Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βοήθεια σε πρόβλημα με κινητήρα!!! HELP!!!

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 13 Σεπ 2009, 14:14

Βλέπω πως έχετε γράψει όλοι σας ενδιαφέρων απόψεις αλλά οι γνώμη μου είναι ότι κάτι έχει γίνει με τις βαλβίδες. Και το λέω αυτό γιατί μας λες ότι έχεις Linhai 260 και ότι η συμπίεση που πήρες σου έδειξε 9.5 bar που σημαίνει ότι έχεις χάσει 5 bar καθώς η standar συμπίεση για αυτό το μοτέρ είναι 14 bar, άρα κάπου χάνεται όλη αυτή η πίεση που πρέπει να υπάρχει. Εγώ πάντως πιστεύω ότι είναι βαλβίδες, λύσε και θα με θυμηθείς.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό STE » 13 Σεπ 2009, 22:00

κατ'αρχήν καλή δύναμη.
συμφωνώ με όλους, πιθανό να φταίνε τα ελλατήρια, και η δουλειά που έκανε ο μάστορας. Θεωρώ πίο πιθανό η πατάτα να έγινε στον χρονισμό των βαλβίδων. είναι έυκολο ο μάστορας να έχασε δόντι και τότε όλα όσα περιγράφεις γίνονται.
αν αργεί η βαλβίδα εισαγωγής, τότε χάνει και συμπίεση.
το λαδωμένο μπουζί όμως;
YMC 250
STE
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 08 Σεπ 2009, 15:33
Τοποθεσία: Ζακυνθος

Δημοσίευσηαπό xontros » 14 Σεπ 2009, 23:34

Φίλε Γουρουνοκατάσταση, μήπως ο μάστορας που το πήγες είναι σε μια ανηφόρα, σε γκαράζ πολυκατοικίας? Μου θυμίζει τα δικά μου...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Gourounokatastash » 15 Σεπ 2009, 08:45

xontros έγραψε:Φίλε Γουρουνοκατάσταση, μήπως ο μάστορας που το πήγες είναι σε μια ανηφόρα, σε γκαράζ πολυκατοικίας? Μου θυμίζει τα δικά μου...


Φίλε χοντρός δεν έχω πάει σε αυτόν καθώς είμαι από Νέα Αρτάκη στην Χαλκίδα. Άλλα είναι πολύ που έχουν τόσο μεγάλο βαθμό μαστοριάς επάνω τους που καταλαβαίνεις ότι υπάρχει ανταγωνισμός και πρέπει όπως και να το κάνουμε να επεκταθούν και παραπέρα, μην μας αφήσουν και μας παραπωνεμένους. Λοιπών σας αφήνω τώρα γιατί περιμένω τον ΜΆΣΤΟΡΑ να έρθει να δούμε τι θα κάνουμε. Τα λέμε αργότερα.
Άβαταρ μέλους
Gourounokatastash
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 11 Σεπ 2009, 20:24

Δημοσίευσηαπό Gourounokatastash » 15 Σεπ 2009, 19:19

Σπέρα!!! Λοιπόν παίδες τα πράγματα έχουν ως εξής, μου είναι ποιό εύκολο να σας πω τι δεν έχει πάθει ο κινητήρας γιατί άμα σας πω αυτά που έχει πάθει θα σας πέσουν τα αυτιά. Λοιπόν 1) Την χαλασμένη αντλία νερών την χάλασε ακόμα περισσότερο, δηλαδή από εκεί που ήθελε μόνο ρουλεμάν τώρα θέλει και τσιμουχάκι καθώς ανακάτεψε νερά με λάδια 2) Η συμπίεση ήταν φευγάτη καθώς το ένα από τα δύο ελατήρια της συμπίεσης το είχε φευγάτο μέσα στον κύλινδρο και έτσι έχανε όλη την συμπίεση (δηλαδή το είχε στην κυριολεξία πετάξει μέσα στο κύλινδρο χωρίς να το περάσει στο αυλάκι από το πιστόνι) 3) χαραγμένο κύλινδρο από την παλινδρόμηση του φευγάτου ελατηρίου 4) μια καμένη βαλβίδα (της εξαγωγής) 5) Κακό χρονισμό καθώς το γρανάζι του εκκεντροφόρου ήταν δύο δόντια ποιό πάνω από το σημάδι 6) Η φλάντζα που πάει ανάμεσα από τον κορμό και κάρτερ ήταν κομμένη στην μία άκρη της 7) Όλη η επιφάνεια της κεφαλής που εφάπτεται με το χιτώνιο την είχε χαράξει με κατσαβίδι για να βγάλει την παλιά φλάντζα αλλά μετά δεν την έκανε με ένα γυαλόχαρτο για να την ξαναφέρει στα ίσια της. Τώρα για οτιδήποτε άλλο θα ξέρω αύριο που θα λύσω κεφαλή για να αλλάξω βαλβίδες (θα αλλάξω και την εισαγωγής για να είμαι σίγουρος). Παρόλα αυτά, τον μάστορα της συμφοράς τον έδιωξα μίας και δεν πήγαινε άλλο με αυτά που μου έλεγε, και τώρα θα καθίσω με ένα ξαδερφάκι μου να τα φτιάξουμε σύμφωνα με αυτά που λέει το βιβλίο και να πάει να g@mΗtheι ο m@Λαk@s. Ευχαριστώ Linhai Warrior για το βιβλίο καθώς και όλους εσάς για αυτά που μου είπατε αλλά και για τις γνώσεις που μου προσφέρατε. Θα τα ξανά πούμε και κάποια στιγμή θα ανεβάσω και photos για να δείτε τα χάλια του.
Άβαταρ μέλους
Gourounokatastash
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 11 Σεπ 2009, 20:24

Δημοσίευσηαπό xontros » 15 Σεπ 2009, 23:57

Το βιβλίο του πάντως λέει ότι η αντλία νερού αλλάζεται ολόκληρη συνήθως, δεν θα είναι πολύ ακριβή οπότε σκέψου το! Έχω βαλβίδες, κεφαλή, εκκεντροφόρο και κυλινδροπίστονο (260 και 300 Malossi) από το δικό μου, προφανώς σε πολύ καλύτερη τιμή, αν σε ενδιαφέρει στείλε π.μ. Φυσικά θα χρειαστείς τις φλάντζες για το καθένα.
Αυτό με το χρονισμό μου κάνει εντύπωση, δεν μπόρεσε να ταιριάξει 2 σημάδια???
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό commbba » 16 Σεπ 2009, 08:26

Μήπως ήταν αλλήθωρος ?Κάτι τέτοιοι επαληθεύουν το ρητό "Μάστορας μ'@ρχίδι@ ή @ρχίδι@ μάστορας"
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

Δημοσίευσηαπό Gourounokatastash » 16 Σεπ 2009, 14:25

xontros έγραψε:Το βιβλίο του πάντως λέει ότι η αντλία νερού αλλάζεται ολόκληρη συνήθως, δεν θα είναι πολύ ακριβή οπότε σκέψου το! Έχω βαλβίδες, κεφαλή, εκκεντροφόρο και κυλινδροπίστονο (260 και 300 Malossi) από το δικό μου, προφανώς σε πολύ καλύτερη τιμή, αν σε ενδιαφέρει στείλε π.μ. Φυσικά θα χρειαστείς τις φλάντζες για το καθένα.
Αυτό με το χρονισμό μου κάνει εντύπωση, δεν μπόρεσε να ταιριάξει 2 σημάδια???


Φίλε χοντρός χαίρομαι που τα ξαναλέμε, για την αντλία νερού δεν χωράει αμφιβολία ότι θα μπει καινούργια (πακέτο) αφού η τιμή της είναι 50 Ευρώ, για τα ανταλλακτικά που μου προτείνεις σε ευχαριστώ αλλά δεν θα μπορέσω να πάρω κάτι καθώς έχω παραγγείλει καινούργια (πάντως το κρατάω στο πίσω μέρος του μυαλού μου για κάποια μελλοντική χρήση). Όσο για τα σημάδια δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση ότι δεν μπόρεσε να τα ταιριάξει, καθώς έχει κάνει μεγαλύτερες Μ@L@κiεs. Θες να ακούσεις και το καλύτερο που ξέχασα να πω εχθές? Το πιστόνι το είχε τοποθετήσει ανάποδα, ευτυχώς που δεν χτύπησε το πιστόνι ώστε να έχω μεγαλύτερα προβλήματα.
Άβαταρ μέλους
Gourounokatastash
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 11 Σεπ 2009, 20:24

Δημοσίευσηαπό Gourounokatastash » 16 Σεπ 2009, 14:31

commbba έγραψε:Μήπως ήταν αλλήθωρος ?Κάτι τέτοιοι επαληθεύουν το ρητό "Μάστορας μ'@ρχίδι@ ή @ρχίδι@ μάστορας"


Αυτός ο μάστορας φίλε commbba είναι μοναδικός του είδους του και δεν υπάρχει κανένας ανταγωνιστής, όσοι ανήκουν στο ρητό που αναφέρεις είναι από άλλο ανέκδοτο δεν μπορούν να συγκριθούν μαζί του, ήθελα να 'ξερα πως κατάλειξα σε αυτόν?
Άβαταρ μέλους
Gourounokatastash
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 11 Σεπ 2009, 20:24

Δημοσίευσηαπό Gourounokatastash » 16 Σεπ 2009, 15:24

Να και μερικές φωτογραφίες από την ιατροδικαστική εξέταση. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Άβαταρ μέλους
Gourounokatastash
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 11 Σεπ 2009, 20:24

Δημοσίευσηαπό Gourounokatastash » 16 Σεπ 2009, 15:36

Και μερικές ακόμα.
Άβαταρ μέλους
Gourounokatastash
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 11 Σεπ 2009, 20:24

Δημοσίευσηαπό Lukas » 17 Σεπ 2009, 09:32

το γουρουνι σου μεταλλασετε σε βατραχο!!!!!
γιαυτο τα πρασινα "λαδια"

φιλε κουραγιο
αλλα και αν μπορεις βρες σε πιο μηχανουργειο εκανε το ρεκτιφιε ο μαστορας
μπορει να σε βοηθησει
Άβαταρ μέλους
Lukas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 16:53
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό Gourounokatastash » 27 Οκτ 2009, 20:28

Καλησπέρα!!! Πως πάει? Όλα καλά? Θα ήθελα την βοήθειά σας σε ένα ακόμη πρόβλημα που έχω. Πριν ξεκινήσω έχω να σας πω πως το πρόβλημα με την συμπίεση που σας είχα αναφέρει έχει λυθεί και ανήκει πλέον στο παρελθόν. Τώρα μου έχει προκύψει κάτι εντελώς αναπάντεχο. Λοιπόν έχουμε και λέμε το γουρουνάκι πάει τέλεια στις ψηλές στροφές βγάζοντας 95 χλμ τελική χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία αλλά στις χαμηλές στροφές και ειδικότερα στο ρελαντί μου κάνει κάποιες μικροδιακοπές με μερικές δονήσεις και κάποια στιγμή φτάνει σε σημείο να ξεψυχάει και να σβήνει. Έχω αλλάξει ηλεκτρονική, σταθεροποιητή και πολλαπλασιαστή και δεν είδα διαφορά και σήμερα έβαλα καινούργιο καρμπιρατέρ, για να πω την αλήθεια με την αλλαγή του καρμπιρατέρ την μόνη διαφορά που είδα ήταν να έχω λίγο καλύτερή επιτάχυνση, κατά άλλα το πρόβλημα παραμένει. Μήπως ξέρετε τι μπορεί να φταίει? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση.
Άβαταρ μέλους
Gourounokatastash
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 11 Σεπ 2009, 20:24

Δημοσίευσηαπό commbba » 29 Οκτ 2009, 07:46

Μήπως πταίει η πιό απλή βλάβη που μπορούσε να σου τύχει ?Νοθευμένη ή ακάθαρτη βενζίνη ?Εμένα πριν απο λίγο καιρό μου έκανε διακοπές στο ρελαντί και ρώτησα τον μηχανικό και μου υπέδειξε μία βιδούλα που υπάρχει στο καρμπυλατέρ (καταλήγει σε ένα μικρό τσουτσουνάκι) και εκεί κατακρατάει πιθανόν νερό ή μούργα.Και όντως είχε λίγη μούργα,και παρατήρησα ότι τώρα παίρνει καλύτερα μπροστά.Αφού άλλαξες καρμπυρατέρ ίσως να μην έχει μούργα αλλά μήπως είναι αρκετά νοθευμένη η βενζίνη.
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

Δημοσίευσηαπό Gourounokatastash » 29 Οκτ 2009, 16:37

commbba έγραψε:Μήπως πταίει η πιό απλή βλάβη που μπορούσε να σου τύχει ?Νοθευμένη ή ακάθαρτη βενζίνη ?Εμένα πριν απο λίγο καιρό μου έκανε διακοπές στο ρελαντί και ρώτησα τον μηχανικό και μου υπέδειξε μία βιδούλα που υπάρχει στο καρμπυλατέρ (καταλήγει σε ένα μικρό τσουτσουνάκι) και εκεί κατακρατάει πιθανόν νερό ή μούργα.Και όντως είχε λίγη μούργα,και παρατήρησα ότι τώρα παίρνει καλύτερα μπροστά.Αφού άλλαξες καρμπυρατέρ ίσως να μην έχει μούργα αλλά μήπως είναι αρκετά νοθευμένη η βενζίνη.


Φίλε commbba χαίρομαι που τα ξαναλέμε!!! Πώς πάει? Πιθανότατα να φταίει όπως λες η βενζίνη, δεν μπορώ να το αποκλείσω καθώς όλα μπορεί να είναι πιθανά. Τώρα βέβαια μου πέρασε μια ιδέα από το μυαλό, δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, αλλά σκέφτηκα μήπως έχουν πάθει κάτι τα πηνία από τα νερά που είχαν περάσει στα λάδια όπως σας είχα πει και παλιότερα, μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο? Κάθε σκέψη, ιδέα ή γνώμη δεκτή.
Άβαταρ μέλους
Gourounokatastash
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 11 Σεπ 2009, 20:24

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες

cron