Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πιέσεις ελαστικών σε άσφαλτο κ χώμα - Database

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Πιέσεις ελαστικών σε άσφαλτο κ χώμα - Database

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 04 Δεκ 2009, 12:48

Πολλά λέγονται κ ακούγονται...

Η γουρουνο-εμπειρία μου ελάχιστη, η μοτο-εμπειρία μου πολύ μεγάλη.

Γενικώς επικρατεί η άποψη ότι το χώμα (του'λάχιστον το μη αγωνιστικό) θέλει 3-5 psi ενώ η άσφαλτος (ειδικά με φορτίο) θέλει 8-11 psi.

Το (μοτο) trial που γνωρίζω παίζει με περίπου 5 psi.

Το γουρούνι μου (MXU 300) το παρέλαβα με 2-2,5 πίεση κ το ανέβασα στα 4,5 παντού γιά την πρώτη του "μεγάλη" βόλτα. Με αυτή την πίεση "βουλιάζει" πολύ, αλλά έχει κ τη μεγαλύτερη άνεση.

Το πρωί το ανέβασα στα 6 όλα κ βουλιάζει λιγότερο, κυλάει ευκολότερα, αλλά έγινε λίγο πιό "ξερό" κ νευρικό στις ανωμαλίες της ασφάλτου.

Παρακαλώ τους εμπειρότερους να βοηθήσουν με τις γνώσεις τους.

Μιά ιδέα είναι οι κωδικοποιημένες απαντήσεις τύπου τάδε γουρούνα, τάδε κιλά αναβάτη, τάδε πίεση χώμα, τάδε πίεση άσφαλτο.
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Πιέσεις ελαστικών σε άσφαλτο κ χώμα - Database

Δημοσίευσηαπό Lukas » 04 Δεκ 2009, 15:25

το νορμαλ ειναι 4-5 psi
αλλα ελενξε και το τι γραφουν τα λαχτιχα σου!
Άβαταρ μέλους
Lukas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 16:53
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό lak100 » 06 Δεκ 2009, 22:45

εχω το mxu 300 μετα απο πολυ πρηξιμο και εδω στα παιδια και σε αλλα sites 3.5 psi για χωμα και και 5 για δρομο. ετσι ειναι μια χαρα
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό lak100 » 17 Μαρ 2010, 18:27

παιδια μα υποθετικη ερωτηση εαν τα το ενα μπροστινο λαστιχο εχει 5 psi και το αλλο 4psi θα υπαρξει διαφορα?
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό Chesham » 17 Μαρ 2010, 20:26

lak100 έγραψε:παιδια μα υποθετικη ερωτηση εαν τα το ενα μπροστινο λαστιχο εχει 5 psi και το αλλο 4psi θα υπαρξει διαφορα?


Ναι, ευκολότερα θα στρίβει προς τη μια πλευρά και δυσκολότερα προς την άλλη.

Σχετικά με την πίεση, δοκίμασα 6 στο καθένα από τα πίσω και 5 στο καθένα από τα μπροστινά.Βρίσκω αυτό το συνδυασμό πολύ σωστό.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 18 Μαρ 2010, 13:04

Chesham έγραψε:
lak100 έγραψε:παιδια μα υποθετικη ερωτηση εαν τα το ενα μπροστινο λαστιχο εχει 5 psi και το αλλο 4psi θα υπαρξει διαφορα?


Ναι, ευκολότερα θα στρίβει προς τη μια πλευρά και δυσκολότερα προς την άλλη.

Σχετικά με την πίεση, δοκίμασα 6 στο καθένα από τα πίσω και 5 στο καθένα από τα μπροστινά.Βρίσκω αυτό το συνδυασμό πολύ σωστό.


Ζημφονό :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες