Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μπάρες κατανάλωσης καυσίμου MXU 300

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Μπάρες κατανάλωσης καυσίμου MXU 300

Δημοσίευσηαπό Chesham » 01 Απρ 2010, 12:42

Να παραθέσω εδώ μερικές διαπιστώσεις για την κατανάλωση καυσίμου και όπως αυτή φαίνεται στον ηλεκτρονικό πίνακα του MXU 300.
Δεν τα γράφω για να παραπονεθώ πόσο πολύ ή λίγο καταναλώνει (τα ακούς Hunter;), τα γράφω για να έχουμε όλοι μια ιδέα πόσο μακριά μπορεί να μας πάει και πότε θα πρέπει να αγχωνόμαστε για να βρούμε βενζινάδικο.

Παρακολουθώντας λοιπόν την ένδειξη καυσίμων και τις μπάρες που εξαφανίζονται ανά διανυόμενα χιλιόμετρα, κατέληξα στα εξής:
Δεδομένου ότι έχουμε γεμίσει όλο το ντεπόζιτο και έχουμε μηδενίσει,
η πρώτη μπάρα εξαφανίζεται περίπου στα 50 χιλιόμετρα,
η δεύτερη μπάρα εξαφανίζεται περίπου στα 60 χιλιόμετρα,
η τρίτη μπάρα εξαφανίζεται περίπου στα 50 χιλιόμετρα
και η τελευταία μπάρα αναβοσβήνει και μπορεί να φτάσει να διανύσει μέχρι 20 χιλιόμετρα.
Σύνολο 180 χιλιόμετρα, χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει το εσωτερικό εφεδρικό ρεζερβουάρ.
Οι μετρήσεις μου έγιναν σε μεγάλες διαδρομές, δηλαδή η μηχανή δούλευε σχεδόν όλη την ημέρα σε συνθήκες rally raid (Παρνασσός, Καλλίδρομο και Πάρνηθα).
Άλλες μετρήσεις μέσα σε πόλη, π.χ. πολλές μικρές διαδρομές όπως σούπερ μάρκετ, δείχνουν ότι τα χιλιόμετρα που διανύει είναι λιγότερα.
Βέβαια η καλύτερη λύση για να κάνει κάποιος πολλά χιλιόμετρα σε συνθήκες rally raid και χωρίς να έχει το άγχος για βενζινάδικο, είναι ένα εξωτερικό έξτρα ντεπόζιτο (μπορείτε να το δείτε στις φωτογραφίες που ανέβασα πρόσφατα στο θέμα "...link με γουρουνοφωτογραφίες μας").
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Μπάρες κατανάλωσης καυσίμου MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 05 Ιουν 2010, 00:43

Από τη δική μου εμπειρία:

Για χρήση μέσα στη πόλη, με το ντεπόζιτο γεμάτο:

1η μπάρα στα 60χλμ

2η μπάρα στα 110χλμ

3η μπάρα στα 145 - 150χλμ

Στα 160 - 165χλμ σβήνει η μηχανή. Το δοκίμασα 2 φορές για να δω μέχρι πόσα πάει μέχρι να χρειαστεί ρεζέρβα. Σε ταξίδι με 60 - 70χαω, οι αποστάσεις μεγαλώνουν.
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Chesham » 06 Ιουν 2010, 19:44

Να προσθέσω τα νέα δεδομένα από την πλευρά μου, έπειτα από συζήτηση με το Θάνο.
Έχω πλέον το δείκτη της ρεζέρβας γυρισμένο μόνιμα να δείχνει προς τα επάνω, δηλαδή γυρισμένος μόνιμα σε ρεζέρβα.
Αγνόησα τον ηλεκτρονικό δείκτη με τις μπάρες και έλεγχα οπτικά την στάθμη της βενζίνης μέσα στο τεπόζιτο.Ο έλεγχος γίνεται με φακό και ποτέ με αναπτήρα ! ! ! :twisted:
Έτσι, με όχι γεμάτο το τεπόζιτο, διάνυσα 210 χλμ και είχε ακόμα λίγο για να κάνω 220 χλμ.Αυτό θα επιβεβαιωθεί στο μέλλον.
Πιστεύω με γεμάτο τεπόζιτο μπορεί να φτάσει τα 250 χλμ.
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι πως τα 210 χλμ τα φτάνει με ένα γέμισμα και χωρίς να σβήσει.
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Chesham » 09 Ιουν 2010, 17:49

Νέα δεδομένα, μεγαλύτερη απόσταση με ένα τεπόζιτο.
229 χιλιόμετρα διάνυσα με ένα γέμισμα σε τεπόζιτο και διακόπτη γυρισμένο σε ρεζέρβα από το γέμισμα.
Στο γέμισμα δεν το τίγκαρε μέχρι επάνω να ξεχειλίσει, οπότε έχουμε ακόμα περιθώρια βελτίωσης :twisted:
Διαδρομή που κάλυψα με αυτά είναι κατά 50% εκτός πόλης (Σούνιο, Μεσόγεια) και 50% σπίτι - δουλειά μέσω κέντρου.
Το ωραίο ήταν σήμερα που πλησίαζε στο τέλος η βενζίνη.
Λίγο πριν τελειώσει (μιλάμε να το ρουφήξει όλο), έκανε μερικά σβησίματα.Το καταλαβαίνεις όταν δίνεις γκάζι, παύει να ανταποκρίνεται ο κινητήρας.Τότε έπιασα δεξιά λωρίδα και αναρωτήθηκα που θα με αφήσει.Δεν με ένοιαζε, ήμουν προετοιμασμένος για περιπέτεια.Όταν με άφησε, με ψυχραιμία κατέβηκα και έσπρωξα μέχρι να το βγάλω σε πεζοδρόμιο.
Κατά τύχη ήταν ένα καφενείο εκεί κοντά και ρώτησα τους θαμώνες για το κοντινότερο βενζινάδικο.Αρχικά είχα σκοπό να κλειδώσω το MXU και να πάω με τα πόδια να πάρω ένα πετονάκι.Δεν το έκανα όμως.Είναι πολύ εύκολο να το μεταφέρει κάποιος σε αντίθεση με ένα αυτοκίνητο που θέλει αρκετό σπρώξιμο.Συνάντησα και μια κατηφορίτσα και ανέβηκα και επάνω και πήγαινα αέρα ! :twisted: Έφτασα εύκολα στο βενζινάδικο, όπως μου είχε πει ο κύριος στο καφενείο.Αν σας συμβεί λοιπόν, μην πανικοβληθήτε, ρωτήστε σε κάποιο σημείο τους locals (είτε περίπτερο, είτε καφενείο, είτε μίνι μάρκετ) και τσουλήστε το χοιρινό σας μέχρι την 'πηγή΄ για να το ποτίσετε :lol:

Που θα πάει, θα το 300-αρήσω κάποια στιγμή ! ! !
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Κατανάλωση νέα μέτρηση

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 13 Ιουν 2010, 10:44

166χλμ με 8,1 λίτρα, δηλαδή μέση κατανάλωση 4,87 στη διαδρομή σπίτι - Σχοίνος - σπίτι με μέση ταχύτητα 57χλμ/ώ. Όχι και άσχημα. :)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες