Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ATV

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ATV

Δημοσίευσηαπό george1971 » 02 Ιουν 2010, 10:12

Γειά σας γουρουνάδες, είμαι αναποφάσιστος σχετικά με το τι γουρούνα να αγοράσω και θέλω την άποψη σας. Μένω επαρχία και το atv το θέλω για κίνηση μέσα στην πόλη αλλά και για εξερευνήσεις στο βουνό σε δύσκολα εδάφη. Επίσης να έχει φτηνά ανταλακτικά και ΧΑΜΗΛΗ κατανάλωση. Χρήματα έχω μέχρι 5.500 ευρώ. Θέλω απο 300cc έως 400cc λόγω του νέου φορολογικού (πάνω απο 500cc τεκμήριο) και λόγω κατανάλωσης.Τα μοντέλα που καταλήγω έιναι YMC LANDER 300, SYM QUADLANDER 300S, LINHAI MUDDY 300 4X4 και LINHAI 400 4X4. Περιμένω τις απαντήσεις σας αιτιολογημένες.[/u]
Άβαταρ μέλους
george1971
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 02 Ιουν 2010, 10:01

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ATV

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 02 Ιουν 2010, 12:37

Καλώς το φιλαράκο!

Εγώ έχω Kymco MXU 300 και το συστήνω ανεπιφύλακτα (δές αναλυτικό "νήμα" με τίτλο "Αφιερωμένο σε όποιον σκέφτεται να πάρει MXU 300"). Τώρα είμαι στα 4.600 χλμ κ παραμένω ενθουσιασμένος με το μηχ/κι!

Εναλλακτικά θα κοιτούσα Linhai κ Access motors 400 (περισσότερα θα σου πεί ο leou). Το 300άρι της Sym δε μου αρέσει - κακό δεν είναι...

Γενικά, αν χρειάζεσαι η σου αρέσει ο μεγάλος όγκος (=χώροι, μεταξόνιο, φαίνεσαι κλπ) θα πρέπει να συμβιβαστείς με μειωμένη δυνατότητα ελιγμών σε στενά περάσματα (βουνό η πόλη, όχι ιδιαίτερο πρόβλημα στην επαρχία) κ 1,5-2 λτ/100 χλμ αυξημένη κατανάλωση. Αλλιώς παίρνεις ένα κόμπακτ μηχ/μα, σαν το MXU 300.

Ελπίζω να βοήθησα, καλό βόλι!

Θάνος
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ATV

Δημοσίευσηαπό george1971 » 02 Ιουν 2010, 13:53

Σε ευχαριστώ Θάνο για την απάντηση, αν και το Kymco νιμίζω είναι λίγο ακριβό. Απο ότι βλέπω μάλλον πάω για την Linhai muddy 300 4x4 γιατί έχει τετρακίνηση. Περιμένω απο κάποιο μέλος που έχει Linhai να μου πεί την άποψη του για την κατανάλωση και για την ποιότητα κατασκευής. Τονίζω ότι εκτος απο την κίνηση στην πόλη το θέλω για αναβάσεις στο βουνό χειμώνα καλοκαίρι.
Άβαταρ μέλους
george1971
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 02 Ιουν 2010, 10:01

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ATV

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 02 Ιουν 2010, 15:20

Παρακαλώ, Γιώργο!

Να διορθώσω, σε περίπτωση που τό'χεις παρεξηγήσει, ότι ο Κύμκουλας πάει βουνό αέρα (σχεδόν σαν 4χ4 λόγω καλής αναλογίας βάρους/δύναμης, αλλά κ κοντών σχέσεων) κ επίσης - αν έχεις το χρήμα - πιστεύω το παίρνεις με +/- Ε 4.200 δλδ άνετα εντός του προυπολογισμού σου!

Τα Linhai τώρα είναι γενικά σοβαρά μηχ/τα με καλά χαρακτηριστικά, αλλά έχουν κάποια θέματα ποιότητας...Δές το θρέντ "Linhai club, λέμε τώρα..." κ έλα σε επαφή με τον Linhai Warrior που φαίνεται ότι τα ξέρει πολύ καλά κ βοηθάει πολύ τυχόν ενδιαφερόμενους. Επίσης με τον Χontros, τό'χει σπουδάσει το θέμα!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό george1971 » 02 Ιουν 2010, 17:39

Θάνο, το MXU 300 έχει κοντές σχέσεις; Πόσο σου καίει στα 100χλμ; Απο κάποιον γνωστό ξέρω οτι τα ανταλακτικά και τα service στα Kymco είναι πανάκριβα. Ισχύει αυτό;
Άβαταρ μέλους
george1971
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 02 Ιουν 2010, 10:01

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ATV

Δημοσίευσηαπό leou » 02 Ιουν 2010, 17:40

Εγώ θα σου πρότεινα να δεις τι σε νοιάζει περισσότερο... Εγώ θα σου πρότεινα ανάμεσα σε Kymco mxu 300 και acccess 400 (θα βγει και σε 4χ4).
To kymco όπως είπε και ο Θάνος είναι πολύ στιβαρό έχει χαμηλή κατανάλωση και μπορεί να πάει παντού.
Το access που έχω εγώ είναι ΘΗΡΊΟ...
Χωράνε άνετα 2 άτομα πάνω (έχουμε ανεβεί και 3), έχει μεγάλες σχάρες για να κουβαλήσεις πράγματα και δεν κολάει πουθενά στο βουνο λόγο και της μεγάλης απόστασης που έχει από το έδαφος.
Επίσης το πιο σημαντικό για μένα δεν περνας απαρατήρητος στην κίνηση και με ασφάλτινα λάστιχα ειδικά είναι αρκετά ασφαλές λόγο της πολύ καλής του γεωμετρίας (εγώ το έχω με καθαρά off road πάλι δεν έχω κανένα πρόβλημα).
Απλά όταν το ζορίζεις και το τρέχεις αυξάνεται και η κατανάλωση.
Στην εθνική που είχα βγει έφτασε η κατανάλωση τα 8lt/100xlm αλλα πήγαινα με 90-95.
Άβαταρ μέλους
leou
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 20:32
Τοποθεσία: πειραιάς

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ATV

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 02 Ιουν 2010, 18:10

Γιώργο,

Το MXU καίει μεταξύ 4,7-7 λτ/100 χλμ, με επικρατέστερο το 5,2-5,3 στη πόλη κ το 6+ με αρκετό ζόρισμα στο βουνό. Ναί, έχει κοντές (αυτόματες) σχέσεις κ ξελασπώνεις από παντού...

Από κόστος ανταλλακτικών δεν ξέρω (δεν έχει χρειαστεί κάτι), τα σέρβις είναι πολύ λογικά (Ε 85).
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ATV

Δημοσίευσηαπό george1971 » 02 Ιουν 2010, 18:15

Τι ιστορία είναι αυτό το access; Mήπως έχει καμιά σχέση με την YMC; Κάτι΄τέτοιο άκουσα. Ποιός είναι ο αντιπρόσωπος και πόσο κοστίζει;
Άβαταρ μέλους
george1971
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 02 Ιουν 2010, 10:01

Re: ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ATV

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 02 Ιουν 2010, 20:15

george1971 έγραψε:Γειά σας γουρουνάδες, είμαι αναποφάσιστος σχετικά με το τι γουρούνα να αγοράσω και θέλω την άποψη σας. Μένω επαρχία και το atv το θέλω για κίνηση μέσα στην πόλη αλλά και για εξερευνήσεις στο βουνό σε δύσκολα εδάφη. Επίσης να έχει φτηνά ανταλακτικά και ΧΑΜΗΛΗ κατανάλωση. Χρήματα έχω μέχρι 5.500 ευρώ. Θέλω απο 300cc έως 400cc λόγω του νέου φορολογικού (πάνω απο 500cc τεκμήριο) και λόγω κατανάλωσης.Τα μοντέλα που καταλήγω έιναι YMC LANDER 300, SYM QUADLANDER 300S, LINHAI MUDDY 300 4X4 και LINHAI 400 4X4. Περιμένω τις απαντήσεις σας αιτιολογημένες.[/u]



Γεία σου φίλε george!!! Διάβασα την όλη κουβέντα και έχω να σου πω πως οι καλύτερες επιλογές που έχεις να κάνεις είναι τρεις 1) Linhai 2) Kymco 3) Sym (Για τα YMC έχω ακούσει αρκετά καλά λόγια αλλά δεν μπορώ να σου τα πρωτινό καθώς δεν έχω έρθει σε επαφή με κανένα από αυτά). Τα Linhai είναι καλά μηχανήματα με καλό κινητήρα, σασμάν αλλά και διαφορικά (Η τριάδα της επιτυχίας) έχοντας μια καλή αλλά ταυτόχρονα ομαλή οδηγική συμπεριφορά, επίσης έχουν καλοφτιαγμένο σασί με μεγαλύτερο πλεονέκτημά τον όγκο του (είναι τόσο μεγάλο όσο χρειάζεται για να σε σέβονται στον δρόμο) άλλο ένα καλό τον Linhai είναι η μεταφορική τους ικανότητα καθώς και οι μεγάλες σκάρες οι οποίες πάντα βοηθάνε τόσο εντός πόλης όσο και εκτός αυτής. Στο μόνο που πάσχουν είναι η αντιπροσώπευση τους στην Ελλάδα, αν και σε αυτό υπάρχει λύση. Αν τυχόν αποφασίσεις να αγοράσεις Linhai ότι και αν χρειαστείς υπάρχει ο Λέκκας στην Αθήνα ο οποίος είναι γαμώ τα άτομα. Στα Kymco τώρα, και τα Kymco έχουν καλή ποιότητα κατασκευής με καλή οδηγική συμπεριφορά και καλή αντιπροσώπευση αλλά για εμένα το μειονέκτημά τους είναι, ότι στους μικρούς κυβισμούς, έχουν μικρό όγκο. Παρόλα αυτά παραμένει μια καλή επιλογή. Τα Sym μπορώ να πω με μια μικρή επιφύλαξή, καθώς δεν έχω μπει ποτέ στα άδυτα τους, πως έχουν καλή ποιότητά κατασκευής στο σασί αλλά δεν ξέρω τι γίνετε με το μοτέρ. Η αντιπροσώπευσή τους είναι αρκετά καλή από όσο έχω ακούσει αλλά και εδώ κρατάω τις επιφυλάξεις μου.
Κλείνοντας έχω να σου πω πως σε όποιο ATV και να καταλήξεις θα πρέπει να ξέρεις πως δεν γίνετε να το αγοράσεις να το κάνεις ότι θες και να σου κρατήσει για πάντα, ότι μάρκα και αν είναι ότι ποιότητα κατασκευής και αν έχει. Ελπίζω να σε βοήθησα!!! Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θες να μάθεις θα είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε.


Υ.Γ: Τα Linhai και Kymco για τα κυβικά τους έχουν αρκετά μικρές καταναλώσεις.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό george1971 » 03 Ιουν 2010, 18:13

Πολύ ωραία Linhai warrior, κατα πάσα πιθανότητα καταλήγω σε Linhai muddy 300 4x4 ή Linhai 400 4x4 . Θα πάω στον Καραθανάση στα Τρίκαλα και θα σας γράψω εντυπώσεις. Καταλήγω λοιπόν σε αυτά τα δύο γιατί θέλω atv κάτω απο 500cc , έχουν τετρακίνηση, είναι οικονομικά , έχουν ΄φτηνά ανταλακτικά και έχουν ικανοποιητικό όγκο σε σχέση με kymco και sym.Για το τι θα δώ στον Καραθανάση θα σας πω απο την άλλη εβδομάδα.
Άβαταρ μέλους
george1971
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 02 Ιουν 2010, 10:01

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 04 Ιουν 2010, 12:28

george1971 έγραψε:Πολύ ωραία Linhai warrior, κατα πάσα πιθανότητα καταλήγω σε Linhai muddy 300 4x4 ή Linhai 400 4x4 . Θα πάω στον Καραθανάση στα Τρίκαλα και θα σας γράψω εντυπώσεις. Καταλήγω λοιπόν σε αυτά τα δύο γιατί θέλω atv κάτω απο 500cc , έχουν τετρακίνηση, είναι οικονομικά , έχουν ΄φτηνά ανταλακτικά και έχουν ικανοποιητικό όγκο σε σχέση με kymco και sym.Για το τι θα δώ στον Καραθανάση θα σας πω απο την άλλη εβδομάδα.


Χαίρομαι για την επιλογή σου!!! Και σου προτείνω καλύτερα το 400άρι το οποίο λέει πολύ!!! Παρόλα αυτά θες να σου πω τι θα δεις στον Καραθανάση??? Με λίγα λόγια ο άνθρωπος έχει μια επιχείριση σκορποχώρι, στις πωλήσεις είναι καλός δεν υπάρχει περίπτωση να σου δώσει κάτι διαφορετικό από αυτό που θα ζητήσεις αλλά όταν πας στον τομέα τον ανταλλακτικών είναι άστα να πάνε. Την μια θα σου λέει ότι περιμένει το κοντέινερ από Κίνα, την άλλη θα σου στέλνει λήψη την παραγγελία και άλλα τέτοια άκυρα (Όλα αυτά στα λέω από προσωπική εμπειρία). Πάντως όπως σου προανέφερα υπάρχει η λύση με τον Λέκκα. Επίσης όταν το πάρεις στα χέρια σου επικοινώνησε αν θες μαζί μου, για να σου πω μια σειρά από ελέγχους που πρέπει να κάνεις μην τυχόν και σου έχει κάνει καμιά πατάτα ο Καραθανάσης κατά το δέσιμο της γουρούνας. Το mail μου είναι: ( raf_pap32@windowslive.com ). Ελπίζω να σε βοήθησα για ακόμη μια φορά ότι άλλο χρειαστείς θα είμαι στην διάθεσή σου.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 04 Ιουν 2010, 12:53

Γιώργο,

να συμφωνήσω και εγώ με τον warrior, χτύπα το 400άρι γιατί σύντομα αυτά τα περίπου 100 κ.ε. θα σου λείψουν αν δεν τα έχεις...

Αν σκεφτώ το MXU μου με αρκετά μεγαλύτερο όγκο/βάρος (= Linhai muddy), τότε σίγουρα θα το ήθελα 400άρι!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 08 Ιουν 2010, 22:17

Οι διαστασεις του Linhai, οι χώροι του και το πάτημα που εμπνέει σιγουριά είναι από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά του. Το μοτέρ έχει πάρα πολλές ομοιότητες με Yamaha Majesty, ενώ το σασί του είναι αντιγραφή παλιού Polaris και κάποια ανταλλακτικά (τακάκια, αμορτισέρ) ταιριάζουν.
Ο Λέκκας έχει όντως ανταλλακτικά, και είναι αρκετά φτηνά τις πιο πολλές φορές. Η ποιότητα των Linhai δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά για τα λεφτά που δίνεις είναι ΟΚ. Οι στάνταρ βλάβες για μένα, κατά σειρά εμφάνισης από την εμπειρία μου εδώ και 4 σχεδόν χρόνια με το 260, είναι οι εξής:
- εξάτμιση
- αντλία νερού
- λαιμός καρμπυρατέρ, σωλήνα καρμπυρατέρ-φιλτροκούτι
- όλα τα λαστιχένια εξαρτήματα
- τα πλαστικά φτερά του ξεβάφουν τραγικά όταν το βλέπει ο ήλιος.
Για εγγύηση από τον Λέκκα μετά το κλείσιμο του χρόνου, θα πρέπει να γκρινιάξεις, παρότι υπάρχει Ευρωπαϊκή οδηγία για διετή εγγύηση παντου.
Επειδή το δικό μου το αγόρασα το 2006 (και ίσως είναι μοντέλο 2004...), ίσως κάποιες βλάβες να μην ισχύουν στα νεότερα.
Πάντως με 5.000 θα έπαιρνα μεταχειρισμένο, ή MXU-500 ή SYM Quadraider 600.
Όσον αφορά την τετρακίνηση, μη νομίζεις ότι θα την χρειαστείς συχνά, επειδή το γουρούνι δεν έχει πίσω διαφορικό μπορεί να πάει σε αρκετά δύσκολα μέρη ακόμα και δικήνητο.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό george1971 » 09 Ιουν 2010, 11:58

Μόλις γύρισα απο τιν Καραθανάση που σας έλεγα. Εχει φέρει το linhai dragonfly 400 4x4. Τιμή 5.700 με εργάτη και πινακίδες. Μάλλον εκεί καταλήγω αν και με προβλημάτισε ο xontros με τις βλάβες και τα προβλήματα που ανέφερε. Παραθέτω τεχνικά χαρακτηριστικά και περιμένω τα σχόλια σας.
Linhai ATV Dragon Fly 400 2010
Linhai's profilation of this bike
This brand new, eye catching vehicle ATV Linhai has had its design renewed and it’s now even more aggressive.


General information
Model: Linhai ATV Dragon Fly 400
Year: 2010
Category: ATV
Rating: Do you know this bike?
Click here to rate it. We miss 2 votes to show the rating.

Engine and transmission
Displacement:
352.00 ccm (21.48 cubic inches)
Engine type: Single cylinder, four-stroke
Fuel system: Carburettor
Lubrication system: Wet sump
Gearbox: Automatic
Transmission type,
final drive: Shaft drive (cardan)
Chassis, suspension, brakes and wheels
Front suspension:
Independent - mac pherson
Rear suspension:
Independent- double triangles superimposed
Front tyre dimensions: 25/8-12
Rear tyre dimensions: 25/10-12
Front brakes: Single disc
Rear brakes: Single disc
Physical measures and capacities
Dry weight: 330.0 kg (727.5 pounds)
Overall height: 1,221 mm (48.1 inches)
Overall length: 2,110 mm (83.1 inches)
Overall width: 1,114 mm (43.9 inches)
Wheelbase:
1,280 mm (50.4 inches)
Other specifications
Starter: Electric & kick
Color options: White, red
Comments: H/L/R 4x4
Further information
Parts and accessories Check out parts and accessories from our partners.
Άβαταρ μέλους
george1971
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 02 Ιουν 2010, 10:01

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 09 Ιουν 2010, 13:21

Γιώργο,

Το θέμα αξιοπιστία ήταν κ θα παραμείνει με κάποια επιφύλαξη...μη περιμένεις κανένα να εγγυηθεί ότι ΔΕΝ θα χαλάει περισσότερο από κάτι με καλύτερο όνομα/υψηλότερη τιμή (=ότι πληρώνεις παίρνεις). Το μοτέρ (άλογα;) φαίνεται ότι προέρχεται από το παλιότερο 400άρι 4χ4, οι ζάντες αλουμινίου/γενική εμφάνιση/χούφτες τιμονιού/σχάρες είναι ωραίες, η τιμή τσιμπημένη κ το συνολικό βάρος στα 330...μπόλικο.
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης