικά. Δε πρόκειται να ξεραθεί ποτέ το γουρούνι μου από υγρά! Εγώ ψηφίζω αισθητήρα θερμοκρασίας

Για το τρίτο, τα μόνα κλειδιά που έχω είναι του κινητήρα της μπαγαζιέρας (που είναι πολύ μικρό) και της κουλούρας. Δεν έχω καταλάβει κάτι ότι έχει αλλάξει η συμπεριφορά του διακόπτη. Επομένως είναι "εσωτερικό" το ζήτημα.

Για το τέταρτο θα συμφωνήσω επίσης. Το μόνο ότι στο προηγούμενο σέρβις έχει αλλαχτεί το μπουζί και δεν είχα προσέξει αν το έκανε και πιο πριν.

Ίδωμεν! :)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 08 Νοέμ 2011, 18:16

Νεότερα:

1) Τη Παρασκευή, άνευ λόγου και αιτίας, ο ολικός χιλιομετρητής.... μηδένισε!!!! Εκεί που έδειχνε κοντά 22.100χλμ, έδειξε ΜΗΔΕΝ! Ξεκίνησε από την αρχή! Το πήγα στο συνεργείο και γελούσαν... Αύριο θα το πάω για λάδια και να δούμε τη πίπα του μπουζί που μάλλον κάνει διαρροή.

2) Σήμερα που το έπλυνα, διαπίστωσα ότι οι δύο βίδες που συγκρατούν το τελικό της εξάτμισης είχαν χαλαρώσει, με αποτέλεσμα το τελικό να παίζει και να έχει ραγίσει το σημείο που ενώνεται ο σωλήνας της εξάτμισης με το τελικό. Αύριο θα σφιχτούν οι βίδες στο συνεργείο, ενώ το ράγισμα, τουλάχιστον προσωρινά, το μπάλωσα με "πλαστελίνη" που σκληραίνει και γίνεται ένα με το μέταλλο.

Για τσεκάρετε μήπως σας έχει "λασκάρει καμία βίδα"... ;) ;) ;)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 09 Νοέμ 2011, 17:20

Αν καταλάβεις πώς μηδένισε ο ολικός χλμ-ετρητής, πές μου το κόλπο να...μηδενίσω χρόνια!!!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 09 Νοέμ 2011, 19:52

Λοιπόν:

1) Αλλάξαμε λάδια.

2) Στο τελικό της εξάτμισης σφίχτηκαν οι βίδες, και κολλήθηκε το ράγισμα.

3) Και στις δύο πίσω ρόδες σφίχτηκαν το κεντρικό μπουλόνι (αυτό με την ασφάλεια) που ΠΑΡΑ την ύπαρξη ασφάλειας, είχαν πάλι (για δεύτερη φορά) χαλαρώσει.

4) Το κοντέρ το αφήνουμε πάνω για να δούμε τι θα κάνει. Πληροφορία: Το κόστος του ανταλλακτικού είναι 130€ ( μη με ρωτάτε σε δραχμές!!! ;) ;) ;) )

5) Αλλάχτηκε η "πίπα" με αδιάβροχη NGK όπως και το μπουζί, προληπτικά.

Ίδωμεν...
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες