Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αφιερωμένο σε όποιον σκέφτεται να πάρει ένα MXU 300

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Αφιερωμένο σε όποιον σκέφτεται να πάρει ένα MXU 300

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 01 Απρ 2010, 10:53

Καταθέτω τα συγκεντρωτικά μου σχόλια, βγαλμένα απ'τα πρώτα 2.600 χλμ - ξεκινώντας από τέλη Νοεμβρίου 2009.

(+) // ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
-------------------------
-εμφάνιση (θα τη χαρακτήριζα "μη βαρετή utility")
-κόμπακτ διαστάσεις (=χωράει ανάμεσα απ'τα αυτ/τα κ στενά περάσματα)
-"ανθρώπινο" βάρος (=σπρώχνεται, τραβιέται, ξεκολλάει)
-άξονας (=αξιοπιστία + έλλειψη συντήρησης)
-"κοντή" μετάδοση (=καθαρίζει στα δύσκολα)
-άψογο σαζμάν
-πολύ καλή κατανάλωση (κινείται μεταξύ 4,5-7 λτ/100 χλμ, με ρεαλιστικότερο μέσο όρο τα 5,5 λτ), αν κουνάς σωστά το μεγάλο δάκτυλο :wink:
-αξιοπρεπές κράτημα/αναρτήσεις/μπρός φρένο
-λάστιχα (φοράει Kenda Pathfinder) που δουλεύουν ικανοποιητικά παντού
-τα 2 χειρόφρενα
-το διπλό κύκλωμα φρένων
-το καλό όνομα της Kymco (=αξιοπιστία/μεταπώληση)
-φαρδιά σέλλα με λογική σκληρότητα (=κάθεσαι ώρες!)
-τα σκαλοπάτια/μαρσπιέδες (=αποτελεσματική προστασία απ'τα πάντα όλα)
-ήσυχη εξάτμιση
-γενναίες σχάρες φόρτωσης
-πολύ διασκεδαστικό σε άσφαλτο κ χώμα
-δυνατή κόρνα
-σηκώνει πανεύκολα τροχό κ εύκολα τροχούς! (αν έχεις κέφι :P )
-δεν έχει...υψοφοβία!

(-) // ΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
-------------------------------
-ότι το παρέλαβα κακομονταρισμένο (=βίδες σφιγμένες μονόπατα κ ηλεκτρικά χύμα)
-οι φτηνιάρικες βίδες παντού
-η μέτρια συναρμογή των πλαστικών
-οι τριγμοί συντονισμού
-τα "τσιριχτά" φρένα (εξ αρχής) [ακουμπάνε ελαφρά τα τακάκια]
-κολλημένες βάσεις καθρεφτών στο τιμόνι
-τακαρισμένες βάσεις μανετών/διακοπτών, κατά τη νέα τακτική (=δεν μπορείς να "φέρεις" χειριστήρια όπου σε βολεύουν)
-το τελικό κούμπωμα ταχύτητας (=αν δεν περιμένεις να ακουστεί μετά από 2-5" ένα "τσίκ", κλωτσάει)
-φαρδιά σέλλα εμπρός (=δεν σου επιτρέπει να έρθεις πολύ εμπρός γιά "κεφάτη" οδήγηση)
-περιορισμένοι χώροι γιά συνεπιβάτη κ έλλειψη θέσης ξεκούρασης ποδιών του
-ξύλινη αίσθηση πίσω φρένου
-βαρύ+ασήκωτο τιμόνι με δεύτερο άτομο, έστω κ 50 κιλών!
-μεγάλη διατομή σωλήνων σχαρών κ έλλειψη "αγκίστρων" (=δεν δουλεύουν κοινά χταπόδια κ το στερέωμα φορτίων είναι πρόκληση)
-φώτα έπρεπε να είναι δυνατότερα
-περιορισμένο μεταξόνιο (=νευρικότητα στα "πολλά")
-σηκώνει πανεύκολα τροχό κ εύκολα τροχούς!!! (αν δεν έχεις κέφι;;; :cry: )
-καθρέπτες θολώνουν εύκολα το χειμώνα
-αργεί κάπως να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας, ειδικά το χειμώνα
-σωλήνας εξάτμισης περνάει αρκετά κοντά στο αριστερό πόδι, ώστε να το ψήσει το καλοκαίρι
-ότι χρειάζεται να γυρίσεις "ρεζέρβα" με το μισό τεπόζιτο γεμάτο

Γενικώς, τα κάνει όλα κ συμφέρει κ κρίνεται άριστο "σχολείο" γιά κάτι πιό εξειδικευμένο στο μέλλον, αν + όποτε ήθελε έρθει.

Ένα τίμιο μηχάνημα που αξίζει κάθε σέντ απ'τα λεφτά του :wink:

Από συντήρηση, μου άλλαξαν λάδια στα 300 χλμ (~Ε 20) κ πρώτο σέρβις στα 1.000 χλμ (Ε 85). Επίσης μιά βαλβίδα οξυγόνωσης (μάλλον τσάμπα...)

Το απολαμβάνω κάθε στιγμή, είτε κινούμαι στη Κηφισίας, μπαίνω σε ορθή γωνία "ζωντανά", ρίχνοντας κορμί :roll: , πλέω σε άμμο, κάνω "ντόνατς" σε βούρκο, trial κατηφορικό η ανηφορικό, λασπομαχίες, υπερστροφές ισχύος :oops: , touring από b roads...κ ακόμα δεν άρχισα σούζες κ άλματα 8) 8) 8)

Δεν τα λέει όλα αυτό;;;
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Αφιερωμένο σε όποιον σκέφτεται να πάρει ένα MXU 300

Δημοσίευσηαπό kost_st » 01 Απρ 2010, 11:47

Ε όσο να πεις λέει τα πάντα... ;-) Άντε να δω πότε θα έρθει κι η σειρά μας...
Άβαταρ μέλους
kost_st
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 25 Ιαν 2010, 10:52
Τοποθεσία: Χαϊδάρι

Δημοσίευσηαπό johnny2010 » 01 Απρ 2010, 21:26

Κανα κολπο να ερχετε ευκολα στις 2 ροδες υπαρχει?η θα πρεπει να σαβουρδιαστω πρωτα για να μαθω?Με 1 ξερω για πολλα χλμ αλλα με 2 θελω να μαθω....
Άβαταρ μέλους
johnny2010
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 28 Μαρ 2010, 22:43
Τοποθεσία: salamina

Μαθαίνω...

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 02 Απρ 2010, 11:45

...σημαίνει πάντα σαβούρδεν :lol: :twisted: :lol:
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Re: Μαθαίνω...

Δημοσίευσηαπό george_mxu300 » 03 Απρ 2010, 09:25

H1N1 έγραψε:...σημαίνει πάντα σαβούρδεν :lol: :twisted: :lol:


καλημερα και απο μενα. εγω εχω κανει με το συγκεκριμενο 6500 χλμ. να σημειωσω ρηξη χιαστων, και ραγισμενο γονατο απο ενα καλο σηκωμα και των 2 αριστερων τροχων. :evil: αλλα κατα τα αλλα σκυλι. εγω το παω και πολη για καφε και χωραφια. δεν εχει πει οχι ποτε.
Άβαταρ μέλους
george_mxu300
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 03 Απρ 2010, 09:21
Τοποθεσία: τριπολη

Re: Μαθαίνω...

Δημοσίευσηαπό kost_st » 03 Απρ 2010, 21:23

Βάλτε και καμιά φωτογραφιούλα από τα Kymcakia να βλέπουμε... Χρώματα... Αξεσουάρ επιπλέον... Ότι έχετε ευχαρίστηση... ;-)
Άβαταρ μέλους
kost_st
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 25 Ιαν 2010, 10:52
Τοποθεσία: Χαϊδάρι

Re: Μαθαίνω...

Δημοσίευσηαπό Chesham » 04 Απρ 2010, 12:30

kost_st έγραψε:Βάλτε και καμιά φωτογραφιούλα από τα Kymcakia να βλέπουμε... Χρώματα... Αξεσουάρ επιπλέον... Ότι έχετε ευχαρίστηση... ;-)


Δες εδώ:http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-12123.html
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό johnny2010 » 05 Απρ 2010, 08:42

Παλικαρια μηπως γνωριζει κανεις να μου πει,ποια η χρησιμοτητα της πεταλουδας αντι για γκαζιερας;Με κουραζει λιγο η πεταλουδα,μηπως εχει βαλει κανεις σας γκαζιερα;
Άβαταρ μέλους
johnny2010
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 28 Μαρ 2010, 22:43
Τοποθεσία: salamina

Δημοσίευσηαπό leou » 05 Απρ 2010, 10:05

Βοηθάει πολύ να κρατάς σταθερό το γκάζι σε off-road καταστάσεις μιας και το χέρι παραμένει σταθερό στο τιμόνι.
Δεν βολεύει τόσο μόνο σε μεγάλες διαδρομές αλλιώς είναι λίγο θέμα συνήθειας.
Άβαταρ μέλους
leou
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 20:32
Τοποθεσία: πειραιάς

Δημοσίευσηαπό Chesham » 05 Απρ 2010, 20:38

Στην αρχή όλους μας κούρασε, μέχρι που το συνηθίσαμε.Τώρα με κουράζει σε ολοήμερα ταξίδια εξερεύνησης, όταν έχω να κάνω μεγάλες αποστάσεις σε άσφαλτο δρόμο.Ο μόνος τρόπος να το αντιμετωπίσεις είναι οι συχνές στάσεις, π.χ. ανά μια ώρα.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Γκαζιέρα...

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 06 Απρ 2010, 10:36

Ότι είπαν οι προλαλήσαντες γιά το λόγω ύπαρξης της γκαζιέρας-σκανδάλης, συν να μεταφέρω το λόγο που μου είπε ο μάστοράς μου:

"γιά να μη σπάσει μοτέρ σε περίπτωση ανατροπής και κολλήματος μοτ/κής γκαζιέρας σε ανοικτή θέση, όπως στις μοτό".

Πράγματι συνηθίζεται με το καιρό...στην αρχή στα 10" ο πόνος ήταν αφόρητος (ειδικά άσφαλτο που δεν μπορείς να "ξεχαστείς εποικοδομητικά" :twisted: ), αλλά τώρα προτείνω συχνές στάσεις ανά 3-ωρο :P

Άσε που στη απεχθή ερώτηση καλοθελητών-κομπλεξικών "γυμνάζεσαι;" απαντάς αέρα "Εεε, φυσικά!...δε φαίνεται;;;" εννοώντας το δεξί δάκτυλο :oops:
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Re: Γκαζιέρα...

Δημοσίευσηαπό leou » 06 Απρ 2010, 14:49

H1N1 έγραψε:
Άσε που στη απεχθή ερώτηση καλοθελητών-κομπλεξικών "γυμνάζεσαι;" απαντάς αέρα "Εεε, φυσικά!...δε φαίνεται;;;" εννοώντας το δεξί δάκτυλο :oops:

:lol:
Άβαταρ μέλους
leou
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 20:32
Τοποθεσία: πειραιάς


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες