Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

MXU 300 - Update 1

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

MXU 300 - Update 1

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 21 Δεκ 2009, 11:42

Σας είπα ότι το γουστάρω τρελλά;;; :D

Τέσπα, μερικά συμπληρωματικά σχόλια, έχοντας φτάσει τα 400 χλμ :oops:

Κατανάλωση: πρώτο τεπόζιτο έπαιξε στα 6,5 λτ/100χλμ = όχι σπουδαία επίδοση στο στρώσιμο. Το δεύτερο έπαιξε στα 5,35 λτ/100 χλμ = πολύ λογικά! Ο λόγος, πέρα από κάποιο "χαλάρωμα" του μοτέρ είναι ότι ρύθμισα το μίγμα που ήταν (καρα)πλούσιο κ αργούσε να κατεβάσει στροφές (σπαστικό, σαν να κολλούσε το γκάζι...), αναγκάζοντάς με να χουφτώνω φρένα γιατί φρένο κινητήρα δέεεν...

Στη πόλη αποδεικνύεται τέλειο city warrior!

Αν ΠΡΕΠΕΙ να του βρώ ψεγάδια οπωσδήποτε, θα σημειώσω τα εξής:

- τις βάσεις καθρεπτών που είναι κολλημένες :evil: στο τιμόνι.
- ότι αργεί να ζεσταθεί το πρωί.
- λίγο ακόμα χώρος μπροστά απ'τα γόνατα του οδηγού δεν θα πείραζε.
- ότι η εξάτμιση περνάει πολύ κοντά απ'το αρισερό πόδι κ ψήνει, ακόμα κ τώρα...το καλοκαίρι τι;;;; :(
- οι καθρέπτες θαμπώνουν εύκολα.
- ο συνεπιβάτης δεν έχει εύλογο μέρος να ξεκουράζει τα πόδια του (μαρσπιέ).

Αυτά!

Θα στρώσει, δε θα στρώσει;;; :lol: :D :lol: :D
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Chesham » 22 Δεκ 2009, 10:00

Να προσθέσω και τα στατιστικά από το δικό μου MXU 300, έχοντας κάνει γύρω στα 350 χιλιόμετρα.
Μέση τιμή κόστους ανά χιλιόμετρο 0.10 ευρώ.
Κατανάλωση: 12.55 χιλιόμετρα στο λίτρο.
Τιμές υπολογισμένες με την εφαρμογή KiloFuel για iPod Touch/iPhone.

Είχα και την πρώτη εμπειρία μου σε ψώνια σούπερ μάρκετ με το MXU. Η όλη διαδικασία γίνεται παιχνίδι...Να σημειώσω ότι διαθέτω και μπαγκαζιέρα 90 λίτρων που χώρεσε όλη τη λίστα με τα ψώνια που μου έγραψε η γυναίκα μου, ακόμα και το μεγάλη συσκευασία πάμπερς της κόρης μου...
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

MXU 300

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 22 Δεκ 2009, 10:39

Καλημέρα Γιάννη!

Κάτι δεν πάει καλά με τη κατανάλωσή σου (η τη μέτρησή της με την εφαρμογή) διότι βγαίνει σχεδόν 8 λτ/100 χλμ = υπερβολικό γιά στρώσιμο κ την ήπια οδήγηση που κάνεις. Τα γεμίσματα έναντι των διανυόμενων χλμ επιβεβαιώνουν τα του i-pod; Μήπως και το δικό σου είναι ρυθμισμένο πολύ πλούσια;

Όσον αφορά το service που συζητήσαμε στη βόλτα, πράγματι το πρώτο είναι στα 1.000 χλμ, αλλά θέλει αλλαγή λαδιών στα 300 χλμ (= τάδε έφη Γκανής, όπου κ τα έκανα εχθές).

Γιά s.m. (super market όχι super motard :twisted: ) προτιμώ το ποδήλατο :shock: :shock:

Θάνος
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Re: MXU 300

Δημοσίευσηαπό Chesham » 22 Δεκ 2009, 10:53

Θάνο,
δεν είναι ήπιες οι αναβάσεις που έχω κάνει στον Υμηττό, έχει πολύ ανηφόρα και ίσως αυτό φταίει.
Είναι αλήθεια πάντως ότι μερικές φορές όταν το ανάβω έχει αυξημένες στροφές,όχι πάντα όμως.
Δεν αποκλείεται και ο αλγόριθμός που χρησιμοποιούν στην εφαρμογούλα να είναι για τα μπάζα.

Εχθές που είχα άδεια του έριξα και το πρώτο πλύσιμο.Καιρός ήταν να το δώ και λίγο καθαρό, χωρίς λάσπες !
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Re: MXU 300

Δημοσίευσηαπό Chesham » 24 Δεκ 2009, 08:34

H1N1 έγραψε:Καλημέρα Γιάννη!

Κάτι δεν πάει καλά με τη κατανάλωσή σου (η τη μέτρησή της με την εφαρμογή) διότι βγαίνει σχεδόν 8 λτ/100 χλμ = υπερβολικό γιά στρώσιμο κ την ήπια οδήγηση που κάνεις. Τα γεμίσματα έναντι των διανυόμενων χλμ επιβεβαιώνουν τα του i-pod; Μήπως και το δικό σου είναι ρυθμισμένο πολύ πλούσια;

Όσον αφορά το service που συζητήσαμε στη βόλτα, πράγματι το πρώτο είναι στα 1.000 χλμ, αλλά θέλει αλλαγή λαδιών στα 300 χλμ (= τάδε έφη Γκανής, όπου κ τα έκανα εχθές).

Θάνος


Τελικά βρέθηκε γιατί είχα τόση μεγάλη κατανάλωση.Δεν έφταιγε η εφαρμογή, ούτε είχα λάθος μετρήσεις.Πολλές στροφές στο μοτέρ είχα.
Πήρα τηλέφωνο εχθές στο συνεργείο και μου είπαν ότι καλό θα του έκανε να άλλαζα λάδια εφόσον πέρασα τα 300 χιλιόμετρα. Εκεί λοιπόν που πήγα, διαπίστωσαν ότι είχε πολλές στροφές ο κινητήρας, τη στιγμή που ξεκινάει να δουλεύει.Αυτό συνέβαινε όμως μόνο όταν η γινόταν εκκίνηση με ζεστό κινητήρα.Το πρόβλημα λύθηκε με ρεγουλάρισμα της κατάλληλης βίδας από τη δεξιά μεριά του MXU.
Μήπως από το εργοστάσιο είναι όλα προ-ρυθμισμένα με πλούσιο μείγμα και έχουν πολλές στροφές;

Πάντως στη τρελή κίνηση στη Βουλιαγμένης, πήγαινα σε λωρίδα κανονικά σαν αυτοκίνητο.Πιστεύω ότι δεν χωράει να περάσει σφήνα ανάμεσα στα αυτοκίνητα.Και αυτό δεν οφείλεται στους δρόμους μόνο αλλά και στους οδηγούς των αυτοκινήτων που πάνε λες και είναι δικός τους όλος ο δρόμος.Έτσι προτίμησα να μην μπαίνω σφήνα, γιατί δεν θα ήθελα να κολλήσουν πίσω μου όλα τα δίτροχα.Δεν μου φταίνε σε τίποτα οι αγαπητοί συνάδερφοι !
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

MXU 300

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 24 Δεκ 2009, 10:24

ΟΚ, καλά έκανες γιά τα λάδια κ τη ρύθμιση μίγματος.

Όσον αφορά την οδήγηση στη πόλη εγώ όσο μπορώ αποφεύγω τους δρόμους ταχείας (;) κυκλοφορίας γιατί με τους κάφρους συμπολίτες μας σαφώς κινδυνεύεις όταν (αναγκαστικά λόγω στρωσίματος) κινείσαι με 30-40 χλμ. Όσο γιά σφήνες κάνω μπόλικες ΑΛΛΑ με μικρή ταχύτητα, χωρίς υπερβολές κ πάντα ανοίγοντας δρόμο άμεσα γιά τους 2-τροχους. Ένας λόγος (σημαντικός) που επέλεξα το συγκεκριμένο χοιρινό ήταν ότι έχει νορμάλ διαστάσεις γιά να χωράει στα "κενά" της πόλης.

Καλά Χριστούγεννα/Πρωτοχρονιά!

Εγώ πάω Ταύγετο από αύριο έως 31/12 χωρίς :( :( :( γρούύύνννν!!!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Chesham » 31 Δεκ 2009, 11:53

Εχθές έκανα μια πολύ μεγάλη βόλτα (για τα δικά μου δεδομένα).
Γλυφάδα - Βούλα (ανάβαση στο βουνό και χωματόδρομος)- Κορωπί - Μαρκόπουλο - Βραυρώνα - Ραφήνα - Νέα Μάκρη - Ανάβαση στην Πεντέλη (προς Βριλήσσια) και επιστροφή από την ίδια διαδρομή.
Η διαδρομή είχε και άσφαλτο και χωματόδρομο.
Το μόνο πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε, ήταν όταν με 60 χιλιόμετρα σταθερά σε ευθεία η μηχανή έσβησε ακριβώς όπως σβήνει με το τελείωμα της βενζίνης.Η στάθμη της σύμφωνα με τον ηλεκτρονικό πίνακα ήταν 2 μπάρες γεμάτες.
Κατεύθυνα ομαλά το MXU στην άκρη σε ένα χωράφι και αμέσως φοβήθηκα ότι ο αισθητήρας βενζίνης δεν λειτουργεί σωστά. Χωρίς να γυρίσω το διακόπτη βενζίνης στο μικρό ρεζερβουάρ δοκίμασα να βάλω μπροστά και αμέσως πήρε...
Ανεξήγητο για εμένα που είμαι καινούργιος στο χώρο των μηχανών.
Κατά τα άλλα παρατήρησα ότι το MXU δεν βολεύει για μεγάλες διαδρομές, κουράζει και κυρίως, πιάνεται το δάκτυλο που ορίζει την αυξομοίωση της επιτάχυνσης. Μεγάλο θετικό είναι το ποδόφρενο. Είναι μεγάλη διευκόλυνση να ξεκουράζεις τα χέρια στο φανάρι, κρατώντας φρένο με το πόδι !
Και ως γνωστό δεν λείπανε οι γνωστοί π@π@ρες οδηγοί.Σταματημένος οδηγός στο αντίθετο ρεύμα (μιά λωρίδα ανά κατεύθυνση) και έρχεται από το απέναντι ρεύμα πίσω του αυτοκίνητο.Ο π@π@ρας (ο από πίσω) αντί να σταματήσει να περιμένει αφού αυτός έχει το εμπόδιο, βγαίνει στο αντίθετο ρεύμα και κάνει προσπέραση, αδιαφορώντας για τον "κακομοίρη" που οδηγεί κανονικά στο απέναντι ρεύμα.Θα έπρεπε δηλαδή να μειώσω την ταχύτητά μου στο ελάχιστο για να μην με στείλει στο νοσοκομείο ή στον άλλο κόσμο...Εάν είχα φορτηγό όμως θα το έκανε αυτό;
Εν πάσει περιπτώσει, το τρέιλερ θα βοηθήσει σε λίγο μεγάλες διαδρομές.

Καλή χρονιά !
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Chesham » 31 Δεκ 2009, 15:12

Σχετικά με το σβήσιμο της μηχανής, μετά από επίσκεψη στο σέρβις, ο μηχανικός μου είπε ότι η βενζίνη είχε σκουπιδάκι το οποίο έφτασε σε κάποιο σημείο και σταμάτησε την τροφοδοσία βενζίνης στον κινητήρα.
Φαντάσου να τύχαινε τη στιγμή που έκανα κάποια προσπέραση...Αυτό μπορεί να συμβεί και σε αυτοκίνητο...

Να προσθέσω ένα ακόμα αρνητικό, είναι ο θόρυβος από την εξάτμιση και τα λάστιχα στην άσφαλτο, παρόλο που φόραγα κράνος.Για μεγάλες αποστάσεις σου δημιουργεί πονοκέφαλο.
Μέχρι στιγμής όμως είμαι ευχαριστημένος με την όλη κατάσταση.
Η μηχανή είναι άλλη φάση, ξεχωριστή.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 31 επισκέπτες