Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

SYM 200 Trackrunner

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό villi1 » 27 Αύγ 2009, 17:17

εβαλες παρα πολυ... τα λαστιχα θα σου φαγωθουν πολυ γρηγορα, στο νερο θα σου γλυστρανε, και στο χωμα θα ειναι απαγορευτικα...
μην αποκλίνεις πολυ απο αυτα που σου δίνει ο κατασκευαστης. ριξε το κατω απο 10
Άβαταρ μέλους
villi1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:22
Τοποθεσία: όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Κρήτη

Δημοσίευσηαπό villi1 » 27 Αύγ 2009, 17:29

πολύ sym παίζει στα χανια τελικα .... τα συναντάω παντου...
Άβαταρ μέλους
villi1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:22
Τοποθεσία: όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Κρήτη

Δημοσίευσηαπό leotzian » 27 Αύγ 2009, 19:45

Να σε ρωτήσω κάτι, Εφ όσον θα εχει πολύ λιγότερη τριβή με το εδαφος ( λόγω αερα )γιατι θα φαγωθούν τα λάστοιχα γρηγορότερα? λογικά επρεπε να γίνει το αντίθετο...
Ο κατασκευαστής λει 4,5-5 μπροστα πίσω
Εγω εχω βάλει 12 μπροστά 6 πίσω
Πόσο λες να βάλω? Ειχα 5 πίσω 6 μπροστα και το τιμόνι ητανε πολύ βαρυ.Τόσο βαρύ τιμόνι εχουνε οι γουρούνες της κλάσης( βάρος ) του 600?
Εγω ειμαι 130 κιλα, οταν ειμαι μόνος μου ειναι αρκετά καλύτερα απο το να ειμαι με την γυναίκα μου + 80 κιλά, συνληθως πάμε βόλτες μαζί...
Με τα 2 ατομα βαρένει αρκετά
Άβαταρ μέλους
leotzian
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 06 Οκτ 2007, 16:51
Τοποθεσία: Βάμος,Χανιά ,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό villi1 » 27 Αύγ 2009, 20:16

οσο περισσότερο αερα βάζεις τόσο πιο πολυ γλιστράει το λάστιχο στην άσφαλτο άρα τρώγεται πιο γρήγορα.
μην παίζεις με την ασφάλεια την δικιά σου και της γυναίκας σου. άμα βρεις νερα σε στροφή θα πάς ευθεια.
αμα πέσεις σε λακούβα θα χοροπηδήσεις. αμα βρεις πέτρα θα σκάσει.

ο κατασκευαστης του οχήματος και ο κατασκευαστης του ελαστικου δεν ειναι χαζοί. κάτι ξερουν παραπάνω απο μας. καλύτερα βαρυ τιμόνι παρά αγκαλιά με τις τσουκνίδες.

στο αυτοκίνητό σου γιατι δεν βάζεις 50 πίεση που θα σου έχει και καλύτερη κατανάλωση; (λιγότερες τριβές)
θα φρενάρει; θα κρατάει στις στροφες; θα κρατήσουν πιό πολυ τα ελαστικά;
Άβαταρ μέλους
villi1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:22
Τοποθεσία: όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Κρήτη

Δημοσίευσηαπό villi1 » 27 Αύγ 2009, 20:26

http://www.quads.gr/forum/viewtopic.php ... &start=150

διάβασε τις σελίδες απο 11 εως 13

αυτά που σου γράφω δεν τα βγάζω απο το μυαλό μου, τα έχω δοκιμάσει κι εγω πριν απο σένα (οχι τόσο ψηλά όσο εσυ) και τελικά κατέληξα στο 5
Άβαταρ μέλους
villi1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:22
Τοποθεσία: όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Κρήτη

