Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 22 Μάιος 2012, 13:18

Ασήμαντη αξία έχει, άλλαξέ το.

Αν ωστόσο ΔΕΝ έχει κοπεί/τρυπήσει κοντά στη τάπα (όπως υποπτεύομαι) ΚΑΙ βαριέσαι τη διαδικασία/έξοδο, άστο ως έχει.

Απλά δε λέει από λέρωμα/απώλεια καυσίμου/κίνδυνο φωτιάς να μην είναι σωστό το σωληνάκι στη θέση του!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό lak100 » 22 Μάιος 2012, 13:40

βασικα κοβοταν και στο τελος νευριασα και το εβγαλα τελειως παντως αν υπαρχει κινδυνος φωτιας να το αλλαξω τσηγκουνευομαι τα μεταφορικα απο θεσσαλονικη γιατι εδω καστορια δεν δουλευειε κανενα συνεργειο με Kymco
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 23 Μάιος 2012, 11:17

Στο δικό μου "ανοίγει" στο σημείο που ενώνεται με την τάπα. Όταν το δω, το κόβω σε εκείνο το σημείο και το ξαναβάζω. Ακόμα έχει αρκετό μήκος ώστε να μη χρειάζεσαι αντικατάσταση...
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 23 Μάιος 2012, 11:30

lak100 έγραψε:βασικα κοβοταν και στο τελος νευριασα και το εβγαλα τελειως παντως αν υπαρχει κινδυνος φωτιας να το αλλαξω τσηγκουνευομαι τα μεταφορικα απο θεσσαλονικη γιατι εδω καστορια δεν δουλευειε κανενα συνεργειο με Kymco



Έτσι έχει κοπεί και το δικό σου ή όχι;

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 23 Μάιος 2012, 16:59

Εμένα πάντως...κυρία! Δεν έχει κοπεί ακόμα, χεχεχε! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό lak100 » 23 Μάιος 2012, 18:42

ακριβως ετσι κοπηκε και μενα
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Μάιος 2012, 20:32

Κόφτο και βάλτο ξανά όπως σου είπε και ο Manos40. Όταν κοντύνει πήγαινε σε ένα βενζινάδικο (ή συνεργείο αυτοκινήτου/μοτο) και πάρε λίγο σωληνάκι βενζίνας (τα άλλα ξεραίνονται για πλάκα).
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 24 Μάιος 2012, 13:49

superspy έγραψε:Κόφτο και βάλτο ξανά όπως σου είπε και ο Manos40. Όταν κοντύνει πήγαινε σε ένα βενζινάδικο (ή συνεργείο αυτοκινήτου/μοτο) και πάρε λίγο σωληνάκι βενζίνας (τα άλλα ξεραίνονται για πλάκα).


Yeap!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό lak100 » 25 Μάιος 2012, 12:31

ειχαι βρει ενα λαστιχο αλλα ηταν πολυ χοντρο και δουλεια δεν εκανε το παλιο το εχασα στον δρομο η Kymco το δινει μαζι με την ταπα και οχι ξεχωριστα. οσο για συνεργεια και βενζιναδικα θα ψαξω να βρω κατι
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 21 Ιουν 2012, 22:43

Στα 26.000χλμ είχαμε τη πρώτη σημαντική μηχανική βλάβη...

Ξαφνικά, άνευ λόγου και αιτίας άρχισε να ακούγεται σημαντικός θόρυβος κάπου στη μετάδοση. Δε μπορούσα να καταλάβω εάν ήταν από τον ιμάντα ή το κιβώτιο. Ο θόρυβος εμφανιζόταν μόνο όταν άφηνα το γκάζι από τα 30χλμ περίπου και πάνω και κυλούσε μόνο του. Έκανε σχεδόν σαν τα παλιά Datsun Cherry του '80 ( τα θυμόσαστε; )όταν έκαναν όπισθεν... :bricks:

Εικόνα

Η υποψία μου ήταν ότι κάπου, κάποιο ρουλεμάν "την άκουσε".

Στο συνεργείο αποδείχτηκε ότι εν μέρει ήμουν σωστός αφού όντως ένα ρουλεμάν του άξονα μετάδοσης (αμέσως μετά το κιβώτιο) ήθελε αλλαγή, αλλά πιο σημαντικό, είχαμε αστοχία στο κεντρικό παξιμάδι πάνω στον άξονα που τον κρατά στη θέση του (πάλι αμέσως μετά το κιβώτιο) με αποτέλεσμα, όταν δεχόταν την ροπή ανάποδα με το άφημα του γκαζιού ο άξονας να μετακινείται και να κάνει αυτό το βουητό.

Το ρουλεμάν αλλάχτηκε με SKF και το παξιμάδι από τη Kymco. Ελπίζω να ήταν μεμονωμένο συμβάν.

Τώρα το σύστημα μετάδοσης έγινε πάλι αθόρυβο, ή μάλλον κάνει πάλι τόσο θόρυβο όσο "πρέπει". Επί τη ευκαιρία κολλήθηκε και το καζανάκι της εξάτμισης και το MXU κάνει σημαντικά λιγότερο θόρυβο. Τόσο, που τώρα ακούγεται ελαφρά το διαφορικό. mopedsmile:

Να πω την αμαρτία μου, επειδή το κινώ μονίμως άσφαλτο και επειδή το "διαφορικό"... δεν είναι πραγματικό διαφορικό (εμπλοκή 100%) είχα και έχω πάντα την ανασφάλεια ότι σε κάποια στροφή θα πεταχτούν τα γρανάζια από μέσα του!!! :crazy: Θα το παρακολουθήσω να δω μήπως χρειαστεί και αυτό περιποίηση...
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 21 Ιουν 2012, 23:12

Τώρα που είναι πάλι καλά, του έβαλα led DRLs για να μη χρειάζεται να ανάβω τα xenon και την ημέρα. Έτσι ώστε και τη κατανάλωση να μειώσω από τα 35+35W --> 6+6W (καλό για τη μπαταρία) και τα xenon να κρατήσουν περισσότερο.

Τα πήρα από το ebay, 8€ :haha: και 1€ τα υλικά που χρησιμοποίησα... Να δω αν θα κρατήσουν.

Ρεύμα πήρα από την ασφαλειοθήκη (10Α) για τα μικρά φώτα και ανάβουν με το κλειδί. Δε με απασχολεί η τροφοδοσία, καθώς όλα τα φώτα είναι ήδη Led οπότε η απαιτήσεις σε ρεύμα είναι πολύ πιο κάτω από τις αρχικές με τις πυρακτώσεως. Όταν βεβαιωθώ ότι είναι αξιόπιστα, όλα τα παρελκόμενα στήριξης των DRLs θα βαφτούν μαύρα για να μη φαίνονται.



Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 25 Ιουν 2012, 10:17

Όμορφα τα λεντάκια Μάνο!

Γιά το διαφορικό τι να πώ;

Ελπίζω να 'έτυχε'...

Η αλήθεια είναι ότι άξονας/διαφορικό δεν προσφέρονται γιά 'τρελλίτσες' με πολλά η απότομα γκάζια.
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 26 Ιουν 2012, 21:59

Δεν ήταν στο διαφορικό αλλά στον άξονα αμέσως μετά το κιβώτιο... Τέσπα θα δείξει. Σήμερα έκανα μια αλλαγή στη τοποθέτηση των led. Τα έφερα πιο μπροστά, αφού έβρισκε ο τροχός όταν έστριβα και είχε κλίση!!! Δε το περίμενα ότι έρχεται τόσο κοντά στον προφυλακτήρα. Τώρα είναι οκ!

Πάντως είναι δυνατά. Σχεδόν δε χρειάζεται να ανάψουν τα κανονικά φώτα όταν έχει λίγο φως ακόμα πριν σκοτεινιάσει εντελώς...
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 26 Ιουν 2012, 22:01

Α ναι και κάτι άλλο: Τώρα που κολλήθηκε η εξάτμιση, ο κινητήρας δουλεύει σημαντικά καλύτερα και πιο ομαλά... Τίποτα δεν είναι τυχαίο! :)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 07 Αύγ 2012, 11:39

Για πολλοστή φορά κοπήκανε τα καλώδια της κόρνας και ξανα-κολλήθηκαν με κολλητήρι...
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 23 επισκέπτες

cron