Δημοσίευσηαπό leotzian » 28 Αύγ 2009, 07:25

Ελα ρε φίλε villi ευχαριστώ τα διάβασα ολα αυτά θα βάλω ξανά 5 μπρός-πίσω, αν ειναι τοσο σημαντικό στην ασφάλεια ας γίνω μπρατσάς...
Μια τελευταία ερώτηση. Ειχα παλια ενα κινεζο μικρό 167 κυβικα, aeon overland 180 με τα ιδια δυο ατομα το τιμόνι ητανε παρα πολύ ελαφρύ,
Εσυ που εισαι μπαρπα ναυτης στίς γουρούνες, τοσο βαριά ειναι τα τιμόνια σε αυτα τα κυβικά? ( με το βαρος που σου εχω προαναφέρει? )
Εγω σήκωσα σε γρύλλο το μπροστά και ειναι πούπουλο στο στρίψιμο, αρα ειναι μονο απο τριβή
Πάντως στρο χωμα αμμο ειναι πούπουλο
Αυτα και ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
leotzian
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 06 Οκτ 2007, 16:51
Τοποθεσία: Βάμος,Χανιά ,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό villi1 » 28 Αύγ 2009, 14:18

ειναι φυσιολογικό να είναι βαριά.
τα ακριβα γιαπωνέζικα αν το ψάξεις θα δεις οτι έχουν ηλεκτρική υποβοήθηση στο τιμόνι.
Άβαταρ μέλους
villi1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:22
Τοποθεσία: όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Κρήτη

Δημοσίευσηαπό qnicks » 31 Αύγ 2009, 23:05

μάλιστα... ε να πάω να το ρίξω και εγώ στα 5-6-7

το επόμενο ΣΚ προορίζεται για γουρουνοντρίφτ και άλμπατα :P
Άβαταρ μέλους
qnicks
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 01 Μαρ 2009, 23:16

Δημοσίευσηαπό thanos_oith » 09 Σεπ 2009, 22:42

Ρε φίλε qnicks δεν μας είπες εάν έκανες τελικά σούζες ή όχι και εάν τελικά το εργαλείο είναι καλό ή έχει βγάλει καμιά βλάβούλα..
Άβαταρ μέλους
thanos_oith
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 12 Μαρ 2008, 12:51

Δημοσίευσηαπό qnicks » 11 Σεπ 2009, 19:25

δεν το ανέλυσα ε? :P

πάει μπάλα... 3,500 χιλιόμετρα... μονο service και η μλκια με το λαμπάκι που οφειλόταν σε βραχυκύκλωμα και λύθηκε...

σούζες χαλαρά με τις 2 πλάγια.. όποτε θες το σηκώνεις ;)

με 2 άτομα πάει άνετα χωρίς πρόβλημα...πιάνει τα 80 σχετικά άνετα.... σε μικρή κατηφόρα και τα 90 :P

στην άμμο επίσης δεν καταλαβαίνει τίποτα...

κατα τ'άλλα συνεχίζουμε και παίζουμε άνετα στην άμμο πάλι... γιατί μας είχαν κάνει καταπάτηση :P οι τουρίστες κανα 2μηνο ;P :P
Άβαταρ μέλους
qnicks
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 01 Μαρ 2009, 23:16

Δημοσίευσηαπό qnicks » 26 Ιουν 2010, 00:19

να μαι πάλι... έφτασε το καλοκαιράκι και βγήκαμε πάλι έξω ;)

ερώτηση: 90ευρώπουλα για service στα 5000 δεν είναι πολλά? !!

λάδι -> 15 ευρώ
μπουζί -> αν αλλαχτεί 9
βαλβολίνες -> δε θυμάμαι πόσο πάει
ιμάντας -> κανα 1άρι νομίζω...

αλλάζει τίποτα άλλο?
Άβαταρ μέλους
qnicks
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 01 Μαρ 2009, 23:16

Δημοσίευσηαπό villi1 » 28 Ιουν 2010, 10:40

filtro ladiou. :D
Άβαταρ μέλους
villi1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:22
Τοποθεσία: όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Κρήτη

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες